Nee dat is ook niet nodig om in te zien dat Pinkpop niet door kan gaan. Hoewel, Frits Wester dacht van wel omdat alle 80 plussers al gevaccineerd zijn.quote:
mag ik toch wel hopen ja medio oktober... het is echt een keer klaar hoor met dit gedoe.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:28 schreef rubbereend het volgende:
ADE verwacht dit jaar gewoon een fysiek festival te kunnen geven
Snow Patrol die de Bravo afsluit... yes please.. (al hoewel dat laatste album zaaddodend saai was)quote:
ik snap die line-up echt niet. Dan heb je Napalm Death op de zaterdag maar verder echt totaal niets dat er ook maar een beetje bij zou passen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:51 schreef indiaantje89 het volgende:
En voor de echte metal moet je naar Dicky's Woodstock
[ afbeelding ]
Bram Krikke of Napalm Death... je kan ook overdrijven met variatie in je line-up.
Misschien nog een tegoed ergens voor liggen? Inderdaad compleet random staan die in de line-up. Ik zou de gezichten van die bandleden wel willen zien bij Henk Wijngaard.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:13 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik snap die line-up echt niet. Dan heb je Napalm Death op de zaterdag maar verder echt totaal niets dat er ook maar een beetje bij zou passen.
Henk gaat ze niet meekrijgen neequote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Misschien nog een tegoed ergens voor liggen? Inderdaad compleet random staan die in de line-up. Ik zou de gezichten van die bandleden wel willen zien bij Henk Wijngaard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |