abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 21 december 2022 @ 17:16:21 #276
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_207175210
Rock Am Ring ook weer berg namen erbij waaronder The Warning en Spiritbox. Mijn hoop voor pinkpop/werchter stijgt :)
https://www.festivalinfo.(...)izon-en-Limp-Bizkit/
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_207195948
Nieuwe namen voor Jera on Air:

Flogging Molly, Enter Shikari, Gogol Bordello, MARCH, The Bennies, Trash Boat, Ways Away, Defeater, Candy, Lionheart, Touche Amore, Unity-TX, Chelsea Grin, Dreamshade, END, Ghøstkid, Paledusk en Sleep Token.

Wordt wel een probleem. Bijna 90% van wat er komt, wil ik zien :P
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  donderdag 26 januari 2023 @ 09:58:43 #278
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_207718188
Ik kan het Pinkpop 2023 topic niet vinden, dus dan maar even hier:

Nieuws uit het mooie Landgraaf! Pinkpop maakt namelijk 17 nieuwe namen bekend voor op de line-up van 2023. Onder andere Tom Odell, The Jordan, The Haunted Youth en Kevin & The Animals worden toegevoegd.
Alle nieuwe namen

De nieuwe namen die worden toegevoegd aan het affiche zijn: Tom Odell, The Jordan, The Haunted Yout, Picture This, Maisie Peters, Lauren Sanderson, Xavier Rudd, Kevin & The Animals, Tove Lo, The Driver Era, Go_A, Warpaint, GAYLE, The Lathums, Brutus, Upsahl en Dylan.

Met de toevoeging van deze 17 namen, zijn er op dit moment 46 plekken op het affiche gevuld.
Eerdere bevestigingen

Vrijdag 16 juni: P!NK, Editors, The War On Drugs, Niall Horan, The Lumineers, Ellie Goulding, Electric Callboy, Frenna Deluxe, The Hu, Picture This, Maisie Peters, Nova Twins, The Haunted Youth, Lauren Sanderson, MADOUX

Zaterdag 17 juni: Robbie Williams, Queens of the Stone Age, The Script, The Black Keys, Hollywood Vampires, RONDÉ, Disturbed, Xavier Rudd, Kevin & The Animals, Tove Lo, The Driver Era, Go_A, The Jordan

Zondag 18 juni: Red Hot Chili Peppers, Machine Gun Kelly, OneRepublic, Goldband, Tom Odell, Warpaint, DI-RECT, Tash Sultana, Nathaniel Rateliff & The Night Sweats, I Prevail, Nielson, GAYLE, Donnie, Only The Poets, Dylan, The Lathums, Brutus, Upsahl

https://www.npo3fm.nl/nie(...)en-the-haunted-youth
pi_207719253
Kevin & The Animals? Is Kevin de opvolger van Eric Burdon?
  donderdag 26 januari 2023 @ 19:36:22 #280
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_207724094
Go_A, Warpaint, GAYLE,Tove Lo, Brutus. Nice !!! Alleen allen niet op de vrijdag. tegenvaller.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  donderdag 16 februari 2023 @ 17:29:08 #281
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_208021651

en bedankt :)
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 februari 2023 @ 15:49:04 #282
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_208088725


en ook nog een show in Nederland (nog net....) op 11 juli op het Pinkpopterrein bij Landgraaf.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 7 maart 2023 @ 19:11:10 #283
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_208280271
https://therockcircus.nl/
Electric Callboy, powerwolf, epica, avatar, cradle of filth, up the irons

eerste namen. Nu al zin in .
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_208315509
quote:
7s.gif Op donderdag 26 januari 2023 09:58 schreef peaceman het volgende:
Ik kan het Pinkpop 2023 topic niet vinden, dus dan maar even hier: [..]
Ik ook niet! Je zou zeggen dat het niet meer leeft...

Pinkpop dus. Zoals dat gaat als digitale hamsteraar zijn er sporadisch momenten van digitalisatie, catalogiseren, archiveren en hopelijk uiteindelijk delen met een ieder die interesse heeft. Zo trof ik in een doos oude VHS-jes Pinkpop-uitzendingen uit de 90’s aan. Met in de Pinkpop 25-uitzendingen uit 1994 verspreid over de gehele uitzending op Nederland 3 van de Pinkpop-maandag gedeeltes van een reportage genaamd 'Exodus' met als onderwerp een groep Groningse studenten. Zij gaan, zoals zovelen toen en nu, per trein naar Landgraaf om op de festivalcamping van Pinkpop te verblijven. De stukjes heb ik aan elkaar geplakt tot een geheel en op een weggooi-accountje geüpload.

Een treffend tijdsdocument met de aangedikte branieachtige presentatie door Jaap Boots, een nuchtere Charly Lownoise-lookalike en z’n vrienden die met Grolsch-bier in Limburg aankomen, wat maakt tot een uniek sfeerbeeld van de Nederlandse festivalbelevenis mid-jaren ’90. Verwacht geen hemelbestormende revelaties of spannende ontknopingen, maar juist daarom is het in zijn simpelheid een prachtig tijdsdocument.

Nog zonder NS-app, zonder YouTube-tutorials hoe een tent op te zetten, zonder e-tickets en mét papieren tickets die je niet mag verliezen, zonder 3 festivaldagen en zonder reprimande als je crowdsurfte. Maar mét "blowtjes" draaiende (en dealende?!) dames, kids in Beavis and Butt-Head-shirts met hanenkammen en anarchy-patches opgespeld, in een tijd dat je tinnitus nog zag als een eremedaille en je met een tandenborstel en een paar handdoeken, stevige schoenen en wel/geen leren jack de camping wel overleefde.

Kurt Cobain was nog geen 2 maanden dood. Een “drankbon” kostte, omgerekend naar 30 jaar inflatie, 2 euro 10, in die tijd twee gulden vijftig. 1994, toen festivaldag 1 bestond uit Rocking Kolonia op één podium met Chris Isaak als hoofdmoot, een zowat debuterende Daryll-Ann de Pinkpop-maandag opende, er slechts 5 acts op het Noordpodium te zien waren, je jezelf zielsgelukkig kon vermaken maken met een frietkraam, een bierstand en wat bandjes, Urban Dance Squad ondertussen zonder DJ DNA Landgraaf net zo liet schudden als hun afkijkers Rage Against The Machine later die dag, Billy Corgan nog haar had en Björk een van de enige vrouwelijke artiesten op de line-up was. Het jubileumjaar dat Jan Douwe Kroeske aankondigde vanuit een Pink Floyd-zeppelin, het jaar dat het 9 tot 11 graden was en een afzwaaiende minister van Cultuur de eerder genoemde Urban Dance Squad aankondigde.

Naïviteit dat er nooit trammelant is, maar er wel een portemonnee verdwenen is. Samen uit, samen thuis uit solidariteit. De goorheid van bier en modder is grappig, de camping is leuker dan het festival. Kisten voor het "pogoën". Kaarsen dichtbij je tent, en vuurtjes stoken - “ik wil de plaatselijke harmoniegroep bedan- jongens, doof dat vuur!!!” - op de camping. Onderweg naar Landgraaf met een geknakt stokbrood en wat winkelwagentjes, om op de zaterdagavond aan te komen.

Goed, kijk maar:



[ Bericht 0% gewijzigd door Aisumasen op 10-03-2023 19:26:43 (typoooo zoals altijd) ]
pi_208316302
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 17:25 schreef Aisumasen het volgende:

[..]
Ik ook niet! Je zou zeggen dat het niet meer leeft...
.....
Goed, kijk maar:

Leuke compilatie die de tijdsgeest van toen mooi weergeeft. _O_ ^O^
  dinsdag 21 maart 2023 @ 15:47:23 #286
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_208480716
quote:
7s.gif Op donderdag 26 januari 2023 09:58 schreef peaceman het volgende:
Ik kan het Pinkpop 2023 topic niet vinden, dus dan maar even hier:

Nieuws uit het mooie Landgraaf! Pinkpop maakt namelijk 17 nieuwe namen bekend voor op de line-up van 2023. Onder andere Tom Odell, The Jordan, The Haunted Youth en Kevin & The Animals worden toegevoegd.
Alle nieuwe namen

De nieuwe namen die worden toegevoegd aan het affiche zijn: Tom Odell, The Jordan, The Haunted Yout, Picture This, Maisie Peters, Lauren Sanderson, Xavier Rudd, Kevin & The Animals, Tove Lo, The Driver Era, Go_A, Warpaint, GAYLE, The Lathums, Brutus, Upsahl en Dylan.

Met de toevoeging van deze 17 namen, zijn er op dit moment 46 plekken op het affiche gevuld.
Eerdere bevestigingen

Vrijdag 16 juni: P!NK, Editors, The War On Drugs, Niall Horan, The Lumineers, Ellie Goulding, Electric Callboy, Frenna Deluxe, The Hu, Picture This, Maisie Peters, Nova Twins, The Haunted Youth, Lauren Sanderson, MADOUX

Zaterdag 17 juni: Robbie Williams, Queens of the Stone Age, The Script, The Black Keys, Hollywood Vampires, RONDÉ, Disturbed, Xavier Rudd, Kevin & The Animals, Tove Lo, The Driver Era, Go_A, The Jordan

Zondag 18 juni: Red Hot Chili Peppers, Machine Gun Kelly, OneRepublic, Goldband, Tom Odell, Warpaint, DI-RECT, Tash Sultana, Nathaniel Rateliff & The Night Sweats, I Prevail, Nielson, GAYLE, Donnie, Only The Poets, Dylan, The Lathums, Brutus, Upsahl

https://www.npo3fm.nl/nie(...)en-the-haunted-youth
Pinkpop Topic is een beetje dood gebloed het leeft blijkbaar niet meer.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 augustus 2023 @ 23:15:26 #287
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_210176916
Wacken Open Air 2023 is zo goed als afgelopen, dus de eerste namen voor volgend jaar zijn aangekondigd:



hopelijk dan beter weer.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_211367278
Eersye bevestigingen voor Paaspop 2024, in alfabetische volgorde:

$hirak • 999999999 • Acda en de Munnik • Albino Sports • Anouk • August Burns Red • Bilal Wahib & Los Tigres • Charlie Sparks • Cho • De Jeugd van Tegenwoordig • Die Antwoord • DIØN • Douwe Bob • Editors • Elmer • Froukje • Goldkimono • Green Lung • Hey Boyband, Hey Girlband (Here we Go) • I Hate Models • Idaly • Jan Smit • Jannes • Jonna Fraser • Julia Sabaté • La Fuente • Malugi • Marco Schuitmaker • Marlon Hoffstadt • MegaMiniPlaybackSoundmixshow met Henny Huisman • Natte Visstick vs Dikke Baap • Numidia • Nusantara Beat • OGUZ • Only The Poets • Partiboi69 • Personal Trainer • Pissed Jeans • Radical Redemption • Reanny • René van Meurs • Ruud Smulders • SFB • Suzan & Freek • Tiësto • Tom Grennan • Veul Gère • Wesly Bronkhorst • Zoë Livay • Zoë Tauran
pi_211367704
Tja, je moet er van houden. Jammer wel lekker dichtbij hier.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 november 2023 @ 22:37:26 #290
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_211390689
Veel metalfestivalnieuws vandaag uit de Benelux.

Deze zijn erbij gekomen:

Into The Grave (7/8/9 juni, Leeuwarden): Prevail, Ne Obliviscaris, Fleshgod Apocalypse, Vio-Lence, Sanguisugabogg en Svalbard.

Dynamo Metalfest (17/18 augustus, Eindhoven): Nestor, Unto Others, Calva Louise, Monochromatic Black en Hippotraktor

Graspop Metal Meeting (20/21/22/23 juni, Dessel, België): headliners (2 per dag) zijn Tool, Alice Cooper, Five Finger Death Punch, Judas Priest, Bring Me The Horizon, Avenged Sevenfold, Scorpions en Machine Head.
Tevens ook deze erbij: Abbath, All Them Witches, Asinhell, Babymetal, Better Lovers, Biohazard, Black Stone Cherry, Bleed From Within, Blind Guardian, Body Count, Borknagar, Brand of Sacrifice, Brothers Of Metal, Bruce Dickinson, Brutus, Bury Tomorrow, Comeback Kid, Corey Taylor, Corrosion Of Conformity, Counterparts, Crystal Lake, Dark Funeral, DeathbyRomy, Deep Purple, Defects, Doro, Dying Fetus, Dynazty, Electric Callboy, Emperor, Ereb Alator, Erra, Extreme, Fit For A King, Fu Manchu, Future Palace, Graveyard, Hanabie., High On Fire, I Am Morbid, Ice Nine Kills, Igorrr, Ihsahn, Iron Allies, Kadavar, Kamelot, Kampfar, Karnivool, Kvelertak, Lansdowne, Make Them Suffer, Malevolence, Megadeth, Monuments, Night Verses, Nile, Of Mice And Men, Pain, Pendulum (Live), Pestilence, Polyphia, Red, Rotting Christ, Sanguisugabogg, Shadow Of Intent, Silverstein, Skynd, Slaughter To Prevail, Solence, Steel Panther, Suffocation, Svartsot, Tarja, Textures, The Acacia Strain, The Black Dahlia Murder, The Vintage Caravan, Thy Art Is Murder ?, Until I Wake, Vltimas, Vola, Vukovi, Wargasm en While She Sleeps.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 28 november 2023 @ 10:45:11 #291
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_211452716
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_211527998
Test
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')