quote:Op woensdag 22 april 2020 20:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand dat wel eens gedaan met die fokstok
Ow ik dacht dat het de zilte Zeeuwse lucht wasquote:Op woensdag 22 april 2020 20:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand dat wel eens gedaan met die fokstok
Ik mag toch hopen voor de wereld van nietquote:Op woensdag 22 april 2020 20:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Aaaaaaaahhhhh bah bos..... nou potentieel heb je nu dus mogelijk een kind rondlopen
Weet ik veelquote:Op woensdag 22 april 2020 20:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen voor de wereld van niet
Ja, dat wel. Maar ik wil absoluut geen kinderen..quote:Op woensdag 22 april 2020 20:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet ik veelJe vult graag gleuven toch?
Ik heb je nummer nietquote:Op woensdag 22 april 2020 20:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kunt daar ook mensen voor bellen he
Zoals een wijze vrouw ooit zei:quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
Wat een dichterlijke vrijheidquote:Op woensdag 22 april 2020 20:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat Koen zijn vrouw iedere avond aan de prettige gort neukt.
quote:Op woensdag 22 april 2020 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je moet toch zelf een beetje de slingers ophangen in 't leven om er wat van te maken.
Dat eerste is een contactberoep en momenteel verbodenquote:
quote:Op woensdag 22 april 2020 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoezo is dit alleen voorbehouden aan mannen
Ik moet zeggen dat ik mij dan ook meer focus op de laatste 2quote:Op woensdag 22 april 2020 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat eerste is een contactberoep en momenteel verboden
Ben je aan het lopen?quote:Op woensdag 22 april 2020 20:41 schreef bitterbal het volgende:
K neem even een kijkje op het lange Voorhout 👀
wat is er met die Zeeuwse lucht?quote:Op woensdag 22 april 2020 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat het de zilte Zeeuwse lucht was
Dat is dan tegenwoordig weer een eitjequote:Op woensdag 22 april 2020 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik mij dan ook meer focus op de laatste 2![]()
no 'penda poins' inderdaadquote:Op woensdag 22 april 2020 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is dan tegenwoordig weer een eitje
lekkere etterquote:Op woensdag 22 april 2020 20:46 schreef FranticDJ het volgende:
stagiairs aan boord hebben shampoo nodig.
Dus ik heb Zwitsal baby shampoo gehaald
met foto's aubquote:Op woensdag 22 april 2020 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik verwacht een compleet verslag van alle avonturen die je gaat beleven
Als je wederhelft hebt kan je geen punten krijgenquote:Op woensdag 22 april 2020 20:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoezo? kan mn wederhelft niet zien door omstandigheden
gauw polite bellen..quote:Op woensdag 22 april 2020 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee weinig gespuis op straat
Zie wel grote groep mensen staan
Tot je denk zo'n Filipijnse onderbetaalde mannenkont ziet er ook wel vrouwelijk uit eigenlijk.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
yup. volgende week weer werken dus die gaan nog naar 4 op lopen ook
Ik vind van welquote:Op woensdag 22 april 2020 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je wederhelft hebt kan je geen punten krijgen
Ja zo'n kokmeeuw die steeds "AH CHIEP AAAH AAAAH CHIEP" vanuit z'n keel roept.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot je denk zo'n Filipijnse onderbetaalde mannenkont ziet er ook wel vrouwelijk uit eigenlijk.
quote:Op woensdag 22 april 2020 20:52 schreef bitterbal het volgende:
oh die staan in de rij voor @IJsdraakje
1,5 meter?quote:Op woensdag 22 april 2020 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee weinig gespuis op straat
Zie wel grote groep mensen staan
Endoch best kut.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tja ach, als het niet kan, dan kan het niet.
Dan zouden ze niet netjes in een rij staan, maar vechten om binnen te komen.. Zo zijn mensen namelijk..quote:
behalve jij?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
K kom zo langs een snoepwinkel van Marokkaanse jongens waar nooit iemand snoep koopt :p
Ik heb een beetje op het dorp gepast mijnheer de burgemeester maar voor de zekerheid moet u maar even teruglezenquote:
Alle inkoppertjes hierop zijn gewoon te makkelijkquote:Op woensdag 22 april 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
K kom zo langs een snoepwinkel van Marokkaanse jongens waar nooit iemand snoep koopt :p
‘Snoep’quote:Op woensdag 22 april 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
Volgende week zit je op de boot naar Marrakech?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
Nee, ik heb nu wel koffie in de Grand Gerbil.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Had je ook glitterpils in het lokale illegale bier etablissement?
Druk op het dorpspleintje.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een beetje op het dorp gepast mijnheer de burgemeester maar voor de zekerheid moet u maar even teruglezen
hoe lang is jouw lijstjequote:Op woensdag 22 april 2020 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alle inkoppertjes hierop zijn gewoon te makkelijk
Nee maar het is er altijd heel erg druk :pquote:
ze pakt de afstandsbediening.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar het is er altijd heel erg druk :p
Nu langs avond winkeltje waar de eigenaar een super dure porsche rijdt.....hoe doen ze dat toch he
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende week zit je op de boot naar Marrakech?
ik heb de tijdquote:Op woensdag 22 april 2020 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat ligt aan hoeveel tijd je mij er voor geeft
watquote:Op woensdag 22 april 2020 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, ik woon in Utrecht inmiddels.
Doe je daar ook paardrijden klepper de klap door het centrum in galop?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
twee van die halve kokosnoten tijdens het shoppen in Hoog Katrijntjequote:Op woensdag 22 april 2020 21:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe je daar ook paardrijden klepper de klap door het centrum in galop?
(mooi beeld op mijn netvlies)
Neequote:Op woensdag 22 april 2020 21:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe je daar ook paardrijden klepper de klap door het centrum in galop?
(mooi beeld op mijn netvlies)
Je komt toch oorspronkelijk uit Twente? of verwar ik je met iemand anders..quote:
Nee, heb je goedquote:Op woensdag 22 april 2020 21:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je komt toch oorspronkelijk uit Twente? of verwar ik je met iemand anders..
Dat geldt toch alleen tussen mensen?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. D'r is zo'n virusje dat roet in t eten gooit en zo.
Marrakesh.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende week zit je op de boot naar Marrakech?
paarden zijn toch net mensenquote:Op woensdag 22 april 2020 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat geldt toch alleen tussen mensen?
Ben gaan samenwonen met m'n vriend. En helaas geen werk, iets met virus en vacatures on hold en zoquote:Op woensdag 22 april 2020 21:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoe raak je in Utrecht dan?
werk je bij een soortgelijk iets als waar je zat maar dan daar?
Oh kats. Zal maar snel zadelen danquote:Op woensdag 22 april 2020 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat geldt toch alleen tussen mensen?
Oh.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik geloof dat de kech enigszins bedoeld was
Ah, ja snap 'm.. Hopen dat je gauw wat vindt danquote:Op woensdag 22 april 2020 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben gaan samenwonen met m'n vriend. En helaas geen werk, iets met virus en vacatures on hold en zo. Echt waardeloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik deel deze mening.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Stroopwafels met chocola zijn overrated. Dat wilde ik even kwijt,
Dit vind ik moeilijk te geloven.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah, ja snap 'm.. Hopen dat je gauw wat vindt danIk doe m'n best, maar zie t voorlopig wel somber inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jij bent van baan gewisseld?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe m'n best, maar zie t voorlopig wel somber in.
Jij bent van baan gewisseld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waaaaarquote:Op woensdag 22 april 2020 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
dakterras is van je anderhalvetinderman?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:17 schreef bitterbal het volgende:
wat sfeerfotos
hofvijfer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de blauwe daken rechts worden ook wel de tieten van den haag genoemd.
Ingang binnenhof
[ afbeelding ]
En mijn toekomstig dakterras![]()
[ afbeelding ]
en pizza met ham en ananas is underratedquote:Op woensdag 22 april 2020 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Wow da's wel heel iets andersquote:Op woensdag 22 april 2020 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank, laatste keer dat ik een beetje in de buurt van het centrum was, was toen ik naar jou ging. Daarvoor ook al een tijd niet geweest.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:17 schreef bitterbal het volgende:
wat sfeerfotos
hofvijfer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ingang binnenhof
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
truequote:Op woensdag 22 april 2020 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
Stroopwafels het lekkerste even in de oven of op een kop warme thee.
nee tinderman woont in het strijkijzer.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dakterras is van je anderhalvetinderman?
Zeg is dat nog steeds zo'n bouwput daar 'om de hoek' bij die hofvijver plas?
alweer paar jaar geleden dat ik er was..
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dank, laatste keer dat ik een beetje in de buurt van het centrum was, was toen ik naar jou ging. Daarvoor ook al een tijd niet geweest.
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
20 seconden in de magnetron en dan opdrinken dat spul en dan ben ik niet eens van het zoetquote:Op woensdag 22 april 2020 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
Stroopwafels het lekkerste even in de oven of op een kop warme thee.
waar is dit dan? ik ben geen Den Haag ghettotokkie die alles uit z'n duim weet hoor. Ik heb er 1,5u over gedaan om van CS naar dat markt plaats gebeuren bij t binnenhof te wandelenquote:Op woensdag 22 april 2020 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee tinderman woont in het strijkijzer.
Hofvijfer is geen bouwplaats meer
Iedereen daar ook aan het thuiswerken zeker. Rustig.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:17 schreef bitterbal het volgende:
wat sfeerfotos
hofvijfer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ingang binnenhof
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, zee verruild voor t bosquote:
Hi Fogel! Idd, long time no see.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:18 schreef Fogel het volgende:
Lang niet gezien Samzz!
Hoop dat je snel weer werk hebt
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waar is dit dan? ik ben geen Den Haag ghettotokkie die alles uit z'n duim weet hoor. Ik heb er 1,5u over gedaan om van CS naar dat markt plaats gebeuren bij t binnenhof te wandelen
Mijn verjaardag was twee maanden geleden.quote:
Jij snapt het. Gefeliciteerd met je trouwerij.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
20 seconden in de magnetron en dan opdrinken dat spul en dan ben ik niet eens van het zoet
Jammer van die moderne gebouwen op de achtergrond.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:17 schreef bitterbal het volgende:
wat sfeerfotos
hofvijfer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ingang binnenhof
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik reed vanmiddag naar huis en dat was niet rustig..quote:Op woensdag 22 april 2020 21:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Iedereen daar ook aan het thuiswerken zeker. Rustig.
Klinkt best idyllisch of zo.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]En galopperdegop over de oudegracht
waren wel wat mensen op straat hoor. aan het chillenquote:Op woensdag 22 april 2020 21:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Iedereen daar ook aan het thuiswerken zeker. Rustig.
Ja Uitstraling zat weer cryptisch te doen over iemand en we dachten dat het misschien over jou ging.quote:
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn verjaardag was twee maanden geleden.
dat vind ik juist super vet. De mixquote:Op woensdag 22 april 2020 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jammer van die moderne gebouwen op de achtergrond.
Geen hooikoorts, geen allergiequote:Op woensdag 22 april 2020 21:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Slechte ruilhooikoorts / allergie etc. brr
het is een driehoek :pquote:Op woensdag 22 april 2020 21:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zie hier geen strijkijzer in.. nog eerder een augurk.
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit een gevangenis in Moskou?
Ik vind stroopwafels zonder chocolade lekkerder. En chocolade zonder stroopwafels ookquote:Op woensdag 22 april 2020 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit vind ik moeilijk te geloven.
[..]
Ik doe m'n best, maar zie t voorlopig wel somber in.
Jij bent van baan gewisseld?
Ik heb niet verder teruggelezen dan t doucheverhaal en dat was ik niet.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja Uitstraling zat weer cryptisch te doen over iemand en we dachten dat het misschien over jou ging.
Heeeyyyyy Sammzie, veel teken al los moeten peuteren?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen hooikoorts, geen allergie. En ik houd van t bos
.
Op de teken na.
Thuiswerken is op een gegeven moment ook bluh, maar ik zal daar niet over klagen want ik weet hoe goed ik het eigenlijk heb.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zee verruild voor t bos.
[..]
Hi Fogel! Idd, long time no see.
Ik hoop t ook. Thuis zitten is bluh. Hoe is t met jou?
Bittertours.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:17 schreef bitterbal het volgende:
wat sfeerfotos
hofvijfer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ingang binnenhof
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op zich is stroopwafel op zichzelf al winning.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind stroopwafels zonder chocolade lekkerder. En chocolade zonder stroopwafels ook
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet verder teruggelezen dan t doucheverhaal en dat was ik niet.
Ik dus niet, eigenlijk mag ik niks zeggen, want ik woon zelf in zo'n moderne woontoren...quote:Op woensdag 22 april 2020 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat vind ik juist super vet. De mix
Welk doucheverhaalquote:Op woensdag 22 april 2020 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga je mond eens spoelenquote:Op woensdag 22 april 2020 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
en pizza met ham en ananas is underrated
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bittertours.Het Binnenhof is een machtig interessant gebouw
Ja dat wist ikquote:Op woensdag 22 april 2020 21:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Thuiswerken is op een gegeven moment ook bluh, maar ik zal daar niet over klagen want ik weet hoe goed ik het eigenlijk heb.
Helemaal prima hiergeen idee precies hoe lang het geleden is, maar ik woon samen alweer een poos en da's helemaal top. Wat minder top is, is dat de ene na de andere reis niet door lijkt te gaan, maar daar heeft heel de wereld last van dus laat gaan.
Misschien, doe niet heel veel met metaal.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Check ff het gereedschap topic, denk dat jij het wel weet.
Sorry als mede-streekgenoot, Den Haag heeft serieus lijkt het wel maar een zooi moderne gebouwen neergeplempt alsof ze een mix willen zijn van Amsterdam en Rotterdam. Rotterdam is best indrukwekkend, Den Haag, niet echtquote:Op woensdag 22 april 2020 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat vind ik juist super vet. De mix
Wait wut.... er kán dus wel een verhaal tussen zitten wat jij wél bent????quote:Op woensdag 22 april 2020 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Nou. Ik ben niet zwanger iig.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welk doucheverhaal
Nee hij zei dat iemand die absoluut geen kinderen wilde maar waarbij het kippenhok er niet uit mocht worden gehaald, ongewenst zwanger bleek te zijn en dat ik haar goed kende. Vandaar.
Eensquote:Op woensdag 22 april 2020 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op zich is stroopwafel op zichzelf al winning.
Nee rotterdam loopt wel voorop maar nu heeft den haag grootse plannen, The grace naast het strijkijzer en op het spui waar dat hotel zit komt ook een toren.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sorry als mede-streekgenoot, Den Haag heeft serieus lijkt het wel maar een zooi moderne gebouwen neergeplempt alsof ze een mix willen zijn van Amsterdam en Rotterdam. Rotterdam is best indrukwekkend, Den Haag, niet echt
Tonybabyquote:Op woensdag 22 april 2020 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Nou. Ik ben niet zwanger iig.
Van een chocoladebaby misschien. Coronakilo's
.
Als het een verhaal van US is, dan neequote:Op woensdag 22 april 2020 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wait wut.... er kán dus wel een verhaal tussen zitten wat jij wél bent????
Whehehehquote:Op woensdag 22 april 2020 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het een verhaal van US is, dan nee.
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het een verhaal van US is, dan nee.
O echt?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zal volgende keer binnen wel fotos maken. er schijnt onder het binnenhof richting stad ook een tunnenstelsel te lopen.
In november/december zou dat kunnen ja! Ik ben in februari verhuisd.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
@:sammzz sinds wanneer ben je hier weg dan? had volgens mij tijdje* geleden het idee dat jij de gamma in liep toen ik wegreed van de parkingMaar is eigenlijk niet blijven hangen om te vragen
*in november/december
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Nou. Ik ben niet zwanger iig.
Van een chocoladebaby misschien. Coronakilo's
.
You sure?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik getest omdat velen er zo positief over zijn... maar sjezus, wat een zoete meuk. Hoe krijg je het weg?quote:
oooh nog maar net. de heimwee moet nog komenquote:Op woensdag 22 april 2020 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
In november/december zou dat kunnen ja! Ik ben in februari verhuisd.
Iets te makkelijkquote:Op woensdag 22 april 2020 21:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die heb ik getest omdat velen er zo positief over zijn... maar sjezus, wat een zoete meuk. Hoe krijg je het weg?
ik ben er nog niet binnen geweestquote:Op woensdag 22 april 2020 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O echt?![]()
Ik heb een keer een rondleiding gedaan door de Ridderzaal en Tweede Kamer. Was heel gaaf.
Well, ben benieuwdquote:Op woensdag 22 april 2020 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee rotterdam loopt wel voorop maar nu heeft den haag grootse plannen, The grace naast het strijkijzer en op het spui waar dat hotel zit komt ook een toren.
Ik kan niet ontkennen dat ik het rijden op het strand enorm mis. En het paard ook.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oooh nog maar net. de heimwee moet nog komen
Eeeeen het gaat weer over m'n pielquote:Op woensdag 22 april 2020 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n faxpiel, daar kan niet elke darm tegen.
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat ik het rijden op het strand enorm mis. En het paard ook.
Maar goed, dat heb je al snel wanneer t land in een intelligente lockdown zit.
Whehe wij doen wel eens 'toerist in eigen land' toen hebben we een tour geboekt met een of andere knakker die een rondleiding gaf waar allerlei luitjes vermoord waren in DHquote:Op woensdag 22 april 2020 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O echt?![]()
Ik heb een keer een rondleiding gedaan door de Ridderzaal en Tweede Kamer. Was heel gaaf.
Nu wil ik die tunnels zienquote:Op woensdag 22 april 2020 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben er nog niet binnen geweest
Ja, dat probleem blijf ik houden. Ik verveel me echt de tyfus, kan m'n vriendinnen niet bezoeken (bellen/appen is toch anders) en kan hier ook niet echt wat opbouwen nuquote:Op woensdag 22 april 2020 21:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan door onder andere de corona wederhelft ook niet zien nu dusja.
'goed' dat ik volgende week weer moet werken. Dan gaat 't gat in mn hand weer even dichten gedachten op wat anders.
Jemig gaat het nou nog steeds daarover?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welk doucheverhaal
Nee hij zei dat iemand die absoluut geen kinderen wilde maar waarbij het kippenhok er niet uit mocht worden gehaald, ongewenst zwanger bleek te zijn en dat ik haar goed kende. Vandaar.
Nietquote:Op woensdag 22 april 2020 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die staat op half internet nerdje
Mijn schuld. Ik las de mention pas net.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jemig gaat het nou nog steeds daarover?
ja das kutquote:Op woensdag 22 april 2020 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat probleem blijf ik houden. Ik verveel me echt de tyfus, kan m'n vriendinnen niet bezoeken (bellen/appen is toch anders) en kan hier ook niet echt wat opbouwen nu.
Ik eet ze niet meer dus meer voor jou...quote:
Alles kan als je maar wil. En misschien krijg je daarna gratis kost en logie, is wel een risico.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet er weinig vanaf. geloof dat je er niet in kan
Nu zeker neitquote:Op woensdag 22 april 2020 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet er weinig vanaf. geloof dat je er niet in kan
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zal volgende keer binnen wel fotos maken. er schijnt onder het binnenhof richting stad ook een tunnenstelsel te lopen.
Ah okeequote:Op woensdag 22 april 2020 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn schuld. Ik las de mention pas net.
Ik heb nog wel wat ideetjes, maar ik kan me er niet toe zetten of zo...quote:Op woensdag 22 april 2020 21:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja das kutdan komen de muren wel een beetje op je af.
Beetje tekenen? maar dat doe je ook geen hele dagen gok ik. Doe ik zelf ook niet met de hobby projectjes.
oh ja, dat ken ik ookquote:Op woensdag 22 april 2020 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat ideetjes, maar ik kan me er niet toe zetten of zo...
Nicequote:Ik ga iig wel iedere dag minimaal een uur wandelen met de honden, dat is wel fijn.
Ik ben niet op zoek dus dat scheelt :p DJ ook niet en Bal en LTDGFK gaan binnenkort trouwen dus ook niet.quote:
LEUK HE DIE CORONTENE!quote:Op woensdag 22 april 2020 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, en zo is er weer een dag omIk kan wel turfjes op de muur gaan zetten of zo
truste flesquote:Op woensdag 22 april 2020 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Welterusten en tot morgen maar weer allen
Ik ben met een kwartet roodborstjes bezig en ben op de helftquote:Op woensdag 22 april 2020 21:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ja, dat ken ik ook*denkend aan mijn garage vol half-affe projecten
[..]
Niceik ben allergisch aan het worden voor honden
nee nog nooit ;pquote:Op woensdag 22 april 2020 21:36 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal ben je in t vredespaleis geweest? ofja dat internationale hof van justitie?
dat gaat maar 1x per jaar open voor bezoekerts.. is wel mooi hoor
Wat tof!quote:Op woensdag 22 april 2020 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
http://haagsehotspots.nl/underground-den-haag/
Ja. Allemaal van die inside jokes die ik niet begrijp. En hoogstwaarschijnlijk ook niet wil begrijpen.quote:
Zeg je ook alleen maar omdat je er niet mag komenquote:
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben met een kwartet roodborstjes bezig en ben op de helft.
Trusten fles!quote:Op woensdag 22 april 2020 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Welterusten en tot morgen maar weer allen
Volgens mij heb ik al drie jaar een ban of zoquote:Op woensdag 22 april 2020 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg je ook alleen maar omdat je er niet mag komen.
Of inmiddels wel weer?
Ja, t komt wel weer opborrelen uiteindelijkquote:Op woensdag 22 april 2020 21:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ach komt vanzelf weer hoor
beter even wegleggen dan dan wanneer je t geforceerd af gaat maken.
ik heb zo een aantal sieradenkistjes liggen :x. heb daar wat foutjes in gemaakt dus moet wat meer schuren. En daar heb ik een tiefus hekelt an..
Netjesquote:Op woensdag 22 april 2020 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al drie jaar een ban of zo
Je was ook wel heel vervelend.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al drie jaar een ban of zo
Nicequote:Op woensdag 22 april 2020 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, t komt wel weer opborrelen uiteindelijk. Hart en klaver zijn af.
quote:Oh ja, jij doet veel met hout he. Zo gaaf als je dat kan.
Ja, heb de reacties ook gelezen. Ik hou van dat soort dingen.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
onder het artikel de eerste reactie: die zegt er in geweest te zijn
die lijkt op die Dolores van Harry potterquote:Op woensdag 22 april 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
dit ben ik over 20 jaar
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Walkin closetquote:Op woensdag 22 april 2020 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice
[..]vrijdag walk in closet opleveren 'om de hoek' van daar waar jij ongeveer woonde
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
dit ben ik over 20 jaar
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Dat weet ik niet maar ik ken US nog niet zo lang en kan me er niets bij voorstellen dat hij ergens zo vervelend was dat hij een ban heeft.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nu de hamvraag
Kunnen mensen veranderen
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar ik ken US nog niet zo lang en kan me er niets bij voorstellen dat hij ergens zo vervelend was dat hij een ban heeft.
Serieus, ik ken @UitStraling ook uit de Relaties SC en daar was ie echt andersquote:Op woensdag 22 april 2020 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar ik ken US nog niet zo lang en kan me er niets bij voorstellen dat hij ergens zo vervelend was dat hij een ban heeft.
Ik heb vandaag drie posts gelezen van m en heb weer flashbacks naar toen.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit dus geen idee, kan best zo zijn hoor.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Serieus, ik ken @:uitstraling ook uit de Relaties SC en daar was ie echt anders
ja man.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Wacht even, is Frantic ook een allergische kneus?
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb vandaag drie posts gelezen van m en heb weer flashbacks naar toen.
Misschien heeft ie geleerd van die banquote:Op woensdag 22 april 2020 21:46 schreef Koen66 het volgende:
Toen ie hier aan kwam zetten dacht ik serieus 'o nee hč' maar hier kan je hem er prima bij hebben
hoe danquote:Op woensdag 22 april 2020 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb spierpijn in mijn kont van de tuin ontdoen van onkruid en mos.![]()
Dat was dan weer niet in mijn tijdquote:
Mja dit is best een leuke SC en US doet hier gewoon gezellig mee.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb vandaag drie posts gelezen van m en heb weer flashbacks naar toen.
Die mods ook altijd...quote:
niet in de slowchat. sowieso verzuurde bende die slowchatquote:Op woensdag 22 april 2020 21:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat was dan weer niet in mijn tijd. Of was het niet in de Relaties SC
zo een die in real life niks te zeggen heeftquote:Op woensdag 22 april 2020 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar kan ik me nog minder bij voorstellen.
Ik geloof je op je woord. Dat was in SC relaties absoluut niet zo.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja dit is best een leuke SC en US doet hier gewoon gezellig mee.
Ik heb nog een meet gehad met een fors aantal daarvanquote:Op woensdag 22 april 2020 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet in de slowchat. sowieso verzuurde bende die slowchat
Heyquote:
Hooikoorts (gelukkig vooral bomen/vroeg in het jaar), zo'n beetje alles aan dieren, bepaald fruit en peulvruchten, noten en (teveel aan) lactose geeft me darmaids. Plus een hoop wasmiddel/afwasmiddel/zeep etc waar ik gruwelijke jeuk van krijg.quote:
Zeker, ik ben een heel ander mens tegenwoordig.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien heeft ie geleerd van die ban.
Ja hallo.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb nog een meet gehad met een fors aantal daarvan
Eigenlijk precies hetzelfde.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HeyMwah kan op dit moment beter maar kan ook slechter hehe en daar?
I threw my back into it.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |