abonnement Unibet Coolblue
pi_192799709
Nieuwtjes of bevestigingen die niet direct hun eigen topic verdienen; plemp ze hier!

Laatste paar posters:






pi_192799815
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 13:44 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja weet ik niet, we hebben voor zo'n klein land best een groot aantal middelgrote en grote festivals, en ieder dorp had wel een jaarlijkse happening met wat muziek en drank, dan gaat het hard.
hoeveel verschillende koningsdag festivals zouden er komende maandag alleen al niet geweest zijn. Vaak wel meerdere verschillende per wat grotere stad.
  maandag 27 april 2020 @ 09:43:23 #3
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_192824960
https://nos.nl/artikel/23(...)ds-garant-staan.html

Het lijkt me niet dat de staat garant gaat staan voor de festivalsector? Of je zou het onder cultuur moeten scharen, die krijgen honderden miljoenen.
pi_192825416
Zal vooral flink afschalen zijn voor de sector. Je kan nu natuurlijk al als organisator aanspraak maken op de diverse regelingen, maar het zou een beetje gek zijn als er miljoenen hierheen gaan zodat Pinkpop volgend jaar weer 2 miljoen kan overmaken naar Guns N' Roses bv.

Wat dat betreft zelfde dilemma als steun aan voetbalclubs zodat die de voetballers miljoenen kunnen blijven betalen.
  maandag 27 april 2020 @ 10:19:54 #5
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_192825550
Zonet op het journaal dat het punt "uitkeren in geval van pandemie" uit de verzekeringen voor festivals gehaald wordt omdat het "niet meer op te brengen is".
Als je het mij vraagt is dit een behoorlijk arrogant standpunt. Dit staat er al jaren in, is al jaren voor betaald zonder dat het nodig was en nu moet er één keer uitgekeerd worden en kan het gelijk niet meer.
En ik snap dat het nu bakken vol geld kost, maar voer op dat punt dan een extra hoge premie in.

Nu klinkt het als iets waar ze lang van geprofiteerd hebben en dat ze overduidelijk geen rekening mee hielden dat het ooit uitbetaald hoefde te worden. Kortom een verkapte 100% winst post.
pi_192825571
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2020 10:19 schreef peaceman het volgende:
Zonet op het journaal dat het punt "uitkeren in geval van pandemie" uit de verzekeringen voor festivals gehaald wordt omdat het "niet meer op te brengen is".
Als je het mij vraagt is dit een behoorlijk arrogant standpunt. Dit staat er al jaren in, is al jaren voor betaald zonder dat het nodig was en nu moet er één keer uitgekeerd worden en kan het gelijk niet meer.
En ik snap dat het nu bakken vol geld kost, maar voer op dat punt dan een extra hoge premie in.

Nu klinkt het als iets waar ze lang van geprofiteerd hebben en dat ze overduidelijk geen rekening mee hielden dat het ooit uitbetaald hoefde te worden. Kortom een verkapte 100% winst post.
Tjah... Verzekeraars... Als je er al eentje kan vinden betaal je een premie die niet op te brengen is waarschijnlijk
pi_192825679
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2020 10:19 schreef peaceman het volgende:
Zonet op het journaal dat het punt "uitkeren in geval van pandemie" uit de verzekeringen voor festivals gehaald wordt omdat het "niet meer op te brengen is".
Als je het mij vraagt is dit een behoorlijk arrogant standpunt. Dit staat er al jaren in, is al jaren voor betaald zonder dat het nodig was en nu moet er één keer uitgekeerd worden en kan het gelijk niet meer.
En ik snap dat het nu bakken vol geld kost, maar voer op dat punt dan een extra hoge premie in.

Nu klinkt het als iets waar ze lang van geprofiteerd hebben en dat ze overduidelijk geen rekening mee hielden dat het ooit uitbetaald hoefde te worden. Kortom een verkapte 100% winst post.
Ik mag toch hopen dat er flink wat rechtzaken gevoerd gaan worden en verzekeraars wel gaan betalen waarvoor organisaties hun premie voor betaald hebben. Rechtzaken tot faillissementen van verzekeraars aan toe. Stelletje gespuis dat ze serieus hiermee denken weg te gaan komen. :')
pi_192825731
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 10:28 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat er flink wat rechtzaken gevoerd gaan worden en verzekeraars wel gaan betalen waarvoor organisaties hun premie voor betaald hebben. Rechtzaken tot faillissementen van verzekeraars aan toe. Stelletje gespuis dat ze serieus hiermee denken weg te gaan komen. :')
Nou ja kijk, ze zullen over dit jaar wel moeten betalen, al gaat dat blijkbaar ook niet overal van een leien dakje (zie Hellfest). Maar ze kunnen natuurlijk niet bij wet verplicht worden (iig niet op dit moment) om een bepaalde dekking aan te bieden.
  maandag 27 april 2020 @ 10:41:00 #9
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_192825855
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 10:32 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Nou ja kijk, ze zullen over dit jaar wel moeten betalen, al gaat dat blijkbaar ook niet overal van een leien dakje (zie Hellfest). Maar ze kunnen natuurlijk niet bij wet verplicht worden (iig niet op dit moment) om een bepaalde dekking aan te bieden.
Ik las een tijd geleden dat DGTL "net op tijd" een pandemieverzekering had afgesloten maar in het bericht van de NOS staat dat dit in het basispakket zit. Dan kan ik niet helemaal rijmen.
pi_192825926
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2020 10:41 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ik las een tijd geleden dat DGTL "net op tijd" een pandemieverzekering had afgesloten maar in het bericht van de NOS staat dat dit in het basispakket zit. Dan kan ik niet helemaal rijmen.
Ja dat scheen toch ook wat genuanceerder te liggen dan in eerste instantie in de media kwam.
pi_192830009
Het blijft sneu, zowel voor ons een zomer zonder festivals als voor de organisatoren die nu grote problemen hebben. Gaan zeker wat festivals omvallen.

Nu waren er natuurlijk ook bizar veel, en misschien is een kleine “Shake Out” ook niet heel erg. Want je betaalde op een gegeven moment voor een “standaard” festival in een “standaard” stad met een “standaard” fantasie loos affiche (lees, Kensington, ronnie flex, snollebolekes en maan) al honderden euro’s met een muntprijs van 3,00 voor een biertje.

Ik hoop wel dat er qua steun een goede keuze wordt gemaakt. Het zou naar mijn inziens niet uit te leggen zijn dat een Pinkpop heel veel geld krijgt en volgend jaar doodleuk Guns N’ Roses boekt voor 2 miljoen, maar dat bijvoorbeeld een gratis festival als Metropolis in Rotterdam (waar veel beginnende band zijn gestart, (oa prodigy en wu tang in het verleden) kapot gaat.

En ja, natuurlijk mag een Pinkpop ook niet verloren gaan, niet mijn favoriete festival maar wel cultureel erfgoed
pi_192842166


Zou na 1 September plaatsvinden.
pi_192843805

Mensen die vast zitten op een Festival eiland in Panama. Interessant.
pi_192845428
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2020 10:19 schreef peaceman het volgende:
Zonet op het journaal dat het punt "uitkeren in geval van pandemie" uit de verzekeringen voor festivals gehaald wordt omdat het "niet meer op te brengen is".
Als je het mij vraagt is dit een behoorlijk arrogant standpunt. Dit staat er al jaren in, is al jaren voor betaald zonder dat het nodig was en nu moet er één keer uitgekeerd worden en kan het gelijk niet meer.
En ik snap dat het nu bakken vol geld kost, maar voer op dat punt dan een extra hoge premie in.

Nu klinkt het als iets waar ze lang van geprofiteerd hebben en dat ze overduidelijk geen rekening mee hielden dat het ooit uitbetaald hoefde te worden. Kortom een verkapte 100% winst post.
Ze zullen dit jaar vele miljoenen uit moeten gaan keren, waarschijnlijk meer dan de pandemiepremies de afgelopen jaren hebben opgeleverd.

De kans dat Corona er in 2021 nog steeds is en dat festivals niet door kunnen gaan is gewoon heel erg groot. Dan snap ik best dat verzekeraars zeggen dat ze op dit moment dat risico niet over kunnen nemen. Stel dat de kans 50% is dat het volgend jaar vanwege een pandemie niet doorgaat en Lowlands wil een bedrag van 2 miljoen verzekeren, dan zou de premie op z'n minst 1 miljoen moeten zijn. Dat gaan ze natuurlijk nooit betalen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_192845436
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 10:28 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat er flink wat rechtzaken gevoerd gaan worden en verzekeraars wel gaan betalen waarvoor organisaties hun premie voor betaald hebben. Rechtzaken tot faillissementen van verzekeraars aan toe. Stelletje gespuis dat ze serieus hiermee denken weg te gaan komen. :')
Voor 2020 gaan ze uiteraard gewoon uitbetalen, dit gaat om 2021.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 28 april 2020 @ 16:47:04 #16
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_192845484
de vraag begint zich op te dringen, als je een festival voor de eerste helft van volgend jaar hebt, wanneer ga je daarover een beslissing maken?

- in een crisis hebben sponsoren en publiek minder geld
- als je een go geeft moet het doorgaan, je kan niet nog een jaar geld uitgeven en moeten annuleren.
- maar je moet wel ergens starten met de organisatie
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 28 april 2020 @ 20:14:00 #17
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_192848794
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 april 2020 16:43 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ze zullen dit jaar vele miljoenen uit moeten gaan keren, waarschijnlijk meer dan de pandemiepremies de afgelopen jaren hebben opgeleverd.

De kans dat Corona er in 2021 nog steeds is en dat festivals niet door kunnen gaan is gewoon heel erg groot. Dan snap ik best dat verzekeraars zeggen dat ze op dit moment dat risico niet over kunnen nemen. Stel dat de kans 50% is dat het volgend jaar vanwege een pandemie niet doorgaat en Lowlands wil een bedrag van 2 miljoen verzekeren, dan zou de premie op z'n minst 1 miljoen moeten zijn. Dat gaan ze natuurlijk nooit betalen.
Dat snap ik allemaal wel.

De verzekeraars zijn er gewoon vanuit gegaan dat het een 100% winstpost was de afgelopen jaren. Kortom iets wat ze nooit hoefden uit te keren. Wel 100% willen profiteren, maar nu shit verkeerd gegokt want toch een pandemie en dan maar gelijk afschaffen. Karma heet zoiets.
  dinsdag 28 april 2020 @ 22:07:47 #18
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_192850670
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2020 10:19 schreef peaceman het volgende:
Zonet op het journaal dat het punt "uitkeren in geval van pandemie" uit de verzekeringen voor festivals gehaald wordt omdat het "niet meer op te brengen is".
Als je het mij vraagt is dit een behoorlijk arrogant standpunt. Dit staat er al jaren in, is al jaren voor betaald zonder dat het nodig was en nu moet er één keer uitgekeerd worden en kan het gelijk niet meer.
En ik snap dat het nu bakken vol geld kost, maar voer op dat punt dan een extra hoge premie in.

Nu klinkt het als iets waar ze lang van geprofiteerd hebben en dat ze overduidelijk geen rekening mee hielden dat het ooit uitbetaald hoefde te worden. Kortom een verkapte 100% winst post.
Ik snap dit verhaal niet helemaal. En dan bedoel ik niet jouw posting maar het oorspronkelijke bericht waar het op gebaseerd is. Verzekeraars claimen nu dat ze hun dekking aanpassen, maar volgens mij heb ik o.a. de mensen van in ieder geval Lowlands maar ook een paar andere festivals horen roepen dat ze helemaal niet tegen dit soort dingen verzekerd waren. DGTL was dan blijkbaar een uitzondering maar ik kreeg niet de indruk dat dit soort verzekeringen heel gangbaar waren, laat staan dat er door de verzekeringsbranch een soort noodklok geluiden moet worden.
  dinsdag 28 april 2020 @ 22:38:22 #19
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_192851054
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 22:07 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ik snap dit verhaal niet helemaal. En dan bedoel ik niet jouw posting maar het oorspronkelijke bericht waar het op gebaseerd is. Verzekeraars claimen nu dat ze hun dekking aanpassen, maar volgens mij heb ik o.a. de mensen van in ieder geval Lowlands maar ook een paar andere festivals horen roepen dat ze helemaal niet tegen dit soort dingen verzekerd waren. DGTL was dan blijkbaar een uitzondering maar ik kreeg niet de indruk dat dit soort verzekeringen heel gangbaar waren, laat staan dat er door de verzekeringsbranch een soort noodklok geluiden moet worden.
Blijkbaar zijn er toch veel meer festivals. Anders zou de NOS het niet in het journaal hebben. Ik ga er gemakshalve wel vanuit dat de NOS zich baseert op een grootschalig verhaal.
Maar idd LL niet en volgens mij PP ook niet.
pi_192851579
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 22:38 schreef peaceman het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn er toch veel meer festivals. Anders zou de NOS het niet in het journaal hebben. Ik ga er gemakshalve wel vanuit dat de NOS zich baseert op een grootschalig verhaal.
Maar idd LL niet en volgens mij PP ook niet.
Las dat Elevation Events van o.a. Soenda, Soenda Indoor en Smeerboel wel verzekerd waren.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_192851587
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:14 schreef peaceman het volgende:

[..]

Dat snap ik allemaal wel.

De verzekeraars zijn er gewoon vanuit gegaan dat het een 100% winstpost was de afgelopen jaren. Kortom iets wat ze nooit hoefden uit te keren. Wel 100% willen profiteren, maar nu shit verkeerd gegokt want toch een pandemie en dan maar gelijk afschaffen. Karma heet zoiets.
Neh das niet echt karma maar gewoon logisch nadenken.

Net zoals iemand van 98 met darmkanker geen levensverzekeringen kan afsluiten voor een half miljoen met een maandpremie van 12 euro.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 april 2020 @ 10:25:40 #22
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_192854943
Party.San behoudt in 2021 grotendeels dezelfde line-up

quote:
Net als elk ander zomerfestival is ook Party.San Metal Open Air afgelast vanwege het coronavirus en slaat dus een jaartje over. Het is de organisatie gelukt om tachtig procent van de line-up van dit jaar, door te zetten naar volgend jaar. Onder meer Dismember, Carcass, Mayhem, Katatonia, Borknagar, Benediction en Asphyx staan in 2021 op het programma. Daar komen natuurlijk nog diverse bands bij. Party.San Metal Open Air vindt volgend jaar plaats van 12 t/m 14 augustus op vliegveld Obermehler bij het Duitse Schlotheim. Alle informatie vind je op www.party-san.de.
https://www.metalfan.nl/article.php?sid=19518

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_192857102
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 10:25 schreef Tokus het volgende:
Party.San behoudt in 2021 grotendeels dezelfde line-up
[..]

https://www.metalfan.nl/article.php?sid=19518

[ afbeelding ]
haha die logo's en lettertypes lijken ook echt allemaal op elkaar...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_192890232
Sziget gaat ook niet meer door dit jaar.
  zaterdag 2 mei 2020 @ 12:14:30 #25
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_192905357
Toch nog een geluk bij het ongeluk van de coronacrisis.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 3 mei 2020 @ 15:33:00 #26
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_192926472
Ik verwacht dat het festival seizoen volgend jaar ook niet door gaat.

2022 zie ik alles weer normaal worden.
  Moderator woensdag 6 mei 2020 @ 20:06:02 #27
332671 crew  indiaantje89
pi_192980975
Hurricane komt al met hun 2021 namen, lijkt groot deel het zelfde te zijn als de 2020 editie zou moeten zijn volgens mij:

  donderdag 7 mei 2020 @ 09:30:32 #28
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_192989836
De naďevelingen die denken dat ze mogelijk in september 2020 nog een laatste zomerfestival mee kunnen pakken, vergeet het maar. Dat vaccin is er echt niet vóór 2021 en als het überhaupt wel zo snel ontwikkeld kan worden dan zit je nog met het euvel van voldoende beschikbaarheid. Wereldwijde bestellingen zullen immers in de vele miljarden stuks lopen. Denk dat het voorjaar van 2021 misschien nog wat te optimistisch is:

quote:
Minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge laat de Tweede Kamer per brief weten dat het nog wel een jaar of langer kan duren voordat grootschalige evenementen weer zijn toegestaan. Het weer toestaan van evenementen is gekoppeld aan het vinden van een vaccin tegen het coronavirus.

,,Voor de laatste stap, de massale evenementen met een landelijke uitstraling, kunnen we nog geen datum noemen. Dat kan eigenlijk pas weer als er een vaccin is en niemand weet hoe lang dat gaat duren'', schrijft De Jonge. ,,We hopen natuurlijk op snel, maar een jaar of langer is heel reëel.''


[ Bericht 2% gewijzigd door Twiitch op 07-05-2020 09:49:10 ]
pi_192990261
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 20:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Hurricane komt al met hun 2021 namen, lijkt groot deel het zelfde te zijn als de 2020 editie zou moeten zijn volgens mij:

[ afbeelding ]
Als er volgend jaar festivals zijn dan denk ik dat 75% de line up van afgelopen jaar kopieert. Weten we straks toch nog wat we eigenlijk op Lowlands zouden zien ;)
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
  donderdag 7 mei 2020 @ 10:05:14 #30
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_192990366
ik hoop dat kaartjes voor festivals ook geldig zijn in 2022
pi_192990436
quote:
6s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:30 schreef Twiitch het volgende:
De naďevelingen die denken dat ze mogelijk in september 2020 nog een laatste zomerfestival mee kunnen pakken, vergeet het maar. Dat vaccin is er echt niet vóór 2021 en als het überhaupt wel zo snel ontwikkeld kan worden dan zit je nog met het euvel van voldoende beschikbaarheid. Wereldwijde bestellingen zullen immers in de vele miljarden stuks lopen. Denk dat het voorjaar van 2021 misschien nog wat te optimistisch is:
[..]

Let wel op: festivals met een landelijke uitstraling. Maar dat lijkt me geen verrassing.

En als het te lang gaat duren met het vaccin, komt de politiek daar ook nog wel op terug.
  donderdag 7 mei 2020 @ 10:16:33 #32
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_192990557
1 festival -> 1 uitbraak en dan beginnen we weer opnieuw.
We moeten hopen dat we besmettingen op 0 kunnen krijgen.
Hoe eerder het festival seizoen kunnen starten, vaccin komt later wel.
pi_192994768
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:58 schreef Sino_Ganti het volgende:

[..]

Als er volgend jaar festivals zijn dan denk ik dat 75% de line up van afgelopen jaar kopieert. Weten we straks toch nog wat we eigenlijk op Lowlands zouden zien ;)
Liam had ook al wat data bekend gemaakt geloof ik.
pi_192996333
quote:
I hope you and your loved ones are staying safe and well, wherever you may be, and my continued thanks to you all for bearing with us so patiently.

Due to the continuing health issues Worldwide around Covid-19 we regretfully inform you that Iron Maiden will now not be playing any concerts until June 2021.

However, we are now in a position to give you details of our touring plans in respect to those shows we had hoped to play this year.

Firstly, we are very pleased to tell you that we’ve managed to reschedule all our European own-shows on the Legacy Of The Beast tour for June/July 2021 with the exception of Moscow, St Petersburg, Weert and Zurich which unfortunately we have been unable to re-arrange in this period.

To consolidate the tour routing, as you can see, we have added 2 further shows in Arnhem and Antwerp.

We are in the process of inviting back all the Special Guests and supports who were due to play with us this year. Where any band is unable to commit to this due to their own rescheduling situations, we will look at finding other suitable acts of equivalent stature. The majority are already confirmed and can be found here.

Re-arranging the headline Festival dates has unfortunately not been possible. This is mainly because we already had an extremely busy year lined up for 2021 and, as I’m sure you can imagine, a great deal of forward planning has already gone on and there’s only so much we can do within the timeline and logistics already in place. The band enjoy playing at Festivals so please be assured we will get back to as many of these as we can at another time.

In respect of what should have been the opening leg of the 2020 tour starting on May 1 in Perth, Australia and visiting New Zealand, the Philippines, Japan, Dubai and Israel, we are currently working on a possible return to as many of these countries as we can, in some guise, in the first half of 2022, more news on that will follow at the appropriate time.

The band are all fine and send you guys their best wishes, they are very much looking forward to getting back on stage next year and seeing you all so, please, continue to take care of yourselves and stay SMART.
Aldus Iron Maiden

quote:
The 2021 schedule is:

JUNE 2021
Fri 11 - POL, Warsaw PGE Narodowy
Sun 13 - GER, Bremen Bürgerweide
Tue 15 - CZE, Prague Sinobo Stadium
Wed 16 - AUT, Wiener Neustadt Stadium Open Air
Sat 19 - SPA, Barcelona Olympic Stadium
Mon 21 - POR, Lisbon Estadio Nacional
Thu 24 - ITA, Bologna Sonic Park
Sat 26 - GER, Stuttgart Mercedes-Benz Arena (Stadium)
Sun 27 - BEL, Antwerps Sportpaleis
Wed 30 - GER, Berlin Waldbühne

JULY 2021
Sat 3 - SWE, Gothenburg Ullevi Stadium
Thu 8 - GER, Cologne Rhein-Energie-Stadium
Sat 10 - HOL, Arnhem GelreDome
Sun 11- FRA, Paris La Defense Arena


[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2020 16:47:08 ]
pi_193000042
Jammer dan valt het voor mij af. Had best zin in op dat Bospop terrein, maar GelreDome sla ik liever over.
pi_193116171
Roskilde voor 2021 uitverkocht. Mja dat was makkelijk met al 85% van de verkochten kaarten op zak. Dit idee maar weer een jaartje uitstellen dan maar... ooit moet ik er heen.
pi_193118236


Biffy Clyro is in de buurt van Lowlands in 2021 dus.. wel bijzondere manier van datum vermelding.
pi_193118374
Ook voor 2021

  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 mei 2020 @ 11:56:53 #39
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_193120064
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 10:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Ook voor 2021

[ afbeelding ]
ik ben zo benieuwd wat dit soort festivals gaan doen als er eind van het jaar nog geen vaccin is.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator maandag 18 mei 2020 @ 08:42:43 #40
332671 crew  indiaantje89
pi_193188618
quote:
Seiler & Speer, Dame, Alkbottle, Black Inhale, The Weight, Kaiser Franz Josef, Blood Sucking Zombies From Outer Space, Skolka, Last Band Standing, Please Madame, Coffeeshock Company, :aexattack, Reverend Backflash, Kill The Lycan, Dazu Affect & natürlich Wendi’s Böhmische Blasmusik
Voor Novarock
  Moderator dinsdag 19 mei 2020 @ 11:08:43 #41
332671 crew  indiaantje89
pi_193203869
Geen Le Guess Who? dit jaar

3voor12 twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 10:59:27 Dit jaar geen @LeGuessWho: het Utrechtse festival slaat 2020 over. 'Nu de keuze maken betekent voor ons in ieder geval dat we weten dat er in 2021 nog steeds een gezond festival is.' https://t.co/0rolQM5owM reageer retweet
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 mei 2020 @ 19:57:21 #42
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_193212195
Ook Tons Of Rock heeft diverse bands alvast kunnen meenemen naar volgend jaar:



Dit zijn allen bands die dit jaar eigenlijk op het Noorse festival zouden optreden. De 3e headliner, Iron Maiden, had al andere plannen voor 2021.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_193222292
  Moderator vrijdag 22 mei 2020 @ 14:32:41 #44
332671 crew  indiaantje89
pi_193257054
pi_193257170


https://www.instagram.com/p/CAZN_VeDToF/?utm_source=ig_embed

Summersonic heeft in de vorm van Supersonic (met hoe kan het ook anders, Liam Gallagher) gewoon een festival voor as. september aangekondigd.
  Moderator vrijdag 22 mei 2020 @ 16:57:58 #46
332671 crew  indiaantje89
pi_193259256
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 14:38 schreef Aisumasen het volgende:
[ afbeelding ]

https://www.instagram.com/p/CAZN_VeDToF/?utm_source=ig_embed

Summersonic heeft in de vorm van Supersonic (met hoe kan het ook anders, Liam Gallagher) gewoon een festival voor as. september aangekondigd.
Ik wacht denk ik nog even met een kaartje kopen :{
  vrijdag 22 mei 2020 @ 22:49:50 #47
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_193265628
Ik mis het festival seizoen dit jaar / nieuwe muziek ontdekken nieuwe mensen ontmoeten.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 21:53:03 #48
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_193280322
Ik begin het naar concerten gaan te missen. De afgelopen 10 jaar had ik elk moment eigenlijk wel een concert of festival om naar uit te kijken en nu helemaal niks. :{ ;(
pi_193282058
Servië deinst ook niet terug, en het grote Exit Festival gaat op aanrader van niet minder dan de minister-presidente van het land juist door in 2020. In augustus ipv juli, "waarschijnlijk niet" in de volledige vorm, en met voorzorgsmaatregelen: https://www.iq-mag.net/20(...)-go-ahead-in-august/
  zaterdag 23 mei 2020 @ 23:21:46 #50
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_193282304
Laat de Serviërs het experiment maar aangaan. Ik ben sceptisch maar wel benieuwd.
  zondag 24 mei 2020 @ 18:54:21 #51
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_193292289
Buiten festivals met minder mensen zie ik wel gebeuren volgend jaar.
Festivals binnen in concertzalen of een tent zie ik volgend jaar niet gebeuren.
pi_193335053
pi_193335119
bad bunny :')
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 27 mei 2020 @ 13:41:19 #54
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_193336554
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_193336623
Ja The Strokes en The National voor BKS, en Tyler & Beck voor DTRH kan niet meer missen lijkt me?
pi_193336888
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 mei 2020 @ 14:21:02 #57
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_193337117
ik ben heel benieuwd wanneer dit zich allemaal wreekt. Dure festivals die enorme verliezen leiden maar ondertussen wel gaan/moeten investeren voor volgend jaar terwijl nog erg ongewis is en zeer twijfelachtig of het kan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_193337177
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:21 schreef rubbereend het volgende:
ik ben heel benieuwd wanneer dit zich allemaal wreekt. Dure festivals die enorme verliezen leiden maar ondertussen wel gaan/moeten investeren voor volgend jaar terwijl nog erg ongewis is en zeer twijfelachtig of het kan
Natuurlijk, maar ja wat moet je anders... laten we van het positieve maar uit gaan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 mei 2020 @ 14:55:32 #59
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_193337609
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:27 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar ja wat moet je anders... laten we van het positieve maar uit gaan.
ja, dat vind ik lastig, dat wat moet je anders. Er komt een moment dat je moet gaan beslissen gaan we substantieel investeren zonder dat je enig uitzicht hebt. Ik verwacht zomaar veel annuleringen van festivals omdat ze zonder zekerheid niet verder kunnen in organisatie
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_193338013
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:55 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja, dat vind ik lastig, dat wat moet je anders. Er komt een moment dat je moet gaan beslissen gaan we substantieel investeren zonder dat je enig uitzicht hebt. Ik verwacht zomaar veel annuleringen van festivals omdat ze zonder zekerheid niet verder kunnen in organisatie
Ik verwacht gewoon dat er veel meer gaat van 2020 naar 2021, en dat er mogelijk enkele nieuwe dingen bij komen en enkele dingen afvallen. Maar 2020 en 2021 gaan simpelweg veel overlap hebben. Kan haast niet anders.

Wie weet wat de ontwikkelingen tegen die tijd zijn. Met de huidige cijfers zou je ook al bijna gaan denken (hadden we Lowlands niet gewoon kunnen doen), maar schijn kan natuurlijk ook bedriegen. Niemand weet het simpelweg, en als organisatie moet je toch wat...
pi_193343725
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:55 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja, dat vind ik lastig, dat wat moet je anders. Er komt een moment dat je moet gaan beslissen gaan we substantieel investeren zonder dat je enig uitzicht hebt. Ik verwacht zomaar veel annuleringen van festivals omdat ze zonder zekerheid niet verder kunnen in organisatie
Van vandaag:

"Evenementen blijven tot 1 september verboden, over de periode daarna is nog geen zekerheid. In het wetgevingsoverleg van 28 april jl. heb ik een toezegging gedaan om in gesprek te gaan met verzekeraars om de impact van de coronacrisis voor de evenementensector te bespreken en dit in samenspraak met EZK en Financiën te doen. Het Verbond van Verzekeraars heeft inmiddels bij mij aangegeven een rondetafelgesprek te willen organiseren met OCW , EZK en Financiën, als ook de
evenementensector, VNO-NCW en ketenpartners uit de verzekeringssector."


Bron: "Kamerbrief over de uitwerking van de aanvullende ondersteuning ¤ 300 miljoen culturele en creatieve sector" (https://www.rijksoverheid(...)-en-creatieve-sector)

Overigens van de zotte dat vooral de altijd al gesubsidieerde kunstinstellingen steun krijgen, en de meeste andere met lege handen staan. Zo'n Rijksmuseum, een Van Gogh, ja, die blijven wel overeind, die maken zich nergens zorgen over. Maar een Singer Museum, De Pont, de Hermitage, noem ze maar op, juist die zich altijd zelfstandig staande hebben willen en kónden houden, worden nu zowat bestraft.

Daar is het laatste woord nog niet over gesproken. Ik geloof dat het provinciaal ook al verschilt, de Provincie Brabant zal bijvoorbeeld bijdragen aan de grootste musea aldaar. Maar goed, dat moet ook weer vanuit Het Rijk komen. Maar da's een hele andere, off-topic, discussie.
pi_193350576
quote:
Programma Bospop 2020 grotendeels hetzelfde voor 2021

Sting & Kensington komen terug, Lionel Richie nog in onderhandeling

Op vrijdag 9, zaterdag 10 en zondag 11 juli 2021 vieren we alsnog de 40-jarige jubileum editie van Bospop met grotendeels hetzelfde programma van 2020.
Wat dit jaar één van onze grootste edities ooit had moeten worden, kon door de Corona crisis en het verbod op grootschalige evenementen om begrijpelijke redenen niet doorgaan.

We hebben jullie even om geduld moeten vragen zodat we op de achtergrond alle voorbereidingen konden treffen om goed nieuws te kunnen melden.
We zijn dan ook blij bekend te kunnen maken dat we de volgende bands in ieder geval op Bospop 2021 terug zullen zien.
Programma Bospop 2021

Vrijdag 9 juli:
Sting, Supertramp’s Roger Hodgson, White Lies, Jett Rebel, Gary Moore Tribute Band

Zaterdag 10 juli:
Heather Nova, De Dijk, Black Pumas, Dizzy Mizz Lizzy, Stahlzeit, Sloper, Tim Montana, Inge van Calkar, Gin Lady

Zondag 11 juli:
Kensington, BLŘF, Walter Trout Band, The Steel Woods, Robert Jon & the Wreck

De onderhandelingen met de overige bands uit de programmering van 2020 lopen voorspoedig.
De locatie en aanvangstijden blijven hetzelfde. Gekochte kaarten blijven geldig voor de vervangende data.

Vanaf 1 juni a.s. start ook de verkoop voor nieuwe Bospop 2021 tickets via Ticketmaster en alle bekende verkoopadressen.
Kaarten retour geven

Met het grotendeels doorplaatsen van het programma naar 2021, bieden we je graag volgend jaar alsnog die geweldige jubileumeditie die we je eigenlijk dit jaar beloofd hadden.
Mocht je er desondanks toch voor kiezen om je ticket terug te willen geven, dan helpen we je graag. Inleveren kan de gehele maand juni (van 1 tot 30 juni 2020). We betalen dan de entreeprijs en de servicekosten z.s.m. aan je terug.

De te volgen procedure is afhankelijk van de manier waarop je je ticket bemachtigd hebt:
• Ticketmaster: klik hier om naar het retourformulier te gaan.
• Lokale verkoopadressen buiten Weert: inleveren bij het betreffende verkooppunt.
• Lokale verkoopadressen in Weert (Bruna, Munttheater, Bosuil & Jaco): inleveren bij Muziekcentrum De Bosuil, Vrakkerveld 2c te Weert op werkdagen tussen 15 en 17 uur.
• Kaartkopers via de Jumbo actie kunnen hun tickets eveneens inleveren bij Muziekcentrum De Bosuil op vrijdag 5 juni, tussen 18.30 en 21.00 uur en op zaterdag 6 juni tussen 10.00 en 18.00 uur. Het is op dit moment nog niet duidelijk of er volgend jaar opnieuw een “sparen voor korting” actie bij Jumbo Heerschap zal plaatsvinden.

Let op: Teruggave kan alleen van 1 juni tot 30 juni 2020.

Heb je nog vragen? Lees dan eerst even onze FAQ, deze werken we regelmatig bij of stuur een prive bericht op Facebook.

We wensen iedereen veel sterkte en danken jullie voor je steun! Jullie vele berichten aan ons zijn hartverwarmend. Samen maken we er volgend jaar alsnog een te gek feest van! #StaySafe
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 mei 2020 @ 10:46:08 #63
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_193350717
Stonehenge neemt de hele line-up mee naar volgend jaar en heeft zelfs nog ruimte gevonden om Marduk toe te voegen.

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_193355209
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 mei 2020 @ 16:48:29 #65
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_193355401
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Moderator vrijdag 29 mei 2020 @ 09:00:00 #66
332671 crew  indiaantje89
pi_193364694




[ Bericht 61% gewijzigd door indiaantje89 op 29-05-2020 09:13:51 ]
  Moderator vrijdag 29 mei 2020 @ 11:12:42 #67
332671 crew  indiaantje89
pi_193366234
  Moderator vrijdag 29 mei 2020 @ 12:02:04 #68
332671 crew  indiaantje89
pi_193367059
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 juni 2020 @ 11:53:35 #69
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_193433972


quote:
U leest het goed! Volgend jaar geen drie, maar vier dagen Alcatraz. Dat mag wel zeker, nadat we dit jaar helaas met z’n allen moeten wegblijven van de vele festivalweides die gebruikelijk onze zomers kleur geven. Volgend jaar dus dubbel feest. We starten op donderdag 12 augustus en gaan door tot en met zondag 15 augustus. Geen drie, maar vier dagen headbangen. Hell yeah!
Think positive

Het klopt, hier en daar maakt men melding dat er ook in 2021 geen festivals zullen plaatsvinden, maar omdat vandaag niemand weet hoe de situatie er binnen drie maanden zal uitzien, is het al helemaal onzin om te voorspellen waar we binnen dik een jaar zullen staan. Positief denken en een hoopgevend toekomstperspectief bieden, dat is alvast de boodschap die Alcatraz wil uitdragen. Het geloof moet er zijn dat we binnen afzienbare tijd terug evolueren naar een “normale” situatie. Onze sector heeft die houvast ook nodig. Nog zo’n rampjaar zou voor veel organisatoren en toeleveranciers finaal de doodsteek betekenen. Niet toevallig kozen wij voor een “Plague Doctor” als onze centrale figuur om de affiche van 2021 vorm te geven. Hij is niet enkel bedoeld als metafoor voor de vele zorgverleners en anderen die de voorbije maanden het beste van zichzelf gaven, met het gevaar om hun eigen gezondheid te schaden. Hij belichaamt ook onze gemeenschappelijke strijd (die van jou, mij en enkele miljarden anderen!) tegen het vieze beestje dat we maar wat graag zo snel mogelijk begraven. Het liefst nog héél diep onder de grond.
Line-up

De voorbije weken hebben we niet stil gezeten. Het overgrote deel van de line-up van 2020 is inmiddels over gezet naar 2021. Tevens betekent een vierde dag een toevoeging van extra bands. Inmiddels zijn we rond met enkele leuke aanvullingen aan onze reeds fel geprezen affiche. Binnenkort maken we een eerste wave aan bands bekend.
Tickets

De ‘refunds’-periode liep op 31 mei op haar einde. Mensen hebben een maand de tijd gekregen hun tickets terug in te wisselen tegen geld. Een minderheid koos voor deze formule en enkelen daarvan stuurden ons berichten om de organisatie hiervoor te bedanken. Sommige mensen hebben het nu eenmaal niet breed. De overgrote meerderheid koos echter om zijn of haar ticket te behouden voor 2021. Vanaf 2 juni kunnen deze personen hun ticket (met aangepaste datum) terugvinden op “my account” bij Ticketmaster. “Ik heb reeds een combi-ticket, maar wat nu met die vierde dag?” Een vraag die veel zal gesteld worden, maar die we graag nu al counteren. Mensen die reeds in het bezit zijn van een ticket krijgen die vierde dag er gewoon gratis bij! Meer nog: mensen die (nog) niet in het bezit zijn van een ticket kunnen vanaf binnenkort tot 15 december 2020 hun combi- of VIP-ticket(voor 4 dagen dus) kopen aan het “oude” tarief. Een early bird-campagne die zes maanden loopt en dat om onze bezoekers ruimschoots de tijd te geven goedkoop bediend te worden. Een aangepaste tarifering voor combi- of VIP-tickets en het te koop aanbieden van dagtickets volgt pas vanaf dan. We geven ook nog mee dat de camping opent op donderdag 12 augustus t.e.m. maandag 16 augustus. Hier blijft het maximaal aantal overnachtingen dus, zoals dat ook gepland stond voor 2020, op vier staan. De prijs van de camping blijft ongewijzigd.
Tot binnenkort met meer nieuws!
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 2 juni 2020 @ 18:13:47 #70
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_193439903
Alcatraz begint steeds meer een mini-Graspop te worden. Weliswaar zonder de grootste namen, maar wel altijd veel kwaliteit en zullen nu ook wel over de 100 bands gaan. Alleen het relatief kleine terrein blijft wel wat lastig.

Heeft ook nog iets meer de gemoedelijke sfeer, daar waar Graspop toch meer een event aan het worden is.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 juni 2020 @ 09:24:37 #71
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_193449067
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 18:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Alcatraz begint steeds meer een mini-Graspop te worden. Weliswaar zonder de grootste namen, maar wel altijd veel kwaliteit en zullen nu ook wel over de 100 bands gaan. Alleen het relatief kleine terrein blijft wel wat lastig.

Heeft ook nog iets meer de gemoedelijke sfeer, daar waar Graspop toch meer een event aan het worden is.
ja. Helaas gaat Alcatraz voor het zoveel mogelijk bands in 1 dag proppen. Het is gelukkig niet zo massaal als Graspop.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_193449754
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 3 juni 2020 @ 15:24:36 #73
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_193453954
quote:
Oud nieuws joh :P
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_193454006
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 15:24 schreef D_A het volgende:

[..]

Oud nieuws joh :P
Nee hoor ;) de gele namen zijn vandaag pas bekend gemaakt. Massive Attack kan je dus ook opschrijven voor BKS (en zo behouden die hun 3 headliners gewoon zoals het er nu op lijkt).
pi_193488957
Aerosmith volgend jaar weer op GMM.
  Moderator vrijdag 5 juni 2020 @ 14:06:51 #76
332671 crew  indiaantje89
pi_193489065
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 14:01 schreef Cyanide- het volgende:
Aerosmith volgend jaar weer op GMM.
Jep blij mee ;)
  Moderator maandag 8 juni 2020 @ 09:52:20 #77
332671 crew  indiaantje89
pi_193533475
  Moderator maandag 8 juni 2020 @ 12:21:01 #78
332671 crew  indiaantje89
pi_193535552
  Moderator dinsdag 9 juni 2020 @ 10:47:02 #79
332671 crew  indiaantje89
pi_193548933
pi_193563427




[ Bericht 35% gewijzigd door indiaantje89 op 10-06-2020 10:11:51 ]
pi_193565822
pi_193566309
Melt Festival gaat in het Primavera weekend zitten volgend jaar. Opvallend, want zij zaten altijd half juli.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_193570296
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 juni 2020 @ 20:56:59 #84
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_193573886
SOAD shows:
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_193579949
pi_193581627

pi_193596423
pi_193596511
pi_193612110
Stadspark Live 2021 (Groningen) ook al afgelast.

quote:
Stadspark Live is een nieuw festival in het Stadspark in Groningen, georganiseerd door SPOT Groningen en MOJO. Ondanks de succesvolle, uitverkochte eerste editie op 22 juni 2019 vereist ieder nieuw evenement -juist de eerste jaren- grote (financiële) investeringen. Er moet gebouwd worden aan een festival en het duurt enkele jaren voordat het evenement echt staat. Denk bijvoorbeeld aan aankleding, de logistiek, catering, artiesten. Ook voor de editie van 2020 waren we al vol in de voorbereiding.

Tijdens deze coronacrisis vangen we als organisatie grote klappen op. Het verbieden van grote concerten en evenementen deze zomer raakt ons niet alleen in ons DNA. We moeten ook goed kijken naar hoe wij de aankomende tijd doorkomen en daarbij weloverwogen keuzes maken, zeker als het gaat om investeren. De eerlijkheid gebiedt ons te zeggen dat we de uitdagingen en risico’s van een evenement in opbouw zoals Stadspark Live op dit moment niet aan kunnen gaan. Omdat we jullie in deze tijd niet het verzorgde festival kunnen garanderen zoals jullie het vorig jaar hebben ervaren, gelasten we Stadspark Live in 2021 af.
bron: Facebook

MOJO in zwaar weer?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 juni 2020 @ 22:11:55 #90
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_193619845


vooralsnog dezelfde bands als dit jaar + God Dethroned
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_193654701
orangefeeling twitterde op dinsdag 16-06-2020 om 11:59:21 . @tylerthecreator, @thomyorke, @FKAtwigs, @OfficialTLC, The Whitest Boy Alive, @floatingpoints, Mayhem and many more will play at Roskilde Festival 2021 (#RF50).

We're thrilled to present a mix of significant and amazing acts from the 2020 lineup as well as new relevant names. https://t.co/xMuWZphYiB reageer retweet
pi_193654715
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 juni 2020 @ 12:51:50 #93
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_193669446
Summer 2020 is a very different landscape from the usual event-packed few months, so to maintain a sense of community, Our festivals Dynamo Metalfest and Metalfestival Into The Grave have joined forces with eleven of the best independent metal festivals in Europe to create a unique online event for both bands and fans!

The European Metal Festival Alliance is a joint venture between Dynamo Metalfest, Metalfestival Into The Grave and Alcatraz (Belgium), ARTmania (Romania), Bloodstock (UK), Brutal Assault (Czech Republic), Leyendas Del Rock (Spain), Metal Days (Slovenia), Midgardsblot (Norway), Motocultor (France), Party.San (Germany), Resurrection (Spain), and Summer Breeze (Germany).

A special streaming event will take place across the weekend of 7th-9th August offering exclusive live performances from a selection of yet-to-be-revealed artists chosen by each festival, as well as exclusive new interviews, and more. As a fundraiser for the beleaguered independent festival sector, who don’t have the backing of big corporate money for their survival, viewers will be asked for ¤6.66 for a ‘full festival pass.’ In return, they will enjoy three days of live performances by 35+ metal bands at various locations around the world and other exclusive content, from the comfort of their own home. Virtual ticket purchasers will also get a discount on a European Metal Festival Alliance ‘Rebooting for 2021’ T-shirt.

Meanwhile, to get warmed up, the newly launched destination website at www.MetalFestivalAlliance.com will host a wide range of previous footage from this festival co-operative, including many sets not previously broadcast, throughout the summer.

🚨🎫 The line-up & schedule for the streaming event will be announced in the coming weeks. Tickets will be available on Friday July 10th, 2020 from www.MetalFestivalAlliance.com.🚨🎫

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_193671234
pi_193734933
pi_193736050




[ Bericht 35% gewijzigd door indiaantje89 op 22-06-2020 13:17:18 ]
pi_193754830
pi_193779545
  donderdag 25 juni 2020 @ 12:09:14 #99
134538 chansadres
Black & White
pi_193781049
quote:
Joe Bonnemassa heeft aangegeven dat hij niet zal komen. Er word wel gekeken voor een volgende editie. Alleen Seasick Steve is nog niets over bekend,
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_193781056
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2020 12:09 schreef chansadres het volgende:

[..]

Joe Bonnemassa heeft aangegeven dat hij niet zal komen. Er word wel gekeken voor een volgende editie. Alleen Seasick Steve is nog niets over bekend,
Hopelijk komt er nog wat die vrijdag bij, voor die dag heb ik wel enige interesse.
pi_193781175


RuisrockTurku twitterde op donderdag 25-06-2020 om 11:09:20 Tätä moni on jo ehtinyt odottaa! @MartinGarrix @MAJORLAZER @IAmAlanWalker @iamblackbear THE ARK @ZARALARSSON @anttituisku @tehosekoitin ja moni muu huikea artisti tullaan näkemään 9.-11.7.2021 Ruisrockissa! Kaikki lipputyypit myynnissä https://t.co/zNK1kycaZK #Ruisrock2021 https://t.co/LYK4Ep5oI8 reageer retweet
  Moderator dinsdag 30 juni 2020 @ 11:47:24 #102
332671 crew  indiaantje89
pi_193856912
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 juli 2020 @ 11:43:36 #103
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_193871169
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Moderator vrijdag 3 juli 2020 @ 10:38:21 #104
332671 crew  indiaantje89
pi_193902846
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 juli 2020 @ 12:19:59 #105
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_193904337
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Moderator woensdag 8 juli 2020 @ 10:06:29 #106
332671 crew  indiaantje89
pi_193986052
  Moderator woensdag 8 juli 2020 @ 12:04:07 #107
332671 crew  indiaantje89
pi_193987547
  Moderator maandag 13 juli 2020 @ 11:19:28 #108
332671 crew  indiaantje89
pi_194066202


Geen Kendrick
  Moderator dinsdag 14 juli 2020 @ 16:14:17 #109
332671 crew  indiaantje89
pi_194086460
  Moderator dinsdag 14 juli 2020 @ 17:16:56 #110
332671 crew  indiaantje89
pi_194087277
Exit festival = exit.

Zal ook niet meer plaatsvinden dit jaar. Ze hebben nog lang volgehouden dat het wel zou kunnen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 juli 2020 @ 17:40:41 #111
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_194087539


dit was al verzet van maart naar september, maar in september gaat het dus ook niet door. Het is weer verzet naar maart.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 juli 2020 @ 08:51:01 #112
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_194095340
De september-festivals sneuvelen nu dus al.



quote:
Baroeg Open Air verplaatst naar 2021

De overheidsmaatregelen rondom Covid-19 hebben de organisatie van Baroeg Open Air met pijn in het hart doen besluiten om de geplande editie op zaterdag 12 september a.s. niet door te laten gaan en te verplaatsen naar zaterdag 11 september 2021. Reeds gekochte kaarten blijven geldig voor de nieuwe datum.

Onverantwoord
Hoewel de maatregelen op 1 juli versoepeld zijn, blijft de ‘social distancing’ regel van 1,5 meter (voor onbepaalde tijd) van kracht en moeten festivalbezoekers verplicht zitten. Daardoor is het voor de organisatie helaas niet mogelijk om het festival in 2020 op een verantwoorde manier op te zetten. Het zou een enorm financieel tekort tot gevolg hebben waardoor de continuďteit van het festival op de lange termijn ernstig in gevaar komt.

Capaciteit
Directeur / programmeur Leon van Rijnsbergen licht toe: “Uiteraard hebben we begrip en respect voor de huidige richtlijnen. In de praktijk werken die voor ons als organisatoren helaas ‘voor geen anderhalve meter’. Met deze regels komen we lang niet aan onze capaciteit van 10.000 bezoekers, maar kunnen we hooguit nog 2.500 bezoekers ontvangen. Terwijl de kosten gelijk blijven en we toch echt driekwart van onze capaciteit nodig hebben om die te dekken.”

Sfeer
Op basis van de huidige maatregelen wordt het vrijwel onmogelijk om de veel geprezen sfeer van BOA te behouden. Van Rijnsbergen: “Als de bezoekers elkaar niet om de nek kunnen vliegen in een ‘moshpit’, maar ze op gepaste afstand van elkaar op een stoeltje moeten zitten, dan is dat funest voor de sfeer die men van ons kent. Reden te meer om het festival, met pijn in het hart, een jaartje uit te stellen.”

BOA 2021
Het festival wordt verplaatst naar zaterdag 11 september 2021, reeds gekochte kaarten blijven geldig voor de nieuwe datum. Vrijwel alle acts, onder andere Napalm Death, Atari Teenage Riot, Tygers Of Pan Tang en Suicide Commando, hebben al bevestigd mee te verhuizen. Het festival vindt plaats van 12.00-23.00 uur in het Zuiderpark in Rotterdam, de organisatie ziet er alvast naar uit om alle bezoekers weer onder normale omstandigheden te mogen ontvangen.

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_194098173
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 08:51 schreef Tokus het volgende:
De september-festivals sneuvelen nu dus al.

[ afbeelding ]
[..]

Was te verwachten.. zou er heen gegaan zijn mocht het door gaan..

Hadden best een leuke line-up. Het zal me benieuwen of we 2021 gaan halen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 juli 2020 @ 14:35:19 #114
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_194100515
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 12:02 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Was te verwachten.. zou er heen gegaan zijn mocht het door gaan..

Hadden best een leuke line-up. Het zal me benieuwen of we 2021 gaan halen.
en er komen nog meer verplaatsingen aan... Van een festival in oktober heb ik het ook al vernomen. Daar zien ze het dus ook niet echt zonnig in.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Redactie Sport woensdag 15 juli 2020 @ 14:40:29 #115
274204 crew  Mexicanobakker
pi_194100575
Dit zet te denken dat we wellicht nog wel een festivalloze zomer door moeten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_194101572
Tsja als je al ziet dat Mojo 1/3e van hun personeel er uit gooit. Het zijn barre tijden voor de sector.. terwijl vorig jaar bruisde. Las ook dat Nederlands de meeste festivals heeft gecancelled van een beetje de hele wereld.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 juli 2020 @ 16:37:17 #117
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_194102193
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 15:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Tsja als je al ziet dat Mojo 1/3e van hun personeel er uit gooit. Het zijn barre tijden voor de sector.. terwijl vorig jaar bruisde. Las ook dat Nederlands de meeste festivals heeft gecancelled van een beetje de hele wereld.
of er zijn er hier gewoon belachelijk veel, of de criteria wanneer we iets "festival" noemen is hier een stuk anders dan elders. Sowieso is in Duitsland ook alles gecanceld. Als ik alleen kijk naar de metalfestivals, heeft Duitsland 5x zoveel inwoners maar veel meer dan 5x zoveel metalfestivals. Dat zal in andere genres niet heel veel anders zijn, gok ik.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_194109688
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 16:37 schreef Tokus het volgende:

[..]

of er zijn er hier gewoon belachelijk veel, of de criteria wanneer we iets "festival" noemen is hier een stuk anders dan elders. Sowieso is in Duitsland ook alles gecanceld. Als ik alleen kijk naar de metalfestivals, heeft Duitsland 5x zoveel inwoners maar veel meer dan 5x zoveel metalfestivals. Dat zal in andere genres niet heel veel anders zijn, gok ik.
Hier kwam de bron vandaan: https://iq-mag.net/2020/0(...)16-8bn/#.Xw_7C-fgphF die door Atze van 3voor12 was getwitterd.

En dat NL niet veel metal festivals heeft wil niet zeggen dat we veel andere meuk festivals hebben.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 juli 2020 @ 14:20:22 #119
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_194113515
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 08:51 schreef Tokus het volgende:
De september-festivals sneuvelen nu dus al.

logisch, zonder vaccin verwacht ik weinig grote festivals
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator vrijdag 17 juli 2020 @ 12:07:52 #120
332671 crew  indiaantje89
pi_194126896
pi_194221464
  Moderator vrijdag 24 juli 2020 @ 12:22:35 #122
332671 crew  indiaantje89
pi_194237300


[ Bericht 14% gewijzigd door indiaantje89 op 24-07-2020 12:29:23 ]
pi_194305339
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 09:11:53 #124
332671 crew  indiaantje89
pi_194335287
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 10:13:19 #125
332671 crew  indiaantje89
pi_194335887
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 augustus 2020 @ 22:41:27 #126
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_194361676
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_194381393
pi_194440546
twitter
pi_194516967
quote:
Hij zegt nu dat ze het wel overleven tot 2022. De eerste link onder het artikel gaat naar een artikel van 2 maanden geleden waarin hij zegt dat ze wel eens bankroet zouden kunnen gaan...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_194517042
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 09:53 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Hij zegt nu dat ze het wel overleven tot 2022. De eerste link onder het artikel gaat naar een artikel van 2 maanden geleden waarin hij zegt dat ze wel eens bankroet zouden kunnen gaan...
Ik ben echt benieuwd hoe de festival industrie er uit gaat komen. Je hoort zoveel horror verhalen vanuit die sector. Denk dat veel kleine jongens gaan sneuvelen.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 10:06:03 #132
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_194517173
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 09:58 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik ben echt benieuwd hoe de festival industrie er uit gaat komen. Je hoort zoveel horror verhalen vanuit die sector. Denk dat veel kleine jongens gaan sneuvelen.
De vraag is of dat, los van de betrokkenen, persé erg is.
Overdaad schaadt en dat is in Nederland wel het geval denk ik.
pi_194517379
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:06 schreef peaceman het volgende:

[..]

De vraag is of dat, los van de betrokkenen, persé erg is.
Overdaad schaadt en dat is in Nederland wel het geval denk ik.
Erg is het sowieso voor al die mensen die werkzaam in het circuit zijn. Laten we wel wezen.

Al zal het misschien voor de bezoek niet kwaad kunnen dat ze misschien iets meer back to basic gaan.
pi_194518257
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:06 schreef peaceman het volgende:

[..]

De vraag is of dat, los van de betrokkenen, persé erg is.
Overdaad schaadt en dat is in Nederland wel het geval denk ik.
voor podiumbouwers, sound engineers, kleine artiesten, horecapersoneel, vervoersbedrijven, kleine ticketverkopers en ga zo nog maar even door is dat natuurlijk wel erg. Ik snap ook niet zo goed wat je bedoelt met 'overdaad schaadt'. Kun je dat onderbouwen? Zolang er vraag is, waarom niet aanbieden?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 12 augustus 2020 @ 11:22:11 #135
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_194518299
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:19 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Erg is het sowieso voor al die mensen die werkzaam in het circuit zijn. Laten we wel wezen.

Al zal het misschien voor de bezoek niet kwaad kunnen dat ze misschien iets meer back to basic gaan.
Die bedoelde ik ook met de betrokkenen.

Dat laatste denk ik ook. En ook zullen artiesten water bij de wijn moeten doen.
pi_194534850
In de UK doen ze het nu zo:

twitter


Ik zou het wel willen proberen met paar vrienden. Kan niet tegen het echte werk op.. maar toch
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 13 augustus 2020 @ 13:24:39 #137
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_194535957
twitter


dit ziet er ook goed uit
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 augustus 2020 @ 21:08:29 #138
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_194577197
Summer Breeze 2021:

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_194613909
twitter
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 08:09:36 #140
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_194674325
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 09:58 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik ben echt benieuwd hoe de festival industrie er uit gaat komen. Je hoort zoveel horror verhalen vanuit die sector. Denk dat veel kleine jongens gaan sneuvelen.
Ik begin er steeds minder in te geloven dat de zaak volgend jaar wel doorgang kan vinden en dan sneuvelen niet alleen de kleine jongens.
pi_194709677
Muse tourt ook volgend jaar;



Als je van de hardere muziek houd toch wel weer een degelijk affiche.
pi_194815602
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 31 augustus 2020 @ 22:13:37 #143
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_194818293
quote:
Qotsa *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_194860126
twitter

+Charli XCX, Yungblud, Sigrid, Jack Harlow, Neck Deep
pi_194931244
pi_194955110
twitter
pi_195069622
pi_195086614
pi_195339589
pi_195382129
ik zie het eigenlijk somber in voor de festivals van 2021... als (met nadruk op ALS) er al een vaccin is, dan zal dit nog niet wijdverspreid zijn.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_195382369
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 21:08 schreef Tokus het volgende:
Summer Breeze 2021:

[ afbeelding ]
:9~
pi_195383631
pi_195440819




[ Bericht 34% gewijzigd door indiaantje89 op 05-10-2020 11:17:05 ]
pi_195634268
twitter


Niet dat het door gaat.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 21:54:46 #155
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_195643951
Sooooooooooo close for Left of the Dial, maar helaas .... baalweekje met vrijetijd ..
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_195658418
Virtueel programma van ADE:

pi_195745047
pi_195767105
pi_195868392
We zitten niet stil met de aankondigingen *O* -O-

  maandag 26 oktober 2020 @ 17:21:29 #160
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_195869130
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 16:39 schreef indiaantje89 het volgende:
We zitten niet stil met de aankondigingen *O* -O-

[ afbeelding ]
Er zijn ook best veel leuke Line-ups. Maakt het alleen maar zuurder.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:52:39 #161
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_195881673


nieuw op de poster:
Sacred Reich
Clutch
Municipal Waste
Unleash The Archers
The Black Dahlia Murder
Rings Of Saturn
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_195883556
En ook Draaimolen Festival in zwaar waar zo te lezen:

quote:
Beste vrienden,

We hopen dat het goed met jullie gaat.
Velen van jullie hebben ons benaderd met berichten over teruggaaf van Draaimolen Festival 2020. We willen ons oprecht verontschuldigen voor het langer dan verwacht. We begrijpen dat velen van jullie zelf moeilijke tijden doormaken, en deze situatie kan nogal verontrustend zijn.
In de afgelopen 8 jaar hebben we als vzw gewerkt, de ticketprijzen zo laag mogelijk houden en het beste van muziek en kunst naar Tilburg brengen en onze authenticiteit bewaken. Aangezien we sinds het begin van de Nederlandse lockdown geen verdiensten hebben gehad, staan we voor verschillende echte financiële obstakels die we momenteel proberen te overwinnen. Hoe dan ook, we doen nog steeds ons best om positief te blijven en dingen uit te zoeken met onze financieel adviseur. We doen er alles aan om Draaimolen staande te houden en het recht op je te doen. Dus, ondertussen hopen we enorm op jullie vertrouwen, begrip en geduld. We nemen contact met je op.

Love,

Team Draaimolen
pi_196207146
twitter
pi_196330649
quote:
ROGER HODGSON CANCELT TOUR 2021.
Rodger Hodgson heeft zijn tour voor 2021 afgezegd vanwege de onzekerheden rondom de Corona pandemie. Daarmee vervalt jammer genoeg zijn optreden op vrijdag 9 juli 2021 op Bospop.
In een persoonlijke boodschap schrijft Roger “ Like all of you, we had hoped that COVID-19 might have been brought under control by now. But it has become increasingly clear that it is going to be a while before the world is safe enough again for large musical gatherings. So, very sadly for all of us and our promoters, we are having to cancel our 2021 tour. I am deeply disappointed but realize this is out of our control. Everyone’s safety must come first. God willing, I look forward to reuniting with you again in the future when the pandemic has passed. Stay safe and let's all do our part to care for each other and get through this together.”
De jubileumeditie van Bospop op 9, 10 en 11 juli gaat vooralsnog door en tickets blijven in verkoop. Op het programma staan o.a.Sting, Lionel Richie, Kensington, Beth Hart, White Lies Jett Rebel, Sinéad O’Connor, De Dijk, Passenger en BLŘF. De situatie blijft onzeker maar de veiligheid van bezoekers, artiesten en vrijwilligers staat op de eerste plaats. Of er een mogelijkheid is om Bospop volgend jaar door te laten gaan is afhankelijk van de ontwikkeling van een vaccin en testmogelijkheden. Hierover zal pas in 2021 een besluit genomen worden.
pi_196388426
quote:
Zuiderpark bedankt, hallo Malieveld! Groot nieuws: Parkpop gaat verhuizen! Na 40 jaar en 39 prachtige edities, vol mooie herinneringen, in het Zuiderpark, slaat Parkpop haar vleugels uit en daalt een stukje verder neer. Markeer zondag 13 juni 2021 maar in je agenda, want dan vindt de 40ste editie van Parkpop plaats op het Malieveld!

Lees er alles over op de website www.parkpop.nl. Stay tuned voor meer info over het programma en meer nieuws!
Benieuwd of ze dan ook met grotere acts komen.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 24 november 2020 @ 09:31:55 #166
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_196388510
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 09:20 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Benieuwd of ze dan ook met grotere acts komen.
Aangezien er maar weinig de zee over gaat komen zal dat meer hoop dan wijsheid zijn.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_196388603
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 november 2020 09:31 schreef D_A het volgende:

[..]

Aangezien er maar weinig de zee over gaat komen zal dat meer hoop dan wijsheid zijn.
Dit jaar misschien niet... Maar de jaren daarop? Het zou zomaar kunnen.
pi_196389953
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 09:20 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Benieuwd of ze dan ook met grotere acts komen.
In ieder geval makkelijker per trein te bereiken. :P

Maar wel een veld zonder charme een park heeft toch meer sfeer.
pi_196391079
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 11:45 schreef Basp1 het volgende:

[..]

In ieder geval makkelijker per trein te bereiken. :P

Maar wel een veld zonder charme een park heeft toch meer sfeer.
met toffe aankleding kun je een hoop bereiken...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_196392479
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 november 2020 13:11 schreef Nielsch het volgende:

[..]

met toffe aankleding kun je een hoop bereiken...
Of toffe artiesten ;)
pi_196404862
Mooie drop van Mad Cool:

quote:
Anderson .Paak & The Free Nationals
Aviva
Blackbear
Cardi B
Chloe Moriondo
Dream Wife
Easy Life
Editors
Gang Of Youths
Gus Dapperton
HAIMM
Higher Power
Kali Uchis
Kings Of Leon
Leon Bridges

Peggy Gou
Phoebe Bridgers
Reignwolf
SFDK
Sleaford Mods
Stephan Bodzin (Live)
Sylvan Esso
The War On Drugs
Thrice
YAEJI
Zara Larsson
Dat maakt het affiche:

pi_196419969
pi_196420512
pi_196439099
pi_196480800
  maandag 30 november 2020 @ 21:05:50 #176
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_196489598
quote:
Nice
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_196528236
twitter



THE STROKES (US)
FAITH NO MORE (US)
HAIM (US)
ANDERSON. PAAK & THE FREE NATIONALS (US)
BALSTYRKO
BICEP (UK)
BIG THIEF (US)
DABABY (US)
DEFTONES (US)
DOJA CAT (US)
FATOUMATA DIAWARA FEAT. ANGÉLIQUE KIDJO & YAEL NAĎM (INT)
FONTAINES D.C. (IE)
IDLES (UK)
JADA (DK)
MEGAN THEE STALLION (US)
RÜFÜS DU SOL (AU)
WHITNEY (US)

JIMMY EAT WORLD (US)
LOUS AND THE YAKUZA (CD)
PHOEBE BRIDGERS (US)
POPPY (US)
RAPSODY (US)
RITA INDIANA (DO)
ROYCE 5'9" (US)
SLOWTHAI (UK)
SVALBARD (UK)
TEMP-ILLUSION (IR)
TESSA (DK)
TETO PRETO (BR)
ART & ACTIVISM:
CYBER WELLNESS CENTRE
ELLY CLARKE & VLADIMIR BJELICIC (UK/RS)
ILYICH (UA)
JACOB REMIN (DK)
JOSEFINE OPSAHL FEAT. THE PERFECT PROCESSION & M¤RCY (DK)
LAMIN FOFANA (SL)
MĹRTEN SPĹNGBERG (SE)
THEA SOTI (RS)
VIRON EROL VERT (DE)
pi_196545132
pi_196743401
twitter
pi_196767150
Roadburn 2021 > 2022



  zaterdag 19 december 2020 @ 20:55:38 #181
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_196827840
Grote kans dat Glastonbury 2021 niet doorgaat”

Een van de grootste muziekfestivals van het Verenigd Koninkrijk gaat volgend jaar misschien weer niet door. Volgens Britse media is de kans groot dat Glastonbury ook in het komende jaar geannuleerd wordt.

Dit wordt gevreesd na de berichtgeving dat de organisatie nog geen enkele programmeur heeft ingehuurd. De festivalbookers worden niet nodig geacht door de festivalorganisatie voor de komende zomer, schrijft The Mirror.

Emily Eavis, een co-organisator van het festival, heeft al eerder haar twijfels geuit over het doorgaan. "Ik weet niet of er iets is wat we kunnen doen om te verzekeren dat er 200.000 mensen kunnen komen in juni 2021, die zes dagen lang opeengepakt op wat veldjes doorbrengen.

https://www.hln.be/festiv(...)t-doorgaat~a1419f7b/
pi_197088919
twitter
pi_197268351
Primavera-proefevenement brengt hoopvolle uitslag naar buiten: geen besmettingen
By Lukie Hamelink -07/01/2021

Primavera Sound ondersteunde een proefevenement in Barcelona met ruim duizend deelnemers. De uitslag: geen nieuwe coronabesmettingen. Deze uitkomst kan een hoopvolle betekenis hebben voor toekomstige evenementen en festivals.

Primavera Sound, een jaarlijks festival in Barcelona, publiceert samen met een stichting en een ziekenhuis de resultaten van de PRIMA-CoV-studie. Op 12 december werd het Sala Apola-evenement gehouden, om te testen of een concert zonder veiligheidsafstand, maar met sneltest en PCR-test, alsnog besmettingen zou brengen. Na afloop blijkt dat er bij het evenement geen enkele besmetting met het coronavirus heeft plaatsgevonden. De drie organisaties zien het als een zeer nuttige uitkomst voor de toekomstige evenementen in overdekte locaties.

Hoe zag deze test er dan uit?
Het concert duurde tweeënhalf uur, met op het programma: twee dj-sets en twee bands. Alle 1047 deelnemers waren tussen de 18 en 59 jaar oud en hadden de afgelopen veertien dagen geen corona gehad. Ze hoefden geen afstand te houden, en mochten zo veel zingen en dansen als ze wilden. Wel werden er een aantal veiligheidsmaatregelen genomen. Zo waren drankjes alleen toegestaan in een speciale ruimte met een bar. Mondkapjes mochten tijdens het drinken even af, maar moesten verder overal op. Bij binnenkomst kregen alle bezoekers hetzelfde mondmasker. De mensen die het concert hadden bijgewoond verklaarden dat ze genoten hadden en zich niet beperkt voelden door de maatregelen.

Testen, testen, testen
Deelnemers hadden alleen een negatieve sneltest nodig om bij het evenement binnen te komen. Van alle deelnemers gingen er 463 daadwerkelijk naar het concert en 496 niet; zij dienden alleen als controletak. In de groep die naar het concert is geweest zat geen enkele besmetting. Bij de controlegroep waren twee mensen positief getest, maar die werden er door beide testen direct uitgevist. Daarom werd het bijwonen van een evenement uitgevoerd door de reeks veiligheidsmaatregelen. Acht dagen na het concert kwam de gehele groep deelnemers weer terug om een PCR-test af te nemen, om eventuele besmettingen bij het experiment te herkennen.

Ook Primavera Sound valt onder de vele festivals die afgelopen jaar werden afgelast. Hopelijk kan de uitslag van dit experiment meer perspectief bieden voor de evenementenbranche en voor alle festivalsgangers. In januari gaan ook in Nederland de proefevenementen met sneltesten van start.

https://festileaks.com/20(...)n-geen-besmettingen/

Hoopvol!
pi_197383609
Helaas zijn de testevents in Nederland de komende weken uitgesteld. Was benieuwd wat de uitkomsten zijn.
pi_197504479
pi_197550098
https://www.glastonburyfestivals.co.uk/a-statement-from-%c2%a7/

Glastonbury 2021 gaat Glastonbury 2022 worden. Helaas geen verrassing meer. De eerste in een waarschijnlijk lang rijtje...
pi_197551956
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 13:46 schreef Aisumasen het volgende:
https://www.glastonburyfestivals.co.uk/a-statement-from-%c2%a7/

Glastonbury 2021 gaat Glastonbury 2022 worden. Helaas geen verrassing meer. De eerste in een waarschijnlijk lang rijtje...
Tsja.... we all knew. Ik heb nog een klein ietsje pietsje hoop in Lowlands aangepaste variant met heel veel meuk NL acts. Maar dat zou al heel wat zijn.
pi_197554041
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 15:14 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Tsja.... we all knew. Ik heb nog een klein ietsje pietsje hoop in Lowlands aangepaste variant met heel veel meuk NL acts. Maar dat zou al heel wat zijn.
Ik ben benieuwd wat de reacties zijn als Lowlands ipv Chemical Brothers, Foals en Liam Gallagher ineens de Alpha vult met allemaal Nederlandse acts. Het feestje zal er echt niet minder op worden, want het is dan weer het eerste grote feest sinds een hele lange tijd. Toch zal het publiek wel eens kunnen morren, omdat 220 euro voor een aantal Nederlandse bands, die je ook op Parkpop en Appelpop kan zien, best prijzig is.
pi_197554327
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 17:11 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat de reacties zijn als Lowlands ipv Chemical Brothers, Foals en Liam Gallagher ineens de Alpha vult met allemaal Nederlandse acts. Het feestje zal er echt niet minder op worden, want het is dan weer het eerste grote feest sinds een hele lange tijd. Toch zal het publiek wel eens kunnen morren, omdat 220 euro voor een aantal Nederlandse bands, die je ook op Parkpop en Appelpop kan zien, best prijzig is.
Ik denk dat Lowlands nog best wat moois neer kan zetten met NL acts. Genoeg kwaliteit ook binnenlands (en misschien dat we iets met de Belgen kunnen fixen). Als ze dan hun eigen Ticketswap achtige constructie in orde hebben (waren ze toch mee bezig), dan kan je gewoon je kaartje te koop te zetten.

Want de eerste festivals zullen keihard gaan wanneer het weer kan.
pi_197558356
Vandaag kaarten voor Soenda Festival gekocht, wat overigens direct uitverkocht was. Hopen dat dat eind augustus door kan gaan!
pi_197558697
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 17:11 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat de reacties zijn als Lowlands ipv Chemical Brothers, Foals en Liam Gallagher ineens de Alpha vult met allemaal Nederlandse acts. Het feestje zal er echt niet minder op worden, want het is dan weer het eerste grote feest sinds een hele lange tijd. Toch zal het publiek wel eens kunnen morren, omdat 220 euro voor een aantal Nederlandse bands, die je ook op Parkpop en Appelpop kan zien, best prijzig is.
Het kan mij oprecht na 1,5 jaar ellende niet schelen wat voor acts er staan. Staan er een paar grote namen is dat mooi meegenomen. Het feit alleen al dat we kunnen gaan zou ik zo enorm gelukkig van worden, feestje gaat het sowieso wel worden. Die 220 euro voel ik trouwens al niet eens meer als geld dat ik heb uitgegeven.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 22 januari 2021 @ 13:10:37 #192
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_197570820
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_197592825
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 17:26 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik denk dat Lowlands nog best wat moois neer kan zetten met NL acts. Genoeg kwaliteit ook binnenlands (en misschien dat we iets met de Belgen kunnen fixen). Als ze dan hun eigen Ticketswap achtige constructie in orde hebben (waren ze toch mee bezig), dan kan je gewoon je kaartje te koop te zetten.

Want de eerste festivals zullen keihard gaan wanneer het weer kan.
Ik ben erbij als ze Kensington, Kane en Dotan laten optreden. Beter dan al die dure buitenlandse bands waar niemand van heeft gehoord zoals Fools.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 17:45:28 #194
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_197593318
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 17:09 schreef TheAngryDutchman het volgende:

[..]

Ik ben erbij als ze Kensington, Kane en Dotan laten optreden. Beter dan al die dure buitenlandse bands waar niemand van heeft gehoord zoals Fools.
Ik ga nog liever naar de Jostiband dan naar die 3 bands ...
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 24 januari 2021 @ 11:44:35 #195
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_197605788
Bospop:

quote:
Gisteren is bekend gemaakt dat de organisatie van Bospop een nieuw festival in voorbereiding heeft voor het geval Bospop 2021 vanwege Corona niet door mocht gaan. De voorlopige datum is 8 en 9 oktober 2021. Anders ingestoken, kleinschaliger met voornamelijk Nederlandse artiesten en op een andere locatie dan het huidige Bospopfestival.
Op dit moment worden betrokken partijen benaderd. Nadere info volgt later, hou hiervoor onze website of Facebook in de gaten.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_197609940
quote:
7s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:44 schreef D_A het volgende:
Bospop:
[..]

Goed idee, hopelijk volgt Jan de Smeets.
  Public Relations / Redactie Film maandag 25 januari 2021 @ 14:07:37 #197
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_197631279
Alle festivals van het voorjaar tot na 1 juli verplaatsen lijkt me niet de oplossing.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 januari 2021 @ 14:11:16 #198
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_197631326
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:07 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Alle festivals van het voorjaar tot na 1 juli verplaatsen lijkt me niet de oplossing.
Nee, het wordt dan al druk genoeg, als er dan al iets kan doorgaan.
Maar ka, de organisatoren denken dat als se dat doen, ze tenminste nog wel aanspraak kunnen maken op die vergoeding als het toch niet door kan gaan.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Public Relations / Redactie Film maandag 25 januari 2021 @ 14:20:20 #199
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_197631458
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:11 schreef Tokus het volgende:

[..]

Nee, het wordt dan al druk genoeg, als er dan al iets kan doorgaan.
Maar ka, de organisatoren denken dat als se dat doen, ze tenminste nog wel aanspraak kunnen maken op die vergoeding als het toch niet door kan gaan.
Ik snap de gedachtegang. Verbaasd dat dat niet in de spelregels van het garantiefonds is opgenomen.
  maandag 25 januari 2021 @ 16:12:10 #200
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_197633341
quote:
Scorpions, Nightwish, Amaranthe, Amorphis, Beast in Black, Sonata Arctica.... jeetje was een feest! :D
pi_197649557
Wat ik nu ervaar (in de techno / house-scene) is dat organisaties wél evenementen gaan organiseren inclusief kaartverkoop maar dat er slechts een aanbetaling van 10 euro gedaan hoeft te worden voor je ticket. Gaat het door, dan betaal je de rest. Gaat het niet door, dan krijg je je geld terug.

Ik vind het een erg positieve ontwikkeling. Een paar tientjes kwijt aan een aantal evenementen vind ik, gevoelsmatig, prettiger dan direct 4 x 50 euro, ook al krijg je dat (waarschijnlijk) wel terug.

Hoe is dat in andere scenes?
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 3 februari 2021 @ 16:10:40 #202
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_197799194
twitter


Wordt nog druk.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_197801750
Is Pinkpop al verplaatst?
pi_197922005
twitter


Leuk al die festivals in September... maar uh.. buiten de corona om. Gaat dat allemaal wel gelijkertijd? (licht, geluid, personeel, beveiliging, politie etc.)?
pi_197949437
eFestivals-gerucht: "Have it on good authority that the festival grounds of Best Kept Secret have been booked for the 2nd weekend of September."

https://www.efestivals.co(...)ents#comment-6089956
pi_197978713
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 11:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[ twitter ]

Leuk al die festivals in September... maar uh.. buiten de corona om. Gaat dat allemaal wel gelijkertijd? (licht, geluid, personeel, beveiliging, politie etc.)?
Bands nemen zelf hun versterkers enzo mee
  zondag 14 februari 2021 @ 23:54:26 #207
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_198011119
nog effe en Lowlands is de opener van het festival seizoen
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 februari 2021 @ 12:13:10 #208
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_198015500
Into The Grave slaat ook dit jaar over. Dat zou eigenlijk half juni plaatsvinden.

Nothing lasts forever but the certainty of change
  Public Relations / Redactie Film maandag 15 februari 2021 @ 12:50:14 #209
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_198016078
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:54 schreef ebeaydojraes het volgende:
nog effe en Lowlands is de opener van het festival seizoen
Zolang 1,5 meter bewaard moet blijven niet. Laten we hopen dat er goede testen door de Fieldlabs worden gedaan, vandaag is de eerste.
pi_198016320
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 10:12 schreef TheAngryDutchman het volgende:

[..]

Bands nemen zelf hun versterkers enzo mee
En hun tent en podium...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_198024424
Streep door Defqon 2021 verzet naar 2022.
pi_198025559
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 13:04 schreef Nielsch het volgende:

[..]

En hun tent en podium...
Slapen vaak in een hotel
pi_198075408

Dit vind ik dan er beter uit zien dan Paaspop.
  zondag 21 februari 2021 @ 13:08:20 #214
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_198128575
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:13 schreef Tokus het volgende:
Into The Grave slaat ook dit jaar over. Dat zou eigenlijk half juni plaatsvinden.

[ afbeelding ]
Lijkt me juist heel toepasselijk om deze door te laten gaan tijdens een pandemie.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_198180789
Morgen de kaartverkoop voor wat van die Field Lab-events. Duimen maar!
  woensdag 24 februari 2021 @ 21:11:31 #217
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_198187573
quote:
Ik vrees dat alle festivals van het eerste half jaar sowieso niet door zullen gaan.
Hopelijk biedt het derde kwartaal wel wat festivals, al dan niet in aangepaste vorm.
  woensdag 24 februari 2021 @ 23:16:30 #218
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_198190312
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 21:11 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik vrees dat alle festivals van het eerste half jaar sowieso niet door zullen gaan.
Hopelijk biedt het derde kwartaal wel wat festivals, al dan niet in aangepaste vorm.
Ik betwijfel het, lijkt me allemaal net te vroeg. Als we even seizoenen en weersomstandigheden negeren, dan zou het vierde kwartaal qua timing wel mooi uitkomen, maar ja...
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_198194759
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 februari 2021 @ 11:55:23 #220
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_198195456
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 21:11 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik vrees dat alle festivals van het eerste half jaar sowieso niet door zullen gaan.
Hopelijk biedt het derde kwartaal wel wat festivals, al dan niet in aangepaste vorm.
de garantiestelling van de overheid gaat ook niet voor niets over het tweede half jaar. Dus festivals kunnen voor die tijd ook moeilijk alle risico's zelf dragen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_198195911
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 25 februari 2021 @ 12:32:42 #222
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_198196092
quote:
Love birds booking met Charlotte en Enrico O+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_198196115
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 13:59 schreef Welten het volgende:
Morgen de kaartverkoop voor wat van die Field Lab-events. Duimen maar!
Gelukt? Wij stonden 20 min in de wachtrij en was uitverkocht ;(
pi_198196278
Helaas...
pi_198196390
quote:
yes net kaartjes gescoord!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 februari 2021 @ 10:41:39 #226
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_198214116
Graspop is ook weer verzet.

Nothing lasts forever but the certainty of change
  vrijdag 26 februari 2021 @ 11:15:21 #227
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_198214673
Tja, dat zijn gewoon de eersten in een rijtje van alle zomerfestivals.

Ergens hoop ik wel dat we dan in 2022 monster-line-ups krijgen, met bands die wilden touren in 2020 én bands die wilden touren in 2021 en bands die wilden touren in 2022.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_198215053
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja, dat zijn gewoon de eersten in een rijtje van alle zomerfestivals.

Ergens hoop ik wel dat we dan in 2022 monster-line-ups krijgen, met bands die wilden touren in 2020 én bands die wilden touren in 2021 en bands die wilden touren in 2022.
Kan een festival niet betalen dan toch, ze zijn nu al bijna failliet en die bands willen ook de hoofdprijs.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 12:06:25 #229
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_198215609
quote:
4s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 11:36 schreef Leonos het volgende:

[..]

Kan een festival niet betalen dan toch, ze zijn nu al bijna failliet en die bands willen ook de hoofdprijs.
Dan moeten de grote bands, de headliners, degenen die al miljonairs zijn, maar eens een keer wat minder vragen. Als ze 't dan toch allemaal voor de muziek en de fans doen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_198215654
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:06 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Dan moeten de grote bands, de headliners, degenen die al miljonairs zijn, maar eens een keer wat minder vragen. Als ze 't dan toch allemaal voor de muziek en de fans doen.
Haha, goeie grap.
pi_198217428
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 februari 2021 @ 18:37:34 #232
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_198221278
is dat een festival?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_198223720
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 18:37 schreef Tokus het volgende:
is dat een festival?
Ja
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 maart 2021 @ 13:28:58 #234
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_198267587


Nothing lasts forever but the certainty of change
  Redactie Sport maandag 1 maart 2021 @ 13:30:49 #235
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198267617
quote:
4s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:08 schreef Leonos het volgende:

[..]

Haha, goeie grap.
Ik denk dat de bands die het echt belangrijk vinden dat jonge muzikanten een groter podium dit wel doen/of wellicht zelf iets gaan opezetten. Maar er zijn ook pure cash grabs die daar totaal geen zin in hebben.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198267644
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik denk dat de bands die het echt belangrijk vinden dat jonge muzikanten een groter podium dit wel doen/of wellicht zelf iets gaan opezetten. Maar er zijn ook pure cash grabs die daar totaal geen zin in hebben.
De echte grote bands zitten ook al een jaar zonder inkomsten, daarnaast hebben ze veel meer kosten en crew.
Gok dat ze gewoon gaan cashen?
  Redactie Sport maandag 1 maart 2021 @ 13:36:31 #237
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198267699
quote:
4s.gif Op maandag 1 maart 2021 13:32 schreef Leonos het volgende:

[..]

De echte grote bands zitten ook al een jaar zonder inkomsten, daarnaast hebben ze veel meer kosten en crew.
Gok dat ze gewoon gaan cashen?
Als je tourinkomsten nodig hebt en je eigen crew moet betalen daarvan is het wel een probleem - de bands die tours gepland hadden staan worden daardoor extra hard geraakt. Maar als iedereen gaat touren zulen de prijzen vanzelf omlaag gaan - immers is er meer op de markt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198267706
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Als je tourinkomsten nodig hebt en je eigen crew moet betalen daarvan is het wel een probleem - de bands die tours gepland hadden staan worden daardoor extra hard geraakt. Maar als iedereen gaat touren zulen de prijzen vanzelf omlaag gaan - immers is er meer op de markt.
Maar er zijn tegelijk ook meer festivals :D
Naja, we zien het wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2021 13:37:20 ]
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 maart 2021 @ 13:38:26 #239
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_198267727
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar als iedereen gaat touren zulen de prijzen vanzelf omlaag gaan - immers is er meer op de markt.
er wordt de laatste jaren meer getourd dan ooit tevoren (ok, 2020 even niet meetellend) maar de prijzen zijn echt nog nooit naar beneden gegaan. Sterker nog, bij bijna alle bands zie je elk jaar de prijzen omhoog gaan.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Redactie Sport maandag 1 maart 2021 @ 13:39:27 #240
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198267741
quote:
4s.gif Op maandag 1 maart 2021 13:37 schreef Leonos het volgende:

[..]

Maar er zijn tegelijk ook meer festivals :D
Naja, we zien het wel.
Ja? Ik neem aan dat er geen startups komen in 2022 en er zijn eerder wellicht festivals die wegvallen door de huidige situatie. En het aantal plekken in zaalshows in bijvoorbeeld de Ziggo wordt ook niet ineens groter, natuurlijk. De vraag van de consument is wel groter natuurlijk, dus in die zin zullen de ticketprijzen ook wel weer omhoog gaan..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198268080
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja? Ik neem aan dat er geen startups komen in 2022 en er zijn eerder wellicht festivals die wegvallen door de huidige situatie. En het aantal plekken in zaalshows in bijvoorbeeld de Ziggo wordt ook niet ineens groter, natuurlijk. De vraag van de consument is wel groter natuurlijk, dus in die zin zullen de ticketprijzen ook wel weer omhoog gaan..
Ai, dacht dat het ook nog over 21 ging, gezien iedereen nu in september gaat zitten.
Maar dan gaat mijn verhaal niet op nee :)
pi_198277154
Heeft Jan de Smeets al iets gezegd over Pinkspop?
  dinsdag 2 maart 2021 @ 10:06:29 #243
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_198281810
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 22:01 schreef TheAngryDutchman het volgende:
Heeft Jan de Smeets al iets gezegd over Pinkspop?
Jan is toch gestopt?
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 2 maart 2021 @ 10:09:50 #244
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_198281848
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 10:06 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Jan is toch gestopt?
Yep :)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 2 maart 2021 @ 10:33:29 #245
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_198282141
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 22:01 schreef TheAngryDutchman het volgende:
Heeft Jan de Smeets al iets gezegd over Pinkspop?
Maar gaat hem niet worden.
  Moderator dinsdag 2 maart 2021 @ 10:52:29 #246
332671 crew  indiaantje89
pi_198282390
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 10:06 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Jan is toch gestopt?
En je ziet het wel... gelijk een wereld epidemie zonder Jan. Maarja nog vertikken om goed te smeren hč!
  Moderator dinsdag 2 maart 2021 @ 12:04:13 #247
332671 crew  indiaantje89
pi_198283304
Another One Bites The Dust:

twitter
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 2 maart 2021 @ 12:05:52 #248
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_198283337
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 12:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Another One Bites The Dust:

[ twitter ]
Ja joh het is nou niet echt reëel om te denken dat het in september wel doorgaat allemaal.
Alleen vanwege dat garantiefonds gaat een deel het in ieder geval proberen.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator dinsdag 2 maart 2021 @ 13:38:48 #249
332671 crew  indiaantje89
pi_198284410
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 12:05 schreef D_A het volgende:

[..]

Ja joh het is nou niet echt reëel om te denken dat het in september wel doorgaat allemaal.
Alleen vanwege dat garantiefonds gaat een deel het in ieder geval proberen.
Mja het is gewoon een domino effect... hoe meer festivals weer omvallen, hoe sneller de tourende acts er ook mee kappen voor deze zomer. Dus een internationale line-up moeten we gewoon niet verwachten .

Lowlands zal mogelijk een poging wagen met een NederBelgen affiche, en misschien in een andere opzet (verdeeld over meer weekenden?)
pi_198286890
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 10:33 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Maar gaat hem niet worden.
Ben jij familie van Jan?
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 2 maart 2021 @ 17:14:59 #251
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_198287754
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 16:21 schreef TheAngryDutchman het volgende:

[..]

Ben jij familie van Jan?
Nee dat is ook niet nodig om in te zien dat Pinkpop niet door kan gaan. Hoewel, Frits Wester dacht van wel omdat alle 80 plussers al gevaccineerd zijn.
  Moderator dinsdag 9 maart 2021 @ 11:15:35 #252
332671 crew  indiaantje89
pi_198407591
pi_198528318
Weer geen Rock Werchter dit jaar.
pi_198679048
Rammstein in Goffertpark en Parkpop in Den Haag allebei naar 2022.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 maart 2021 @ 10:28:00 #255
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_198680216
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_198681192
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 25 maart 2021 @ 11:38:57 #257
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_198681287
𝐂𝐨𝐧𝐜𝐞𝐫𝐭 𝐚𝐭 𝐒𝐄𝐀 𝐬𝐜𝐡𝐮𝐢𝐟𝐭 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐧𝐚𝐚𝐫 𝟑𝟎 𝐣𝐮𝐧𝐢, 𝟏 𝐞𝐧 𝟐 𝐣𝐮𝐥𝐢 𝟐𝟎𝟐𝟐 ☀️ Er blijven te veel onzekerheden om dit jaar een volwaardige editie van het festival te kunnen organiseren. Het is bovendien niet mogelijk gebleken om het festival te verplaatsen naar later in de zomer. Dat valt ons natuurlijk zwaar. Het is ook echt heel vervelend voor alle artiesten, crew, leveranciers, partners en voor alle fans.
Alle tickets voor het uitverkochte festival blijven geldig voor de volgende editie. Iedereen die er niet bij kan zijn krijgt de mogelijkheid om hun geld terug te krijgen. Alle kaartkopers hebben inmiddels informatie hierover ontvangen per mail.
We laten het weekend van Concert at SEA 2021 natuurlijk niet zomaar aan ons voorbij gaan. Meer informatie hierover volgt later. De line-up van Concert at SEA 2022 wordt later dit jaar bekendgemaakt.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_198683120
quote:
mag ik toch wel hopen ja medio oktober... het is echt een keer klaar hoor met dit gedoe.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_198696114
pi_198697835
quote:
Mooi lijstje!
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 26 maart 2021 @ 11:33:50 #261
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_198697916
Dat allemaal maar naar Lowlands :+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_198698526
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:33 schreef D_A het volgende:
Dat allemaal maar naar Lowlands :+
Snow Patrol die de Bravo afsluit... yes please.. (al hoewel dat laatste album zaaddodend saai was)
pi_198698699
duran dran,
dat zou vet zijn!!!!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 maart 2021 @ 12:35:54 #264
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_198698778
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_198699985
En voor de echte metal moet je naar Dicky's Woodstock



Bram Krikke of Napalm Death... je kan ook overdrijven met variatie in je line-up.
pi_198762486
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 30 maart 2021 @ 12:13:12 #267
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_198763221
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 13:51 schreef indiaantje89 het volgende:
En voor de echte metal moet je naar Dicky's Woodstock

[ afbeelding ]

Bram Krikke of Napalm Death... je kan ook overdrijven met variatie in je line-up.
ik snap die line-up echt niet. Dan heb je Napalm Death op de zaterdag maar verder echt totaal niets dat er ook maar een beetje bij zou passen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_198763286
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:13 schreef Tokus het volgende:

[..]

ik snap die line-up echt niet. Dan heb je Napalm Death op de zaterdag maar verder echt totaal niets dat er ook maar een beetje bij zou passen.
Misschien nog een tegoed ergens voor liggen? Inderdaad compleet random staan die in de line-up. Ik zou de gezichten van die bandleden wel willen zien bij Henk Wijngaard.
pi_198763904
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:17 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Misschien nog een tegoed ergens voor liggen? Inderdaad compleet random staan die in de line-up. Ik zou de gezichten van die bandleden wel willen zien bij Henk Wijngaard.
Henk gaat ze niet meekrijgen nee :') maar ze hebben vaker gespeeld waar je ze niet zou verwachten en staan daar ook open voor:

https://play.acast.com/s/(...)reenway-napalmdeath-

31.50 - 34.56

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198774976
Fusion geeft redelijke hoop door te gaan in Juni en Juli. _O_
https://www.fusion-festival.de/en/x/testing-concept
Hopelijk gooit de overheid geen roet in het eten. (lijkt me waarschijnlijk jammer genoeg) Twee jaar terug wilde de Duitse overheid ook opeens dat politie toegang zou krijgen tot het festival terrein en dat hebben ze toen ook weten te voorkomen. Maar als ze dit klaarspelen zijn het wel echt helden.
pi_198777001
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 31 maart 2021 @ 12:18:02 #272
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_198778083
Nothing lasts forever but the certainty of change
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 31 maart 2021 @ 12:19:23 #273
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_198778095
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_198778786
sweden rock ook naar 2022
pi_198779132
Het gaat wel hard zo... weer een kut zomer 2021. Weinig vertrouwen meer in Lowlands ook nu.
pi_198780445
alle festivals die gecancelt worden tot nu toe , zijn allemaal juni/ juli festivals.
dus ik blijf hoop houden voor de augustus festivals
pi_198780982
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:51 schreef kesselman het volgende:
alle festivals die gecancelt worden tot nu toe , zijn allemaal juni/ juli festivals.
dus ik blijf hoop houden voor de augustus festivals
Ik weet nog dat ik in april 2020 dacht: de augustusfestivals zullen vast wel door gaan met deze maatregelen!

Maar goed dit jaar is dat wel iets realistischer.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 31 maart 2021 @ 17:06:15 #278
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_198781611
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 14:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Het gaat wel hard zo... weer een kut zomer 2021. Weinig vertrouwen meer in Lowlands ook nu.
in april/mei wordt een shitload aan vaccins verwacht, die ook makkelijker te zetten zijn door minder specialistisch opslag. Komt goed. - in juli verwacht men van de 11 miljoen die vaccin wil ten minste 8 miljoen gehad te hebben ...

[ Bericht 7% gewijzigd door ebeaydojraes op 31-03-2021 17:12:29 ]
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 31 maart 2021 @ 17:10:13 #279
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_198781671
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:51 schreef kesselman het volgende:
alle festivals die gecancelt worden tot nu toe , zijn allemaal juni/ juli festivals.
dus ik blijf hoop houden voor de augustus festivals
ja, laten we het hopen. Maar dan nog denk ik dat het vooral artiesten uit de Benelux of wellicht Duitsland zijn, maar niet van veel verder.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_198781887
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:06 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

in april/mei wordt een shitload aan vaccins verwacht, die ook makkelijker te zetten zijn door minder specialistisch opslag. Komt goed. - in juli verwacht men van de 11 miljoen die vaccin wil ten minste 8 miljoen gehad te hebben ...
Ik hoop het... maar blijf het idee houden dat het een "best case" scenario moet worden om tegen die tijd een festival te kunnen vieren. En voorlopig zie ik te veel gekloot om te denken dat we dit best case scenario gaan halen.

Maar dat is misschien de pessimist in mij.
pi_198894737
twitter
pi_198896203
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:23 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik hoop het... maar blijf het idee houden dat het een "best case" scenario moet worden om tegen die tijd een festival te kunnen vieren. En voorlopig zie ik te veel gekloot om te denken dat we dit best case scenario gaan halen.

Maar dat is misschien de pessimist in mij.
Waarom? Best case is sowieso dat Fusion in Juni en Juli al doorgaat en laat zien hoe het moet. Dus grootschalig vaccins inkopen en massaal testen. Tja misschien dat veel commerciele festivals het niet de moeite vinden als ze wat extra kosten moeten maken. Het is natuurlijk ook van de zotte dat nu van alles en nog wat open zou gaan zoals voetbalstadions maar dat festivals helemaal die in Augustus al de handoek in de ring gooien.

quote:
1.1. SUMMARY
We're developing a concept which acknowledges the fact that we can only host Fusion in 2021 while taking into account the overall situation of the pandemic at the end of June.

But we're firm on the fact that, if mass tourism is allowed in Mecklenburg-Vorpommern during the time in which the festival would take place, then we will be able to celebrate our festival as well.

With an innovative mass-PCR testing strategy for all Fusionists, artists and Crews, we're making Fusion happen, despite the pandemic:

All Fusionists will be PCR-tested by us and our partners on the day of arrival to the festival prior to admission.
From Saturday to Sunday, another PCR test will be carried out for everyone at the festival in order to ensure the continued prevention of the risk of infection.


In this way, we ensure that the risk of infection is reduced to an absolute minimum.


[ Bericht 31% gewijzigd door Lord-Ronddraai op 07-04-2021 12:18:51 ]
pi_198913562
https://www.dancevalley.com/en/line-up

O.a. Dimitri Vegas & Like Mike, Nicky Romero, Paul van Dyk, Chuckie, Dubfire, Headhunterz, Kris Kross Amsterdam, La Fuente, ROD, Wildstylez, Will Sparks
pi_198917163
twitter
pi_198923424
  vrijdag 9 april 2021 @ 10:50:22 #286
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_198930412
Ik kan niet geloven als iedereen PCR getest is, dat er geen Corona besmetting kan plaats vinden op een Festival. Ik kijk liever uit naar 2022 dat er geen PCR meer nodig is.

Ik ga pas naar Festival als ik een spuitje heb een beetje ziek worden is geen ramp.
  vrijdag 9 april 2021 @ 15:45:36 #287
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_198934091
quote:
Ik kijk liever uit naar 2022 dat er geen PCR meer nodig is.

utopisch
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 13 april 2021 @ 14:14:08 #288
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_198986296
niet geheel verrassend:

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_198986412
Deze was er ook nog van de week

  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 13 april 2021 @ 16:23:09 #290
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_198988445
Iron Maiden is overigens ook bevestigd voor de 2022-edities van Copenhell (Kopenhagen) en Tons Of Rock (Oslo)



Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_198993954
https://www.538.nl/

538 koningsdag voor 10.000 man. Ik ben aanwezig (om te werken dat wel)
pi_199011630
538 Koningsdag (Fieldlab)
Afrojack
Armin van Buuren
Chef'Special
Chris Deluxe
Coen und Sander Fest met Wilbert Pigmans, René Karst & John de Bever
Davina Michelle
Die Verrückte met Rene Le Blanc, Donnie & Frans Duijts
DI-RECT
Emma Heesters
Jaap Reesema en Pommelien Thijs
Kraantje Pappie
Krezip
Kris Kross Amsterdam
Lucas & Steve
Maan
Miss Montreal
Racoon
Rolf Sanchez
Snollebollekes
Stuk
Sunnery James & Ryan Marciano
Suzan & Freek
Wolter Kroes
538 DJ’s Barend & Ivo
538 DJ Niek
pi_199011654
Ik ben benieuwd wat dat Fieldlab-event gaat doen met die weekender in Biddinghuizen. Wat we aan line-up kunnen verwachten, enzovoorts.
  donderdag 15 april 2021 @ 12:03:11 #295
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_199012467
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 10:50 schreef indiaantje89 het volgende:
538 Koningsdag (Fieldlab)
Afrojack
Armin van Buuren
Chef'Special
Chris Deluxe
Coen und Sander Fest met Wilbert Pigmans, René Karst & John de Bever
Davina Michelle
Die Verrückte met Rene Le Blanc, Donnie & Frans Duijts
DI-RECT
Emma Heesters
Jaap Reesema en Pommelien Thijs
Kraantje Pappie
Krezip
Kris Kross Amsterdam
Lucas & Steve
Maan
Miss Montreal
Racoon
Rolf Sanchez
Snollebollekes
Stuk
Sunnery James & Ryan Marciano
Suzan & Freek
Wolter Kroes
538 DJ’s Barend & Ivo
538 DJ Niek
Super Spreader Party van het jaar, waar zijn we mee bezig. :'(
Ik hoop dat het meevalt
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 april 2021 @ 11:21:22 #296
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_199024849
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 16 april 2021 @ 13:50:53 #297
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_199027081
logisch:
twitter
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 16 april 2021 @ 13:52:24 #298
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_199027101
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 10:50 schreef indiaantje89 het volgende:
538 Koningsdag (Fieldlab)
Afrojack
Armin van Buuren
Chef'Special
Chris Deluxe
Coen und Sander Fest met Wilbert Pigmans, René Karst & John de Bever
Davina Michelle
Die Verrückte met Rene Le Blanc, Donnie & Frans Duijts
DI-RECT
Emma Heesters
Jaap Reesema en Pommelien Thijs
Kraantje Pappie
Krezip
Kris Kross Amsterdam
Lucas & Steve
Maan
Miss Montreal
Racoon
Rolf Sanchez
Snollebollekes
Stuk
Sunnery James & Ryan Marciano
Suzan & Freek
Wolter Kroes
538 DJ’s Barend & Ivo
538 DJ Niek
er is nog helemaal geen definitieve vergunning :D maandag extra vergadering va de gemeenteraad
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_199072499
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:52 schreef rubbereend het volgende:

[..]

er is nog helemaal geen definitieve vergunning :D maandag extra vergadering va de gemeenteraad
Die was er wel... maar weer ingetrokken. Gewoon bezweken onder alle kritiek.
pi_199072506
Foo Fighters touren in 2022

pi_199095299
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')