Ik hoop vooral dat Cambuur en De Graafschap promoveren. Zo niet dan ben ik een paar seconden ziedend.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben jullie ook al zo'n zin dat iedereen vandaag gaat schuimbekken over de beslissing van Gudde en co?
Maar 4 clubs die zich benadeeld kunnen voelen toch?quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben jullie ook al zo'n zin dat iedereen vandaag gaat schuimbekken over de beslissing van Gudde en co?
Toegegevn, het is wel sneu voor Utrecht.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar 4 clubs die zich benadeeld kunnen voelen toch?
Oké en Korneel Evers omdat Utrecht dat EL ticket niet gaat krijgen.
Iedereen heeft wel ergens belang in. Daarnaast kunnen misschien 4 clubs zich benadeeld voelen maar het schuimbekken op andere clubs vindt nu al plaats dus ja.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar 4 clubs die zich benadeeld kunnen voelen toch?
Oké en Korneel Evers omdat Utrecht dat EL ticket niet gaat krijgen.
twitter:stefdebont_vi twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 12:34:22En iedereen heeft een eigen belang. Als ADO wegvalt uit de Eredivisie, krijgt de subtop meer tv-gelden. Maar dat raakt de clubs in de KKD. En wil je liever spelen tegen RKC en ADO volgend jaar of Cambuur en De Graafschap? Achterkamers, coalities en koehandel. Bijzonder slot. reageer retweet
Cambuur zou ik wel erg zonde vinden ja.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat Cambuur en De Graafschap promoveren. Zo niet dan ben ik een paar seconden ziedend.
Volgens Sjoerd moeten we een voorbeeld nemen aan Duitsland.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel ergens belang in. Daarnaast kunnen misschien 4 clubs zich benadeeld voelen maar het schuimbekken op andere clubs vindt nu al plaats dus ja.twitter:stefdebont_vi twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 12:34:22En iedereen heeft een eigen belang. Als ADO wegvalt uit de Eredivisie, krijgt de subtop meer tv-gelden. Maar dat raakt de clubs in de KKD. En wil je liever spelen tegen RKC en ADO volgend jaar of Cambuur en De Graafschap? Achterkamers, coalities en koehandel. Bijzonder slot. reageer retweet
Volgens Sjoerd is het alleen 'ikke ikke ikke' hier en is dat TypIScH nEderlaNdS. Die nemen we niet serieus dus. Ga eens informatie verstrekken in plaats van altijd je mening er door te drukken.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens Sjoerd moeten we een voorbeeld nemen aan Duitsland.
Hij heeft ergens wel een punt. Als er iets typisch Nederlands is dan is het wel botheid en jezelf voorop stellen. Maar dit geheel terzijde.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Sjoerd is het alleen 'ikke ikke ikke' hier en is dat TypIScH nEderlaNdS. Die nemen we niet serieus dus. Ga eens informatie verstrekken in plaats van altijd je mening er door te drukken.
Sjoerd vergeet alleen dat het voetbalklimaat heel anders is in Duitsland. Ook qua kapitaalkrachtige ploegen, daar is solidariteit iéts makkelijker dan hier.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij heeft ergens wel een punt. Als er iets typisch Nederlands is dan is het wel botheid en jezelf voorop stellen. Maar dit geheel terzijde.
Dat gebeurt (zeker op voetbalgebied) toch in elk land man. Alsof alleen Nederlands solistisch zijn, zeker als ze een bedrijf runnen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij heeft ergens wel een punt. Als er iets typisch Nederlands is dan is het wel botheid en jezelf voorop stellen. Maar dit geheel terzijde.
Dat is zijn werk als columnist. Maar hij is wel een beetje de Thijs Zonneveld onder de voetbaljournalisten inderdaad.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sjoerd vergeet alleen dat het voetbalklimaat heel anders is in Duitsland. Ook qua kapitaalkrachtige ploegen, daar is solidariteit iéts makkelijker dan hier.
Niet dat ik al teveel op Sjoerd in wil gaan, want Sjoerd is een doodvermoeiend figuur. Het ratelt en het ratelt en het ratelt.
Dat was wel één van de opties ja.quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:07 schreef VoMy het volgende:
Uitbreiden naar 20 clubs is ook een optie? Volgens mij gaan ze in andere sporten ook al de competities tijdelijk uitbreiden om de promoties mogelijk te maken.
Is al afgeschoten toch?quote:
En voor de lokale driehoekjes te uitdagend.quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is al afgeschoten toch?
Te veel belasting voor de spelers en lastig om de planning voor volgend seizoen rond te krijgen. Bovendien nadelig voor de KKD.
Die overmatige extra belasting is er alleen maar onder de optimistische aanname dat Europees en internationaal voetbal gewoon doorgaat zoals gepland. Bovendien is een competitie van 20 teams nog steeds te overzien lijkt me?quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is al afgeschoten toch?
Te veel belasting voor de spelers en lastig om de planning voor volgend seizoen rond te krijgen. Bovendien nadelig voor de KKD.
Toevallig heb ik hier best wat over gelezen. Als we afgaan op 'het buitenland' zit botheid en eigenwijsheid wel degelijk in de Nederlandse volksaard. Van de Gouden Eeuw waar we dachten dat we het beste waren en alles konden maken in het buitenland, tot nu. Denk maar aan de Dijsselbloemetjes en Hoekstra's van deze wereld.quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gebeurt (zeker op voetbalgebied) toch in elk land man. Alsof alleen Nederlands solistisch zijn, zeker als ze een bedrijf runnen.
Volgens de Telegraaf is er zelfs een scenario dat Utrecht de beker 'verliest' op basis van de thuis- en uitloting.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toegegevn, het is wel sneu voor Utrecht.
Dat soort mensjes heb je toch overal, alsof het die Grieken (om maar een land te noemen) een reet kunnen schelen wat hier gebeurt. Net als in het voetbal, als ze er zelf niet minder van worden zal het de Reals en de Barca's (mes que un club) ook geen reet uitmaken of een club omvalt of niet. Bayern plukt ook al jarenlang de concurrentie leeg. Ik geloof daar niet zo in, sorry.quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toevallig heb ik hier best wat over gelezen. Als we afgaan op 'het buitenland' zit botheid en eigenwijsheid wel degelijk in de Nederlandse volksaard. Van de Gouden Eeuw waar we dachten dat we het beste waren en alles konden maken in het buitenland, tot nu. Denk maar aan de Dijsselbloemetjes en Hoekstra's van deze wereld.
Leesvoer:
https://www.groene.nl/artikel/huishoudboekje
Is dit:quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie jongens?
De gemiddelde tourder is gesoigneerderquote:
BarloworldGodenquote:Op vrijdag 24 april 2020 13:57 schreef Fretwork het volgende:
[..]
De gemiddelde tourder is gesoigneerder
[ afbeelding ]
Ik schrok me echt de tyfus toen dat ineens in beeld kwam. De afgrond leek in eerste instantie ook steiler dan het uiteindelijk was.quote:
Prima keuze, Larger Than Life is mijn ringtone.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Bye Bye Bye is mijn nieuwe ringtone. [ afbeelding ]
Qua horrorcrashes zonder fatale afloop staat die van Pedro Horillo mij ook nog goed bij. Al is die uiteindelijk ook niet echt teruggekomen als professioneel wielrenner volgens mij.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:12 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik schrok me echt de tyfus toen dat ineens in beeld kwam. De afgrond leek in eerste instantie ook steiler dan het uiteindelijk was.
Ook een uitstekende keus. Zelf vind ik Tearin' Up My Heart het beste nummer van NSYNC, maar voor een telefoongesprek is Bye Bye Bye iets toepasselijker.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Prima keuze, Larger Than Life is mijn ringtone.
Die kan ik me niet meer heel goed herinneren. Volgens mij volgde ik de nasleep toen ook al hier. Maar er zijn geen beelden van zijn val, alleen dat zijn fiets er stond. Dat scheelt wel.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Qua horrorcrashes zonder fatale afloop staat die van Pedro Horillo mij ook nog goed bij. Al is die uiteindelijk ook niet echt teruggekomen als professioneel wielrenner volgens mij.
Dat Ajax maar even van alles moet oplossen begint ook een ernstig vermoeiend riedeltje te worden. Twee weken achter elkaar al in het hoofdredactionele stukje in VI, ik vermoed uit de pen van Pietertje. En daarvoor ook al dat ze maar even klakkeloos tientallen miljoenen aan de familie Nouri met die vervelende advocaat af moeten tikken, want ze hebben toch genoeg geld!quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sjoerd vergeet alleen dat het voetbalklimaat heel anders is in Duitsland. Ook qua kapitaalkrachtige ploegen, daar is solidariteit iéts makkelijker dan hier.
Niet dat ik al teveel op Sjoerd in wil gaan, want Sjoerd is een doodvermoeiend figuur. Het ratelt en het ratelt en het ratelt.
Dat was ook het narratief van de Volkskrant (lees: Vissers) toen Overmars riep tot stopzetting. '"Ajax mag niets zeggen w-w-w-want Nouri!''.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat Ajax maar even van alles moet oplossen begint ook een ernstig vermoeiend riedeltje te worden. Twee weken achter elkaar al in het hoofdredactionele stukje in VI, ik vermoed uit de pen van Pietertje. En daarvoor ook al dat ze maar even klakkeloos tientallen miljoenen aan de familie Nouri met die vervelende advocaat af moeten tikken, want ze hebben toch genoeg geld!
https://www.youtube.com/watch?v=lEGpv0xn0E8quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
BarloworldGoden
[ afbeelding ]
De 'shit' van Hansquote:Op vrijdag 24 april 2020 16:31 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die kan ik me niet meer heel goed herinneren. Volgens mij volgde ik de nasleep toen ook al hier. Maar er zijn geen beelden van zijn val, alleen dat zijn fiets er stond. Dat scheelt wel.
Deze was ook heftig om live te zien:
Sterkte hiermee! Bizar ja, meeste stemmen voor promotie/degradatie maar dan een ander besluit nemenquote:Op vrijdag 24 april 2020 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We worden keihard genaaid, jongens.
Cambuur ook ja.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We worden keihard genaaid, jongens.
RKC met hun 10 punten dat in de Eredivisie mag blijven, terwijl Cambuur 12 punten voorsprong had op Volendam. Leg het maar uit.quote:
Ik kan mij er verder niet druk om maken hoor maar het is allemaal wel weer een lachwekkend zooitje.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
RKC met hun 10 punten dat in de Eredivisie mag blijven, terwijl Cambuur 12 punten voorsprong had op Volendam. Leg het maar uit.
twitter:Alaphilippe_ twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 17:00:31Promotie/degradatie zijn niet zomaar iets om over te beslissen. Kijk naar de jaarlijkse play-offs, kijk naar verdriet bij degradatie, blijdschap bij promotie.
Bizar hoe je dat in een tijdsbestek van twee uur op een krankzinnig debiele shitshow kan uit laten draaien. reageer retweet
Volendam had een gemakkelijker programma hoor, aldus Keje!quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
RKC met hun 10 punten dat in de Eredivisie mag blijven, terwijl Cambuur 12 punten voorsprong had op Volendam. Leg het maar uit.
Ik denk ook niet dat er veel aan te doen is. Het seizoen is niet uitgespeeld en theoretisch gezien waren er nog heel veel scenario's mogelijk.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volendam had een gemakkelijker programma hoor, aldus Keje!
Dat gezegd hebbende zal hier juridisch gezien minder aan te doen zijn voor de verliezers dan wanneer je Ado en RKC had laten degraderen, denk ik.
twitter:wielerkrant twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 14:41:44Eddy Merckx windt er geen doekjes om: "Van der Poel? Die kan alles kan winnen. Ook de Tour!" https://t.co/4upsEBx6Tm reageer retweet
Heb je nog een bijdrage voor dit topic? MUZ / Je favoriete nummer van een kutbandquote:Op vrijdag 24 april 2020 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuurgoden worden hier weer genaaid waar je bij staat.
Mij staat een crash van Rik Verbrugge en nog een paar me enorm bij. Naast die van Schleck inderdaad. Qua ravijnen dan hč. Anders heb ik er nog wel een paar, o.a. Voigt die nokkie over het asfalt schraapt met z'n hoofd. En welke Telekomrenner ging hard tegen een paaltje, was dat niet Kessler?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:31 schreef heywoodu het volgende:
Een maand of twee geleden was mijn vriendin nog zo blij met haar nieuwe mountainbike, mooi ding, reed soepel. Vandaag had ze er zo'n twee uur trainen op zitten, trapt een of andere hondenlul haar er vanaf: vriendin op de stoep/straat (gelukkig alleen schaafwonden), fiets weg
Uiteraard helemaal overstuur, vader kent iemand bij de politie en die zijn gelijk gaan zoeken: fiets gevonden, eerdergenoemde hondenlul gearresteerd en door haar op het bureau geďdentificeerd. Maar ja, gewoon op klaarlichte dag van je fiets getrapt worden gaat je niet in de koude kleren zitten, dat je tienduizend kilometer bij elkaar vandaan woont is dan ook niet fijn.
/liefdagboekWat een klootzak zeg! Goed dat hij wel opgepakt is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een maand of twee geleden was mijn vriendin nog zo blij met haar nieuwe mountainbike, mooi ding, reed soepel. Vandaag had ze er zo'n twee uur trainen op zitten, trapt een of andere hondenlul haar er vanaf: vriendin op de stoep/straat (gelukkig alleen schaafwonden), fiets weg
Uiteraard helemaal overstuur, vader kent iemand bij de politie en die zijn gelijk gaan zoeken: fiets gevonden, eerdergenoemde hondenlul gearresteerd en door haar op het bureau geďdentificeerd. Maar ja, gewoon op klaarlichte dag van je fiets getrapt worden gaat je niet in de koude kleren zitten, dat je tienduizend kilometer bij elkaar vandaan woont is dan ook niet fijn.
/liefdagboekWat een walgelijke actieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoogste boom
/liefdagboekWalgelijke actie zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wens je vriendin maar sterkte namens maxi-mus van FOK.
Ik denk dat zij ook liever naar Europa gaat,niet?quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:50 schreef heywoodu het volgende:
Leuk verjaardagscadeau ook, je dure fiets die onder je vandaan gejat wordt. Wat een schijtland is het toch ook.
Ja, en haar moeder ziet haar ook graag zsm deze kant op komen, omdat ze hier veel beter zit, veel blijer wordt en veel veiliger is.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat zij ook liever naar Europa gaat,niet?
Sterkte, kerel.
twitter:vrdaam twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 19:29:02Heb ik echt zopas op @vrtnws horen zeggen dat persconferentie van #veiligheidsraad rekening zou houden met seizoensfinale van #familie en #thuis ? Als het waar is zakt Belgische politiek naar nieuw dieptepunt, als het niet waar is zakt VRT journalistiek naar nieuw dieptepunt. reageer retweet
Henk is aan het overacten.quote:"Het voelt als de grootste schande ooit in de Nederlandse sport", zegt SC Cambuur-trainer Henk de Jong bij NOS.
"Je zal er maar verantwoordelijk voor zijn dat je deze beslissing neemt, dat zal je je hele leven meedragen. Er hangt zoveel vanaf. We staan 11 punten voor op de nummer 3 in de Keuken Kampioen Divisie. Dat je dan deze beslissing neemt... Dan spelen er volgens mij andere dingen."
Jeetje.quote:
Daar heeft Henk normaal nooit last van.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volendam had een gemakkelijker programma hoor, aldus Keje!
Dat gezegd hebbende zal hier juridisch gezien minder aan te doen zijn voor de verliezers dan wanneer je Ado en RKC had laten degraderen, denk ik.
9/11 was ook een inside job.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:49 schreef Momo het volgende:
America, jeetje zeg
![]()
Je hoopt gewoon dat het nep is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij geeft openheid van zaken, hij is het nieuwe Graydon mannetje.quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:56 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zit die stotterende Chris Woerts elke keer bij VI? Die man trapt alleen maar open deuren in en ik versta hem amper.
/liefdagboekWalgelijk inderdaad. Goed dat de dader is gepakt maar dat gaat je niet in de koude kleren zitten, ik ben eens gewoon overdag achtervolgd (zonder dat ik het door had) door een paar jongens die me toen ook tegen een muurtje duwden en bestolen, de weken daarna kijk je toch wel tien keer meer om je heen als je rond die plek loopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus sindsdien maar vaker ingelogt op FOK! en niet meer buiten gekomen. Ik kan het aanraden.
Buitenlanders?quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad. Goed dat de dader is gepakt maar dat gaat je niet in de koude kleren zitten, ik ben eens gewoon overdag achtervolgd (zonder dat ik het door had) door een paar jongens die me toen ook tegen een muurtje duwden en bestolen, de weken daarna kijk je toch wel tien keer meer om je heen als je rond die plek loopt.
Dus sindsdien maar vaker ingelogt op FOK! en niet meer buiten gekomen. Ik kan het aanraden.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:06 schreef maxi-mus het volgende:
Tafelmens staat in de Newyork Times. @:slobeendJa, wonderbaarlijk dat zoiets vertaald is en nog positief gerecenseerd wordt ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antifa
Ik was toen zelf de buitenlander want ik studeerde toen in het buitenland.quote:
Dus als er een Marokkaan of een neger door de straat loopt bel je de krant? Je hebt niet het gevoel David Livingstone te zijn?quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hadden bijna Paul Pogba.
Als ik een twee meter lange Colombiaan een alley-oop zie maken pleur ik het in de krant, verder vind ik wat jij zegt niet zo rullevant.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dus als er een Marokkaan of een neger door de straat loopt bel je de krant? Je hebt niet het gevoel David Livingstone te zijn?
Dat was nog eens een man met pursenelitie. Hij werd niet voor niets geadoreerd door de groten der aarde.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen hadden we nog een TD met ambitie, nu hebben we Fludderus, totaal lichtgewicht.
Beter Engels dan Ten Hag.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat was nog eens een man met pursenelitie. Hij werd niet voor niets geadoreerd door de groten der aarde.
Echt iemand die ik graag eens zou ontmoeten in een lokaal restaurant met veel culinaire grandeur.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat was nog eens een man met pursenelitie. Hij werd niet voor niets geadoreerd door de groten der aarde.
Dus Hans is een eter?quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt iemand die ik graag eens zou ontmoeten in een lokaal restaurant met veel culinaire grandeur.
Heb je geen werk?quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik voel de laatste tijd trouwens geen enkele drang meer om mijn bed uit te komen, ik lig er soms wel 12 uur in.
Hoe komt dat?quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik voel de laatste tijd trouwens geen enkele drang meer om mijn bed uit te komen, ik lig er soms wel 12 uur in.
Vrijwilligerswerk, maar dat is niet elke dag.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De tuinen zijn niet meer open nu neem ik aan of heb je ander werk gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |