SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
Zonder wrijving geen glans
Uhuquote:Op vrijdag 24 april 2020 14:00 schreef stokj het volgende:
Dan gaat de oudste over een paar jaar wel orienteren he
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Zou je @:Amee als schoondochter willen?
Hangt af of hij een zoon heeft.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Zou je @:haags_kwartiertje als schoonvader willen?
3 kinderen, 3 verschillende moeders hequote:Op vrijdag 24 april 2020 14:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is een groot verschil, maar wel herkenbaar.
Sow, jij neukt wat af zeg!quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
3 kinderen, 3 verschillende moeders he
Is je schoonmoeder ook de oma van je vrouw dan?quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:02 schreef ToT het volgende:
Schoonzoon, schoondochter; mijn schoonmoeder noemt mij steeds haar kleinkind!
Eens.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Verstandig, altijd leuk met zo een meid.
Aha ja. Gelukkig heb je het bij 3 weten te houden, als Anouk wil je ook weer niet bekend staan.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
3 kinderen, 3 verschillende moeders he
quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Is je schoonmoeder ook de oma van je vrouw dan?
Mwah het hadden er 4 moeten zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha ja. Gelukkig heb je het bij 3 weten te houden, als Anouk wil je ook weer niet bekend staan.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha ja. Gelukkig heb je het bij 3 weten te houden, als Anouk wil je ook weer niet bekend staan.
In sommige landen komt dit ook echt voor. Dan hoor je dat soort dingen als de vader is tegelijkertijd een niffo etc.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:03 schreef ToT het volgende:
[..]Dat zou wel een heel aparte constructie zijn!
quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:04 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gebaseerd op de sepo onder dit bericht: Anouk alweeeeeeer volgeblaft!
Moet je maar net zin in hebben dan (of zij geniet gewoon van het leven)quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:03 schreef Amee het volgende:
[..]
Pleegnicht van me: 32 jaar, 7 kinderen met 4 vaders!
Misschien komt dat nog.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah het hadden er 4 moeten zijn.
Ja die puft ze er wel uit.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:04 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gebaseerd op de sepo onder dit bericht: Anouk alweeeeeeer volgeblaft!
Ik snap het.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, maar dat bedoelde ik niet.
Ach, zij zorgt niet voor de kinderen. 6 bij de oma en de laatste is bij de kinderbescherming.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Moet je maar net zin in hebben dan (of zij geniet gewoon van het leven)
Arme kinderen. Ben jij als tante actief in hun leven?quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:06 schreef Amee het volgende:
[..]
Ach, zij zorgt niet voor de kinderen. 6 bij de oma en de laatste is bij de kinderbescherming.
Nee, ze wonen in een ander land.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Arme kinderen. Ben jij als tante actief in hun leven?
Cinniequote:
Geen ideequote:
Ja, ik heb geneukt. En hoequote:
Alimentatie pokerquote:Op vrijdag 24 april 2020 14:03 schreef Amee het volgende:
[..]
Pleegnicht van me: 32 jaar, 7 kinderen met 4 vaders!
jaloers....quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goede TT man
[..]
Cinnie
[..]
Geen idee
[..]
Ja, ik heb geneukt. En hoeEffe een oude koe uit de sloot getrokken. Die kon wel een smeerbeurt gebruiken
Vreemdganger......quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Luchtte wel op, had even een natte miens nodig
Mattiequote:Op vrijdag 24 april 2020 14:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zometeen mijn balkon een beetje opleuken. Steigerhout geregeld
Goed man! Was het lekker?quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ja, ik heb geneukt. En hoeEffe een oude koe uit de sloot getrokken. Die kon wel een smeerbeurt gebruiken
quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:36 schreef ToT het volgende:
[..]Waarom moet ik nu aan die queen denken van die Alien films?
HOMOquote:Op vrijdag 24 april 2020 15:54 schreef Geerd het volgende:
Tuin pils..vrijmibo hardgelopen al ..betaald pilsen tot 2100![]()
![]()
even uurtje werkoverleg 8 uur betaald krijgen
En ik maar buffelen hele weekquote:Op vrijdag 24 april 2020 15:54 schreef Geerd het volgende:
Tuin pils..vrijmibo hardgelopen al ..betaald pilsen tot 2100![]()
![]()
even uurtje werkoverleg 8 uur betaald krijgen
Weekend ook?quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En ik maar buffelen hele week
Mensen hier in dagbagger onthouden maar niet dat ik gewoon alleen maar op doordeweekse dagen werkquote:
Ohquote:Op vrijdag 24 april 2020 16:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mensen hier in dagbagger onthouden maar niet dat ik gewoon alleen maar op doordeweekse dagen werk
Gisteren vroeg Stokj al hoe mijn nachtdiensten waren, maar ik doe alleen maar huishoudelijk werk en dan bij voorkeur vooral niet 's nachts en het weekendquote:
Goed geregeldquote:Op vrijdag 24 april 2020 16:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gisteren vroeg Stokj al hoe mijn nachtdiensten waren, maar ik doe alleen maar huishoudelijk werk en dan bij voorkeur vooral niet 's nachts en het weekend
Volgende week ook weer 6 werken wees niet bangquote:Op vrijdag 24 april 2020 15:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En ik maar buffelen hele week
Dat heb ik zo niet geregeld hè, tis ook dat cliënten liever niet buiten kantoortijd zeg maar nog een huishoudelijke hulp over de vloer krijgenquote:
Het zou eens tijd worden.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgende week ook weer 6 werken wees niet bang
quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat heb ik zo niet geregeld hè, tis ook dat cliënten liever niet buiten kantoortijd zeg maar nog een huishoudelijke hulp over de vloer krijgen
Goedzo!quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgende week ook weer 6 werken wees niet bang
Ik dacht dat jij geen newbie meer wasquote:
Proost!quote:
Geniet er van!quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Stond alweer 4 dagen droog...ja lekker
Ja ik zat ook al te vloeken kutzooiquote:Op vrijdag 24 april 2020 18:49 schreef ToT het volgende:
Gvd, statiegeld op kleine flesjes. Ja dat op zich maakt me niet niet direct zo veel uit, maar de volgende stap is dus voor blikjes.
Zie een boodschappentas vol Schultenbräu-blikjes maar deukloos genoeg te houden voor de statiegeldmachines.
Die dingen hoor je adje te trekken, te verfrommelen en achterover de schutting over te gooien terwijl je "KUT!" naar je buurvrouw roept na een stevige boer gelaten te hebben!
En van die randdebielen die er op reageren van dat je een derderangs holbewoner bent die te lomp is om blikken niet in te deuken!quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:49 schreef ToT het volgende:
Gvd, statiegeld op kleine flesjes. Ja dat op zich maakt me niet niet direct zo veel uit, maar de volgende stap is dus voor blikjes.
Zie een boodschappentas vol Schultenbräu-blikjes maar deukloos genoeg te houden voor de statiegeldmachines.
Die dingen hoor je adje te trekken, te verfrommelen en achterover de schutting over te gooien terwijl je "KUT!" naar je buurvrouw roept na een stevige boer gelaten te hebben!
De zwervers onder ons zullen maar al te gauw je blikje willen.quote:
Moet die wel ongeschonden zijn...anders accepteert die niet..quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:53 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
De zwervers onder ons zullen maar al te gauw je blikje willen.
Nee maar een tray klok ben je 3 euro plus kwijt en dat is zonde...quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:54 schreef ToT het volgende:
Het enige bier wat ik uit blik drink is Gladiator, maar als mijn vrouw weer eens op een onchristelijk tijdstip naar d'r werk gebracht moet worden, drink ik ÓF koffie, ÓF een halve liter Monster.
En die blikjes gaan waarschijnlijk iets van 15 cent statiegeld krijgen.
Ik ga voor 15 cent echt niet zo'n blik geil lopen te vingeren om de deuken er van binnenuit uit te zien te krijgen!
De helft van de gemeente waar ik woon bestaat uit mensen die een laag DIEP onder de onderste laag van de bevolking vormen, maar daklozen ben ik hier nog niet tegen gekomen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:53 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
De zwervers onder ons zullen maar al te gauw je blikje willen.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moet die wel ongeschonden zijn...anders accepteert die niet..
Precies, kun je toch weer 3 Gladiatortjes voor kopen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee maar een tray klok ben je 3 euro plus kwijt en dat is zonde...
Daar zorgen die zwervers wel voor. Onderschat hun 'intelligentie' niet.quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moet die wel ongeschonden zijn...anders accepteert die niet..
De buurtjunk weet er wel raad mee en anders is er altijd nog een tokkie die door zijn manier van doen aan blikjes komt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
De helft van de gemeente waar ik woon bestaat uit mensen die een laag DIEP onder de onderste laag van de bevolking vormen, maar daklozen ben ik hier nog niet tegen gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |