His father will hear about itquote:Op woensdag 22 april 2020 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit nu op 100En ik weet er 1 niet die bijna 1200 keer genoemd is
haha wowquote:
Die had ik welquote:Op woensdag 22 april 2020 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik vergat Tonks, Bellatrix en ChoGodin
Dat is niet hetzelfde vriendquote:Op woensdag 22 april 2020 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je toch alsnog doen alleen op een later moment
Nee, maar niks is hetzelfde dit jaarquote:Op woensdag 22 april 2020 19:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde vriend![]()
Maar ben pas richting eind september jarig dus heeeeeel misschien heb ik geluk.
Binns wist ik wel.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:48 schreef Fok-it het volgende:
Hassan Mostafa
Wilkie Twycross
Cuthbert Binns
Je bent wel echt een oppernerd als je deze gewoon weet
Ik ging nog alle boeken af met alle belangrijke personages maar toch nog een hoop kwijt dusquote:Op woensdag 22 april 2020 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die had ik welEn de Ierse aanvoerder van het WK Quidditch ook, maar Draco Malfoy niet
selectief geheugen genot
Binns wist ik wel.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:48 schreef Fok-it het volgende:
Hassan Mostafa
Wilkie Twycross
Cuthbert Binns
Je bent wel echt een oppernerd als je deze gewoon weet
quote:Op woensdag 22 april 2020 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hassan Mostafa is een gepensioneerde Egyptische voetballer. Hij speelde als een verdedigende middenvelderpositie voor de club El Dakhleya en de Egyptische nationale ploeg van Egypte. Hij is momenteel de assistent-manager van Smouha SC.
Wtf doet hij in Harry Potter?
Welk cijfer zou ik haar gevenquote:Op woensdag 22 april 2020 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Meisje in mijn klas heeft mooi cijfer gehaald voor wiskunde waardoor ze nu overgaat.
Krijg allemaal berichten in caps binnen.
Nouja, daar doe je het voor
Dacht dat die een vriend hadquote:
quote:
Zijn wel een beetje suffe dingen om mee te pronken hoorquote:Op woensdag 22 april 2020 21:29 schreef Fok-it het volgende:
Wat Etto heeft met zijn anzichtkaarten heb ik met mijn boekjes. Geluksmomentje om nieuwe boeken uit te pakken
nee, die japanse tekenfilmmeukquote:Op woensdag 22 april 2020 21:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zijn wel een beetje suffe dingen om mee te pronken hoor
Dat is geschiedenis vriend. Daar hebben mensen het over 250 jaar nog steeds overquote:Op woensdag 22 april 2020 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, die japanse tekenfilmmeuk
Wat denk je dat er met boeken gebeurt die 250 jaar geleden geschreven zijn?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar hebben mensen het over 250 jaar nog steeds over
35+?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen tinder. En mijn leeftijdsgrens staat niet op 27+.
Iedere vrouw houdt van een man op leeftijdquote:Op woensdag 22 april 2020 21:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen tinder. En mijn leeftijdsgrens staat niet op 27+.
Heb ik nog geen last vanquote:Op woensdag 22 april 2020 21:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iedere vrouw houdt van een man op leeftijd
Die staan bij Etto in de kastquote:Op woensdag 22 april 2020 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat denk je dat er met boeken gebeurt die 250 jaar geleden geschreven zijn?
Hij kent mij alquote:Op woensdag 22 april 2020 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je foto naar Kidd gestuurd ter beoordeling
Nee Etto leest geen literatuur. Die leest alleen geschiedenisboeken en kijkt naar anzichtkaarten met een pijp in zijn mondquote:Op woensdag 22 april 2020 21:44 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Die staan bij Etto in de kast
Nee. Ik zou geen vrouw kunnen daten die veel ouder was dan ikquote:Op woensdag 22 april 2020 21:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Zouden jullie met een vrouw van 40 gaan.
Of 27 met kind
si.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Etto leest geen literatuur. Die leest alleen geschiedenisboeken en kijkt naar anzichtkaarten met een pijp in zijn mond
heb toch geen tinder mortey trust mequote:Op woensdag 22 april 2020 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus dan gaan we horen of jij dit bent
Op een oude fiets moet je het lerenquote:Op woensdag 22 april 2020 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Ik zou geen vrouw kunnen daten die veel ouder was dan ik
Daarom moet je een keer reageren op mijn dm'squote:Op woensdag 22 april 2020 21:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren
Een geschiedenisboek is ook een boekquote:Op woensdag 22 april 2020 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Etto leest geen literatuur. Die leest alleen geschiedenisboeken en kijkt naar anzichtkaarten met een pijp in zijn mond
True that.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:48 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Een geschiedenisboek is ook een boek
Wowquote:Op woensdag 22 april 2020 21:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom moet je een keer reageren op mijn dm's
Niks mis met oudere vrouw. Kan ze mij lekker financieel verzorgen.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Of 27 met kind
Dat is echt mijn droomquote:Op woensdag 22 april 2020 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis met oudere vrouw. Kan ze mij lekker financieel verzorgen.
Ik ben meer van de prentenboeken, maar geschiedenis is ook interessant.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True that.
Zowel fictie als non-fictie is genot.
ik had eentje van 21 met kindquote:Op woensdag 22 april 2020 21:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Of 27 met kind
via facetime mag ik hopenquote:Op woensdag 22 april 2020 21:59 schreef Mortaxx het volgende:
Oh god volgens mij heb ik een Tinder date dit weekend
Vind dit wel een beetje Barbie-praktijken jaquote:Op woensdag 22 april 2020 22:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
we hebben een lockdown ik weet niet hoor
Ja verdomme kan nu niet terug denk ikquote:Op woensdag 22 april 2020 22:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
we hebben een lockdown ik weet niet hoor
tuurlijkquote:Op woensdag 22 april 2020 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja verdomme kan nu niet terug denk ik
Maar ik heb zelf huidhongerquote:Op woensdag 22 april 2020 22:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tuurlijk
even die kech vertellen dat je graag de richtlijnen van het rivm handhaafd en een date (anders dan facetime/skype/whatever) niet doorgaat
Misschien wil ze wel op 1.5 meter Met hem in de tuin zitten weet jij veelquote:Op woensdag 22 april 2020 22:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tuurlijk
even die kech vertellen dat je graag de richtlijnen van het rivm handhaafd en een date (anders dan facetime/skype/whatever) niet doorgaat
Wordt je door FOK! zelf nog niet genoeg intellectueel uitgedaagd?quote:
WE LEVEN IN EEN MOEILIJKE TIJD EN DEZE TIJD OVERLEVEN WE ALLEEN ALS WE ALLEMAAL ONS AAN DE REGELS HOUDEN DUS OOK MORTAXX !!!quote:Op woensdag 22 april 2020 22:06 schreef Fok-it het volgende:
Zo, weepee laat even onsubtiel weten hoe hij over ongehoorzame dames denkt
Is dit wel romantisch genoegquote:Op woensdag 22 april 2020 22:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Misschien wil ze wel op 1.5 meter Met hem in de tuin zitten weet jij veel
Voor intellectuele uitdaging kijk ik wel in NWSquote:Op woensdag 22 april 2020 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt je door FOK! zelf nog niet genoeg intellectueel uitgedaagd?
In tijden van corona welquote:
De posts van Nikonlover zorgen wel voor spectaculaire inzichten jaquote:Op woensdag 22 april 2020 22:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Voor intellectuele uitdaging kijk ik wel in NWS
haha dan ken je mortax nietquote:Op woensdag 22 april 2020 22:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Misschien wil ze wel op 1.5 meter Met hem in de tuin zitten weet jij veel
r/rapekink even doorspieken en je komt erachter dat dit niet per se nep hoeft te zijnquote:
Even checken, ik ken dat nietquote:Op woensdag 22 april 2020 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
r/rapekink even doorspieken en je komt erachter dat dit niet per se nep hoeft te zijn
Haha. Ik kan je een verhaal sturen vanaf daar wat nog 10x zo erg is, maar ik denk dat je tere zieltje dat iets te ver vindt gaanquote:Op woensdag 22 april 2020 22:16 schreef Opsonisatie het volgende:
What the fuck lees ik daar allemaal joh
Doe het eensquote:Op woensdag 22 april 2020 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. Ik kan je een verhaal sturen vanaf daar wat nog 10x zo erg is, maar ik denk dat je tere zieltje dat iets te ver vindt gaan
Mag wel na 3 jaarquote:Op woensdag 22 april 2020 22:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha dan ken je mortax niet
die wilt gewoon beetje neuken
Gedraag je fokkie[/quote][quote]quote:Op woensdag 22 april 2020 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. Ik kan je een verhaal sturen vanaf daar wat nog 10x zo erg is, maar ik denk dat je tere zieltje dat iets te ver vindt gaan
Dacht dat zulke cijfers alleen aan mij besteed waren. Sta jij ook al zo lang droog ja?quote:
Niks mis met MILF.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Of 27 met kind
Zo gaan die dingen als je geen 20 meer bent hequote:Op woensdag 22 april 2020 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat zulke cijfers alleen aan mij besteed waren. Sta jij ook al zo lang droog ja?
Bijzonder die meisjes die zichzelf als bait begeven om zich te laten verkrachten.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
r/rapekink even doorspieken en je komt erachter dat dit niet per se nep hoeft te zijn
Nou ja, ik kan me wel klein beetje voorstellen dat je het spannend vind klinken. Wat mij vooral verbaasde toen ik die sub voor het eerst zag was de hoeveelheid chicks die dat geil vonden. Lijken meer te zijn dan je zou denkenquote:Op woensdag 22 april 2020 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bijzonder die meisjes die zichzelf als bait begeven om zich te laten verkrachten.
Fetishes zijn heel bijzonder.
Rapekink is ook populairder bij mensen dan je zou denken.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me wel klein beetje voorstellen dat je het spannend vind klinken. Wat mij vooral verbaasde toen ik die sub voor het eerst zag was de hoeveelheid chicks die dat geil vonden. Lijken meer te zijn dan je zou denken
Alle vrouwen zijn hoeren!quote:Op woensdag 22 april 2020 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me wel klein beetje voorstellen dat je het spannend vind klinken. Wat mij vooral verbaasde toen ik die sub voor het eerst zag was de hoeveelheid chicks die dat geil vonden. Lijken meer te zijn dan je zou denken
Ik zou het niet durven denk ik. Als een hypothetische vriendin het zou vragen. Niet vanwege de daad zelf. Maar dat je zoiets doet omdat zij het zogenaamd geil vind, en later krijgt ze spijt en doet ze aangifte van verkrachtingquote:Op woensdag 22 april 2020 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rapekink is ook populairder bij mensen dan je zou denken.
Zou je het wel andersom doen? Dat ze jou verkracht?quote:Op woensdag 22 april 2020 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven denk ik. Als een hypothetische vriendin het zou vragen. Niet vanwege de daad zelf. Maar dat je zoiets doet omdat zij het zogenaamd geil vind, en later krijgt ze spijt en doet ze aangifte van verkrachtingBen je ook lekker fucked
Neequote:Op woensdag 22 april 2020 22:42 schreef Mortaxx het volgende:
We kunnen opso vragen of ze verkrachting stiekem wel geil vindt
Ja @Mort al een manbun ontwikkeld ondertussen?quote:Op woensdag 22 april 2020 22:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij is toch een kalende dertiger, kan die wel even gebruiken
Nee, ik ben niet zo onderdanigquote:Op woensdag 22 april 2020 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou je het wel andersom doen? Dat ze jou verkracht?
Nee je moet nog even geduld hebben schatquote:Op woensdag 22 april 2020 22:43 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja @:Mort al een manbun ontwikkeld ondertussen?
Kan ik me niet voorstellenquote:Op woensdag 22 april 2020 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat het een gevalletje 50/50 is.
Hmmmquote:Op woensdag 22 april 2020 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat het een gevalletje 50/50 is.
quote:
Veel mannen zullen er gewoon niet zo open over praten, niet macho genoeg (lol) (dat willen zijnquote:
Vandaar een wanhopige corona-fuckquote:Op woensdag 22 april 2020 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt hé
Ik wil gewoon een meisje om van te houden en pillow talk mee te doen
Dat geloof ik ook wel ja. Maar dan alsnog is 50/50 best veelquote:Op woensdag 22 april 2020 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Veel mannen zullen er gewoon niet zo open over praten, niet macho genoeg (lol) (dat willen zijn)
Lijkt me het meest logische dat het onderdanige/dominante en alles ertussen wel een gelijke verdeling kent, bij beide geslachten.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel ja. Maar dan alsnog is 50/50 best veel
Denk het niet. Meeste vrouwtjes zijn gewoon onderdanigquote:Op woensdag 22 april 2020 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me het meest logische dat het onderdanige/dominante en alles ertussen wel een gelijke verdeling kent, bij beide geslachten.
Opso wil gewoon nog even rondsletten tot ze volwassen isquote:Op woensdag 22 april 2020 22:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja moet toch wat als de ware hard to get doet
Ik bedoelde @Kauaiquote:Op woensdag 22 april 2020 23:00 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Opso wil gewoon nog even rondsletten tot ze volwassen is
In bed? Nee want natuur.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me het meest logische dat het onderdanige/dominante en alles ertussen wel een gelijke verdeling kent, bij beide geslachten.
flippiemississispppsiin sm,xaquote:
Etto vind dit muzikaalquote:
Beetje zoals er op tv naar Barbie wordt gekekenquote:
Ja maar wie kijkt daar nou naar?quote:Op donderdag 23 april 2020 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje zoals er op tv naar Barbie wordt gekeken
More then you knowquote:Op donderdag 23 april 2020 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar wie kijkt daar nou naar?
Ik ook niet maar het topic hier is aardig populairquote:
Ja maar dat soort dagjesvolk zal me een zorg zijn.quote:Op donderdag 23 april 2020 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet maar het topic hier is aardig populair
quote:Op donderdag 23 april 2020 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat soort dagjesvolk zal me een zorg zijn.
Vindquote:
Het is laatquote:Op donderdag 23 april 2020 00:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind![]()
Is een mooie productie man
Het is ook een fascinerende jongen. Pure FOK!-cultquote:
Ik zou er geen boek over willen lezen.quote:Op donderdag 23 april 2020 00:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is ook een fascinerende jongen. Pure FOK!-cult
Dat gaat wel erg ver jaquote:Op donderdag 23 april 2020 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou er geen boek over willen lezen.
Een boek gaat wat ver, een paar topics volgen kan wel lachen zijn soms.quote:Op donderdag 23 april 2020 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meh. Dat gaat eigenlijk ook al te verquote:Op donderdag 23 april 2020 00:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een boek gaat wat ver, een paar topics volgen kan wel lachen zijn soms.
Wat voor boek ga je lezen als je Wheel of Time uit hebt?quote:Op donderdag 23 april 2020 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn betere dingen die je met je tijd kan doen.quote:Op donderdag 23 april 2020 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh. Dat gaat eigenlijk ook al te ver
Geen idee, maar er liggen nog genoeg boeken hier in huis waar ik dan uit kan kiezen.quote:Op donderdag 23 april 2020 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor boek ga je lezen als je Wheel of Time uit hebt?
Dan lees ik liever wat leuke Reddit threads.quote:Op donderdag 23 april 2020 00:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een boek gaat wat ver, een paar topics volgen kan wel lachen zijn soms.
Lezen je ouders ook veel dan?quote:Op donderdag 23 april 2020 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, maar er liggen nog genoeg boeken hier in huis waar ik dan uit kan kiezen.
Wel iets anders dan fantasy denk ik, voor de variatie.
Daar kan je je echt goed mee vermaken jaquote:Op donderdag 23 april 2020 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan lees ik liever wat leuke Reddit threads.
quote:Op donderdag 23 april 2020 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn moeder wel ja, mijn vader leest alleen boeken van Mart Smeets (lol)
Over wat voor soort onderwerpen?quote:Op donderdag 23 april 2020 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan lees ik liever wat leuke Reddit threads.
Ja mijn vader kijkt dat wel veel.quote:Op donderdag 23 april 2020 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom jij aan dat je wielrennen geen sport vindt
Wat voor geheimen vrouwen hebben waar mannen niks van weten.quote:Op donderdag 23 april 2020 01:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Over wat voor soort onderwerpen?
Reddit heeft zulke interessante delenquote:Op donderdag 23 april 2020 01:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Over wat voor soort onderwerpen?
Zoon met gebroken armen genot.quote:Op donderdag 23 april 2020 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reddit heeft zulke interessante delen
Oh ja ik weet meteen wat je bedoeldquote:Op donderdag 23 april 2020 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoon met gebroken armen genot.
Of die thread van verkrachters die vertelden hoe ze te werk gingen.quote:Op donderdag 23 april 2020 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja ik weet meteen wat je bedoeldDat is dan wel weer messed up
Af en toe heb je echt bizarre dingen er tussen zitten. Nou ja dat natuurlijk ook veel sneller op Reddit dan hier met zoveeel users over de hele wereld.quote:Op donderdag 23 april 2020 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of die thread van verkrachters die vertelden hoe ze te werk gingen.
quote:Op donderdag 23 april 2020 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor geheimen vrouwen hebben waar mannen niks van weten.
Dat sommige vrouwen blijkbaar flinke diarree hebben als ze ongesteld zijn. Toch leuk om te weten.
Ik zie Reddit alleen voorbij komen Op google bij sommige game onderwerpen zoals Sim racen. Of technologie gerelateerde zakenquote:Op donderdag 23 april 2020 01:32 schreef Fok-it het volgende:
En af en toe moet je eens de meest neerslachtige verhalen van andere mensen horen over de hele wereld om te zien dat je hoe kut ook nog niet het slechtste leven hebt
Ja maar diarree?quote:Op donderdag 23 april 2020 01:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
Bruikkrampen bij ongesteldheid is toch redelijk algemeen bekend trouwens
Da’s toch een gevolg van buikkramp lijkt mij dan. Wel kut hoor elke maand. Heb het zelf om de maandquote:
Ook nooit begrepen.quote:Op donderdag 23 april 2020 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja mijn vader kijkt dat wel veel.
Bloedirritant als hij vraagt of ik ook moet kijken, want het is oh zo interessant om 6 uur naar mannen te kijken die een rondje fietsen. WAAROM
ik mis hetquote:Op donderdag 23 april 2020 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja mijn vader kijkt dat wel veel.
Bloedirritant als hij vraagt of ik ook moet kijken, want het is oh zo interessant om 6 uur naar mannen te kijken die een rondje fietsen. WAAROM
geen idee wie je bedoelt, maar zelfs voetbal zou ik nu nog kijkenquote:
Rtquote:
Heb een tijdje geleeched op mijn ouders die een abo hadden voor aantal toestellen.quote:
gelukkig zijn er steeds meer sport livestreams danquote:
Ja ik mis het ook wel soms. Mja dan maar tv op laptop.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb een tijdje geleeched op mijn ouders die een abo hadden voor aantal toestellen.
Maar daarna niet meer. Mis het eigenlijk ook niet.
Maar Loka wil het wel graag. Dus probeer nu bij internetprovider ook tv te regelen, maar dat gaat moeizaam.
Ik zit bij telfort, die gaat over naar kpn.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik mis het ook wel soms. Mja dan maar tv op laptop.
Je kan gewoon alles in1 krijgen toch bij ziggo of kpn?
Telfort is een zaadproviderquote:Op donderdag 23 april 2020 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit bij telfort, die gaat over naar kpn.
Dan moet je bij telfort je abo wijzigen, maar die verwijst je naar KPN. KPN kan ik niet inloggen, want geen klant. Snap je?
En ik moest al enorm moeilijk doen om mijn account bij telfort weer in te komen, omdat hij op naam van ex stond.
telfort bestaat al een aantal maanden niet meerquote:Op donderdag 23 april 2020 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit bij telfort, die gaat over naar kpn.
Dan moet je bij telfort je abo wijzigen, maar die verwijst je naar KPN. KPN kan ik niet inloggen, want geen klant. Snap je?
En ik moest al enorm moeilijk doen om mijn account bij telfort weer in te komen, omdat hij op naam van ex stond.
telfort was prima.quote:
Ja zeker wel. Heb ze net nog gesproken.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
telfort bestaat al een aantal maanden niet meer
hmm, ik kreeg al een hele tijd terug de melding dat de telfort app niet meer werkt en ik de kpn app moest installeren. Mijn laatste facturen waren ook kpn.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja zeker wel. Heb ze net nog gesproken.
Ze bestaan nog 1 week.
Dus even snel van hun goedkopere tarief gebruik maken
Lekker Bollywood kijken met je geluid op volume 50quote:Op donderdag 23 april 2020 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, Gay tv voor maar 9,99 per maand
Hindi voor maar 14,99.
Hmm, ik krijg wel dat KPN mijn provider is als ik het opzoek, maar contract is met Telfort.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ik kreeg al een hele tijd terug de melding dat de telfort app niet meer werkt en ik de kpn app moest installeren. Mijn laatste facturen waren ook kpn.
nu kon ik mn abo verlengen naar een kpn abo, maar dat werd ineens veel duurder
dus maar naar vodafone over gestapt.
ohw, tv weet ik niet hoe het daar bij geregeld is. Bij mij was het mobiele telefoon abonnementquote:Op donderdag 23 april 2020 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ik krijg wel dat KPN mijn provider is als ik het opzoek, maar contract is met Telfort.
Dus KPN gebeld om te informeren naar tv pakket, maar was vies duur. Die zeiden probeer het bij telfort. Dus gedaan.
.staat er een typenummer achterop?quote:Op donderdag 23 april 2020 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb een nieuwe tweedehands tv gekregen.
Dus oude moet weg. Ik weet niet wat voor soort het is, dus hoe weet ik hoeveel ik kan vragen?
Hmmm
Ik heb hem al.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, tv weet ik niet hoe het daar bij geregeld is. Bij mij was het mobiele telefoon abonnement
[..]
.staat er een typenummer achterop?
in dat geval: 10 euroquote:Op donderdag 23 april 2020 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hem al.
Product is paar jaar niet beschikbaar.
quote:
quote:
Halloquote:
De zon heeft van mij genotenquote:Op donderdag 23 april 2020 15:02 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen lekker van het zonnetje aan t genieten?
quote:Op donderdag 23 april 2020 15:02 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen lekker van het zonnetje aan t genieten?
er moet ook gewoon gewerkt wordenquote:
quote:Op donderdag 23 april 2020 15:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er moet ook gewoon gewerkt worden
quote:
Hoe maakt u het?quote:
Vacaturesquote:Op donderdag 23 april 2020 19:43 schreef Amarantha het volgende:
Wat ga ik kijken? Iemand Netflix tips?
Iets leuks en niet toxisch:quote:Op donderdag 23 april 2020 19:43 schreef Amarantha het volgende:
Wat ga ik kijken? Iemand Netflix tips?
Ik maandag op woningsdag een escape room en Kahoot heb al 2 nachten niet geslapen van de zenuwenquote:Op donderdag 23 april 2020 19:53 schreef 00wildchild het volgende:
Moet niet gekker worden. Volgende week een pubquiz met vrienden en ik ben helemaal hyped.
Kahootquote:Op donderdag 23 april 2020 19:54 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik maandag op woningsdag een escape room en Kahoot heb al 2 nachten niet geslapen van de zenuwen
Ik logde altijd in als Karin Anker 🌺quote:Op donderdag 23 april 2020 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
Kahoot![]()
Leraren die boos worden omdat hun namen gebruikt worden
Heetquote:Op donderdag 23 april 2020 20:15 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik logde altijd in als Karin Anker 🌺
Is er een kliekmeet waar ik niet voor ben uitgenodigd?quote:Op donderdag 23 april 2020 19:54 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik maandag op woningsdag een escape room en Kahoot heb al 2 nachten niet geslapen van de zenuwen
"van de zenuwen" jaquote:Op donderdag 23 april 2020 19:54 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Lukt het via Wetransfer denk je of zijn de bestanden daar te groot voorquote:Op vrijdag 24 april 2020 02:44 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
"van de zenuwen" jaik stuur je morgen de filmpjes door
Ja gaat welquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker maat.
Hoe gaat het met je, Mort? Je had laatst toch goede match op tinder?
Romantische strandwandelingquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja gaat wel
Nog beetje aan het praten. Zit beetje in dubio hoe ik eventuele date moet aanpakken
Kut hè.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja gaat wel
Nog beetje aan het praten. Zit beetje in dubio hoe ik eventuele date moet aanpakken
Naar de klotequote:Op vrijdag 24 april 2020 18:31 schreef Amarantha het volgende:
Wat gaan we allemaal doen dit weekend?
Hopelijk wel voor hem HAHAHAHAquote:
Eentje van tinder zit me de hele dag te insta-dm’en. Dat gaat mij wel ver zeg.quote:
Is ze aantrekkelijk?quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eentje van tinder zit me de hele dag te insta-dm’en. Dat gaat mij wel ver zeg.
Dan had ik er geen problemen mee gehad nee.quote:
Hoe komt ze dan aan je insta vriendquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan had ik er geen problemen mee gehad nee.
We hadden nou eenmaal een match. Ik swipe meestal alles naar rechts. Aardige meid hoor.quote:
Staat je insta in je profiel?quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We hadden nou eenmaal een match. Ik swipe meestal alles naar rechts. Aardige meid hoor.
Misschien moet je gewoon een andere vriendin zoeken.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Op anderhalve meter ruik je die niet meer
Wat een kutvraag zegquote:Op vrijdag 24 april 2020 18:31 schreef Amarantha het volgende:
Nee joh gewoon gegeven.quote:
'niksquote:Op vrijdag 24 april 2020 18:31 schreef Amarantha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |