Hiermee begon het bijna 5 jaar geleden allemaal. Haushofer wilde een boek schrijven. Hij zette door en het boek Ruimte, Tijd, Materie is vanaf vandaag te koop! Epsilon Uitgaven heeft zijn boek in een oplage van 500 gedrukt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 08:27 schreef Haushofer het volgende:
Aangezien ik het altijd erg leuk heb gevonden om wetenschap te popularizeren en ik alweer meer dan tien jaar op wetenschapsfora rondbungel, heb ik een tijdje geleden besloten om de gok te wagen en een populair-wetenschappelijk boek te gaan schrijven. Het idee is een boek over kwantumzwaartekracht, waarbij de zoektocht naar de vereniging tussen Einsteins zwaartekrachtstheorie en de kwantummechanica, en de rol van ruimte en tijd in de natuurkunde, centraal staat
Ivm corona kan er op dit moment geen handtekening worden gegarandeerd helaas voor zover ik weet. Dat was wel het plan maar dingen veranderen helaas.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:55 schreef miss_sly het volgende:
Ja! Ik doe mee, want ik wil kans maken op een gesigneerde versie ❤
Als ik niet win, koop ik het boek zelf. Alleen heb ik dan geen handtekening.
Is er eens iets wat ik écht graag wil winnenquote:
heb het boek al in huis, maar ik wil wel meeloten in de ballenbak en als ik win kan het boek naar @heywooduquote:Op woensdag 22 april 2020 20:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is er eens iets wat ik écht graag wil winnen
¤40 is te veel voor je?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:13 schreef Klaploper het volgende:
Ik wil hem graag winnen! Ik volg alle berichten van HH al jaren met interesse. Mocht ik niet winnen dan is de kans groot dat ik het boek alsnog koop.
Wel pas over een paar maanden, want op dit moment is 40 toch erg veel voor mij.
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
heb het boek al in huis, maar ik wil wel meeloten in de ballenbak en als ik win kan het boek naar @:heywoodu
Opgelost zo?
Ik vind het best hoorquote:Op woensdag 22 april 2020 21:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
![]()
Als @:Lucky_Strike daar mee akkoord is uiteraard, anders ga ik gewoon even wachten tot ik 40 euro voor een boek kan betalen, het lijkt me het waard
Dus meer Leonard, minder Sheldon?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:30 schreef Hi_flyer het volgende:
Leuk, hebben hebben hebben! Zit zelf ook in de natuurkundehoek, maar dan toegepaste.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |