Ik hoop vooral dat Cambuur en De Graafschap promoveren. Zo niet dan ben ik een paar seconden ziedend.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben jullie ook al zo'n zin dat iedereen vandaag gaat schuimbekken over de beslissing van Gudde en co?
Maar 4 clubs die zich benadeeld kunnen voelen toch?quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben jullie ook al zo'n zin dat iedereen vandaag gaat schuimbekken over de beslissing van Gudde en co?
Toegegevn, het is wel sneu voor Utrecht.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar 4 clubs die zich benadeeld kunnen voelen toch?
Oké en Korneel Evers omdat Utrecht dat EL ticket niet gaat krijgen.
Iedereen heeft wel ergens belang in. Daarnaast kunnen misschien 4 clubs zich benadeeld voelen maar het schuimbekken op andere clubs vindt nu al plaats dus ja.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar 4 clubs die zich benadeeld kunnen voelen toch?
Oké en Korneel Evers omdat Utrecht dat EL ticket niet gaat krijgen.
twitter:stefdebont_vi twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 12:34:22En iedereen heeft een eigen belang. Als ADO wegvalt uit de Eredivisie, krijgt de subtop meer tv-gelden. Maar dat raakt de clubs in de KKD. En wil je liever spelen tegen RKC en ADO volgend jaar of Cambuur en De Graafschap? Achterkamers, coalities en koehandel. Bijzonder slot. reageer retweet
Cambuur zou ik wel erg zonde vinden ja.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat Cambuur en De Graafschap promoveren. Zo niet dan ben ik een paar seconden ziedend.
Volgens Sjoerd moeten we een voorbeeld nemen aan Duitsland.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel ergens belang in. Daarnaast kunnen misschien 4 clubs zich benadeeld voelen maar het schuimbekken op andere clubs vindt nu al plaats dus ja.twitter:stefdebont_vi twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 12:34:22En iedereen heeft een eigen belang. Als ADO wegvalt uit de Eredivisie, krijgt de subtop meer tv-gelden. Maar dat raakt de clubs in de KKD. En wil je liever spelen tegen RKC en ADO volgend jaar of Cambuur en De Graafschap? Achterkamers, coalities en koehandel. Bijzonder slot. reageer retweet
Volgens Sjoerd is het alleen 'ikke ikke ikke' hier en is dat TypIScH nEderlaNdS. Die nemen we niet serieus dus. Ga eens informatie verstrekken in plaats van altijd je mening er door te drukken.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens Sjoerd moeten we een voorbeeld nemen aan Duitsland.
Hij heeft ergens wel een punt. Als er iets typisch Nederlands is dan is het wel botheid en jezelf voorop stellen. Maar dit geheel terzijde.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Sjoerd is het alleen 'ikke ikke ikke' hier en is dat TypIScH nEderlaNdS. Die nemen we niet serieus dus. Ga eens informatie verstrekken in plaats van altijd je mening er door te drukken.
Sjoerd vergeet alleen dat het voetbalklimaat heel anders is in Duitsland. Ook qua kapitaalkrachtige ploegen, daar is solidariteit iéts makkelijker dan hier.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij heeft ergens wel een punt. Als er iets typisch Nederlands is dan is het wel botheid en jezelf voorop stellen. Maar dit geheel terzijde.
Dat gebeurt (zeker op voetbalgebied) toch in elk land man. Alsof alleen Nederlands solistisch zijn, zeker als ze een bedrijf runnen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij heeft ergens wel een punt. Als er iets typisch Nederlands is dan is het wel botheid en jezelf voorop stellen. Maar dit geheel terzijde.
Dat is zijn werk als columnist. Maar hij is wel een beetje de Thijs Zonneveld onder de voetbaljournalisten inderdaad.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sjoerd vergeet alleen dat het voetbalklimaat heel anders is in Duitsland. Ook qua kapitaalkrachtige ploegen, daar is solidariteit iéts makkelijker dan hier.
Niet dat ik al teveel op Sjoerd in wil gaan, want Sjoerd is een doodvermoeiend figuur. Het ratelt en het ratelt en het ratelt.
Dat was wel één van de opties ja.quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:07 schreef VoMy het volgende:
Uitbreiden naar 20 clubs is ook een optie? Volgens mij gaan ze in andere sporten ook al de competities tijdelijk uitbreiden om de promoties mogelijk te maken.
Is al afgeschoten toch?quote:
En voor de lokale driehoekjes te uitdagend.quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is al afgeschoten toch?
Te veel belasting voor de spelers en lastig om de planning voor volgend seizoen rond te krijgen. Bovendien nadelig voor de KKD.
Die overmatige extra belasting is er alleen maar onder de optimistische aanname dat Europees en internationaal voetbal gewoon doorgaat zoals gepland. Bovendien is een competitie van 20 teams nog steeds te overzien lijkt me?quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is al afgeschoten toch?
Te veel belasting voor de spelers en lastig om de planning voor volgend seizoen rond te krijgen. Bovendien nadelig voor de KKD.
Toevallig heb ik hier best wat over gelezen. Als we afgaan op 'het buitenland' zit botheid en eigenwijsheid wel degelijk in de Nederlandse volksaard. Van de Gouden Eeuw waar we dachten dat we het beste waren en alles konden maken in het buitenland, tot nu. Denk maar aan de Dijsselbloemetjes en Hoekstra's van deze wereld.quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gebeurt (zeker op voetbalgebied) toch in elk land man. Alsof alleen Nederlands solistisch zijn, zeker als ze een bedrijf runnen.
Volgens de Telegraaf is er zelfs een scenario dat Utrecht de beker 'verliest' op basis van de thuis- en uitloting.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toegegevn, het is wel sneu voor Utrecht.
Dat soort mensjes heb je toch overal, alsof het die Grieken (om maar een land te noemen) een reet kunnen schelen wat hier gebeurt. Net als in het voetbal, als ze er zelf niet minder van worden zal het de Reals en de Barca's (mes que un club) ook geen reet uitmaken of een club omvalt of niet. Bayern plukt ook al jarenlang de concurrentie leeg. Ik geloof daar niet zo in, sorry.quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toevallig heb ik hier best wat over gelezen. Als we afgaan op 'het buitenland' zit botheid en eigenwijsheid wel degelijk in de Nederlandse volksaard. Van de Gouden Eeuw waar we dachten dat we het beste waren en alles konden maken in het buitenland, tot nu. Denk maar aan de Dijsselbloemetjes en Hoekstra's van deze wereld.
Leesvoer:
https://www.groene.nl/artikel/huishoudboekje
Is dit:quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie jongens?
De gemiddelde tourder is gesoigneerderquote:
BarloworldGodenquote:Op vrijdag 24 april 2020 13:57 schreef Fretwork het volgende:
[..]
De gemiddelde tourder is gesoigneerder
[ afbeelding ]
Ik schrok me echt de tyfus toen dat ineens in beeld kwam. De afgrond leek in eerste instantie ook steiler dan het uiteindelijk was.quote:
Prima keuze, Larger Than Life is mijn ringtone.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Bye Bye Bye is mijn nieuwe ringtone. [ afbeelding ]
Qua horrorcrashes zonder fatale afloop staat die van Pedro Horillo mij ook nog goed bij. Al is die uiteindelijk ook niet echt teruggekomen als professioneel wielrenner volgens mij.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:12 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik schrok me echt de tyfus toen dat ineens in beeld kwam. De afgrond leek in eerste instantie ook steiler dan het uiteindelijk was.
Ook een uitstekende keus. Zelf vind ik Tearin' Up My Heart het beste nummer van NSYNC, maar voor een telefoongesprek is Bye Bye Bye iets toepasselijker.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Prima keuze, Larger Than Life is mijn ringtone.
Die kan ik me niet meer heel goed herinneren. Volgens mij volgde ik de nasleep toen ook al hier. Maar er zijn geen beelden van zijn val, alleen dat zijn fiets er stond. Dat scheelt wel.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Qua horrorcrashes zonder fatale afloop staat die van Pedro Horillo mij ook nog goed bij. Al is die uiteindelijk ook niet echt teruggekomen als professioneel wielrenner volgens mij.
Dat Ajax maar even van alles moet oplossen begint ook een ernstig vermoeiend riedeltje te worden. Twee weken achter elkaar al in het hoofdredactionele stukje in VI, ik vermoed uit de pen van Pietertje. En daarvoor ook al dat ze maar even klakkeloos tientallen miljoenen aan de familie Nouri met die vervelende advocaat af moeten tikken, want ze hebben toch genoeg geld!quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sjoerd vergeet alleen dat het voetbalklimaat heel anders is in Duitsland. Ook qua kapitaalkrachtige ploegen, daar is solidariteit iéts makkelijker dan hier.
Niet dat ik al teveel op Sjoerd in wil gaan, want Sjoerd is een doodvermoeiend figuur. Het ratelt en het ratelt en het ratelt.
Dat was ook het narratief van de Volkskrant (lees: Vissers) toen Overmars riep tot stopzetting. '"Ajax mag niets zeggen w-w-w-want Nouri!''.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat Ajax maar even van alles moet oplossen begint ook een ernstig vermoeiend riedeltje te worden. Twee weken achter elkaar al in het hoofdredactionele stukje in VI, ik vermoed uit de pen van Pietertje. En daarvoor ook al dat ze maar even klakkeloos tientallen miljoenen aan de familie Nouri met die vervelende advocaat af moeten tikken, want ze hebben toch genoeg geld!
https://www.youtube.com/watch?v=lEGpv0xn0E8quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
BarloworldGoden
[ afbeelding ]
De 'shit' van Hansquote:Op vrijdag 24 april 2020 16:31 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die kan ik me niet meer heel goed herinneren. Volgens mij volgde ik de nasleep toen ook al hier. Maar er zijn geen beelden van zijn val, alleen dat zijn fiets er stond. Dat scheelt wel.
Deze was ook heftig om live te zien:
Sterkte hiermee! Bizar ja, meeste stemmen voor promotie/degradatie maar dan een ander besluit nemenquote:Op vrijdag 24 april 2020 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We worden keihard genaaid, jongens.
Cambuur ook ja.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We worden keihard genaaid, jongens.
RKC met hun 10 punten dat in de Eredivisie mag blijven, terwijl Cambuur 12 punten voorsprong had op Volendam. Leg het maar uit.quote:
Ik kan mij er verder niet druk om maken hoor maar het is allemaal wel weer een lachwekkend zooitje.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
RKC met hun 10 punten dat in de Eredivisie mag blijven, terwijl Cambuur 12 punten voorsprong had op Volendam. Leg het maar uit.
twitter:Alaphilippe_ twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 17:00:31Promotie/degradatie zijn niet zomaar iets om over te beslissen. Kijk naar de jaarlijkse play-offs, kijk naar verdriet bij degradatie, blijdschap bij promotie.
Bizar hoe je dat in een tijdsbestek van twee uur op een krankzinnig debiele shitshow kan uit laten draaien. reageer retweet
Volendam had een gemakkelijker programma hoor, aldus Keje!quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
RKC met hun 10 punten dat in de Eredivisie mag blijven, terwijl Cambuur 12 punten voorsprong had op Volendam. Leg het maar uit.
Ik denk ook niet dat er veel aan te doen is. Het seizoen is niet uitgespeeld en theoretisch gezien waren er nog heel veel scenario's mogelijk.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volendam had een gemakkelijker programma hoor, aldus Keje!
Dat gezegd hebbende zal hier juridisch gezien minder aan te doen zijn voor de verliezers dan wanneer je Ado en RKC had laten degraderen, denk ik.
twitter:wielerkrant twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 14:41:44Eddy Merckx windt er geen doekjes om: "Van der Poel? Die kan alles kan winnen. Ook de Tour!" https://t.co/4upsEBx6Tm reageer retweet
Heb je nog een bijdrage voor dit topic? MUZ / Je favoriete nummer van een kutbandquote:Op vrijdag 24 april 2020 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuurgoden worden hier weer genaaid waar je bij staat.
Mij staat een crash van Rik Verbrugge en nog een paar me enorm bij. Naast die van Schleck inderdaad. Qua ravijnen dan hč. Anders heb ik er nog wel een paar, o.a. Voigt die nokkie over het asfalt schraapt met z'n hoofd. En welke Telekomrenner ging hard tegen een paaltje, was dat niet Kessler?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:31 schreef heywoodu het volgende:
Een maand of twee geleden was mijn vriendin nog zo blij met haar nieuwe mountainbike, mooi ding, reed soepel. Vandaag had ze er zo'n twee uur trainen op zitten, trapt een of andere hondenlul haar er vanaf: vriendin op de stoep/straat (gelukkig alleen schaafwonden), fiets weg
Uiteraard helemaal overstuur, vader kent iemand bij de politie en die zijn gelijk gaan zoeken: fiets gevonden, eerdergenoemde hondenlul gearresteerd en door haar op het bureau geďdentificeerd. Maar ja, gewoon op klaarlichte dag van je fiets getrapt worden gaat je niet in de koude kleren zitten, dat je tienduizend kilometer bij elkaar vandaan woont is dan ook niet fijn.
/liefdagboekWat een klootzak zeg! Goed dat hij wel opgepakt is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een maand of twee geleden was mijn vriendin nog zo blij met haar nieuwe mountainbike, mooi ding, reed soepel. Vandaag had ze er zo'n twee uur trainen op zitten, trapt een of andere hondenlul haar er vanaf: vriendin op de stoep/straat (gelukkig alleen schaafwonden), fiets weg
Uiteraard helemaal overstuur, vader kent iemand bij de politie en die zijn gelijk gaan zoeken: fiets gevonden, eerdergenoemde hondenlul gearresteerd en door haar op het bureau geďdentificeerd. Maar ja, gewoon op klaarlichte dag van je fiets getrapt worden gaat je niet in de koude kleren zitten, dat je tienduizend kilometer bij elkaar vandaan woont is dan ook niet fijn.
/liefdagboekWat een walgelijke actieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoogste boom
/liefdagboekWalgelijke actie zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wens je vriendin maar sterkte namens maxi-mus van FOK.
Ik denk dat zij ook liever naar Europa gaat,niet?quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:50 schreef heywoodu het volgende:
Leuk verjaardagscadeau ook, je dure fiets die onder je vandaan gejat wordt. Wat een schijtland is het toch ook.
Ja, en haar moeder ziet haar ook graag zsm deze kant op komen, omdat ze hier veel beter zit, veel blijer wordt en veel veiliger is.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat zij ook liever naar Europa gaat,niet?
Sterkte, kerel.
twitter:vrdaam twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 19:29:02Heb ik echt zopas op @vrtnws horen zeggen dat persconferentie van #veiligheidsraad rekening zou houden met seizoensfinale van #familie en #thuis ? Als het waar is zakt Belgische politiek naar nieuw dieptepunt, als het niet waar is zakt VRT journalistiek naar nieuw dieptepunt. reageer retweet
Henk is aan het overacten.quote:"Het voelt als de grootste schande ooit in de Nederlandse sport", zegt SC Cambuur-trainer Henk de Jong bij NOS.
"Je zal er maar verantwoordelijk voor zijn dat je deze beslissing neemt, dat zal je je hele leven meedragen. Er hangt zoveel vanaf. We staan 11 punten voor op de nummer 3 in de Keuken Kampioen Divisie. Dat je dan deze beslissing neemt... Dan spelen er volgens mij andere dingen."
Jeetje.quote:
Daar heeft Henk normaal nooit last van.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volendam had een gemakkelijker programma hoor, aldus Keje!
Dat gezegd hebbende zal hier juridisch gezien minder aan te doen zijn voor de verliezers dan wanneer je Ado en RKC had laten degraderen, denk ik.
9/11 was ook een inside job.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:49 schreef Momo het volgende:
America, jeetje zeg
![]()
Je hoopt gewoon dat het nep is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij geeft openheid van zaken, hij is het nieuwe Graydon mannetje.quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:56 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zit die stotterende Chris Woerts elke keer bij VI? Die man trapt alleen maar open deuren in en ik versta hem amper.
/liefdagboekWalgelijk inderdaad. Goed dat de dader is gepakt maar dat gaat je niet in de koude kleren zitten, ik ben eens gewoon overdag achtervolgd (zonder dat ik het door had) door een paar jongens die me toen ook tegen een muurtje duwden en bestolen, de weken daarna kijk je toch wel tien keer meer om je heen als je rond die plek loopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus sindsdien maar vaker ingelogt op FOK! en niet meer buiten gekomen. Ik kan het aanraden.
Buitenlanders?quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad. Goed dat de dader is gepakt maar dat gaat je niet in de koude kleren zitten, ik ben eens gewoon overdag achtervolgd (zonder dat ik het door had) door een paar jongens die me toen ook tegen een muurtje duwden en bestolen, de weken daarna kijk je toch wel tien keer meer om je heen als je rond die plek loopt.
Dus sindsdien maar vaker ingelogt op FOK! en niet meer buiten gekomen. Ik kan het aanraden.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:06 schreef maxi-mus het volgende:
Tafelmens staat in de Newyork Times. @:slobeendJa, wonderbaarlijk dat zoiets vertaald is en nog positief gerecenseerd wordt ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was toen zelf de buitenlander want ik studeerde toen in het buitenland.quote:
Dus als er een Marokkaan of een neger door de straat loopt bel je de krant? Je hebt niet het gevoel David Livingstone te zijn?quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hadden bijna Paul Pogba.
Als ik een twee meter lange Colombiaan een alley-oop zie maken pleur ik het in de krant, verder vind ik wat jij zegt niet zo rullevant.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dus als er een Marokkaan of een neger door de straat loopt bel je de krant? Je hebt niet het gevoel David Livingstone te zijn?
Dat was nog eens een man met pursenelitie. Hij werd niet voor niets geadoreerd door de groten der aarde.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen hadden we nog een TD met ambitie, nu hebben we Fludderus, totaal lichtgewicht.
Beter Engels dan Ten Hag.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat was nog eens een man met pursenelitie. Hij werd niet voor niets geadoreerd door de groten der aarde.
Echt iemand die ik graag eens zou ontmoeten in een lokaal restaurant met veel culinaire grandeur.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat was nog eens een man met pursenelitie. Hij werd niet voor niets geadoreerd door de groten der aarde.
Dus Hans is een eter?quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt iemand die ik graag eens zou ontmoeten in een lokaal restaurant met veel culinaire grandeur.
Heb je geen werk?quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik voel de laatste tijd trouwens geen enkele drang meer om mijn bed uit te komen, ik lig er soms wel 12 uur in.
Hoe komt dat?quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik voel de laatste tijd trouwens geen enkele drang meer om mijn bed uit te komen, ik lig er soms wel 12 uur in.
Vrijwilligerswerk, maar dat is niet elke dag.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De tuinen zijn niet meer open nu neem ik aan of heb je ander werk gevonden?
Leuk, wat doe je als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk, maar dat is niet elke dag.
Ik verveel me heel erg. Zijn er nog leuke series of documentaires die je mij kan aanraden?quote:
Dierenopvang.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk, wat doe je als ik vragen mag?
Het is mij onbekend wat je allemaal wel en niet gezien hebt. Mr. Robot?quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik verveel me heel erg. Zijn er nog leuke series of documentaires die je mij kan aanraden?
Gezien. Een leuke documentaire op Netflix misschien?quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is mij onbekend wat je allemaal wel en niet gezien hebt. Mr. Robot?
Wild Wild Country.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gezien. Een leuke documentaire op Netflix misschien?
Die heb ik nog niet gezien, tijd om uit bed te komen.quote:
Heel goed m'n jongen, samen komen we hier uit.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien, tijd om uit bed te komen.
Die heb ik ook ooit gezien. Dennis Rodman is een van de meest fascinerende figuren op deze aardbol.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Gisteravond heb ik deze documentaire voor de 48ste keer gezien.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:06 schreef maxi-mus het volgende:
Tafelmens staat in de Newyork Times. @:slobeendWe gunnen het haar/hem allemaal van harte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij dat boekje gelezen?quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We gunnen het haar/hem allemaal van harte.
Doe je af en toe een like uitdelen aan Thijsje Zonneveld? Ik bedoel, dat is wel nuttig werk want het houdt hem van de straat.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk, maar dat is niet elke dag.
Tatoeages kunnen per definitie niet.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Kan dit, een tattoo op je kut?
Begrijpelijk welquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik op de helft afgehaakt.
Eens, sowieso is het halfzusje van Richard ietwat ordinair geworden.quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tatoeages kunnen per definitie niet.
Je moet wat als je nooit naar school bent gegaan omdat je liever tegen een balletje ging meppen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens, sowieso is het halfzusje van Richard ietwat ordinair geworden.
Hele dag Leffe’s zuipen in zijn joggingbroek op zijn fauteuil. Ik kan het zo voor me zien.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe je af en toe een like uitdelen aan Thijsje Zonneveld? Ik bedoel, dat is wel nuttig werk want het houdt hem van de straat.
Wel jammer dat er nu geen koersen zijn en de grap om te schrijven over imaginaire koersen heeft hij al gemaakt dit jaar dus dan blijft er weinig meer over.
Ze hep wel prima jopen maar alles staat bijna al op haar instagram.quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:05 schreef Mani89 het volgende:
Misa wilde toch zo graag in de Playboy? Ik ben nog steeds heel erg vóór.
Het ging fout toen Chuck Daly stopte en een tijd daarna doodging. Het geeft wel aan wat voor bijzondere man het was dat hij na de Bad Boys, die werkelijk door iedereen gehaat werden, toch gewoon coach werd van de Dream Team in Barcelona. Zeker dat het deze was overigens? Rodman heeft z'n eigen documentaire gekregen. In deze speelt hij maar een minieme rol.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die heb ik ook ooit gezien. Dennis Rodman is een van de meest fascinerende figuren op deze aardbol.
Ja, ik verdiep mij al jaren in de persoon Rodman. Staat verder los van basketbal, wat uiteindelijk een hele lullige sport is.quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het ging fout toen Chuck Daly stopte en een tijd daarna doodging. Het geeft wel aan wat voor bijzondere man het was dat hij na de Bad Boys, die werkelijk door iedereen gehaat werden, toch gewoon coach werd van de Dream Team in Barcelona. Zeker dat het deze was overigens? Rodman heeft z'n eigen documentaire gekregen. In deze speelt hij maar een minieme rol.
Kijk die docu nou maar, ik weet zeker dat je het geweldig gaat vinden. Heb je ook weer een reden iets anders te gaan doen de hele dag in bed te gaan liggen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, ik verdiep mij al jaren in de persoon Rodman. Staat verder los van basketbal, wat uiteindelijk een hele lullige sport is.
Ik ook niet. Goed weer.quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:52 schreef Mani89 het volgende:
Hadden we dit al meegekregen? Ik niet. #kippenvel @:Slobeend @:Rellende_Rotscholier @:El-Stinho
Venkelquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb laatst een blender gekocht en er voor het eerst een klimaatneutrale, verantwoorde, superfood smoothie mee gemaakt van een gekookte rode biet, een halve venkel, gember, grapefriet, citroen en een appel.
Ik had er nog nooit van gehoord, maar het smaakt naar een soort drop ofzo.quote:
Ik vind dat zo ranzig he. Mijn vriendin zit dat ook altijd te slurpen,gadverdamme.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb laatst een blender gekocht en er voor het eerst een klimaatneutrale, verantwoorde, superfood smoothie mee gemaakt van een gekookte rode biet, een halve venkel, gember, grapefriet, citroen en een appel.
Waar het hart van vol is haha!quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Grapefriet klinkt dan wel weer als de perfecte groente voor Mani.
Het was echt een bitch om weg te krijgen, maar voelde me wel enorm gezond daarna.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat zo ranzig he. Mijn vriendin zit dat ook altijd te slurpen,gadverdamme.
Ik ken het alleen van Ronald Goedemondtquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord, maar het smaakt naar een soort drop ofzo.
Klinkt wel weer lekker, mokzegge.quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:52 schreef Mani89 het volgende:
Hadden we dit al meegekregen? Ik niet. #kippenvel @:Slobeend @:Rellende_Rotscholier @:El-Stinho
Heb je iets moois in het vooruitzicht?quote:
Dat niet, het is meer dat de verveling voor het eerst aan het toeslaan is.quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je iets moois in het vooruitzicht?
Heeft het leven nog zin?quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat niet, het is meer dat de verveling voor het eerst aan het toeslaan is.
Ik miste het na een week al. Zowel voor voetbal als fietsen kwam er een leuk deel van het seizoen aan.quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
Ik mis het momenteel eigenlijk niet, alles. Misschien is het meer dat het als dwang werkt; als je eenmaal weer begint met kijken, is er geen houden aan.
Heb je die docu over Fyre festival bal keer gezien? Was wel vermakelijk met een bijzonder olijk duo.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gezien. Een leuke documentaire op Netflix misschien?
Topsporters worden vaak weggezet als doorzetters en mensen met ambitie. Die vinden zo een baan als ze willen en een beetje slim zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je moet wat als je nooit naar school bent gegaan omdat je liever tegen een balletje ging meppen.
Gember en limoen en waterquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:05 schreef Mani89 het volgende:
Oh ja die wil ik ook nog zien.quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je die docu over Fyre festival bal keer gezien? Was wel vermakelijk met een bijzonder olijk duo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan durven jullie kritiek te uiten op mijn handschrift.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kan hier met alle wil van de wereld niets van maken. Gelukkig is Jaap beter met grafiekjes en diagrammen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan durven jullie kritiek te uiten op mijn handschrift.
Hartelijk dank voor ... steun?quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kan hier met alle wil van de wereld niets van maken. Gelukkig is Jaap beter met grafiekjes en diagrammen.
Familie van Wivco Kevoerman?quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:03 schreef Slobeend het volgende:
Lasterijk dank voor uw stem. Jaaj van Duffel.
Dat moeten we aan @Mani89 vragen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Familie van Wivco Kevoerman?
Hartelijk dank voor uw steun.quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kan hier met alle wil van de wereld niets van maken. Gelukkig is Jaap beter met grafiekjes en diagrammen.
Nog één stapje erger en er is echt niks meer van te maken.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hartelijk dank voor uw steun.
Is dit zo erg qua handschrift?
Mijn standaard ligt op dit vlak duidelijk lager dan die van jullie.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nog één stapje erger en er is echt niks meer van te maken.
Hahaha, dat meisjeshandschrift.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:21 schreef El-Stinho het volgende:
Het is wachten tot @:Koffieplanter weer met zijn handschrift komt pronken.
Uwquote:Op zaterdag 25 april 2020 18:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hartelijk dank voor ... steun?
Waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Jezus die bloeddoorlopen ogen van Michael Jordan, lijkt Ben Johnson wel. Wat moeten we hiervan denken @:Koffieplanter ?
Ik ben The Last Dance aan het kijken. Die ogen van MJ zijn helemaal geel/oranje aangelopen. Ik herinner mij dat bij Ben Johnson werd gezegd dat dit kwam door zijn roid abuse.quote:
Over de oorzaak heb ik geen idee, maar het is geen nieuws onder de zon dat Mike alcoholist is.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben The Last Dance aan het kijken. Die ogen van MJ zijn helemaal geel/oranje aangelopen. Ik herinner mij dat bij Ben Johnson werd gezegd dat dit kwam door zijn roid abuse.
A en C zijn de enige twee echte handschriften. Daarvan is C de mooiste.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:06 schreef wimderon het volgende:
Vraag van de dag: Naar welk handschrift gaat uw voorkeur uit?
A:
[ afbeelding ]
B:
[ afbeelding ]
C:
[ afbeelding ]
D:
[ afbeelding ]
E:
[ afbeelding ]
F:
[ afbeelding ]
G:
[ afbeelding ]
H:
[ afbeelding ]
I:
[ afbeelding ]
J:
[ afbeelding ]
Poll: Naar welk handschrift gaat uw voorkeur uit?
• A
• B
• C
• D
• E
• F
• G
• H
• I
• J
• Mijn eigen handschrift, en dat ziet er als volgt uit...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Probeer je je status als influencer te gebruiken om alle Europese competities stop te zetten?quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
Ik mis het momenteel eigenlijk niet, alles. Misschien is het meer dat het als dwang werkt; als je eenmaal weer begint met kijken, is er geen houden aan.
Dat nemen we niet zo serieus.quote:Op zondag 26 april 2020 09:12 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.tmz.com/2020/(...)art-surgery-reports/
RIP.
quote:Gisteren, op zaterdag 25 april 2020, zou Nederlands grootste voetballer aller tijden 73 jaar oud zijn geworden. Om bij zijn geboortedag stil te staan, stoffen we vandaag - met het grootste genoegen - in het Studio Sport Archief de bandjes af met 'Johan Cruijff' erop.
En het is het thuisblijven meer dan waard. "Want het wordt een schitterende uitzending", verklapt presentator Tom Egbers. De drie uur durende uitzending begint om 15.00 uur en is te zien op NPO 1, in de NOS-app en op NOS.nl.
Dat moest per se een dag later?quote:
Sensatiesites als TMZ en allerlei obscure andere sites. Beter wachten tot Reuters, Yonhap of desnoods SCMP of Xinhua er iets serieus over melden.quote:
TMZ zit er met dit soort dingen boenk op. Ik geef het je op een briefje.quote:Op zondag 26 april 2020 11:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sensatiesites als TMZ en allerlei obscure andere sites. Beter wachten tot Reuters, Yonhap of desnoods SCMP of Xinhua er iets over meldt.
Mwah, bij celebrities en andere mensen die bekend zijn omdat ze bekend zijn, lijkt me nog wel andere koek dat de leider van Noord-Koreaquote:Op zondag 26 april 2020 11:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
TMZ zit er met dit soort dingen boenk op.
Kijkcijfers, waarde heywoodu. Zondagmiddag Studio Sport-time voor tante Bep en mevrouw van Zetten uit Tiel.quote:
Tante Bep en Mevouw van Zetten uit Tiel zitten lekker in het zonnetje joh.quote:Op zondag 26 april 2020 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kijkcijfers, waarde heywoodu. Zondagmiddag Studio Sport-time voor tante Bep en mevrouw van Zetten uit Tiel.
Ach, ik erger me vooral aan die ziekelijke obsessie. Iedere dag een artikeltje over een datum, iedere dag die rotkop van Tebas in de media, over wat de impact zou zijn of weet ik niet wat. Ze zeggen ''maar gezondheid staat voorop'' erachteraan, maar dat vind ik meer symboliek. De vrijheid van mensen is door dit virus nog enorm beperkt, maar het voetbal moet maar doorgaan en doorgaan en doorgaan. Part of waarom ik het niet mis.quote:Op zondag 26 april 2020 01:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Probeer je je status als influencer te gebruiken om alle Europese competities stop te zetten?
Ben je al opgestaan vandaag?quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:19 schreef Mani89 het volgende:
Cavia's moesten een schoon hok, ik had geen keuze.quote:
https://prezi.com/v/ogyul(...)f-niets-aan-de-hand/quote:Op zondag 26 april 2020 09:12 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.tmz.com/2020/(...)art-surgery-reports/
RIP.
Heeft Scottie Pippen parkinson ofzo? Daar zit echt geen tempo meer in voor een 54-jarige.quote:Op zondag 26 april 2020 11:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
TMZ zit er met dit soort dingen boenk op. Ik geef het je op een briefje.
quote:Op zondag 26 april 2020 18:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft Scottie Pippen parkinson ofzo? Daar zit echt geen tempo meer in voor een 54-jarige.
twitter:hetiskoers twitterde op zondag 26-04-2020 om 19:13:27Over 50 minuten gooien we de stream open via https://t.co/E0RQcMo8iG voor de tweede Het is Koers wielerquiz via dat mieterse internet! reageer retweet
twitter:5liveSport twitterde op zondag 26-04-2020 om 14:31:28'It's unbelievable' 🤯
@SCCambuurLwd are missing out on promotion because of the cancellation of Eredivisie 😲
🗣️ Manager Henk de Jong explains his sides frustrations
Listen live⬇️
🎧⚽️: https://t.co/XoFA40ggs7
#EuroLeagues #bbcfootball https://t.co/9xOSwJsot8 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan dit?quote:Op zondag 26 april 2020 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-negen-maanden-clean
@:Mani89
@heywooduquote:Tijdens deze coronacrisis leren we het virtuele koersen - "wedstrijden" op de rollen bij de renners thuis - steeds beter kennen. Het concept inspireert blijkbaar ook andere sportbonden, want er zijn ook in het gewichtheffen plannen om een virtueel toernooi te organiseren.
De Oceanische Gewichtheffederatie (OWF) heeft met een opvallend initiatief gereageerd op de wereldwijde coronacrisis. Het organiseert een toernooi waarbij de deelnemers hun resultaten via e-mail kunnen doorsturen.
Gewichtheffen lijkt niet meteen een sport waarbij virtuele competities evident te organiseren zijn, maar de OWF doet alsnog een poging.
In de hoop dat de deelnemers eerlijk hun gewichten zullen doorgeven, wordt op 24 en 25 juli, oorspronkelijk de eerste twee dagen van de met een jaar uitgestelde Olympische Spelen in Tokio, een competitie georganiseerd. Er zullen vanzelfsprekend geen officials aanwezig zijn.
"En dus is het de verantwoordelijkheid van de atleten zelf om veilig en eerlijk competitie te bedrijven", aldus Paul Coffa, de secretaris-generaal van de OWF.
Gelachenquote:Op zondag 26 april 2020 21:59 schreef wimderon het volgende:
,,Laten we eerlijk zijn hč. Als de BBC een gesprek wil met Henk de Jong, dan is er wel iets heel bijzonders aan de hand.”twitter:5liveSport twitterde op zondag 26-04-2020 om 14:31:28'It's unbelievable' 🤯
@:SCCambuurLwd are missing out on promotion because of the cancellation of Eredivisie 😲
Listen live⬇️
#EuroLeagues #bbcfootball https://t.co/9xOSwJsot8 reageer retweet
Nou nou nou Slob. Is het echt zo erg?quote:Op zondag 26 april 2020 23:44 schreef Slobeend het volgende:
Net voor het slapen gaan nog even Twitter geopend. Nu boos. SchimmelpenninckAids.
Wat heeft ie gedaan?quote:Op zondag 26 april 2020 23:44 schreef Slobeend het volgende:
Net voor het slapen gaan nog even Twitter geopend. Nu boos. SchimmelpenninckAids.
quote:Op zondag 26 april 2020 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou nou nou Slob. Is het echt zo erg?
Column in de VK vol met zijn bekende generalisaties.quote:
twitter:SanderQuote twitterde op zondag 26-04-2020 om 19:04:17‘Mijn eigen generatie, te verwend om te beseffen wie straks de rekening zal betalen voor onze economische automutilatie, zit ondertussen een boekje van Rutger Bregman te lezen op het zonnige balkon.‘ https://t.co/pZGRY3k3Gt reageer retweet
Hij mag best een onzinstukje schrijven, en wij mogen hem best negeren. Ik heb weinig last van Sander Schimmelfiguur, moet ik zeggen.quote:Op maandag 27 april 2020 00:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Column in de VK vol met zijn bekende generalisaties.twitter:SanderQuote twitterde op zondag 26-04-2020 om 19:04:17‘Mijn eigen generatie, te verwend om te beseffen wie straks de rekening zal betalen voor onze economische automutilatie, zit ondertussen een boekje van Rutger Bregman te lezen op het zonnige balkon.‘ https://t.co/pZGRY3k3Gt reageer retweet
WIJ ZIJN ALLEMAAL FAN VAN HET KONINGSHUISquote:Op maandag 27 april 2020 00:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij mag best een onzinstukje schrijven, en wij mogen hem best negeren. Ik heb weinig last van Sander Schimmelfiguur, moet ik zeggen.
Dan heb ik meer last van dit oranje kleurtje, wat is dat voor onzin?
Het is echt de grootst mogelijke onzin.quote:Op maandag 27 april 2020 00:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
WIJ ZIJN ALLEMAAL FAN VAN HET KONINGSHUIS![]()
![]()
Die sneer naar verwendheid is onnodig, maar die observatie dat wij alles mogen gaan betalen in ruil voor slechtere toekomstperspectieven vind ik niet zo gek.quote:Op maandag 27 april 2020 00:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Column in de VK vol met zijn bekende generalisaties.twitter:SanderQuote twitterde op zondag 26-04-2020 om 19:04:17‘Mijn eigen generatie, te verwend om te beseffen wie straks de rekening zal betalen voor onze economische automutilatie, zit ondertussen een boekje van Rutger Bregman te lezen op het zonnige balkon.‘ https://t.co/pZGRY3k3Gt reageer retweet
Dat was voor deze crisis overigens ook al het geval.quote:Op maandag 27 april 2020 00:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
Die sneer naar verwendheid is onnodig, maar die observatie dat wij alles mogen gaan betalen in ruil voor slechtere toekomstperspectieven vind ik niet zo gek.
Maar daar moeten we juist allemaal zo hard mogelijk over roepen hoe kut we het vinden, dat hoort.quote:Op maandag 27 april 2020 00:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
WIJ ZIJN ALLEMAAL FAN VAN HET KONINGSHUIS![]()
![]()
quote:
Elke crisis wordt onder dit kabinet aangegrepen om de put waarin we zitten vooral verder uit te diepen.Corona valt nog wel mee tot nu toe, maar dat komt nog.quote:Op maandag 27 april 2020 00:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat was voor deze crisis overigens ook al het geval.
Deze crisis zou je kunnen aangrijpen om een aantal fundamentele weeffouten in al onze systemen te herstellen, maar dan zie je de VVD bovenaan staan in de peilingen en dan denk je ach laat maar ik gooi mezelf wel van de brug hahaha.
quote:Op zondag 26 april 2020 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-negen-maanden-clean
@:Mani89
quote:
Ja dat denk ik dus ook. Al zie ik ook niet welke partij dan dingen echt ten goede aan gaan pakken. Persoonlijk denk ik dat de huizenmarkt echt aangepakt moet gaan worden. Desnoods zet de overheid over kleine betaalbare koopwoningen neer. (Jullie zullen mij wel duidelijk maken dat dit niet haalbaar is.) Er moet toch iets aan gedaan worden.quote:Op maandag 27 april 2020 00:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat was voor deze crisis overigens ook al het geval.
Deze crisis zou je kunnen aangrijpen om een aantal fundamentele weeffouten in al onze systemen te herstellen, maar dan zie je de VVD bovenaan staan in de peilingen en dan denk je ach laat maar ik gooi mezelf wel van de brug hahaha.
Nog wat lekkere overblijfselen van gisteren en vanmiddag een uurtje hardlopen. Zo, ongeveer.quote:Op maandag 27 april 2020 07:35 schreef franklop het volgende:
Man bijt hond vraagt zich vandaag af; hoe vieren jullie vandaag koningsdag?
Ja, niet.quote:Op maandag 27 april 2020 07:35 schreef franklop het volgende:
Man bijt hond vraagt zich vandaag af; hoe vieren jullie vandaag koningsdag?
quote:Op maandag 27 april 2020 00:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is echt de grootst mogelijke onzin.
Constant oplopende zorgkosten en de permanente druk vanuit de ouderenorganisaties om genereus met pensioenuitkeringen om te gaan (ook nu hebben ze alweer van zich laten horen) lijken me ook punten van zorg. Deze coronacrisis kan de huizenmarkt wel een tik geven, ik weet niet wat dat precies doet met de kansen voor millennials.quote:Op maandag 27 april 2020 09:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook. Al zie ik ook niet welke partij dan dingen echt ten goede aan gaan pakken. Persoonlijk denk ik dat de huizenmarkt echt aangepakt moet gaan worden. Desnoods zet de overheid over kleine betaalbare koopwoningen neer. (Jullie zullen mij wel duidelijk maken dat dit niet haalbaar is.) Er moet toch iets aan gedaan worden.
Binnen 3 jaar gaan dit soort foto's gepaard met vunzige opmerkingen richting die ene. Vergeet niet nu nog even te genieten van de onschuld.quote:
Hoezo over 3 jaar?quote:Op maandag 27 april 2020 11:07 schreef VoMy het volgende:
[..]
Binnen 3 jaar gaan dit soort foto's gepaard met vunzige opmerkingen richting die ene. Vergeet niet nu nog even te genieten van de onschuld.
Morgen kans op neerslag!quote:Op maandag 27 april 2020 12:43 schreef hhh38 het volgende:
Ziet het gras er bij jullie ook uit alsof het midden juli is?
Volgens mij wordt deze zomer echt een ramp qua droogte
Valt mee, hoewel het er wel kut uitziet zoals altijd in de eerste weken na het verticuteren, maar dat heeft weinig met droogte te maken. In de bermen en weilanden in de buurt ziet het er wel erg dor en dood uit ja.quote:Op maandag 27 april 2020 12:43 schreef hhh38 het volgende:
Ja ik heb het niet over de tuin want die heb ik geenquote:Op maandag 27 april 2020 12:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Valt mee, hoewel het er wel kut uitziet zoals altijd in de eerste weken na het verticuteren, maar dat heeft weinig met droogte te maken. In de bermen en weilanden in de buurt ziet het er wel erg dor en dood uit ja.
Klimaat is toch al jaren aan het veranderen. Vraag is of het een tijdelijke fluctuatie is of dat het alleen nog maar extremer wordt. Warmere zomers, warmere winters, meer stortbuien.quote:Op maandag 27 april 2020 12:43 schreef hhh38 het volgende:
Hier schijnt wel onderzoek naar gedaan te worden.quote:Op maandag 27 april 2020 13:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Klimaat is toch al jaren aan het veranderen. Vraag is of het een tijdelijke fluctuatie is of dat het alleen nog maar extremer wordt.
quote:Op maandag 27 april 2020 13:23 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hier schijnt wel onderzoek naar gedaan te worden.
Ik heb er maar één gekekenquote:Op maandag 27 april 2020 13:37 schreef Chiappucci het volgende:
https://sporza.be/nl/2020(...)ingen~1587917404424/
10/10 uiteraard
Best beangstigend als je ziet hoe ze momenteel het klimaat voorspellen over een jaar of 50. Niet alleen hier, maar over de hele wereld.quote:
Kunnen we in ieder geval zeggen dat we onze eigen ondergang hebben versneldquote:Op maandag 27 april 2020 13:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Best beangstigend als je ziet hoe ze momenteel het klimaat voorspellen over een jaar of 50. Niet alleen hier, maar over de hele wereld.
Dat moet toch een trol zijn?quote:Op maandag 27 april 2020 14:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Borealist staat achter het idee om te experimenteren met bleekmiddel. Ook enorm hard zuipen is een optie bij hem.
Dan is ze dicht genoeg op de 18 om niet je maatschappelijke carričre door de plee te spoelen met een ordinaire verwijzing. Tot die tijd moeten we proberen dr niet te sexualiseren.quote:
Henk is vanavond bij 0p1. Nu al zin in de act.quote:Op zondag 26 april 2020 21:59 schreef wimderon het volgende:
,,Laten we eerlijk zijn hč. Als de BBC een gesprek wil met Henk de Jong, dan is er wel iets heel bijzonders aan de hand.”twitter:5liveSport twitterde op zondag 26-04-2020 om 14:31:28'It's unbelievable' 🤯
@:SCCambuurLwd are missing out on promotion because of the cancellation of Eredivisie 😲
Listen live⬇️
#EuroLeagues #bbcfootball https://t.co/9xOSwJsot8 reageer retweetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 april 2020 14:18 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dan is ze dicht genoeg op de 18 om niet je maatschappelijke carričre door de plee te spoelen met een ordinaire verwijzing. Tot die tijd moeten we proberen dr niet te sexualiseren.
Op Twitter mislukt dit overigens dit jaar natuurlijk al.
Ik zag van de week een man met zeker 50 kilo overgewicht in een Euskaltel-outfit fietsen. Dat je dat dan durft te dragen.quote:Op maandag 27 april 2020 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die een rondje gaan lopen of fietsen gekleed in het oranje, daar vind ik wat van.
En wat als dit nu @Rellende_Rotscholier zelf was?quote:Op maandag 27 april 2020 16:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik zag van de week een man met zeker 50 kilo overgewicht in een Euskaltel-outfit fietsen. Dat je dat dan durft te dragen.
Ik heb geen 50 kilo overgewicht en helaas ook geen outfit van Euskaltel.quote:Op maandag 27 april 2020 16:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En wat als dit nu @:Rellende_Rotscholier zelf was?
Wel hard moeten cringen om die toespraak weer van Willie, aiii.
Was toch maar een dolletje!quote:Op maandag 27 april 2020 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb geen 50 kilo overgewicht en helaas ook geen outfit van Euskaltel.
Wat is de ophef?quote:Op maandag 27 april 2020 18:15 schreef Koffieplanter het volgende:
https://twitter.com/arjenlubach/status/1254683284166127616?s=21
Die reacties kunnen écht niet.
Ik heb 15km hardgelopen en mijn shirt zit in het rood-oranje spectrum net wat meer richting oranje. Die heb ik echter meestal aan tijdens het hardlopen, dus niet speciaal vandaag. Mag het dan?quote:Op maandag 27 april 2020 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die een rondje gaan lopen of fietsen gekleed in het oranje, daar vind ik wat van.
Lubach maakt een grapje over een prinsesje en nu zijn mensen piswoest want OMG HET IS MAAR EEN KIND EN JIJ BENT EEN INCESTHOERENKUTD66KINDT!11!quote:
Jeetje wat sneu. Prima tweet, prima kop getrokken door de jongste in een verder potsierlijke setting waar we als land toch al zo snel mogelijk van af zouden moeten. De woede over een grap als deze, zou beter gericht zijn tegen het hele concept waardoor een gezin opeens present moet zijn om een landelijke toespraak te houden.quote:Op maandag 27 april 2020 18:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lubach maakt een grapje over een prinsesje en nu zijn mensen piswoest want OMG HET IS MAAR EEN KIND EN JIJ BENT EEN INCESTHOERENKUTD66KINDT!11!
Ik heb dan weer nul problemen met monarchie en koningshuis tov republiek en vind het overtrokken gehaat erop altijd weer een beetje sneu, maar 'jeetje' vat het gedoe na Lubach's grapje wel goed samen ja.quote:Op maandag 27 april 2020 18:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jeetje wat sneu. Prima tweet, prima kop getrokken door de jongste in een verder potsierlijke setting waar we als land toch al zo snel mogelijk van af zouden moeten. De woede over een grap als deze, zou beter gericht zijn tegen het hele concept waardoor een gezin opeens present moet zijn om een landelijke toespraak te houden.
'ophef'quote:Op maandag 27 april 2020 18:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb dan weer nul problemen met monarchie en koningshuis tov republiek en vind het overtrokken gehaat erop altijd weer een beetje sneu, maar 'jeetje' vat het gedoe na Lubach's grapje wel goed samen ja.
Ik ga snel een FP-bericht typen.quote:
Ik denk niet dat Arjengod daar snel wakker van ligt.quote:Op maandag 27 april 2020 18:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jeetje wat sneu. Prima tweet, prima kop getrokken door de jongste in een verder potsierlijke setting waar we als land toch al zo snel mogelijk van af zouden moeten. De woede over een grap als deze, zou beter gericht zijn tegen het hele concept waardoor een gezin opeens present moet zijn om een landelijke toespraak te houden.
Great minds think alike.quote:Op maandag 27 april 2020 18:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Arjengod daar snel wakker van ligt.
Edit: https://twitter.com/arjenlubach/status/1254811987881721856
Als je met een stift Euskaltel op je shirt tekent mag het wel.quote:Op maandag 27 april 2020 18:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb 15km hardgelopen en mijn shirt zit in het rood-oranje spectrum net wat meer richting oranje. Die heb ik echter meestal aan tijdens het hardlopen, dus niet speciaal vandaag. Mag het dan?
Ik vind Kelme eigenlijk wel mooier en daarmee ben je minstens zo'n goede klimmerquote:Op maandag 27 april 2020 19:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je met een stift Euskaltel op je shirt tekent mag het wel.
Jij lijkt me meer een type Jesus Manzano.quote:Op maandag 27 april 2020 19:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind Kelme eigenlijk wel mooier en daarmee ben je minstens zo'n goede klimmer
Dankjewelquote:Op maandag 27 april 2020 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij lijkt me meer een type Jesus Manzano.
Escartin was in mijn tijd de grote man daar. Daarvoor weet ik het zo niet.quote:Op maandag 27 april 2020 19:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vond de KelmeGoden ook altijd wel tof hoor. Alleen jammer dat ik de gloriedagen van Vicente Belda op de fiets heb moeten missen.
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat Maxima in de Discord zit.quote:Op maandag 27 april 2020 20:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heeft Stijn ook nog gevideobeld met Maxima?
HLN over de jonge jaren van hun Jaap van Dissel. Een koninkrijk voor het hele artikel en het verzoek aan God om ons ook te belonen met een Nederlandse variant van deze fantastische krant.quote:De jonge jaren van Marc Van Ranst (deel 2): “Hij moest niet veel moeite doen om de interesse van vrouwen te wekken”
Geen V-trui zo vertrouwd als die van Marc Van Ranst. We kennen ook de wallen onder zijn ogen en de vaderlijke rust van zijn stem. Dagelijks spreekt hij ons toe en de meesten hebben veel aan zijn woorden. Maar de man in die V-trui kennen we amper. Uw krant dook met familie, vrienden en collega’s van Van Ranst in de eerste dertig levensjaren van de bekende viroloog, op zoek naar de bouwstenen van zijn carričre en persoonlijkheid.
@showtimerquote:Op maandag 27 april 2020 22:09 schreef VoMy het volgende:
https://www.hln.be/de-kra(...)-te-wekken~a0a0b49f/
[..]
HLN over de jonge jaren van hun Jaap van Dissel. Een koninkrijk voor het hele artikel en het verzoek aan God om ons ook te belonen met een Nederlandse variant van deze fantastische krant.
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 27-04-2020 om 18:22:02Anekdote. Plaats van handeling: de proloog van de Giro van 2016, in Apeldoorn. Ene Tom Dumoulin heeft de snelste tijd gereden. Hij trapt achter het podium uit op een rollenbank en kijkt naar een tv om te zien of hij ook eerste blijft. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 27-04-2020 om 18:23:32Ik schrijf een stuk over hem, dus ik volg wat hij doet. Ik sta een meter of tien bij hem vandaan. Tom D. is nerveus. Er is een Sloveen onderweg die net zo snel is als hij. reageer retweet
Thijs heeft een leuke anekdote over Dumoulin en Roglic. Alleen reed Roglic toen veel eerder op de middag dan Dumoulin.twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 27-04-2020 om 18:25:03Die Sloveen heet Primoz Roglic: een relatief onbekende renner. Toen nog. In de laatste kilometer lijkt hij de tijd van Dumoulin te gaan verbeteren. Dumoulin houdt zijn benen stil en staart verbeten naar het scherm. reageer retweet
Dat je een anekdote verzint is al hinderlijk, maar dit is echt al de vijfde keer ofzo dat deze voorbij komt. Verzin eens wat nieuws, Thijs.quote:Op maandag 27 april 2020 22:34 schreef Chiappucci het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 27-04-2020 om 18:22:02Anekdote. Plaats van handeling: de proloog van de Giro van 2016, in Apeldoorn. Ene Tom Dumoulin heeft de snelste tijd gereden. Hij trapt achter het podium uit op een rollenbank en kijkt naar een tv om te zien of hij ook eerste blijft. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 27-04-2020 om 18:23:32Ik schrijf een stuk over hem, dus ik volg wat hij doet. Ik sta een meter of tien bij hem vandaan. Tom D. is nerveus. Er is een Sloveen onderweg die net zo snel is als hij. reageer retweet
Thijs heeft een leuke anekdote over Dumoulin en Roglic. Alleen reed Roglic toen veel eerder op de middag dan Dumoulin.twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 27-04-2020 om 18:25:03Die Sloveen heet Primoz Roglic: een relatief onbekende renner. Toen nog. In de laatste kilometer lijkt hij de tijd van Dumoulin te gaan verbeteren. Dumoulin houdt zijn benen stil en staart verbeten naar het scherm. reageer retweet
Teveel Leffes.quote:Op maandag 27 april 2020 22:34 schreef Chiappucci het volgende:
Thijs hoeft niets te verzinnen. Hij kan ook gewoon zijn bek dichthouden.quote:Op maandag 27 april 2020 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat je een anekdote verzint is al hinderlijk, maar dit is echt al de vijfde keer ofzo dat deze voorbij komt. Verzin eens wat nieuws, Thijs.
quote:Op maandag 27 april 2020 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Thijs hoeft niets te verzinnen. Hij kan ook gewoon zijn bek dichthouden.
De anekdote stopt ook te vroeg, of is er meer? Dit is een beetje van het niveau "We waren op vakantie, en op de derde dag liep er een of andere vent de supermarkt in."quote:Op maandag 27 april 2020 22:34 schreef Chiappucci het volgende:
Thijs gaf Willy een enorme knal voor z'n kanis.quote:Op maandag 27 april 2020 22:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De anekdote stopt ook te vroeg, of is er meer? Dit is een beetje van het niveau "We waren op vakantie, en op de derde dag liep er een of andere vent de supermarkt in."
Is dit een persiflage op Trump?quote:Op maandag 27 april 2020 22:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toen werd Thijs opgepakt en afgevoerd naar de goelag.
Oh, nee, zoveel mazzel hebben we niet.
3 wel. Ik was alweer vergeten wat een smeerlappen de Pistons waren.quote:Op maandag 27 april 2020 23:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Hebben jullie 3 en 4 van Last Dance al gezien?
Dat is overdreven. Boston v Lakers series wel eens gezien in de 80's? Dat was net zo hard tegen hard. Kurt Rambis heeft mazzel dat hij niet voor het leven in een rolstoel geplakt zit na een foul van Mchale.quote:Op maandag 27 april 2020 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
3 wel. Ik was alweer vergeten wat een smeerlappen de Pistons waren.
quote:Op maandag 27 april 2020 22:34 schreef Chiappucci het volgende:
twitter:rickgroenen twitterde op maandag 27-04-2020 om 18:59:30@thijszonneveld Ik dacht, ik zoek het even op. Maar ik geloof dat het Hepburn moet zijn geweest en niet Roglic.
https://t.co/SKxSmwIwIJ reageer retweet
Deze reactie van Thijs ooktwitter:thijszonneveld twitterde op maandag 27-04-2020 om 19:05:29@rickgroenen O, zou het? Zou kunnen. reageer retweet
quote:Op maandag 27 april 2020 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:rickgroenen twitterde op maandag 27-04-2020 om 18:59:30@:thijszonneveld Ik dacht, ik zoek het even op. Maar ik geloof dat het Hepburn moet zijn geweest en niet Roglic.
https://t.co/SKxSmwIwIJ reageer retweetDeze reactie van Thijs ooktwitter:thijszonneveld twitterde op maandag 27-04-2020 om 19:05:29@:rickgroenen O, zou het? Zou kunnen. reageer retweet
Ja. Wat ik me als niet NBA-fan wel afvraag is hoeveel er wordt weggelaten om een bepaald verhaal te vertellen. Bij documentaires over sporten waar ik iets meer van af weet wil ik me nog wel eens storen aan de manier waarop ze dingen neerzetten maar in dit geval neem ik het maar gewoon op face value.quote:Op maandag 27 april 2020 23:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Hebben jullie 3 en 4 van Last Dance al gezien?
In dat geval kan ik je vertellen: veel. Dat stukje over het weglopen van de Pistons, om je een voorbeeld te geven, daar wordt maar een kant van het verhaal weergegeven. In realiteit hadden de Bulls, met MJ voorop, de dag daarvoor allerlei dingen geroepen over de Bad Boys in de media. Bad for basketball, poor champions en dat soort dingen. Ze waren geen haar beter op dat moment. Het was uiteindelijk ook Jordan die ervoor zorgde dat Isiah nooit in de Dream Team kwam (waar hij wel thuishoorde). In dat geval ook wel een meer een kwestie van actie -> reactie, maar soit.quote:Op maandag 27 april 2020 23:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ja. Wat ik me als niet NBA-fan wel afvraag is hoeveel er wordt weggelaten om een bepaald verhaal te vertellen. Bij documentaires over sporten waar ik iets meer van af weet wil ik me nog wel eens storen aan de manier waarop ze dingen neerzetten maar in dit geval neem ik het maar gewoon op face value.
Aha, dat idee had ik al. Hiervoor was mijn beeld van Michael Jordan toch vooral dat hij een beetje een arrogante lul was maar ik weet niet zo goed waar dat opgebaseerd is behalve misschien een algemene voorkeur voor underdogs, ook als het van voor mijn tijd is in een sport waar ik weinig van mee heb gekregen.quote:Op maandag 27 april 2020 23:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In dat geval kan ik je vertellen: veel. Dat stukje over het weglopen van de Pistons, om je een voorbeeld te geven, daar wordt maar een kant van het verhaal weergegeven. In realiteit hadden de Bulls, met MJ voorop, de dag daarvoor allerlei dingen geroepen over de Bad Boys in de media. Bad for basketball, poor champions en dat soort dingen. Ze waren geen haar beter op dat moment. Het was uiteindelijk ook Jordan die ervoor zorgde dat Isiah nooit in de Dream Team kwam (waar hij wel thuishoorde). In dat geval ook wel een meer een kwestie van actie -> reactie, maar soit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |