Wees als Elsa, kluun, en laat het los, laat het gaan.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:42 schreef Kluun1985 het volgende:
Maar ik ga nu met Abid praten via facebook livechat! Toedeloe.
Neequote:Op woensdag 22 april 2020 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach zijn getroll met dit typetje is wel een bron van vermaak hoor!
Sanasoufi, stop eens met janken en zeiken. Je doet niets anders.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:41 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Plots liegt niet, spreekt biljard procent de waarheid, maar die sigaar is een leugenaar, maar ik begrijp al dat jullie niets met mijn rapportage gaan doen.
DM openbaren mag helemaal niet yuh, HAAAAquote:Op woensdag 22 april 2020 18:31 schreef Plots het volgende:
Kluun heeft mij zojuist via DM uitgescholden in het Hindi (blijkbaar) met het woord 'Bhenchod'.
En dat betekent iets als 'motherfucker' volgens deze website: https://volkabulaire.nl/bhenchod
Ik.vind het oprecht vervelend voor Kluun dat hij in tijdens van corona last heeft van zijn kiezen, maar dit gedrag tolereer ik niet @:modsvanditsubforum.
Voel me best vereerd.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:41 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Plots liegt niet, spreekt biljard procent de waarheid, maar die sigaar is een leugenaar, maar ik begrijp al dat jullie niets met mijn rapportage gaan doen.
quote:Op woensdag 22 april 2020 18:00 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
heb jij geen toegang tot dm's? Zo ja, kan je kijken bij mij en sigaar? Ik scheld nooit!
Maar lieve boca_raton, hou zou ik het in hemelsnaam anders kunnen verwoorden? Allez hè verwacht niet meer dan menselijk is van mij.quote:
Kluun is zowat het grootste gezwel dat op fok! ronddwaalt.quote:
Mwah nee, er zijn echt wel ergere.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:54 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Kluun is zowat het grootste gezwel dat op fok! ronddwaalt.
Lik lekker mijn zak of zoquote:
Als je Paki's in je kennissenkring zou hebben kon je het vragen. Of ze Kluun kennen.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:28 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Ik vraag me af of die Paki's nooit via een google search (google afbeeldingen?) op Kluun en zijn ziekelijke obsessie uitkomen. Lijkt me best eng als iemand zo geobsedeerd is door je, ook al is het een troll.
Ja helemaal omdat die ook die zoon erbij betrekt dat is een kind maae goed moet allemaal kunnen ook al is het misschien wel een ziekelijke gek of zoquote:Op woensdag 22 april 2020 19:28 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Ik vraag me af of die Paki's nooit via een google search (google afbeeldingen?) op Kluun en zijn ziekelijke obsessie uitkomen. Lijkt me best eng als iemand zo geobsedeerd is door je, ook al is het een troll.
Ja dat is sowieso wel behoorlijk creepy.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja helemaal omdat die ook die zoon erbij betrekt dat is een kind maae goed moet allemaal kunnen ook al is het misschien wel een ziekelijke gek of zo
Ja stel je voor dat zo iemand je kind lastig gaat vallen met dat die je vader gaat doenquote:Op woensdag 22 april 2020 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is sowieso wel behoorlijk creepy.
Ook dat hij beweert contact met hem gehad te hebben. Geloof ik niet echt, maar STEL dat.....
Kluun z'n droom is natuurlijk: ONZ / [PAINT] Breedbekpakipainttopicquote:Op woensdag 22 april 2020 19:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat zo iemand je kind lastig gaat vallen met dat die je vader gaat doen
Jaquote:Op woensdag 22 april 2020 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Kluun z'n droom is natuurlijk: ONZ / [PAINT] Breedbekpakipainttopic
Het is daar ook gewoon een afvoerputje van kouwe kakwijven zonder ook maar het geringste stukje menselijke warmte in huis.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:17 schreef Kluun1985 het volgende:
Wat een heksen!!! Die vrouwen zijn zo gemeen!!! Ik dacht dat sommige van jullie zoals (FlippingCount, Wiggle, HSG_Bomber) bullebakken waren, maar die vrouwen daar zijn fokking Mean Girls Edition Extreme!
Ik scheld niet. Ik reageer altijd netjes. Dan nog zijn hun gemeen. Ik schrijf een topic over mijn tandprobleem, dan krijg ik terug van die Mean Girls dat ik beter naar de psycholoog kan. Wat een bende daar! Hoe gaat een psycholoog mijn gebit redden? Oerdom die huisvrouwen!
Drie permabansquote:Op woensdag 22 april 2020 19:59 schreef Werkman het volgende:
[..]
Het is daar ook gewoon een afvoerputje van kouwe kakwijven zonder ook maar het geringste stukje menselijke warmte in huis.
Het is altijd wel lekker trollen daar
Heb al drie permabans.
quote:Op woensdag 22 april 2020 20:08 schreef maily het volgende:
[..]
Heeft dat iets te maken met permafrost? Ik vraag dit voor een vriendin.
Ja, heb daar een paar keer gezeten met een proxysite.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]![]()
Nee, het zijn bans voor eeuwig geloof ik.
@Solotovski het kan daar dus wel?quote:Op woensdag 22 april 2020 15:34 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
niet waar, ze gooien mijn topics weg.
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:20 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
@:solotovski het kan daar dus wel?
Dan heb je wel een teer zieltje hoor.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:59 schreef Werkman het volgende:
[..]
Het is daar ook gewoon een afvoerputje van kouwe kakwijven zonder ook maar het geringste stukje menselijke warmte in huis.
Het is altijd wel lekker trollen daar
Heb al drie permabans.
Voorbeelden.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:50 schreef Lolita2002 het volgende:
Ik kijk er soms op, maar nooit lang. Wat een negativiteit heerst er op dat Viva-forum, bah.
Ik vind het ook typisch dat de “users” allemaal hoogopgeleide vrouwen met een goed salaris moeten zijn. Intussen posten zijn berichten waarvan ik het sterke vermoeden heb dat iemand die echt hoogopgeleid zou zijn en doordeweeks moet werken voor dit salaris, dit niet zou doen.
En hoe komen die vrouwen aan tijd om doordeweeks de hele dag zichzelf te herhalen in negatieve posts? Immers, ze zeggen allemaal 40K of meer per jaar te verdienen en hebben vaak ook nog een gezin.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:47 schreef Vivadoosje het volgende:
Hoe kansloos ben je als je vrouwen van rond de 40 in de maling wil nemen en zelfs dat je niet een lukt en dan ook nog eens hier gaat klagen dat het je niet lukt
Dit dusquote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:54 schreef Lolita2002 het volgende:
[..]
En hoe komen die vrouwen aan tijd om doordeweeks de hele dag zichzelf te herhalen in negatieve posts? Immers, ze zeggen allemaal 40K of meer per jaar te verdienen en hebben vaak ook nog een gezin.
Ik denk eerder dat het studenten zijn die Viva een grappige website vinden.
Ik heb even geen zin om wat random voorbeelden te zoeken (Viva forum is voor mij Depressie forum)quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |