quote:Op woensdag 22 april 2020 20:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand dat wel eens gedaan met die fokstok
Ow ik dacht dat het de zilte Zeeuwse lucht wasquote:Op woensdag 22 april 2020 20:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand dat wel eens gedaan met die fokstok
Ik mag toch hopen voor de wereld van nietquote:Op woensdag 22 april 2020 20:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Aaaaaaaahhhhh bah bos..... nou potentieel heb je nu dus mogelijk een kind rondlopen
Weet ik veelquote:Op woensdag 22 april 2020 20:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen voor de wereld van niet
Ja, dat wel. Maar ik wil absoluut geen kinderen..quote:Op woensdag 22 april 2020 20:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet ik veelJe vult graag gleuven toch?
Ik heb je nummer nietquote:Op woensdag 22 april 2020 20:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kunt daar ook mensen voor bellen he
Zoals een wijze vrouw ooit zei:quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
Wat een dichterlijke vrijheidquote:Op woensdag 22 april 2020 20:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat Koen zijn vrouw iedere avond aan de prettige gort neukt.
quote:Op woensdag 22 april 2020 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je moet toch zelf een beetje de slingers ophangen in 't leven om er wat van te maken.
Dat eerste is een contactberoep en momenteel verbodenquote:
quote:Op woensdag 22 april 2020 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoezo is dit alleen voorbehouden aan mannen
Ik moet zeggen dat ik mij dan ook meer focus op de laatste 2quote:Op woensdag 22 april 2020 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat eerste is een contactberoep en momenteel verboden
Ben je aan het lopen?quote:Op woensdag 22 april 2020 20:41 schreef bitterbal het volgende:
K neem even een kijkje op het lange Voorhout 👀
wat is er met die Zeeuwse lucht?quote:Op woensdag 22 april 2020 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat het de zilte Zeeuwse lucht was
Dat is dan tegenwoordig weer een eitjequote:Op woensdag 22 april 2020 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik mij dan ook meer focus op de laatste 2![]()
no 'penda poins' inderdaadquote:Op woensdag 22 april 2020 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is dan tegenwoordig weer een eitje
lekkere etterquote:Op woensdag 22 april 2020 20:46 schreef FranticDJ het volgende:
stagiairs aan boord hebben shampoo nodig.
Dus ik heb Zwitsal baby shampoo gehaald
met foto's aubquote:Op woensdag 22 april 2020 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik verwacht een compleet verslag van alle avonturen die je gaat beleven
Als je wederhelft hebt kan je geen punten krijgenquote:Op woensdag 22 april 2020 20:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoezo? kan mn wederhelft niet zien door omstandigheden
gauw polite bellen..quote:Op woensdag 22 april 2020 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee weinig gespuis op straat
Zie wel grote groep mensen staan
Tot je denk zo'n Filipijnse onderbetaalde mannenkont ziet er ook wel vrouwelijk uit eigenlijk.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
yup. volgende week weer werken dus die gaan nog naar 4 op lopen ook
Ik vind van welquote:Op woensdag 22 april 2020 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je wederhelft hebt kan je geen punten krijgen
Ja zo'n kokmeeuw die steeds "AH CHIEP AAAH AAAAH CHIEP" vanuit z'n keel roept.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot je denk zo'n Filipijnse onderbetaalde mannenkont ziet er ook wel vrouwelijk uit eigenlijk.
quote:Op woensdag 22 april 2020 20:52 schreef bitterbal het volgende:
oh die staan in de rij voor @IJsdraakje
1,5 meter?quote:Op woensdag 22 april 2020 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee weinig gespuis op straat
Zie wel grote groep mensen staan
Endoch best kut.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tja ach, als het niet kan, dan kan het niet.
Dan zouden ze niet netjes in een rij staan, maar vechten om binnen te komen.. Zo zijn mensen namelijk..quote:
behalve jij?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
K kom zo langs een snoepwinkel van Marokkaanse jongens waar nooit iemand snoep koopt :p
Ik heb een beetje op het dorp gepast mijnheer de burgemeester maar voor de zekerheid moet u maar even teruglezenquote:
Alle inkoppertjes hierop zijn gewoon te makkelijkquote:Op woensdag 22 april 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
K kom zo langs een snoepwinkel van Marokkaanse jongens waar nooit iemand snoep koopt :p
‘Snoep’quote:Op woensdag 22 april 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
Volgende week zit je op de boot naar Marrakech?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
Nee, ik heb nu wel koffie in de Grand Gerbil.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Had je ook glitterpils in het lokale illegale bier etablissement?
Druk op het dorpspleintje.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een beetje op het dorp gepast mijnheer de burgemeester maar voor de zekerheid moet u maar even teruglezen
hoe lang is jouw lijstjequote:Op woensdag 22 april 2020 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alle inkoppertjes hierop zijn gewoon te makkelijk
Nee maar het is er altijd heel erg druk :pquote:
ze pakt de afstandsbediening.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar het is er altijd heel erg druk :p
Nu langs avond winkeltje waar de eigenaar een super dure porsche rijdt.....hoe doen ze dat toch he
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende week zit je op de boot naar Marrakech?
ik heb de tijdquote:Op woensdag 22 april 2020 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat ligt aan hoeveel tijd je mij er voor geeft
watquote:Op woensdag 22 april 2020 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, ik woon in Utrecht inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |