SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Make love, not war ☮
Oei, een typo! Geeft niks, kan de beste overkomen.quote:
Da's wel erg netjes jaquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze hadden van onze salami een margaritha gemaakt...even gebeld en we kregen net een nieuwe met salami bezorgd. Erg netjes! De margaritha vesten we naar voor morgen.
Ik heb altijd half tonijn en half kipshoarma. Erg lekker!
Mits van kippendijfilet en met goede kruiding erg lekker hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's wel erg netjes ja![]()
Alleen kipshoarma.. dat vind ik altijd net zoiets als vegetarische worstjes/kip... het is het nét niet.
Maar nog steeds nét niet.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mits van kippendijfilet en met goede kruiding erg lekker hoor.
dan verdien je wel een verzoekje... iets duivels...quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:49 schreef livelink het volgende:
Ik ging net nog heel even aan het werk. Wilde nog iets afmaken en kom achter een hele ernstige fout![]()
Dus nu zijn er een boel mensen aan het werk. Ik heb wat vrijdagavonden verpest voor sommigen, vrees ik.
Ah, even nadenken. Ik voel me wel een beetje schuldig, maar beter dat ik er nu achter kom dan dat het nog een heel lang weekend door blijft etteren.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan verdien je wel een verzoekje... iets duivels...
Heb je net als mijn collega 4300 record overschreven met dezelfde gegevens?quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:49 schreef livelink het volgende:
Ik ging net nog heel even aan het werk. Wilde nog iets afmaken en kom achter een hele ernstige fout![]()
Dus nu zijn er een boel mensen aan het werk. Ik heb wat vrijdagavonden verpest voor sommigen, vrees ik.
Oopsquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb je net als mijn collega 4300 record overschreven met dezelfde gegevens?
Ja, maar dat heb ik alleen maar op cursussen gedaan; nooit in productie gelukkig.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oneindige loops zijn dan ook wel leuk
En ze kunnen zo schattig klein beginnenquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik alleen maar op cursussen gedaan; nooit in productie gelukkig.
Half goed nieuws dus. Ik ga er vanuit dat het vaste contract vanzelf wel volgt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:03 schreef peaceman het volgende:
Mijn leidinggevende vertelde mij vanmiddag dat een vast contract momenteel niet uitgedeeld wordt en ik dus eerst een half jaar contract zal krijgen, mits de boel binnenkort niet zomaar in elkaar dondert. Dus hoogst waarschijnlijk heb ik dus in elk geval t/m december werk.
Mja tegenwoordig mag dat 2x iirc, maar iig nog even semi-zekerheid.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:03 schreef peaceman het volgende:
Mijn leidinggevende vertelde mij vanmiddag dat een vast contract momenteel niet uitgedeeld wordt en ik dus eerst een half jaar contract zal krijgen, mits de boel binnenkort niet zomaar in elkaar dondert. Dus hoogst waarschijnlijk heb ik dus in elk geval t/m december werk.
Oeps.... en oeps livelink...quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb je net als mijn collega 4300 record overschreven met dezelfde gegevens?
ik ook eigenlijk, maar goed, zodra ik dat half jaar contract heb, zit ik in elk geval weer een half jaar goed. Dat zal wel ergens in mei volgen. Pas dan ben ik echt blij.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Half goed nieuws dus. Ik ga er vanuit dat het vaste contract vanzelf wel volgt.
Dat is voor nu goed nieuws dus.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:03 schreef peaceman het volgende:
Het is in ieder geval een halfjaar uitstel. De wereld ziet er dan weer heel anders uit hoop ik.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Half goed nieuws dus. Ik ga er vanuit dat het vaste contract vanzelf wel volgt.
Begin ze nu heel af en toe te zien met mondkapjes, maar hier nooit te klagen gehad.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:05 schreef brother52 het volgende:
![]()
Ingeschakeld.
Bizar eigenlijk. Hoe slecht iedereen zich de afgelopen weken aan de richtlijnen hield in de supermarkt, zo overdrijven ze nu. Ik was de enige zonder mondkapje en handschoenen en iedereen hield ook ruim voldoende afstand. Iemand had zelfs een half gasmasker op...
Bij mijn vorige baan was er een manager die 1 urenstaat uit wilde draaien van iemand.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Oops![]()
Nee, dit was compleet niet mijn schuld. Ik kwam er alleen per ongeluk achter.
Heb in het verleden ook wel zoiets gedaan. Niks overschreven, maar wel zo'n zware query gedraaid dat het alle systemen onderuit haalde.
Dat doe je ook maar 1x
en ik profiteer dan in elk geval van de CAO verhoging en de eindejaarsuitkering.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een halfjaar uitstel. De wereld ziet er dan weer heel anders uit hoop ik.
Tuurlijk wel, in de stoppenkast.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bij mijn vorige baan was er een manager die 1 urenstaat uit wilde draaien van iemand.
Hij maakte een query van alle urenstaten van alle jaren van alle chauffeurs van Connexxion.
Helaas was het proces niet te killen.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:11 schreef just me het volgende:
even stoppen met achter de naaimachine zitten en lekker muziek luisteren!
Puntmutsjes aan het maken?quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:11 schreef just me het volgende:
even stoppen met achter de naaimachine zitten en lekker muziek luisteren!
Jurk gemaakt voor de kabouter en nu een rokje van de stof die over isquote:
Ik heb dat nog niet meegemaakt hier.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:05 schreef brother52 het volgende:
![]()
Ingeschakeld.
Bizar eigenlijk. Hoe slecht iedereen zich de afgelopen weken aan de richtlijnen hield in de supermarkt, zo overdrijven ze nu. Ik was de enige zonder mondkapje en handschoenen en iedereen hield ook ruim voldoende afstand. Iemand had zelfs een half gasmasker op...
quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:15 schreef livelink het volgende:
Issue is weer opgelost. We kunnen veilig het weekend in
Het is hier van het ene uiterste naar het andere gegaan.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb dat nog niet meegemaakt hier.
Hier ook nog nietquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb dat nog niet meegemaakt hier.
Ik dans dus ik besta?quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:32 schreef peaceman het volgende:
deze heb ik toch zeker al 20 jaar niet meer gehoord
Nee, die van The Communardsquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dans dus ik besta?
Die hoor ik toch nog wel regelmatig.
Oh ja, die had ik inderdaad ook al heel erg lang niet gehoord. Was een leuke opfrisser inderdaad.quote:
Nee, niet eens.quote:
zeker. maar niet hun mooiste.quote:
Ik ben nog met geen van hen dronken geworden. Trouwens wel echt knap voor IJslanders om dronken te worden. Dan moet je behoorlijk rijk zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:03 schreef Rafeiro het volgende:
Ik vind Iers en Schots over het algemeen echt gaaf. Helemaal als ze zat zijn.
Gamede in het verleden veel met ze, nuchter verstond je ze een beetje. Maar als die in de olie waren
Echt niks. Zo snel en zo veel accent. IJslanders zijn ook niet altijd even makkelijk
En die paar Denen die nog oud-Deens spreken ook niet.
Denen en Noren ook.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben nog met geen van hen dronken geworden. Trouwens wel echt knap voor IJslanders om dronken te worden. Dan moet je behoorlijk rijk zijn.
Fijn dat je het mooi vond.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:08 schreef peaceman het volgende:
Kende het niet livelink... maar uitstekende keuze
quote:
quote:
Ik ben al hard aan het nadenken maar wat er tot nu toe in mij op komt wil ik jullie niet aan doen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:20 schreef livelink het volgende:
Moet je toch maar verzoekjes in gaan dienen, brother52
Mag wel hoor. Wij doen jou ook soms wel wat aan.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben al hard aan het nadenken maar wat er tot nu toe in mij op komt wil ik jullie niet aan doen.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Mag wel hoor. Wij doen jou ook soms wel wat aan.
Ik draai ze in mijn eigen shows al bijna niet en denk ook niet dat Peaceman ze heeft.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Mag wel hoor. Wij doen jou ook soms wel wat aan.
Dezequote:Op vrijdag 24 april 2020 21:30 schreef peaceman het volgende:
Ik weet wel een nummer voor Brother wat hij prachtig vind, al had hij van tevoren dat niet gedacht.
Mwah de zang van Fear Factory is niet te pruimen hoorquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:33 schreef brother52 het volgende:
Ik vind het origineel van Fear Factory toch beter
Valt wel mee, wanneer hij echt zingt zonder distortion valt het best wel mee.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mwah de zang van Fear Factory is niet te pruimen hoor
dat jij het nog zingen noemtquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Valt wel mee, wanneer hij echt zingt zonder distortion valt het best wel mee.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:30 schreef peaceman het volgende:
Ik weet wel een nummer voor Brother wat hij prachtig vind, al had hij van tevoren dat niet gedacht.
Ja, dat is het ook en technisch nog veel moeilijker dan 'gewoon' zingen.quote:
Banana queen?quote:
Absoluut!quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:43 schreef peaceman het volgende:
1 van de meest intense en bijzondere optredens op een festival wat ik ooit zag.
eigenlijk wel ja.. maar elk uurtje slaap is er 1 voor jou.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:44 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga even plat, wellicht tot zo. Is nu eigenlijk nog veel te vroeg.
doe wat je moet doenquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:44 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga even plat, wellicht tot zo. Is nu eigenlijk nog veel te vroeg.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:45 schreef brother52 het volgende:
En nog steeds balen dat we hem toen hebben moeten missen...
The dutch mountains werkten beter.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:03 schreef peaceman het volgende:
Zou dit helpen om livelink een beetje wakker te krijgen
alvast welterustenquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:15 schreef livelink het volgende:
Ja, ik ga afsluiten voordat ik achter de computer in slaap val. Dank je wel peaceman voor een relaxte, fijne vrijdagavondshow.
Welterusten voor straks
Welterusten!quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:15 schreef livelink het volgende:
Ja, ik ga afsluiten voordat ik achter de computer in slaap val. Dank je wel peaceman voor een relaxte, fijne vrijdagavondshow.
Welterusten voor straks
dat moet ook gebeurenquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik luister nog mee, maar doe ondertussen even wat administratie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Eind pingel...quote:
maakt niet uit. ik mis ook heel wat shows omdat ik druk ben, te moe of bezig ben met de voorbereidingen van een quiz.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eind pingel...
Schakelde pas later in wegens een zeer apart maar Corona veilig etentje, maar dank voor de muziekjes...
Buiten op ruime afstand van elkaar eten aan verschillende tafels en met per koppel aparte schalen, bakjes en opscheplepels. Spullen zelf uit de aan de tuin gelegen keuken halen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
maakt niet uit. ik mis ook heel wat shows omdat ik druk ben, te moe of bezig ben met de voorbereidingen van een quiz.![]()
veilig etentje klinkt als ver uit elkaar en iedereen wat harder praten dan normaal?
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Buiten op ruime afstand van elkaar eten aan verschillende tafels en met per koppel aparte schalen, bakjes en opscheplepels. Spullen zelf uit de aan de tuin gelegen keuken halen.
Was ook wel hilarisch:
Wil er iemand koffie?
Ja? Je weet waar je het kan vinden. Succes!
Het was er toch weer 1quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja.. maar elk uurtje slaap is er 1 voor jou.
Goedemorgen Rafeiro. Wat loop je weer te spoken?quote:Op zaterdag 25 april 2020 05:10 schreef Rafeiro het volgende:
Alvast een goede morgen melting en livelink.
Momenteel zit ik maar weer.quote:Op zaterdag 25 april 2020 06:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Rafeiro. Wat loop je weer te spoken?
Ik hoop dat je nog wat kunt slapen.quote:
Ja, dat is ook precies de zorgelijkheid van de huidige situatie. En hoe langer het duurt, hoe meer er ook samen komt te vallen. En daar maak ik me zorgen over.quote:
Ik heb nou soms echt zoiets van geef me een kraampje hier op het winkelcentrum en een opgevoerde plantenspuit en laat me er maar voor zorgen dat mensen afstand houdenquote:Op zaterdag 25 april 2020 06:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is ook precies de zorgelijkheid van de huidige situatie. En hoe langer het duurt, hoe meer er ook samen komt te vallen. En daar maak ik me zorgen over.
Hoeveel mensen zitten er niet in hetzelfde schuitje als jij en mijn zoon? Een wankel evenwicht dat nu onderuit wordt geschoffeld met alle gevolgen van dien.
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Had Vout de muziek weer aan laten staan?
Ja / nee verhaal.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:18 schreef Melting het volgende:
Ik lees net dat Kim Jong-Un dood is.
Zou het?
Klopt. Ik weet niet of zij net zo dom is, als hij.quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:41 schreef Rafeiro het volgende:
Maar mocht hij dood zijn, wordt zijn zus dan de opvolger of gaat dat weer anders daar?
Goedemorgen just me.quote:Op zaterdag 25 april 2020 08:15 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
ging gisterenavond al op twitter rond dat Kim Jong-Un dood zou zijn
Ik heb wel de bevestiging dat ik dinsdag een nieuwe wasmachine krijgquote:Op zaterdag 25 april 2020 08:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Afwachten dan maar. We hebben nog geen bevestiging.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 08:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb wel de bevestiging dat ik dinsdag een nieuwe wasmachine krijg
Ik wist dat de lagers slecht waren maar gisterenmiddag sloeg hij opeens helemaal vast
Dat kun je gerust doen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 08:28 schreef Rafeiro het volgende:
Meh, zet die kop van mij eens uit.
Hoorde gisteren in de supermarkt dat zo'n kassameisje na 6 weken door COVID-19 geveld te zijn eindelijk weer aan het werk mocht Allerhande tests gehad enzo (goh welke super zou het zijn) en ze was weer oké. Ik heb zelf ongeveer 13 jaar in een supermarkt gewerkt en weet hoe, kut, maar ook hoe tof klanten soms kunnen zijn. Zou het oké zijn om een heel simpel kaartje achter te laten? Puur en alleen met de tekst van "Wat fijn dat je weer hersteld bent". Wil ook weer niet als weirdo overkomen, haha.
Leuk idee !! en dan kun je dan nu de knop uitzettenquote:Op zaterdag 25 april 2020 08:28 schreef Rafeiro het volgende:
Zou het oké zijn om een heel simpel kaartje achter te laten? Puur en alleen met de tekst van "Wat fijn dat je weer hersteld bent". Wil ook weer niet als weirdo overkomen, haha.
Dit dus.quote:Op zaterdag 25 april 2020 08:31 schreef just me het volgende:
[..]
en dan kun je dan nu de knop uitzetten
En blowen kost helemaal niets hè?quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:12 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga denk ik echt vragen om megasterk spul. al is het maar 1 pil per maand, anders ga ik wel weer blowen ofzo. Jaren niet meer gedaan maar CBD olie is vies.....
Nee hoor, hij is gratis voor just me:quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2020 08:18 schreef just me het volgende:
Ik heb wel de bevestiging dat ik dinsdag een nieuwe wasmachine krijg
De wc-bril was niet naar wens.quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Er wordt weer druk door allerlei mensen geklust bij de buren. Ik heb werkelijk geen idee wat er nog te doen zou zijn na zeker 3 maanden intensief klussen in een bijna instapklaar huis.
Dat verklaart de cirkelzaag van vandaagquote:Op zaterdag 25 april 2020 10:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De wc-bril was niet naar wens.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:56 schreef Rafeiro het volgende:
En dan luister je ineens naar "Dark Crusher - Neocortex (Original Mix)"
Voor de meeste mensen niet aan te raden trouwens.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:58 schreef Rafeiro het volgende:
Oké "KlereHerrieKrew - Fuck My Fucking Fuck (Original Mix)" is wellicht erger.
Misschien moet je minder naar die herrie luisteren.quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:03 schreef Rafeiro het volgende:
Tunnel Of Terror The Original Terror And Speedcore Compilation Annihilation
Geeft wel een beetje aan waar je niet of juist wel naar wil luisteren.
Nee juist meer eigenlijk. Hoe zot het ook klinkt word ik er juist rustig van.quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:08 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
Misschien moet je minder naar die herrie luisteren.Wordt het ook rustiger in je hoofd.
* onder voorbehoud van bovenstaandequote:Programma voor vandaag:
19:00 - 21:00 DJ11 - Back To Normal*
21:00 - ooit: DJ Melting - Golden Oldies
Ik wist niet dat dit van mevrouw Lopez was.quote:
De Rekels?quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:07 schreef DJ11 het volgende:
Ook in deze show weer de nodige nieuwe muziek, waaronder nieuw werk van een band van wereldformaat.
Deze is nieuw?quote:
Ja, klopt. Ik vind 'm wel lekker.quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze is nieuw?
Ik vind het maar niets.
GEWOON!quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:12 schreef DJ11 het volgende:
Als je ergens zin in hebt (een bepaald nummer, een bepaalde stijl) - gewoon roepen
Nu:Madonna - The Power Of Good-Bye
quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:17 schreef DJ11 het volgende:
Robbie Williams with Pet Shop Boys - She's Madonna
Ik had dit nummer (gek genoeg) nog nooit in z'n reguliere versie gedraaid.
Die schreven en produceerden dit nummer. En Neil zingt wat meer op de achtergrond.quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen.... dit lijken de Pet Shop Boys wel.
Oké dan...quote:
Beide hebben evenveel top 40 notities?quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oké dan...Normaal - Oerend Hard
Overigens is er - je zou het niet verwachten - een overeenkomst tussen Normaal en de Pet Shop Boys. Jij als Top 40-freak zou dat moeten weten.
Nee, Normaal heeft er veel meer. Normaal staat op #1 in de lijst van artiesten met de meeste Top 40-hits zonder #1-hit. Pet Shop Boys staan daar ook best hoog in. She's Madonna liep op een haar na de koppositie mis in 2007.quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Beide hebben evenveel top 40 notities?
En wat is de overeenkomst dan?quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, Normaal heeft er veel meer. Normaal staat op #1 in de lijst van artiesten met de meeste Top 40-hits zonder #1-hit. Pet Shop Boys staan daar ook best hoog in. She's Madonna liep op een haar na de koppositie mis in 2007.
Dat het allebei artiesten zijn met veel Top 40-hits, zonder #1-hitquote:
Ik dacht dat de Pet Shop Boys wel een nummer 1 hadden gescoord.quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat het allebei artiesten zijn met veel Top 40-hits, zonder #1-hit
Ik maak de cirkel hiermee rond:Robbie Williams - I Wouldn't Normally Do This Kind Of Thing
De Stolling Rones?quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:25 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: nieuwe muziek van een stel levende legendes....
Nee, helaas niet. Wel de nodige #2- en #3-hits.quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Pet Shop Boys wel een nummer 1 hadden gescoord.
Typisch Stones muziek.quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Correcte bingo![]()
The Rolling Stones - Living In A Ghost Town
Klopt. Maar best oké voor een stel bejaarden.quote:
Vader Abraham?quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Maar best oké voor een stel bejaarden.
Aan het einde van de show komt er nog een bejaarde voorbij, trouwens
Dat wel. Nadeel vind ik wel dat al hun nummers hetzelfde klinken.quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Maar best oké voor een stel bejaarden.
Ik heb ook al pech.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gewoon Melting even lief aankijken straks
Tesseract?quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:34 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een nummer dat ik deze show persé wilde draaien, omdat het april is. Maar de betreffende groep heeft zich onvoorzien twee keer in deze show gemanoeuvreerd.
quote:
Ik las Carnaval Palace.quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]Caravan Palace - April
Het op één na beste nummer van hun album Chronologic uit 2019. Drie tracks van dat album stonden in de Top 50 van mijn jaarlijst vorig jaar
Dit zegt mij helemaal niks.quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]Caravan Palace - April
Het op één na beste nummer van hun album Chronologic uit 2019. Drie tracks van dat album stonden in de Top 50 van mijn jaarlijst vorig jaar
Ik hou er wel vanquote:Op zaterdag 25 april 2020 19:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dit zegt mij helemaal niks.
Vind het eerlijk gezegd ook niet zo heel erg bijzonder.
Pet Shop Boys?quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een gloednieuw nummer van een band die ik wel goed vind. Het is niet heel erg toegankelijk, maar ik ga de gok toch wagen om het te laten horen...
Hehehe... ik vrees dat het hier niet bij blijftquote:Op zaterdag 25 april 2020 19:45 schreef brother52 het volgende:
Daar was de nieuwe muziek van deze show al.
Waarom dat dan?quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:48 schreef DJ11 het volgende:
Everything Everything - In Birdsong (edit)
Typisch zo'n nummer waarbij ik benieuwd ben naar de mening van Peaceman...
Die houdt volgens mij wel wat van dit soort muziekquote:Op zaterdag 25 april 2020 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
Ik vind het niet mijn ding.
Ik ben geen peaceman, maar ik vond het wel aangenaam. Blijft alleen niet hangen, denk ik.quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:48 schreef DJ11 het volgende:
Everything Everything - In Birdsong (edit)
Typisch zo'n nummer waarbij ik benieuwd ben naar de mening van Peaceman...
Dacht ik nét klaar te zijn met dat Italiaanse gebeuren...quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:14 schreef MadMaster het volgende:
Giorgio Moroder, morgen 80 jaar...
Leuk filmpje...
Goedemorgen!
Het is echt een groeier. Bij sommige nummers heb je datquote:Op zaterdag 25 april 2020 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben geen peaceman, maar ik vond het wel aangenaam. Blijft alleen niet hangen, denk ik.
Je kent Giorgio Moroder toch wel?quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:56 schreef Melting het volgende:
Stem komt me wel bekend voor. Maar geen idee wie het is.
Ik heb het net uitgelegd... Zie mijn reactie op de post van MadMasterquote:Op zaterdag 25 april 2020 19:56 schreef Melting het volgende:
Stem komt me wel bekend voor. Maar geen idee wie het is.
Ja, en nee..... ik zou dat anders nooit geweten hebben.quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je kent Giorgio Moroder toch wel?
Kun je er op spelen?quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:59 schreef brother52 het volgende:
Ik wil ook een Moog al is het alleen maar om mee te klooien en kijken wat voor geluid ik er allemaal uit kan krijgen.
Die krengen zijn alleen niet te betalen
In de Italië-shows heb ik The Chase nog gedraaid. Ik zal hierna nog even een cover draaien van een nummer waar hij ook achter zit.quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, en nee..... ik zou dat anders nooit geweten hebben.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In de Italië-shows heb ik The Chase nog gedraaid. Ik zal hierna nog even een cover draaien van een nummer waar hij ook achter zit.
Hele show loopt toch al anders gepland, boeien
Hij heeft het niet gehoord.... we hebben net de radio aangezet en luisteren nu mee. Ik zoek het nummer zo op en laat het hem horen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben geen peaceman, maar ik vond het wel aangenaam. Blijft alleen niet hangen, denk ik.
Nee maar ik krijg er vast wel herrie uitquote:
Hoi Diaan.quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft het niet gehoord.... we hebben net de radio aangezet en luisteren nu mee. Ik zoek het nummer zo op en laat het hem horen.
Heb ook nog een ander voor hem dat hij dringend moet horen. Komt straks nog voorbijquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft het niet gehoord.... we hebben net de radio aangezet en luisteren nu mee. Ik zoek het nummer zo op en laat het hem horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |