Nee, dat is in ieder geval onmogelijk. Als in augustus de voorrondes gespeeld worden kunnen onmogelijk de huidige Europese jaargangen afgemaakt worden. In dat geval plaatst Ajax zich voor de CL en AZ zich voor de vCL3 wat een plek in de Europa League zou garanderen. Als er byes worden gegeven plaatst Ajax zich dus voor de CL en AZ en Feyenoord voor de EL.quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan zou het dus nog kunnen dat Ajax CL groepsfase haalt, AZ ipv Feyenoord EL groepsfase en dat is het dan voor NL?
Tsja, die hebben we dit jaar niet. Is dat even spijtig.quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:47 schreef PicoMMP het volgende:
Gewoon alleen de kampioenen naar de Champions League. Zoals het hoort
De nummers 1 in dat geval, wijsneus.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:11 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tsja, die hebben we dit jaar niet. Is dat even spijtig.
OKquote:Op vrijdag 24 april 2020 13:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, dat is in ieder geval onmogelijk. Als in augustus de voorrondes gespeeld worden kunnen onmogelijk de huidige Europese jaargangen afgemaakt worden. In dat geval plaatst Ajax zich voor de CL en AZ zich voor de vCL3 wat een plek in de Europa League zou garanderen. Als er byes worden gegeven plaatst Ajax zich dus voor de CL en AZ en Feyenoord voor de EL.
Europees voetbal. Maar dat hadden ze al.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsof dat op deze manier enige waard heeft, niks te vieren en geen finale.
Krijgt de #4 in dat geval niet het ticket van de #3?quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Europees voetbal. Maar dat hadden ze al.
Heeft net zo weinig waarde als de kampioensschaal. Dat wordt beide gewoon geschrapt natuurlijk, ongeacht wat een reglement voorschrijft. Wel heel zuur voor Liverpool die eigenlijk al kampioen zijn, maar je kunt niet met je volle verstand een prijs gaan vieren met een onafgemaakt seizoen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsof dat op deze manier enige waard heeft, niks te vieren en geen finale.
Ironisch genoeg omdat ze de finale als een uitwedstrijd geloot hebben.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zag alleen de kop, kon het artikel niet openen maar op basis waarvan zou dat zijn?
Ging vorig seizoen best aardigquote:Op vrijdag 24 april 2020 14:27 schreef Bottendaal het volgende:
Optie 2 een eredivisie met 20 clubs is teveel en Cambuur verdient te promoveren en RKC te degraderen.
Ado en RKC exit
Cambuur en De Graafschap erin
Met volgend seizoen op speeldag 34
De Graafschap-Ajax
ik meen 28 meiquote:Op vrijdag 24 april 2020 15:30 schreef raptorix het volgende:
Als ik het zo tel, dan denk ik dat maximaal 6 clubs benadeeld worden, de 3 onderin, AZ, Willem II en Utrecht. Ik denk dat het de optie 1 gaat worden, wellicht dat men een extra verdeel sleutel gaat maken voor een deel van de CL gelden.
Weet iemand eigenlijk wat de deadline is voor de start van de nieuwe CL inschrijvingen? Want dat zou wellicht invloed hebben op een eventueel te spelen bekerfinale.
Mjah, je hebt dan eventueel de optie om het bijvoorbeeld op Papendal zonder publiek te spelen.quote:
het is gewoon klaar hoor dus maak je daar maar geen illusies overquote:Op vrijdag 24 april 2020 15:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah, je hebt dan eventueel de optie om het bijvoorbeeld op Papendal zonder publiek te spelen.
Ik denk dat ze van 1 geisoleerde wedstrijd tegen die tijd geen probleem maken.
ADO heeft een groot probleem. @haags_kwartiertjetwitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 16:11:21Het lijkt er somber uit te zien voor @ADODenHaag en @RKCWAALWIJK. Veel clubs uit de @eredivisie onthouden zich van stemming en de @1e_Divisie is voor promotie en degradatie. Verdeeldheid vs. eensgezindheid. Dat mag ECV-directeur Mattijs Manders zich aanrekenen. #videocall reageer retweet
Onthouding van stemming heeft dan als consequentie, optie 1-2-3?quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
ADO heeft een groot probleem. @:haags_kwartiertjetwitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 16:11:21Het lijkt er somber uit te zien voor @:ADODenHaag en @:RKCWAALWIJK. Veel clubs uit de @:eredivisie onthouden zich van stemming en de @:1e_Divisie is voor promotie en degradatie. Verdeeldheid vs. eensgezindheid. Dat mag ECV-directeur Mattijs Manders zich aanrekenen. #videocall reageer retweet
Geen stem terwijl de KKD wel voor promotie/degradatie is dus.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:22 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Onthouding van stemming heeft dan als consequentie, optie 1-2-3?
https://www.nu.nl/sport/6(...)-afloop-seizoen.htmlquote:De stemming is afgelopen. Op sc Heerenveen, AZ, Feyenoord en PSV (de laatste drie hadden al voor de vergadering aangegeven dat ze niet gaan kiezen) hebben alle clubs anoniem hun stem uitgebracht op een van de twee scenario's. De KNVB brengt als het goed is over enkele minuten de uitslag naar buiten.
Maar draagvlak krijgen van de club, is juridisch wel van groot belang als ik het zo volg....quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen stem terwijl de KKD wel voor promotie/degradatie is dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |