abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192757068
Baudet kan voor een onbeperkte stroom van kapjes zorgen. Ben benieuwd.
  woensdag 22 april 2020 @ 21:09:23 #52
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192757069
Kom maar door met de nummers _O_
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  woensdag 22 april 2020 @ 21:09:23 #53
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192757070
Mondkapjes battle: Hugo Deal aan Baudet dat er 10/20 miljoen kapjes in enkele dagen te leveren zijn.
Lang leven het kapitalisme, voor een oneindige prijs zijn ze natuurlijk prima leverbaar.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  woensdag 22 april 2020 @ 21:09:52 #54
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_192757076
quote:
Covid-19 causes sudden strokes in young adults, doctors say

The novel coronavirus appears to be causing sudden strokes in adults in their 30s and 40s who are not otherwise terribly ill, doctors reported Wednesday.

They said patients may be unwilling to call 911 because they have heard hospitals are overwhelmed by coronavirus cases.

There’s growing evidence that Covid-19 infection can cause the blood to clot unnaturally, and stroke would be an expected consequence of that.

Dr. Thomas Oxley, a neurosurgeon at Mount Sinai Health System in New York, and colleagues gave details of five people they treated. All were under the age of 50, and all had either mild symptoms of Covid-19 infection or no symptoms at all.

“The virus seems to be causing increased clotting in the large arteries, leading to severe stroke,” Oxley told CNN.

“Our report shows a seven-fold increase in incidence of sudden stroke in young patients during the past two weeks. Most of these patients have no past medical history and were at home with either mild symptoms (or in two cases, no symptoms) of Covid,” he added.

“All tested positive. Two of them delayed calling an ambulance,” Oxley said.

It is not common for people so young to have strokes, especially strokes in the large vessels in the brain.

“For comparison, our service, over the previous 12 months, has treated on average 0.73 patients every 2 weeks under the age of 50 years with large vessel stroke,” the team wrote in a letter to the New England Journal of Medicine. That’s fewer than two people a month.

A stroke in a large blood vessel causes severe damage if it is not removed right away. At least one patient has died and others are in rehabilitation facilities, intensive care or in the stroke unit. Only one went home but will require intense care, Oxley said.
https://edition.cnn.com/w(...)434921f5b48ecce4484b

Fuck, ik heb al twee weken last van plotse kortstondige evenwichtsstoornissen. Maar dat is geen typisch symptoom van beroerte.
are we infinite or am I alone
  woensdag 22 april 2020 @ 21:10:31 #55
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_192757089
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2020 21:09 schreef tompsv18 het volgende:
Iedereen 5 mondkapjes als je lid word.
  woensdag 22 april 2020 @ 21:11:33 #56
432997 Ven1972
Man met humor
pi_192757106
Ik volgde de debat ook, maar ik vind Wilders echt dom wat hij ook zei dat de horeca zo snel open moest gaan, niet 3 weken, maar in 3 dagen! Ik vind dat veel te snel gaan, want alles moet zo zorgvuldig gebeuren voor dat horeca over een tijdje weer open kan. Ik steun Rutte ook hierin wat hij ook tegen ons verteld dat de maatregelen een tijdje kan aangehouden worden voor zekerheid dat het virus echt niet fors kan toenemen, maar niks is op dit moment zeker.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_192757120
quote:
6s.gif Op woensdag 22 april 2020 21:09 schreef Vallon het volgende:
Mondkapjes battle: Hugo Deal aan Baudet dat er 10/20 miljoen kapjes in enkele dagen te leveren zijn.
Lang leven het kapitalisme, voor een oneindige prijs zijn ze natuurlijk prima leverbaar.
Nog nooit zo'n debat gevolgd als ik eerlijk ben. Maar het is wel een wedstrijdje elkaar overbluffen hé. :')
pi_192757126
quote:
6s.gif Op woensdag 22 april 2020 21:09 schreef Vallon het volgende:
Dat weten jij en ik en vele met ons ook TB.... Maar Hugo kennelijk niet.
Hallo iedereen ik kom eens kijken in deze crisistijd omdat er veel informatie op deze geweldige site te vinden is.
pi_192757136
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2020 21:09 schreef tompsv18 het volgende:
Kost maar 20 euro per mondkapje. _O_
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_192757140
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 21:11 schreef Ven1972 het volgende:
Ik volgde de debat ook, maar ik vind Wilders echt dom wat hij ook zei dat de horeca zo snel open moest gaan, niet 3 weken, maar in 3 dagen! Ik vind dat veel te snel gaan, want alles moet zo zorgvuldig gebeuren voor dat horeca over een tijdje weer open kan. Ik steun Rutte ook hierin wat hij ook tegen ons verteld dat de maatregelen een tijdje kan aangehouden worden voor zekerheid dat het virus echt niet fors kan toenemen, maar niks is op dit moment zeker.
Dat zei hij niet. Hij zei dat als er mogelijkheden of onderzoeken zijn die laten zien dat er ergens ruimte is, dat hij niet wacht tot 20 mei, maar al gelijk gaat schakelen.
  woensdag 22 april 2020 @ 21:14:06 #61
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_192757148
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 21:11 schreef Ven1972 het volgende:
Wilders is een draaikont, 3 weken geleden was hij nog voor een totale lockdown.

Mssn dat Geert en Wouter nog een partij op kunnen richten voor mensen die op een snelle manier hun standpunten aan de kapstok kunnen hangen.
pi_192757194
Baudet stuurt gewoon een koffer met smeergeld natuurlijk.

Lekker per opbod concurreren met de rest van de wereld. Economie nog meer naar de knoppen.

Hoewel ik het van ganse harte hoop dat Baudet dit waarmaakt en er over 10 dagen gewoon 10 miljoen deugdelijke mondkapjes zijn voor een schappelijke prijs.
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  woensdag 22 april 2020 @ 21:17:46 #63
432997 Ven1972
Man met humor
pi_192757215
quote:
7s.gif Op woensdag 22 april 2020 21:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Wilders is een draaikont, 3 weken geleden was hij nog voor een totale lockdown.

Mssn dat Geert en Wouter nog een partij op kunnen richten voor mensen die op een snelle manier hun standpunten aan de kapstok kunnen hangen.
Hmm snap ik ook, ze kunnen beter de politiek verlate. Dus ze hebben wel erg weinig steun van andere collega's politici.
  woensdag 22 april 2020 @ 21:17:56 #64
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192757221
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 21:09 schreef crystal_meth het volgende:

There’s growing evidence that Covid-19 infection can cause the blood to clot unnaturally, and stroke would be an expected consequence of that
Sws Go see your doctor.
//--//
Vwb bloedpropjes is dit volgens mij onderdeel van wat uitwerkingen t.g.v. longaandoeningen wat mij te binnen schiet (embolie) en waar dan weer bloedverdunners voor worden gegeven die weer leiden tot andere risico's.

quote:
bron: medischcontact
Bij een aanzienlijk deel van de patiënten die met covid-19 op de intensive care liggen, komen longembolieën voor. Het verklaart mogelijk voor een deel het ‘wonderlijke’ long-beeld waar deze patiënten mee kampen, zeggen onder andere intensivist Rik Endeman en internist-hematoloog Marieke Kruip van het Erasmus MC.
Niets in geneeskunde is makkelijk.
pi_192757234
Hoe meer ik erover nadenk, hoe triester ik die Wilders vind. Roept op tot een opening van de horeca ondanks dat iedere idioot kan bedenken dat dit veel te prematuur is. Maar Wilders weet dan ook natuurlijk en juist daarom grijpt hij dat aan, zodat hij een stok heeft om mee te slaan. :')
pi_192757243
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 21:17 schreef Vallon het volgende:

[..]

Sws Go see your doctor.
//--//
Vwb bloedpropjes is dit volgens mij onderdeel van wat uitwerkingen t.g.v. longaandoeningen wat mij te binnen schiet (embolie) en waar dan weer bloedverdunners voor worden gegeven die weer leiden tot andere risico's.
[..]

Niets in geneeskunde is makkelijk.
Gelukkig maar, anders was onze baan al geautomatiseerd geweest.
pi_192757244
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 21:16 schreef DireStraits7 het volgende:
Baudet stuurt gewoon een koffer met smeergeld natuurlijk.

Lekker per opbod concurreren met de rest van de wereld. Economie nog meer naar de knoppen.

Hoewel ik het van ganse harte hoop dat Baudet dit waarmaakt en er over 10 dagen gewoon 10 miljoen deugdelijke mondkapjes zijn voor een schappelijke prijs.
30 april gaat Auping en nog een bedrijf mondkapje produceren in Nederland..... Er schijnt al een bestelling gemaakt te zijn??
Hallo iedereen ik kom eens kijken in deze crisistijd omdat er veel informatie op deze geweldige site te vinden is.
pi_192757272
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2020 21:05 schreef _I het volgende:

[..]

Asscher vroeg het en die vroeg ook naar inzicht in de vraag die gesteld is. (rest niet meegekregen, toen was ik aan het tiepen)
Asscher is een van de weinige die wel intelligente vragen stelt.
pi_192757283
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 21:09 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

https://edition.cnn.com/w(...)434921f5b48ecce4484b

Fuck, ik heb al twee weken last van plotse kortstondige evenwichtsstoornissen. Maar dat is geen typisch symptoom van beroerte.
Klinkt absoluut nirt als ook maar iets wat op een beroerte lijkt. Dus zou me daar geen zorgen om maken.
pi_192757294
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 21:19 schreef Arts-assistent het volgende:

[..]

Gelukkig maar, anders was onze baan al geautomatiseerd geweest.
Je zei van de week dat je AI zag om foto's te beoordelen, dacht ik. Is dat nieuw en wordt dat ook bij jullie nu gebruikt?

Dat is toch wel degelijk een automatisering. Geen vervanging, maar wel gaaf toch dat dit mogelijk is?
pi_192757317
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 21:20 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Asscher is een van de weinige die wel intelligente vragen stelt.
Vind hem ook best te pruimen. Ben vandaag ook wel fan van Lilian.

Maar nog steeds geen idee wat ik zou moeten stemmen. (Maar das een heel ander gesprek. ;) )
  woensdag 22 april 2020 @ 21:22:37 #72
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_192757328
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 21:18 schreef DireStraits7 het volgende:
Hoe meer ik erover nadenk, hoe triester ik die Wilders vind. Roept op tot een opening van de horeca ondanks dat iedere idioot kan bedenken dat dit veel te prematuur is. Maar Wilders weet dan ook natuurlijk en juist daarom grijpt hij dat aan, zodat hij een stok heeft om mee te slaan. :')
Populist pur sang, veel schreeuwen maar als het over inhoud gaat naar iets anders kijken.
  woensdag 22 april 2020 @ 21:22:47 #73
432997 Ven1972
Man met humor
pi_192757331
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 21:18 schreef DireStraits7 het volgende:
Mee eens, dat gaan we ook niet doen zeker niet.
  woensdag 22 april 2020 @ 21:23:38 #74
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192757353
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 21:13 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Kost maar 20 euro per mondkapje. _O_
Het is ook zo kansloos wat hier gebeurd en jammer omdat het niets toevoegt.
En dan niet durven zeggen dat je extern niet meer dan ¤1 p/s gaat betalen.
//--//
En dan weten dat zorg, onderliggend, sws een economische discussie is die kosten heiemlijk verbergt in beschikbaarheid/capaciteit. Straks geen premie van ¤100/pppm maar ¤2400/pppjr.
' s Kijken hoe lang dat vol te houden is. ...
pi_192757360
Wat een warverhaal
Nieuw is niet altijd beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')