Vertel mij maar wat is een eerste divisie waard als je niks kunt winnen, dat is hetzelfde als: wat is de eredivisie waard als er geen tickets te vergeven zijn. Dus met andere woorden waar kijken we naar. Ik zie alleen maar een schijnvertoning, een farce en een fiasco. Hier zou ik nog geen euro aan willen uitbesteden. Met mij veel andere voetballiefhebbers.quote:
Lekker man, om half 5 in de ochtend met je dronken harsens onzin posten.quote:Op zaterdag 25 april 2020 04:23 schreef MakkieR het volgende:
Deze Eredivisie verdiend helemaal geen tickets naar Europa, sterker nog, deze Eredivisie verdient zelfs geen kijkers of fans. Van alle opties die er waren, besluiten ze echt de allerslechtste te nemen.
De UEFA had hier moeten ingrijpen en zeggen tegen de regering, geen competitie, geen tickets.
Fans hadden moeten zeggen, geen competitie, geen contributie, seizoenskaart of kijk en luistergeld naar Eredivisie of Fox/sport. Je betaalt toch niet voor een half seizoen.
Dit is zelfs niet een kampioen waardig, een zwarte bladzijde die je zo snel mogelijk moet vergeten, als er nog toekomst is voor professionele sport. In de kern wil je vaak wel iets krijgen als je iets koopt. Nu koop je enkel gebakken lucht.
Deze competities kun je niet als gespeeld beschouwen. 75% slechts.. Tis niet dat Ajax morgen de schaal opgestuurd krijgtquote:Op zaterdag 25 april 2020 07:58 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Vertel mij maar wat is een eerste divisie waard als je niks kunt winnen, dat is hetzelfde als: wat is de eredivisie waard als er geen tickets te vergeven zijn. Dus met andere woorden waar kijken we naar. Ik zie alleen maar een schijnvertoning, een farce en een fiasco. Hier zou ik nog geen euro aan willen uitbesteden. Met mij veel andere voetballiefhebbers.
Gewoon een voorbeeld aan Vitesse nemen. De meest benadeelde ploeg qua foute beslissingen en toch gewoon het ticket aan Willem 2 gunnen, ook al zou je bij normale arbitrage zelf die ticket gepakt hebben.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:07 schreef VacaLoca het volgende:
Kansloos om nu helemaal hysterisch in protest te gaan. Slik het gewoon. Als je punten tekort komt vanwege onterechte penalty heb je 't er ook maar mee te doen. Nu is het een virus ipv een onterechte penalty.. Suck it.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 08:39 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon een voorbeeld aan Vitesse nemen. De meest benadeelde ploeg qua foute beslissingen en toch gewoon het ticket aan Willem 2 gunnen, ook al zou je bij normale arbitrage zelf die ticket gepakt hebben.
symbolisch zal allemaal geen probleem zijn zo van we leven met je mee en een fonds waar geld in gestort wordt ben ik ook nog wel voor maar 25% van de eventuele opbrengst afstaan omdat Gudde het wil is absurd.quote:Op zaterdag 25 april 2020 01:13 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
De tijd zal het leren, ik blijf bij mijn standpunten staan; europees voetbal inkomsten verdelen, op basis van draagvlak, evenredig en voor de hele tak. Omdat de competitie niet kan worden uitgespeeld en de toekomstige inkomsten onvoorspelbaar zijn. Promotie/degradatie blijft van de baan, Utrecht, Cambuur en de Graafschap verdienen een symbolische genoegdoening, in welke vorm zal bepaald moeten worden.
En nee figuren als Gudde, van Praag kunnen dat niet bewerkstelligen - ongeschikt.
twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 25-04-2020 om 09:07:45De politiebaas in Duitsland is geen voorstander van een snelle hervatting van de Bundesliga. Volgens hem is het weer openen van de stadions in deze tijd bijna niet uit te leggen. https://t.co/jgpLD3xbvP reageer retweet
YATSEDquote:Op zaterdag 25 april 2020 08:39 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon een voorbeeld aan Vitesse nemen. De meest benadeelde ploeg qua foute beslissingen en toch gewoon het ticket aan Willem 2 gunnen, ook al zou je bij normale arbitrage zelf die ticket gepakt hebben.
Dat geboehoe van Utrecht is gewoon sneu. Dan had je tegen een RKC maar wat beter je best moeten dien ipv 2 keer te verliezen.
Bij 18 ploegen heb je 34 x 9 wedstrijden = 306 wedstrijdenquote:Op zaterdag 25 april 2020 01:23 schreef mabo11 het volgende:
[..]
10x2=20 competitieduels extra
Playoff europa = 6 duels
Nacompetitie = 3x2+2×2+2=12
= 18 duels extra.
Competitie met 20 ploegen is dus ong. evenveel wedstrijden als normaal schema, maar dan verdeeld over alle teams in de eredivisie.
YATSEFLATSquote:Op zaterdag 25 april 2020 08:39 schreef yats het volgende:
[..]
Dat geboehoe van Utrecht is gewoon sneu. Dan had je tegen een RKC maar wat beter je best moeten dien ipv 2 keer te verliezen.
twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 25-04-2020 om 10:18:13Achter de schermen staan de verhoudingen tussen Ajax en enkele andere clubs (waaronder AZ) behoorlijk op scherp: https://t.co/7EN0bSWro2 reageer retweet
Hier blijkt maar weer, dat de CL-pot de nationale competities kapot maakt.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:24 schreef Adrie072 het volgende:
'Ajax ergert zich groen en geel aan 'schandalige' KNVB'
Gepubliceerd: Zaterdag 25 april 2020 om 10:31
Ajax heeft zich vrijdag groen en geel geërgerd aan de KNVB, schrijft Voetbal International. De directie vindt dat de bond te makkelijk leunt op de Amsterdamse club voor wat betreft het solidariteitsfonds. Ajax kreeg vrijdag een brief van de KNVB waarin een oproep werd gedaan aan de clubs.
De KNVB riep clubs die Europees voetbal gaan spelen nadrukkelijk op om een gedeelte van het geld dat zij daarmee verdienen af te staan aan alle andere betaaldvoetbalorganisaties, zo weet VI. De bond sprak van 'een zware morele verplichting'.
'Dit was een alinea in de brief van de KNVB vrijdag aan de clubs die in al het geweld wat er daarna plaatshad, een beetje ondersneeuwde. Niettemin zette die passage kwaad bloed bij Ajax, dat het 'schandalig' vond dat ook de bond eerst naar de club uit Amsterdam keek, zonder zelf te hebben gelobbyed in Den Haag bij de overheid', schrijft het weekblad.
Ajax kreeg vrijdag niet alleen te horen dat het geen kampioenschap mag vieren, maar KNVB-directeur Eric Gudde schijnt ook volledig voorbij te zijn gegaan aan het feit dat de club bereid is bij te dragen aan het solidariteitsfonds. Algemeen directeur Edwin van der Sar baalt ervan dat Gudde wél benadrukte dat AZ daartoe bereid is, maar dat Ajax, dat eerder al initiatief nam om miljoenen af te dragen, niet eens werd genoemd.
'Ajax wilde een eenmalig miljoenenbedrag in een noodfonds storten omdat clubs die problemen hebben met de liquiditeit dat nu nodig hebben en niet straks. Daar werd niet op gereageerd', schrijft VI. Ajax is not amused over de gang van zaken, maar dat weerhoudt de club er niet van om geld te stoppen in een solidariteitsfonds. De club wil echter wel zelf de grenzen bepalen.twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 25-04-2020 om 10:18:13Achter de schermen staan de verhoudingen tussen Ajax en enkele andere clubs (waaronder AZ) behoorlijk op scherp: https://t.co/7EN0bSWro2 reageer retweet
wat let je om gewoon een amateur club te gaan supporten als je profvoetbal niet trekt?quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:29 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hier blijkt maar weer, dat de CL-pot de nationale competities kapot maakt.
De hele lobby vanaf 28 maart van Marc Overmars en de Telegraaf was er op gericht om de CL-plaats voor Ajax veilig te gaan stellen. Volgens Mike Verweij dreigde Ajax zlefs uit de competitie te willen stappen .
Maar de zogenaamde solidariteit met andere clubs stelt van Ajax-kant maar weinig voor.
Dit in tegenstelling tot de vier BL-deelnemers aan de CL.
van alle clubs in heel Europa is het voor geen club zo kut als voor liverpoolquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of de andere landen gaan volgen en dan vooral de Premier League.
Al is het voor Liverpool sowieso al kut omdat ze het toch niet massaal kunnen vieren na een kampioenswedstrijd
Oké Johanquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat let je om gewoon een amateur club te gaan supporten als je profvoetbal niet trekt?
Je conclusies slaan verder ook nergens op, waar wordt er gevoetbald in Europa, komt het door Ajax dat de competitie stil ligt?
Gudde is gewoon een proleet die veel te licht is voor z'n taak, je kan profvoetbal niet door een amateur laten runnen.
Idisrom is altijd aan een langspeelplaat bezig tegen de grote clubs, erg vermoeiend.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat let je om gewoon een amateur club te gaan supporten als je profvoetbal niet trekt?
Je conclusies slaan verder ook nergens op, waar wordt er gevoetbald in Europa, komt het door Ajax dat de competitie stil ligt?
Gudde is gewoon een proleet die veel te licht is voor z'n taak, je kan profvoetbal niet door een amateur laten runnen.
Altijd weer dat Europese voedselquote:Op zaterdag 25 april 2020 18:46 schreef JohnDDD het volgende:
Van Europees voedsel kan denk ik sowieso geen sprake zijn aangezien dat met veel reizen gepaard gaat en dat zie ik komend jaar gewoon nog niet gebeuren.
Waarschijnlijk een teken dat ik honger heb en Fok! even moet verlaten om wat eten te makenquote:
https://www.ad.nl/dossier(...)an-de-hand~a6f10286/quote:Morgen geef ik een interview aan de BBC”, zegt De Jong. ,,Laten we eerlijk zijn hè. Als de BBC een gesprek wil met Henk de Jong, dan is er wel iets heel bijzonders aan de hand.”
Ah, Tadic blijft maar doorgaan met janken.quote:Woedende Tadic doet er een schepje bovenop: ‘Dit is een ramp’
Doordat tot 1 september vergunninghoudende evenementen, waaronder ook profvoetbal zonder publiek valt, verboden zijn, is er een einde gekomen aan het Eredivisie-seizoen. Ajax is weliswaar het seizoen geëindigd als eerste en krijgt het bijbehorende beste Champions League-ticket, maar wordt niet uitgeroepen tot kampioen. Dusan Tadic liet vrijdag al weten dat hij zich bestolen voelt en doet daar in gesprek met het Spaanse AS nog een schepje bovenop.
“Ik zou er zelfs mee instemmen om een beslissende wedstrijd te spelen tegen AZ. De winnaar van die wedstrijd is kampioen. Maar om geen kampioen aan te wijzen, is een ramp”, zo is de aanvoerder van Ajax stellig. Hij krijgt vervolgens de vraag of meer spelers er zo in staan. “Dit is mijn mening, natuurlijk”, zo antwoordt Tadic. Hij zou het een goed idee vinden als er weer in kleine groepjes getraind zou worden.
“Zoals ze ook in Duitsland doen, als het het maar mogelijk en veilig is. Uiteindelijk willen we allemaal zo snel mogelijk op honderd procent terugkeren”, stelt Tadic. De Servische aanvaller was dit seizoen goed voor 16 doelpunten en 21 assists in 42 officiële wedstrijden. “Het is duidelijk dat we in deze periode moeten focussen op de gezondheid. We moeten iedereen proberen te helpen, zodat we zo snel mogelijk kunnen terugkeren naar het normale leven.”
Die is goed ingeburgerd daaro.quote:Op zondag 26 april 2020 10:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ah, Tadic blijft maar doorgaan met janken.
wat is er zo onredelijk aan wat hij zegt, het is wel een verschil of je kijkt naar een sport zoals wij of er aan mee doet zoals hijquote:Op zondag 26 april 2020 10:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ah, Tadic blijft maar doorgaan met janken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |