SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op donderdag 23 april 2020 19:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er is zo om 8 uur een online popquiz door een man die me bij popquizzen nogal eens het vuur aan de schenen gelegd heeft, maar ik denk dat ik deze blijf doen.
Ook met een sok om?quote:Op donderdag 23 april 2020 19:56 schreef brother52 het volgende:
Oh ja, basloopje lijkt wel best op elkaar.
Hoort íe eens een bas, hoort 'ie de verkeerde..quote:Op donderdag 23 april 2020 19:56 schreef brother52 het volgende:
Oh ja, basloopje lijkt wel best op elkaar.
Ik hoor gewoon de bas die ik wil horenquote:Op donderdag 23 april 2020 19:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoort íe eens een bas, hoort 'ie de verkeerde..
Had ie beter wel aangetrokken toen ze deze foto namen.quote:
Jezus, die armen..quote:Op donderdag 23 april 2020 20:02 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Had ie beter wel aangetrokken toen ze deze foto namen.
Net Jack Nicholson in The Shiningquote:Op donderdag 23 april 2020 20:02 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hij snapt het ook allemaal niet meer.quote:Op donderdag 23 april 2020 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Het lijkt alsof -ie steeds "waarom?" zingt.
Hij heeft te dicht bij de barbecue gezeten... 3e graads verbrand.quote:Op donderdag 23 april 2020 20:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jezus, die armen..
Lijkt wel wat op Michael J Fox in Teen Wolf.
Aiaiai, die zie ik nu pas,quote:Op donderdag 23 april 2020 20:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jezus, die armen..
Lijkt wel wat op Michael J Fox in Teen Wolf.
ik had het liever niet gezienquote:Op donderdag 23 april 2020 20:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Aiaiai, die zie ik nu pas,
Julio was bij mij nog aan het zingen.quote:
1,5 meter afstand graagquote:Op donderdag 23 april 2020 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twee zachte armen om je heen....
De BieRidder...quote:Op donderdag 23 april 2020 20:05 schreef DJ11 het volgende:
De tune van De Bijrijder op TV Oost (destijds, tenminste)
Dit moest zeker een reactie zijn op Inregenjas?quote:Op donderdag 23 april 2020 20:02 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Nu I don't know why en net Julio al steeds Waarom.quote:
En dat zelfs zonder autotune...quote:Op donderdag 23 april 2020 20:12 schreef DJ11 het volgende:
Zang en muziek zitten in een totaal andere toonsoort. En bijzonder zuiver is de zang ook al niet. Verschrikkelijk, dit.
Dit moet toch echt één van de allerslechtste nummers zijn die ooit op #1 heeft gestaan in Nederland.quote:
Wel met Ciske ?quote:Op donderdag 23 april 2020 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Ronnie deed helemaal niks met Ciska...
I'm too bonnie for Ronnie.quote:Op donderdag 23 april 2020 20:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
I'm just too fucking sober for Tober
Betere Engelse uitspraak ook...quote:Op donderdag 23 april 2020 20:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond Hello Josephine leuker
Ik Hello Dollyquote:Op donderdag 23 april 2020 20:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond Hello Josephine leuker
Susan & Freaks, het zijn er zo te zien 2...quote:Op donderdag 23 april 2020 20:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zeg maar de amerikaanse Suzan & Freek
Dat heb ik hier nog thuis liggen. Ik heb het zelfs gelezen.quote:
#metooquote:Op donderdag 23 april 2020 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat heb ik hier nog thuis liggen. Ik heb het zelfs gelezen.
Zeker.quote:Op donderdag 23 april 2020 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
#metoo
Indrukwekkend voor die tijd...
Oh die wil ik idd ook nog lezenquote:Op donderdag 23 april 2020 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
#metoo
Indrukwekkend voor die tijd...
quote:Op donderdag 23 april 2020 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal eens in de boekenkast zoeken boven...
Roomboter ook...quote:Op donderdag 23 april 2020 20:29 schreef DJ11 het volgende:
De Ocelot remix van dit nummer is erg vet
quote:Op donderdag 23 april 2020 20:30 schreef Rafeiro het volgende:
Sutherland Brothers & Quiver - Arms Of Mary
Goeie binnenkomer!quote:
Mits van 1 familie, dan mag het...quote:Op donderdag 23 april 2020 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat gaat voorlopig lastig worden
Wie heeft er tegenwoordig geen thuisbioscoop?quote:Op donderdag 23 april 2020 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat gaat voorlopig lastig worden
quote:Op donderdag 23 april 2020 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mits van 1 familie, dan mag het...
Ikquote:Op donderdag 23 april 2020 20:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wie heeft er tegenwoordig geen thuisbioscoop?
quote:Op donderdag 23 april 2020 20:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die deden ook allemaal niets met Ciska
Een jaar of 35 geleden...quote:Op donderdag 23 april 2020 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Dit klinkt echt zo veel beter dan de mainstream Nederlandstalige muziek van nu. Wanneer is het zo misgegaan?
Je hebt toch wel een bank en een tv?quote:
Nog zo'n ouderwetse dikbil TV ja.quote:Op donderdag 23 april 2020 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een bank en een tv?
Kijk eens in mijn Spotify onder de playlist naam 'Nederlands Verantwoord'...quote:Op donderdag 23 april 2020 20:40 schreef DJ11 het volgende:
Even opgeslagen in m'n verzamelmap Nederlandstalig, deze
quote:Op donderdag 23 april 2020 20:41 schreef just me het volgende:
Then the little congregation
Prayed for guidance from above
"Lead us not into temptation
Bless this hour of meditation
Guide him with eternal love"
Zet ik op m'n lijstje van things to do (lekker toepasselijk)quote:Op donderdag 23 april 2020 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk eens in mijn Spotify onder de playlist naam 'Nederlands Verantwoord'...
Dat wist ik uiteraard niet.quote:Op donderdag 23 april 2020 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Bizar wel.
Vandaag is de sterfdag van mijn moeder en dit singletje heb ik ooit voor haar verjaardag gekocht...
quote:Op donderdag 23 april 2020 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Bizar wel.
Vandaag is de sterfdag van mijn moeder en dit singletje heb ik ooit voor haar verjaardag gekocht...
quote:Op donderdag 23 april 2020 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Bizar wel.
Meant to bequote:Op donderdag 23 april 2020 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Bizar wel.
Dat laatste wel hoor. Of heb alleen ik zo’n belachelijk geheugen? Je hebt dat al vaker verteldquote:Op donderdag 23 april 2020 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kon je ook niet weten, beide niet...
Ja, alleen jijquote:Op donderdag 23 april 2020 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat laatste wel hoor. Of heb alleen ik zo’n belachelijk geheugen? Je hebt dat al vaker verteld
Jij wilt altijd je bier kwijt aan livelinkquote:
quote:Op donderdag 23 april 2020 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Me & my Mom & the tape recorder...
[ afbeelding ]
lief koppetjequote:Op donderdag 23 april 2020 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog steeds dezelfde coupequote:
Jong geleerd, oud gedaanquote:Op donderdag 23 april 2020 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Dezelfde kop ookquote:Op donderdag 23 april 2020 20:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En nog steeds dezelfde coupe
quote:Op donderdag 23 april 2020 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
Jij wilt altijd je bier kwijt aan livelink
quote:Op donderdag 23 april 2020 20:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En nog steeds dezelfde coupe
Die ogenquote:Op donderdag 23 april 2020 20:47 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
en als je goed kijkt herken je hem wel
Je moeder ziet er heel jong uit. Hoe oud was ze daar?quote:Op donderdag 23 april 2020 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
zou zomaar een voetbal team kunnen zijnquote:
Die bestaan nu nietquote:Op donderdag 23 april 2020 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
zou zomaar een voetbal team kunnen zijn
Dan noemen we het trainingsgroepquote:
Ik moest even rekenen, maar ze was 24 jaar toen ik ter wereld kwam.quote:Op donderdag 23 april 2020 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moeder ziet er heel jong uit. Hoe oud was ze daar?
De Koninklijke KFCquote:Op donderdag 23 april 2020 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
zou zomaar een voetbal team kunnen zijn
Ongeveer 50% van het totale gewicht idd.quote:
De mijne was 25 maar zag eruit als 18, die meewarige blikken zijn haar altijd bijgeblevenquote:Op donderdag 23 april 2020 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest even reken, maar ze was 24 jaar toen ik ter wereld kwam...
De mijne ookquote:Op donderdag 23 april 2020 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De mijne was 25 maar zag eruit als 18, die meewarige blikken zijn haar altijd bijgebleven
Proost!quote:Op donderdag 23 april 2020 20:55 schreef just me het volgende:
Het is vandaag de dag van het Duitse bier, tijd om een Warsteiner open te maken
Klopt..... over een paar weekjes draai ik hem nog een keer.quote:Op donderdag 23 april 2020 20:56 schreef just me het volgende:
Hé dit hoort bij een komende show toch
Zum Wohl!quote:Op donderdag 23 april 2020 20:55 schreef just me het volgende:
Meewarige blikken?quote:Op donderdag 23 april 2020 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De mijne was 25 maar zag eruit als 18, die meewarige blikken zijn haar altijd bijgebleven
Had dat even wat eerder gemeld, dat heb ik niet in huis nu. Dan pak ik maar een Hertog Jan - Grand Prestige, Limboland is bijna Duitsquote:Op donderdag 23 april 2020 20:55 schreef just me het volgende:
Zo ziet ze die anderen nooit terug natuurlijkquote:
Niets mis met Limbolandquote:Op donderdag 23 april 2020 20:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Had dat even wat eerder gemeld, dat heb ik niet in huis nu. Dan pak ik maar een Hertog Jan - Grand Prestige, Limboland is bijna Duits
Zeker in deze periode niet...quote:Op donderdag 23 april 2020 20:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zo ziet ze die anderen nooit terug natuurlijk
quote:Op donderdag 23 april 2020 20:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zo ziet ze die anderen nooit terug natuurlijk
Bedankt Melting, was weer eens leuk!quote:Op donderdag 23 april 2020 20:58 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
Ik ga douchen en daarna plat.
Fijne avond en/of welterusten.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 april 2020 20:58 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Dank. Leuk dat je er weer eens was.quote:Op donderdag 23 april 2020 20:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bedankt Melting, was weer eens leuk!
Dank je wel Melting en slaap lekkerquote:Op donderdag 23 april 2020 20:58 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Arm kind, zo jong al een kind. Het bleef niet alleen bij blikken trouwens, mensen zeiden dat ook gewoonquote:
Ik ga het proberen.quote:Op donderdag 23 april 2020 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je wel Melting en slaap lekker![]()
Zonder piekeren..
Ow, op die manier.quote:Op donderdag 23 april 2020 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Arm kind, zo jong al een kind. Het bleef niet alleen bij blikken trouwens, mensen zeiden dat ook gewoon
Heb je nog een beetje goed geslapen, Melting?quote:
Redelijk. Ben nog wel moe, maar ook ergens wel een gevoel dat ik geslapen heb.quote:Op vrijdag 24 april 2020 06:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je nog een beetje goed geslapen, Melting?
En daarna een lang weekend.quote:Op vrijdag 24 april 2020 06:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Redelijk. Ben nog wel moe, maar ook ergens wel een gevoel dat ik geslapen heb.
Gelukkig vandaag maar weer een half dagje.
Inderdaad.quote:
Het is ook behoorlijk zinloos natuurlijk om maandag vrij te zijn. Maar toch, vrij is vrijquote:Op vrijdag 24 april 2020 06:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik vergeet steeds dat we maandag vrij zijn.
Zeker.quote:Op vrijdag 24 april 2020 06:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is ook behoorlijk zinloos natuurlijk om maandag vrij te zijn. Maar toch, vrij is vrij
Goedemorgen just me.quote:
Ja, ik werd iets te vroeg wakker, maar dat geeft nietquote:Op vrijdag 24 april 2020 07:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.Je bent er vroeg bij vandaag?
Als je maar goed geslapen hebt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 07:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, ik werd iets te vroeg wakker, maar dat geeft niet
Mwah.... goed genoegquote:
Blijft bijzonder. Hopelijk gaat het goed voor jou.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, vandaag koud op ons dak.
Afwachten hoe lang ik nog werk heb. Misschien nog wel vele jaren, misschien over een jaar niet meer.
Ik hoop het ook. Of juist niet. Dan is dat misschien ook goed voor mij.quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Blijft bijzonder. Hopelijk gaat het goed voor jou.
Goedemorgen!
Ik geloof het wel, ja. Ik raak de dagen en alles kwijt op dit moment.quote:Op vrijdag 24 april 2020 06:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker.
En dan de week erna ook vrij op maandag en dinsdag.Jij ook?
Ja, ik hou van tompoucenquote:Op vrijdag 24 april 2020 08:06 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag (omdat het bijna Koningsdag is) oranje tompoucen:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
Een paar extra vrije dagen zal je goed doen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, ja. Ik raak de dagen en alles kwijt op dit moment.
Maar vrij is goed. Niet dat ik dan iets leuks kan doen, maar werken is het op dit moment ook echt niet voor mij.
Neem er gerust 2.quote:
Daar kom ik mijn bed wel voor uit...quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:06 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:06 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker! Ik heb die dagen ook vrij + volgende week vrijdag. Ik vond het eerst onzin maar ik kijk er nu toch wel naar uit.quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, ja. Ik raak de dagen en alles kwijt op dit moment.
Maar vrij is goed. Niet dat ik dan iets leuks kan doen, maar werken is het op dit moment ook echt niet voor mij.
Gewoon vastbinden aan zijn stoel dan.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph is ook hard aan vakantie toe, ruim een week vrij. Nu gaat hij daarna wel op zijn vrije woensdag werken, ik snap niks van de reden, maar goed, het zal wel.
Ik zet wel stiekem ‘s nachts de wekker uit ofzo. Niet dat dat helpt, want hier tegenover beginnen ze om half zeven met zagen en tegels slijpen enzoquote:Op vrijdag 24 april 2020 10:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon vastbinden aan zijn stoel dan.
Auto onklaar maken dan. Dan moet hij wel thuis blijven.quote:Op vrijdag 24 april 2020 10:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zet wel stiekem ‘s nachts de wekker uit ofzo. Niet dat dat helpt, want hier tegenover beginnen ze om half zeven met zagen en tegels slijpen enzo
Hij werkt thuisquote:Op vrijdag 24 april 2020 10:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Auto onklaar maken dan. Dan moet hij wel thuis blijven.
Dat is niet te geloven......quote:Op vrijdag 24 april 2020 10:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij werkt thuis
Oh my, dit is toch doodeng? https://www.nu.nl/coronav(...)-coronamedicijn.html
Hoe stom kun je zijnquote:Op vrijdag 24 april 2020 10:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ga de muis wel verstoppen. Hij werkt gewoon op zijn radiopc, de werklaptop doet het hier nietquote:Op vrijdag 24 april 2020 10:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is niet te geloven......
Dan zijn computer onklaar maken.
Adapter wegmoffelen of zo. Dan kan hij nooit heel lang werken.
Nee ik had een vrije dag dus was wat later onlinequote:Op vrijdag 24 april 2020 10:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Werd je gelokt door de tompoucen?
En dan zijn er nog steeds mensen die hem serieus nemen... onvoorstelbaar!quote:Op vrijdag 24 april 2020 10:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij werkt thuis
AH of Jumbo ?quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:00 schreef Melting het volgende:
Weet iemand waar ik kant en klare semifreddo kan kopen?
https://www.ah-boodschapp(...)-italiaanse-meringuequote:Op vrijdag 24 april 2020 11:00 schreef Melting het volgende:
Weet iemand waar ik kant en klare semifreddo kan kopen?
Dank je.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
https://www.ah-boodschapp(...)-italiaanse-meringue
Ik hoorde het vanmorgen. Die man is écht eng.quote:Op vrijdag 24 april 2020 10:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Wel handig... hoef je nooit meer bellenblaas te halenquote:Op vrijdag 24 april 2020 10:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij werkt thuis
Als hij het nou eerst eens grondig op zichzelf gaat testen lijkt het me wel een goede remedie.quote:Op vrijdag 24 april 2020 10:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij werkt thuis
Dan graag livequote:Op vrijdag 24 april 2020 14:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als hij het nou eerst eens grondig op zichzelf gaat testen lijkt het me wel een goede remedie.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik verwacht echt dat er Amerikanen gaan zijn die zichzelf, al dan niet als social-media-challenge, gaan injecteren met handzeep.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoor al de hele dag gemopper, gescheld en gevloek en paniekerige overlegjes boven, ik gok dat de meivakantie hier voorlopig nog niet gaat beginnen
Gemopper, gemekker, gezanik en gezeur,quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoor al de hele dag gemopper, gescheld en gevloek en paniekerige overlegjes boven, ik gok dat de meivakantie hier voorlopig nog niet gaat beginnen
En vakantiequote:
Ik heb het ook wel druk eigenlijkquote:Op vrijdag 24 april 2020 18:14 schreef livelink het volgende:
[..]
En vakantie![]()
1,5 week hoef ik me even niet druk te maken over school.
Ik heb het trouwens idioot druk op mijn werk. Mede door het virus.
Ik heb ook weekendquote:Op vrijdag 24 april 2020 18:14 schreef livelink het volgende:
[..]
En vakantie![]()
1,5 week hoef ik me even niet druk te maken over school.
Ik heb het trouwens idioot druk op mijn werk. Mede door het virus.
Doe maar eentje met salami en ananas.quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb ook weekendHet was een erg lange dag vandaag. Gisteren ook al! Dus herkenbaar livelink die drukte op het werk.
Lennon heeft 2 weken vakantie![]()
Nu pizza halen!
Ananas op een pizzaquote:Op vrijdag 24 april 2020 18:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Doe maar eentje met salami en ananas.
Ze hadden van onze salami een margaritha gemaakt...even gebeld en we kregen net een nieuwe met salami bezorgd. Erg netjes! De margaritha vesten we naar voor morgen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Doe maar eentje met salami en ananas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |