Ik hoop vooral dat Cambuur en De Graafschap promoveren. Zo niet dan ben ik een paar seconden ziedend.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben jullie ook al zo'n zin dat iedereen vandaag gaat schuimbekken over de beslissing van Gudde en co?
Maar 4 clubs die zich benadeeld kunnen voelen toch?quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben jullie ook al zo'n zin dat iedereen vandaag gaat schuimbekken over de beslissing van Gudde en co?
Toegegevn, het is wel sneu voor Utrecht.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar 4 clubs die zich benadeeld kunnen voelen toch?
Oké en Korneel Evers omdat Utrecht dat EL ticket niet gaat krijgen.
Iedereen heeft wel ergens belang in. Daarnaast kunnen misschien 4 clubs zich benadeeld voelen maar het schuimbekken op andere clubs vindt nu al plaats dus ja.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar 4 clubs die zich benadeeld kunnen voelen toch?
Oké en Korneel Evers omdat Utrecht dat EL ticket niet gaat krijgen.
twitter:stefdebont_vi twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 12:34:22En iedereen heeft een eigen belang. Als ADO wegvalt uit de Eredivisie, krijgt de subtop meer tv-gelden. Maar dat raakt de clubs in de KKD. En wil je liever spelen tegen RKC en ADO volgend jaar of Cambuur en De Graafschap? Achterkamers, coalities en koehandel. Bijzonder slot. reageer retweet
Cambuur zou ik wel erg zonde vinden ja.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat Cambuur en De Graafschap promoveren. Zo niet dan ben ik een paar seconden ziedend.
Volgens Sjoerd moeten we een voorbeeld nemen aan Duitsland.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel ergens belang in. Daarnaast kunnen misschien 4 clubs zich benadeeld voelen maar het schuimbekken op andere clubs vindt nu al plaats dus ja.twitter:stefdebont_vi twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 12:34:22En iedereen heeft een eigen belang. Als ADO wegvalt uit de Eredivisie, krijgt de subtop meer tv-gelden. Maar dat raakt de clubs in de KKD. En wil je liever spelen tegen RKC en ADO volgend jaar of Cambuur en De Graafschap? Achterkamers, coalities en koehandel. Bijzonder slot. reageer retweet
Volgens Sjoerd is het alleen 'ikke ikke ikke' hier en is dat TypIScH nEderlaNdS. Die nemen we niet serieus dus. Ga eens informatie verstrekken in plaats van altijd je mening er door te drukken.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens Sjoerd moeten we een voorbeeld nemen aan Duitsland.
Hij heeft ergens wel een punt. Als er iets typisch Nederlands is dan is het wel botheid en jezelf voorop stellen. Maar dit geheel terzijde.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Sjoerd is het alleen 'ikke ikke ikke' hier en is dat TypIScH nEderlaNdS. Die nemen we niet serieus dus. Ga eens informatie verstrekken in plaats van altijd je mening er door te drukken.
Sjoerd vergeet alleen dat het voetbalklimaat heel anders is in Duitsland. Ook qua kapitaalkrachtige ploegen, daar is solidariteit iéts makkelijker dan hier.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij heeft ergens wel een punt. Als er iets typisch Nederlands is dan is het wel botheid en jezelf voorop stellen. Maar dit geheel terzijde.
Dat gebeurt (zeker op voetbalgebied) toch in elk land man. Alsof alleen Nederlands solistisch zijn, zeker als ze een bedrijf runnen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij heeft ergens wel een punt. Als er iets typisch Nederlands is dan is het wel botheid en jezelf voorop stellen. Maar dit geheel terzijde.
Dat is zijn werk als columnist. Maar hij is wel een beetje de Thijs Zonneveld onder de voetbaljournalisten inderdaad.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sjoerd vergeet alleen dat het voetbalklimaat heel anders is in Duitsland. Ook qua kapitaalkrachtige ploegen, daar is solidariteit iéts makkelijker dan hier.
Niet dat ik al teveel op Sjoerd in wil gaan, want Sjoerd is een doodvermoeiend figuur. Het ratelt en het ratelt en het ratelt.
Dat was wel één van de opties ja.quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:07 schreef VoMy het volgende:
Uitbreiden naar 20 clubs is ook een optie? Volgens mij gaan ze in andere sporten ook al de competities tijdelijk uitbreiden om de promoties mogelijk te maken.
Is al afgeschoten toch?quote:
En voor de lokale driehoekjes te uitdagend.quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is al afgeschoten toch?
Te veel belasting voor de spelers en lastig om de planning voor volgend seizoen rond te krijgen. Bovendien nadelig voor de KKD.
Die overmatige extra belasting is er alleen maar onder de optimistische aanname dat Europees en internationaal voetbal gewoon doorgaat zoals gepland. Bovendien is een competitie van 20 teams nog steeds te overzien lijkt me?quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is al afgeschoten toch?
Te veel belasting voor de spelers en lastig om de planning voor volgend seizoen rond te krijgen. Bovendien nadelig voor de KKD.
Toevallig heb ik hier best wat over gelezen. Als we afgaan op 'het buitenland' zit botheid en eigenwijsheid wel degelijk in de Nederlandse volksaard. Van de Gouden Eeuw waar we dachten dat we het beste waren en alles konden maken in het buitenland, tot nu. Denk maar aan de Dijsselbloemetjes en Hoekstra's van deze wereld.quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gebeurt (zeker op voetbalgebied) toch in elk land man. Alsof alleen Nederlands solistisch zijn, zeker als ze een bedrijf runnen.
Volgens de Telegraaf is er zelfs een scenario dat Utrecht de beker 'verliest' op basis van de thuis- en uitloting.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toegegevn, het is wel sneu voor Utrecht.
Dat soort mensjes heb je toch overal, alsof het die Grieken (om maar een land te noemen) een reet kunnen schelen wat hier gebeurt. Net als in het voetbal, als ze er zelf niet minder van worden zal het de Reals en de Barca's (mes que un club) ook geen reet uitmaken of een club omvalt of niet. Bayern plukt ook al jarenlang de concurrentie leeg. Ik geloof daar niet zo in, sorry.quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toevallig heb ik hier best wat over gelezen. Als we afgaan op 'het buitenland' zit botheid en eigenwijsheid wel degelijk in de Nederlandse volksaard. Van de Gouden Eeuw waar we dachten dat we het beste waren en alles konden maken in het buitenland, tot nu. Denk maar aan de Dijsselbloemetjes en Hoekstra's van deze wereld.
Leesvoer:
https://www.groene.nl/artikel/huishoudboekje
Is dit:quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie jongens?
De gemiddelde tourder is gesoigneerderquote:
BarloworldGodenquote:Op vrijdag 24 april 2020 13:57 schreef Fretwork het volgende:
[..]
De gemiddelde tourder is gesoigneerder
[ afbeelding ]
Ik schrok me echt de tyfus toen dat ineens in beeld kwam. De afgrond leek in eerste instantie ook steiler dan het uiteindelijk was.quote:
Prima keuze, Larger Than Life is mijn ringtone.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Bye Bye Bye is mijn nieuwe ringtone. [ afbeelding ]
Qua horrorcrashes zonder fatale afloop staat die van Pedro Horillo mij ook nog goed bij. Al is die uiteindelijk ook niet echt teruggekomen als professioneel wielrenner volgens mij.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:12 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik schrok me echt de tyfus toen dat ineens in beeld kwam. De afgrond leek in eerste instantie ook steiler dan het uiteindelijk was.
Ook een uitstekende keus. Zelf vind ik Tearin' Up My Heart het beste nummer van NSYNC, maar voor een telefoongesprek is Bye Bye Bye iets toepasselijker.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Prima keuze, Larger Than Life is mijn ringtone.
Die kan ik me niet meer heel goed herinneren. Volgens mij volgde ik de nasleep toen ook al hier. Maar er zijn geen beelden van zijn val, alleen dat zijn fiets er stond. Dat scheelt wel.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Qua horrorcrashes zonder fatale afloop staat die van Pedro Horillo mij ook nog goed bij. Al is die uiteindelijk ook niet echt teruggekomen als professioneel wielrenner volgens mij.
Dat Ajax maar even van alles moet oplossen begint ook een ernstig vermoeiend riedeltje te worden. Twee weken achter elkaar al in het hoofdredactionele stukje in VI, ik vermoed uit de pen van Pietertje. En daarvoor ook al dat ze maar even klakkeloos tientallen miljoenen aan de familie Nouri met die vervelende advocaat af moeten tikken, want ze hebben toch genoeg geld!quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sjoerd vergeet alleen dat het voetbalklimaat heel anders is in Duitsland. Ook qua kapitaalkrachtige ploegen, daar is solidariteit iéts makkelijker dan hier.
Niet dat ik al teveel op Sjoerd in wil gaan, want Sjoerd is een doodvermoeiend figuur. Het ratelt en het ratelt en het ratelt.
Dat was ook het narratief van de Volkskrant (lees: Vissers) toen Overmars riep tot stopzetting. '"Ajax mag niets zeggen w-w-w-want Nouri!''.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat Ajax maar even van alles moet oplossen begint ook een ernstig vermoeiend riedeltje te worden. Twee weken achter elkaar al in het hoofdredactionele stukje in VI, ik vermoed uit de pen van Pietertje. En daarvoor ook al dat ze maar even klakkeloos tientallen miljoenen aan de familie Nouri met die vervelende advocaat af moeten tikken, want ze hebben toch genoeg geld!
https://www.youtube.com/watch?v=lEGpv0xn0E8quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
BarloworldGoden
[ afbeelding ]
De 'shit' van Hansquote:Op vrijdag 24 april 2020 16:31 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die kan ik me niet meer heel goed herinneren. Volgens mij volgde ik de nasleep toen ook al hier. Maar er zijn geen beelden van zijn val, alleen dat zijn fiets er stond. Dat scheelt wel.
Deze was ook heftig om live te zien:
Sterkte hiermee! Bizar ja, meeste stemmen voor promotie/degradatie maar dan een ander besluit nemenquote:Op vrijdag 24 april 2020 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We worden keihard genaaid, jongens.
Cambuur ook ja.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We worden keihard genaaid, jongens.
RKC met hun 10 punten dat in de Eredivisie mag blijven, terwijl Cambuur 12 punten voorsprong had op Volendam. Leg het maar uit.quote:
Ik kan mij er verder niet druk om maken hoor maar het is allemaal wel weer een lachwekkend zooitje.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
RKC met hun 10 punten dat in de Eredivisie mag blijven, terwijl Cambuur 12 punten voorsprong had op Volendam. Leg het maar uit.
twitter:Alaphilippe_ twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 17:00:31Promotie/degradatie zijn niet zomaar iets om over te beslissen. Kijk naar de jaarlijkse play-offs, kijk naar verdriet bij degradatie, blijdschap bij promotie.
Bizar hoe je dat in een tijdsbestek van twee uur op een krankzinnig debiele shitshow kan uit laten draaien. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |