SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Niet bepaald... en ook als je sommige muziek hoort niet.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:11 schreef livelink het volgende:
Earth-day is niet het vrolijkste thema qua lyrics
Ik had net toch wel 2 liedjes die best vrolijk klonkenquote:Op woensdag 22 april 2020 21:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet bepaald... en ook als je sommige muziek hoort niet.
Maar liefst 2 liedjes.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik had net toch wel 2 liedjes die best vrolijk klonken
Misschien is het een makkelijk onderwerp om over te schrijven?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:13 schreef livelink het volgende:
Zouden al die bands soms denken dat het niet zo goed met de Aarde gaat?
3 zelfs, Jamiroquai klinkt ook best vrolijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:17 schreef brother52 het volgende:
REM - CuyahogaNooit van gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:
De volgende ken je welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Doorgronde muziek...quote:Op woensdag 22 april 2020 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Wat horen we? Muziek die in goede aarde valt?
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Wat horen we? Muziek die in goede aarde valt?
Hoe laat was je begonnen dan?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:25 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Ik ben bijna alweer bij het einde.
Helaas ben ik een beetje laat achter de computer gekropenquote:Op woensdag 22 april 2020 21:25 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Dat is mooi.... want mijn oogleden worden steeds zwaarder....quote:Op woensdag 22 april 2020 21:25 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Oops, toen was ik nog boodschappen aan het doen. Daarna pas gegeten en de keuken opgeruimd en zo. Zelfs als ik thuis werk is 19.00 nog te vroeg voor mijquote:
Mooi, mijn online housefeestje begint zo...quote:Op woensdag 22 april 2020 21:25 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Foei!quote:Op woensdag 22 april 2020 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Oops, toen was ik nog boodschappen aan het doen. Daarna pas gegeten en de keuken opgeruimd en zo. Zelfs als ik thuis werk is 19.00 nog te vroeg voor mij![]()
Ik verlummel mijn tijd.
Een besloten online feestje?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, mijn online housefeestje begint zo...
Ze kunnen beter elke dag een persconferentie houden. Dan kan ik wat later beginnenquote:Op woensdag 22 april 2020 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Oops, toen was ik nog boodschappen aan het doen. Daarna pas gegeten en de keuken opgeruimd en zo. Zelfs als ik thuis werk is 19.00 nog te vroeg voor mij![]()
Ik verlummel mijn tijd.
Ik stem voor minder persconferenties.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze kunnen beter elke dag een persconferentie houden. Dan kan ik wat later beginnen
Jaren 70 nummer toevallig, brother52?quote:
Dit is de schuld van Livelink, denk ik.quote:
1967quote:Op woensdag 22 april 2020 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Jaren 70 nummer toevallig, brother52?
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is de schuld van Livelink, denk ik.
Die is verschrikkelijk...quote:Op woensdag 22 april 2020 21:37 schreef brother52 het volgende:
Dit klinkt toch een stuk beter dan de Engelse versie.
quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. MxPx - Heaven Is a Place on Earth
03. Duran Duran - Ordinary World
04. Michael Jackson - Earth Song
05. Sparks - Never Turn Your Back On Mother Earth
06. Devin Townsend - Earth Day
07. Freedom Call - Mother Earth
08. Julian Lennon - Saltwater
09. Joni Mitchell - Big Yellow Taxi
10. Rush - The Trees
11. Valensia - Gaia
12. Jamiroquai - Emergency on Planet Earth
13. Bjork - Earth Intruders
14. Radiohead - Idioteque
15. Enter Shikari - Juggernauts
16. Neil Young - After the Gold Rush
17. Prince - Planet Earth
18. Queen - The Prophet's Song
19. Talking Heads - (Nothing But) Flowers
20. Iron Maiden - Total Eclipse
21. Metallica - Blackened
22. Aerosmith - Nobody's Fault
23. Ozzy Osbourne - Dreamer
24. Albert Hammond - Down By The River
25. Antony & The Johnsons - Another World
26. Pearl Jam - Do the Evolution
27. Bush - The Disease of the Dancing Cats
28. Bad Religion - Kyoto Now!
29. Rise Against - Help is On the Way
30. Pink Floyd - Take It Back
31. REM - Cuyahoga
32. Zager & Evans - In The Year 2525
33. Doors - When The Music's Over
34. Peter Schilling - Major Tom
34. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
Je hebt je bed dus gevonden?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:40 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziekjes, Brother52.![]()
Dan wens ik nu iedereen een fijne avond en/of welterusten.
Die ken ik niet eens.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:37 schreef brother52 het volgende:
Dit klinkt toch een stuk beter dan de Engelse versie.
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:40 schreef livelink het volgende:
Ik heb helaas maar een dik half uur gehoord brother52. Volgende keer probeer ik beter op te letten op de aanvangstijd.
De volgende keer begin ik gewoon een half uurtje later.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:40 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt Brother
Hopelijk krijg ik de volgende keer weer wat meer mee.
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
De volgende keer begin ik gewoon een half uurtje later.
Dat wil je ook zo houden.quote:
Doe ik die op een vrijdag, de zaterdag kun je dan uitslapenquote:
Op vrijdag kan ik amper ooit luisteren.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Doe ik die op een vrijdag, de zaterdag kun je dan uitslapen
En jij denkt dat die pijn overgaat als je iemand z'n tanden uit z'n bek slaat?quote:Op donderdag 23 april 2020 05:40 schreef Rafeiro het volgende:
Heeft iemand nog wat tandjes over die er minder vriendelijk uitgeslagen mogen worden?
Heb koppijn, oogpijn, oorpijn en ben stront chagrijnig. Ik ga zo dus maar weer even in de foetushouding liggen.
Neequote:Op donderdag 23 april 2020 05:48 schreef Melting het volgende:
[..]
En jij denkt dat die pijn overgaat als je iemand z'n tanden uit z'n bek slaat?
Nee ik moet mijn New York dagen al verplicht opnemen en ik weet nog niet of ik contractverlenging krijg dus neem ik zo min mogelijk vrij verder.quote:Op donderdag 23 april 2020 08:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon vrij nemen.
Doe ik ook....
Goedemorgen!
Wanneer krijg je iets te horen over je contractverlenging ?quote:Op donderdag 23 april 2020 08:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee ik moet mijn New York dagen al verplicht opnemen en ik weet nog niet of ik contractverlenging krijg dus neem ik zo min mogelijk vrij verder.
Nou laten ze maar niks zeggen... dan is het automatisch verlengdquote:Op donderdag 23 april 2020 09:03 schreef just me het volgende:
[..]
Wanneer krijg je iets te horen over je contractverlenging ?
Best onzeker, bah
quote:Op donderdag 23 april 2020 09:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou laten ze maar niks zeggen... dan is het automatisch verlengd![]()
Maar anders zou ik in theorie op onze trouwdag te horen kunnen krijgen dat het niet verlengd wordt.
Verwacht overigens dat dat wel losloopt, zeker omdat de kinderopvang weer open gaat, maar ja, je weet het nooit.
Ja en met name voor de BSO.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:12 schreef just me het volgende:
[..]![]()
Zal best wel weerveel geregel geven nu de opvang weer snel opengaat
Van Merel begreep ik dat op de dag dat de kinderen naar school mogen, zij ook gebruik van de BSO mogen maken maar niet op de dagen dat de kinderen niet naar school mogen.quote:
Precies en dat maakt het ook ingewikkeld, zeker omdat die dagen af kunnen gaan wijken met het normale BSO rooster.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:16 schreef just me het volgende:
[..]
Van Merel begreep ik dat op de dag dat de kinderen naar school mogen, zij ook gebruik van de BSO mogen maken maar niet op de dagen dat de kinderen niet naar school mogen.
Veel geregel en gedoe dus en rekening houden met van alles en nog watquote:Op donderdag 23 april 2020 09:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies en dat maakt het ook ingewikkeld, zeker omdat die dagen af kunnen gaan wijken met het normale BSO rooster.
Ja want bij een deels van de BSO kan het zijn dat de leidsters wel afstand moeten houden.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:27 schreef just me het volgende:
[..]
Veel geregel en gedoe dus en rekening houden met van alles en nog wat
Fijn om te horen dat het wat beter gaat Rafeiroquote:Op donderdag 23 april 2020 11:07 schreef Rafeiro het volgende:
Zo... een wat betere morgen nu. Heb nog heel iets geslapen, zorgverleenster is langs geweest
, heb haar zelfs binnengelaten
, heb mijn nieuwe medicatie opgehaald
, boodschapjes gedaan
, een liedje gefloten
, koffie gedronken
Zeurpietquote:Op donderdag 23 april 2020 11:13 schreef Rafeiro het volgende:
Ze hebben bij de appie hier nu nieuwe/andere handreinigingsalcohol, die meurt echt enorm, om toch nog maar wat te klagen.
En hoe zit het met jouw functie?quote:Op donderdag 23 april 2020 11:36 schreef Melting het volgende:
Net te horen gekregen dat ons productiebedrijf gaat sluiten. Diverse kantoor functies worden gehuisvest in een nieuw kantoor.
Melting is onmisbaarquote:
Dat weet ik nog niet.quote:
quote:
Maar je bent het wel, sowieso buiten je functie.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet.
[..]
Bij mijn functie staat niet dat uniek ben.
Verwar je Melting nu met Voutquote:Op donderdag 23 april 2020 11:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar je bent het wel, sowieso buiten je functie.
Vout is de duivelquote:
Je kunt hem ook op snooze zetten, dan heb je er 30 dagen geen last van.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Is het fout om een neef in een anderszins fijne en close familie te blocken op Facebook?
Hij post constant antivaxbullshit, chemtrailnonsens, en zit nu te zeiken dat Rutte hem zijn vrijheid afneemt en dat neemt hij hem kwalijk.
Jezus, daar word ik zó moe van
Ooh echt? Even kijken.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je kunt hem ook op snooze zetten, dan heb je er 30 dagen geen last van.
quote:Op donderdag 23 april 2020 11:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar je bent het wel, sowieso buiten je functie.
De 3 puntjes rechtsboven een bericht van hem.quote:
Dank! 👍quote:Op donderdag 23 april 2020 13:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
De 3 puntjes rechtsboven een bericht van hem.
heb ik ook bij mijn golfpro gedaan, dat gezeur over het golfen, waarom mag het nog niet en dat soort onzin, natuurlijk is het jammer maar om daar nu elke dag over te klagenquote:Op donderdag 23 april 2020 12:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je kunt hem ook op snooze zetten, dan heb je er 30 dagen geen last van.
Alleen dát is al genoeg om iemand te blocken..quote:
precies, had ik hier al gezegd dat ik wil golfenquote:Op donderdag 23 april 2020 13:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alleen dát is al genoeg om iemand te blocken..
Komt dat door corona of was dat al eerder de bedoeling?quote:Op donderdag 23 april 2020 11:36 schreef Melting het volgende:
Net te horen gekregen dat ons productiebedrijf gaat sluiten. Diverse kantoor functies worden gehuisvest in een nieuw kantoor.
Nee had niets met Corona te maken, zeiden ze.quote:Op donderdag 23 april 2020 13:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Komt dat door corona of was dat al eerder de bedoeling?
Wel balen zeg.
Weten ze ook al waar dat kantoor dan komt? Wel gewoon in de regio?quote:Op donderdag 23 april 2020 13:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee had niets met Corona te maken, zeiden ze.
Waarschijnlijk in Eindhoven. Dubbel zo ver rijden voor mij dan.quote:Op donderdag 23 april 2020 13:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Weten ze ook al waar dat kantoor dan komt? Wel gewoon in de regio?
Meer thuiswerken dusquote:Op donderdag 23 april 2020 13:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in Eindhoven. Dubbel zo ver rijden voor mij dan.
Meh. Eindhoven staat al zo bekend om het lekker kunnen doorrijden..quote:Op donderdag 23 april 2020 13:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Fingers crossed dan maar.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:36 schreef Melting het volgende:
Nee hoor, zelfs buiten Facebook om block ik het merendeel van mijn familie...quote:Op donderdag 23 april 2020 12:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Is het fout om een neef in een anderszins fijne en close familie te blocken op Facebook?
Hij post constant antivaxbullshit, chemtrailnonsens, en zit nu te zeiken dat Rutte hem zijn vrijheid afneemt en dat neemt hij hem kwalijk.
Jezus, daar word ik zó moe van
Ik lees het netquote:Op donderdag 23 april 2020 13:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Hmmm hadden jullie hiervan al iets gehoord? En naar Eindhoven... pfff. Daar word je niet blij van, maar als dat betekent dat je mag blijven en in ieder geval nog werk hebt, is dat in ieder geval iets.quote:Op donderdag 23 april 2020 13:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee had niets met Corona te maken, zeiden ze.
Dat is zelfs nog niet bekend. Half mei gaat de advies aanvraag naar de OR.quote:Op donderdag 23 april 2020 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fingers crossed dan maar.
Op welke termijn krijg je iets te horen over je toekomst?
Nee, vandaag koud op ons dak.quote:Op donderdag 23 april 2020 14:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmmm hadden jullie hiervan al iets gehoord? En naar Eindhoven... pfff. Daar word je niet blij van, maar als dat betekent dat je mag blijven en in ieder geval nog werk hebt, is dat in ieder geval iets.
quote:Zo meteen:
19.00 - 21.00 Melting - Golden oldies, en wat nieuwere
Wat vervelend Meltingquote:Op donderdag 23 april 2020 15:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, vandaag koud op ons dak.
Afwachten hoe lang ik nog werk heb. Misschien nog wel vele jaren, misschien over een jaar niet meer.
De timing is inderdaad helemaal vervelend.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat vervelend Melting![]()
En qua timing verdienen ze ook al geen schoonheidsprijs.
Hopelijk is er snel duidelijkheid en valt het voor jou mee.
Maar nu, perfect op tijd!quote:Op donderdag 23 april 2020 19:00 schreef Melting het volgende:
[..]
De timing is inderdaad helemaal vervelend.
quote:Op donderdag 23 april 2020 19:01 schreef livelink het volgende:
Ook niet fijn voor de OR om dat nu te moeten gaan bespreken.
Ik luister even mee naar de muziek. in ieder geval tot ik ga eten.
Ik hoor Elvis
Er is pizza besteld. Maar niet voor mij. Ik heb echt geen honger. Maar ik ga er wel gezellig bij zitten.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:02 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En wat schaft de pot?
quote:Op donderdag 23 april 2020 19:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Er is pizza besteld. Maar niet voor mij. Ik heb echt geen honger. Maar ik ga er wel gezellig bij zitten.
quote:Op donderdag 23 april 2020 19:04 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren tijdens de online houseparty (eigenlijk was het een live Hi-NRG mix van DarkRaver) nog even wat gedraaide songs geraden en werd zelfs met name genoemd, omdat niemand de gedraaide plaat zou weten.
Ik wel dus (en zo moeilijk was het ook niet). Maar het was wel even lachen...
Afvallen zou wel een leuke bijkomstigheid zijn.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wel goed eten hoor. Anders val je om.
Je bent gewoon hardstikke goedquote:Op donderdag 23 april 2020 19:04 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren tijdens de online houseparty (eigenlijk was het een live Hi-NRG mix van DarkRaver) nog even wat gedraaide songs geraden en werd zelfs met name genoemd, omdat niemand de gedraaide plaat zou weten.
Ik wel dus (en zo moeilijk was het ook niet). Maar het was wel even lachen...
Wil je echt afvallen dan?quote:Op donderdag 23 april 2020 19:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Afvallen zou wel een leuke bijkomstigheid zijn.
Welnee, maar het dance genre ken ik ook wel redelijk goed.quote:
Nee, ik ben er niet mee bezig. Maar als deze periode me wat minder kilo's oplevert vind ik het prima.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Wil je echt afvallen dan?
Niet niet eten om af te vallen hè? Dan iets gezonder proberen te eten.
Ik was wel verbaasd dat Mad dit kende.quote:
Ik ook, maar dan om andere redenen.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, maar het dance genre ken ik ook wel redelijk goed.
Als het om metal of zo gaat dan sla ik geheel dood...
quote:Op donderdag 23 april 2020 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan om andere redenen.
Tim Simenon (rechts op de foto) was 1 van de eerste Europese dance producers.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was wel verbaasd dat Mad dit kende.
quote:Op donderdag 23 april 2020 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan om andere redenen.
quote:
Ik heb wel eens erger gehoord.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:10 schreef DJ11 het volgende:
Dat zoiets ooit een hit heeft kunnen worden...
Doe mij maar een toppertje en een breezer ananas...quote:Op donderdag 23 april 2020 19:10 schreef DJ11 het volgende:
Dat zoiets ooit een hit heeft kunnen worden...
Hoi N00bie.quote:
Nee, dit verzoekje weiger ik te draaien.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe mij maar een toppertje en een breezer ananas...
quote:
N00Bie...... de enige man die op volle snelheid met Mad kan wedijveren.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2020 19:12 schreef Symphonic het volgende:
Zo even de bloemetjes buiten gezet![]()
Wel jammer dat er nu een kliko omheen zit
Die kan ik simpelweg niet bijhouden...quote:Op donderdag 23 april 2020 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
N00Bie...... de enige man die op volle snelheid met Mad kan wedijveren.
quote:Op donderdag 23 april 2020 19:12 schreef Symphonic het volgende:
Zo even de bloemetjes buiten gezet![]()
Wel jammer dat er nu een kliko omheen zit
quote:Op donderdag 23 april 2020 19:13 schreef livelink het volgende:
Oh wacht, noobie raadt nu ook mee natuurlijk
quote:Op donderdag 23 april 2020 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kan ik simpelweg niet bijhouden...
Ja, wrijf het er maar in. Ik heb elke letter 6x over moeten typen dan.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik had wel veel typvouten te verbeteren bij mijn post, dus was redelijk laat
En ik sta al steeds versteld hoe snel jij het weet.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, tegen de kennis van n00bie kan ik niet op...
quote:Op donderdag 23 april 2020 19:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kijk, zelfs zonder verbeteringen kan MM me aan
Dat was niet zo'n kleine ook hehequote:
Ik weet niet of hij het zelf wil laten blijken, maar ik zeg het toch maar om wat context te geven:quote:Op donderdag 23 april 2020 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik sta al steeds versteld hoe snel jij het weet.
quote:Op donderdag 23 april 2020 19:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als ik 3 verschillende talen moet typen ,ga ik nat.
Het is te hopen dat er nog velen volgen.
Ja, maar hier speelt familie van me op mee...quote:Op donderdag 23 april 2020 19:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kijk, zelfs zonder verbeteringen kan MM me aan
Nederlands kampioen?quote:Op donderdag 23 april 2020 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij het zelf wil laten blijken, maar ik zeg het toch maar om wat context te geven:
N00biedoobiedoo is veelvoudig Nederlands kampioen muziekquizen...
Officieus welquote:Op donderdag 23 april 2020 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Nederlands kampioen?
Is daar echt een competitie voor?
Er zijn veel muziek quizen en n00bie heeft ze allemaal wel gewonnen.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Nederlands kampioen?
Is daar echt een competitie voor?
Geen idee.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Popquiz waar is dit stukje instrumentaal van geleend?
Welk deel?quote:Op donderdag 23 april 2020 19:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, geen idee...quote:Op donderdag 23 april 2020 19:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
t Is uit Jimi Hendrix's "Third Stone From the Sun". Het is ook gebruikt in Cozy Powell's Dance with the devilquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Snel vergeten nuquote:
Mainstream popmuziek is zo saai geworden. Steeds dezelfde setjes akkoorden, nul komma nul durf. Dit is een schrijnend voorbeeld, helaas.quote:
Daar is een reden voorquote:Op donderdag 23 april 2020 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik heb een plaat gevonden die onbekend is.
Post ze!quote:Op donderdag 23 april 2020 19:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga even een brief posten (ja, dat bestaat nog), maar ga gerust verder zonder mij...
Cheersquote:Op donderdag 23 april 2020 19:27 schreef livelink het volgende:
De UI van n00bie kwam me zo bekend voor, maar ik kon het niet plaatsen. Maar nu weet ik het.
neem die van mij ook mee, ik ben vergeten de straat over te steken om naar de brievenbus te lopenquote:Op donderdag 23 april 2020 19:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga even een brief posten (ja, dat bestaat nog), maar ga gerust verder zonder mij...
quote:Op donderdag 23 april 2020 19:28 schreef just me het volgende:
[..]
neem die van mij ook mee, ik ben vergeten de straat over te steken om naar de brievenbus te lopen
Misschien een opname tussen Cliff en Jason inquote:
quote:Op donderdag 23 april 2020 19:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedemorgen
Ik moet zometeen nog wel even weg, want ik moet nog koffie halen.
iedereen die op 1,5 meter afstand weet te houden is welkom, zelfs spijkerbroekquote:Op donderdag 23 april 2020 19:32 schreef Melting het volgende:
just me schijnt lekkere koffie te hebben.
Nee, ze hebben de bas er bijna helemaal uit gedraaid. Op het hele album is de bas vrijwel afwezig.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien een opname tussen Cliff en Jason in
Maar gelukkig wél te zien:quote:
Misschien hadden ze toch spijt dat ze Les Claypool niet aangenomen haddenquote:Op donderdag 23 april 2020 19:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben de bas er bijna helemaal uit gedraaid. Op het hele album is de bas vrijwel afwezig.
Denk eerder dat ze de dood van Cliff nog niet verwerkt hadden.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien hadden ze toch spijt dat ze Les Claypool niet aangenomen hadden
Cars- Drivequote:
Vind ik ook goedquote:
Ik ga wel lopen!quote:Op donderdag 23 april 2020 19:38 schreef brother52 het volgende:
Met dit tempo kom je nooit thuis....
In een stretch-limo kan het prima.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Iemand buiten het huishouden naar huis rijden? Da's dan ¤390 pp.
Da's toevallig! Ik ook niet!quote:Op donderdag 23 april 2020 19:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De zanger is niet vorig jaar overleden
Wanneer dan wel?quote:Op donderdag 23 april 2020 19:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De zanger is niet vorig jaar overleden
20 jaar geleden.quote:
Je lijkt mij welquote:
+k +k s=nquote:
Pakweg anderhalf jaar geleden is er nog een Symphonic-versie van Drive uitgebracht. Het schijnt dat een bepaalde Radio 49-DJ hierbij een flinke vinger in de pap had.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
20 jaar geleden.
De zanger van al hun andere hits wel vorig jaar.
quote:Op donderdag 23 april 2020 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
+k +k s=n
We maken er gewoon een rebus van.
quote:Op donderdag 23 april 2020 19:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Whitesnake - Here I Go again de originele verise
Te laat...quote:Op donderdag 23 april 2020 19:28 schreef just me het volgende:
[..]
neem die van mij ook mee, ik ben vergeten de straat over te steken om naar de brievenbus te lopen
quote:Op donderdag 23 april 2020 19:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ben zojuist aan de bacon chips begonnen, laat de ramadan maar beginnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |