SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Make love, not war ☮
Oei, een typo! Geeft niks, kan de beste overkomen.quote:
Da's wel erg netjes jaquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze hadden van onze salami een margaritha gemaakt...even gebeld en we kregen net een nieuwe met salami bezorgd. Erg netjes! De margaritha vesten we naar voor morgen.
Ik heb altijd half tonijn en half kipshoarma. Erg lekker!
Mits van kippendijfilet en met goede kruiding erg lekker hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's wel erg netjes ja![]()
Alleen kipshoarma.. dat vind ik altijd net zoiets als vegetarische worstjes/kip... het is het nét niet.
Maar nog steeds nét niet.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mits van kippendijfilet en met goede kruiding erg lekker hoor.
dan verdien je wel een verzoekje... iets duivels...quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:49 schreef livelink het volgende:
Ik ging net nog heel even aan het werk. Wilde nog iets afmaken en kom achter een hele ernstige fout![]()
Dus nu zijn er een boel mensen aan het werk. Ik heb wat vrijdagavonden verpest voor sommigen, vrees ik.
Ah, even nadenken. Ik voel me wel een beetje schuldig, maar beter dat ik er nu achter kom dan dat het nog een heel lang weekend door blijft etteren.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan verdien je wel een verzoekje... iets duivels...
Heb je net als mijn collega 4300 record overschreven met dezelfde gegevens?quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:49 schreef livelink het volgende:
Ik ging net nog heel even aan het werk. Wilde nog iets afmaken en kom achter een hele ernstige fout![]()
Dus nu zijn er een boel mensen aan het werk. Ik heb wat vrijdagavonden verpest voor sommigen, vrees ik.
Oopsquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb je net als mijn collega 4300 record overschreven met dezelfde gegevens?
Ja, maar dat heb ik alleen maar op cursussen gedaan; nooit in productie gelukkig.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oneindige loops zijn dan ook wel leuk
En ze kunnen zo schattig klein beginnenquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik alleen maar op cursussen gedaan; nooit in productie gelukkig.
Half goed nieuws dus. Ik ga er vanuit dat het vaste contract vanzelf wel volgt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:03 schreef peaceman het volgende:
Mijn leidinggevende vertelde mij vanmiddag dat een vast contract momenteel niet uitgedeeld wordt en ik dus eerst een half jaar contract zal krijgen, mits de boel binnenkort niet zomaar in elkaar dondert. Dus hoogst waarschijnlijk heb ik dus in elk geval t/m december werk.
Mja tegenwoordig mag dat 2x iirc, maar iig nog even semi-zekerheid.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:03 schreef peaceman het volgende:
Mijn leidinggevende vertelde mij vanmiddag dat een vast contract momenteel niet uitgedeeld wordt en ik dus eerst een half jaar contract zal krijgen, mits de boel binnenkort niet zomaar in elkaar dondert. Dus hoogst waarschijnlijk heb ik dus in elk geval t/m december werk.
Oeps.... en oeps livelink...quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb je net als mijn collega 4300 record overschreven met dezelfde gegevens?
ik ook eigenlijk, maar goed, zodra ik dat half jaar contract heb, zit ik in elk geval weer een half jaar goed. Dat zal wel ergens in mei volgen. Pas dan ben ik echt blij.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Half goed nieuws dus. Ik ga er vanuit dat het vaste contract vanzelf wel volgt.
Dat is voor nu goed nieuws dus.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:03 schreef peaceman het volgende:
Het is in ieder geval een halfjaar uitstel. De wereld ziet er dan weer heel anders uit hoop ik.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Half goed nieuws dus. Ik ga er vanuit dat het vaste contract vanzelf wel volgt.
Begin ze nu heel af en toe te zien met mondkapjes, maar hier nooit te klagen gehad.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:05 schreef brother52 het volgende:
![]()
Ingeschakeld.
Bizar eigenlijk. Hoe slecht iedereen zich de afgelopen weken aan de richtlijnen hield in de supermarkt, zo overdrijven ze nu. Ik was de enige zonder mondkapje en handschoenen en iedereen hield ook ruim voldoende afstand. Iemand had zelfs een half gasmasker op...
Bij mijn vorige baan was er een manager die 1 urenstaat uit wilde draaien van iemand.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Oops![]()
Nee, dit was compleet niet mijn schuld. Ik kwam er alleen per ongeluk achter.
Heb in het verleden ook wel zoiets gedaan. Niks overschreven, maar wel zo'n zware query gedraaid dat het alle systemen onderuit haalde.
Dat doe je ook maar 1x
en ik profiteer dan in elk geval van de CAO verhoging en de eindejaarsuitkering.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een halfjaar uitstel. De wereld ziet er dan weer heel anders uit hoop ik.
Tuurlijk wel, in de stoppenkast.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bij mijn vorige baan was er een manager die 1 urenstaat uit wilde draaien van iemand.
Hij maakte een query van alle urenstaten van alle jaren van alle chauffeurs van Connexxion.
Helaas was het proces niet te killen.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:11 schreef just me het volgende:
even stoppen met achter de naaimachine zitten en lekker muziek luisteren!
Puntmutsjes aan het maken?quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:11 schreef just me het volgende:
even stoppen met achter de naaimachine zitten en lekker muziek luisteren!
Jurk gemaakt voor de kabouter en nu een rokje van de stof die over isquote:
Ik heb dat nog niet meegemaakt hier.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:05 schreef brother52 het volgende:
![]()
Ingeschakeld.
Bizar eigenlijk. Hoe slecht iedereen zich de afgelopen weken aan de richtlijnen hield in de supermarkt, zo overdrijven ze nu. Ik was de enige zonder mondkapje en handschoenen en iedereen hield ook ruim voldoende afstand. Iemand had zelfs een half gasmasker op...
quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:15 schreef livelink het volgende:
Issue is weer opgelost. We kunnen veilig het weekend in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |