quote:Op woensdag 22 april 2020 16:37 schreef ToT het volgende:
En wat zijn tandproblemen betreft:
[ afbeelding ]
Blijf vooral daarquote:
quote:Op woensdag 22 april 2020 16:37 schreef ToT het volgende:
En wat zijn tandproblemen betreft:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 april 2020 17:47 schreef Vivadoosje het volgende:
Hoe kansloos ben je als je vrouwen van rond de 40 in de maling wil nemen en zelfs dat je niet een lukt en dan ook nog eens hier gaat klagen dat het je niet lukt
Ik had eens in een DM gevraagd waar hij mee bezig was en ik kreeg een scheldpartij terug. Toen wist genoeg. Deze persoon deugt niet.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:47 schreef Vivadoosje het volgende:
Hoe kansloos ben je als je vrouwen van rond de 40 in de maling wil nemen en zelfs dat je niet een lukt en dan ook nog eens hier gaat klagen dat het je niet lukt
Ja en adviezen worden keihard verworpen.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:53 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik had eens in een DM gevraagd waar hij mee bezig was en ik kreeg een scheldpartij terug. Toen wist genoeg. Deze persoon deugt niet.
quote:Op woensdag 22 april 2020 17:47 schreef Vivadoosje het volgende:
DIT VERZIN JE! BEWIJS HET! TOON DIE BERICHTEN! LEUGENAAR!quote:Op woensdag 22 april 2020 17:53 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik had eens in een DM gevraagd waar hij mee bezig was en ik kreeg een scheldpartij terug. Toen wist genoeg. Deze persoon deugt niet.
Hij zal gek zijnquote:Op woensdag 22 april 2020 17:57 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
DIT VERZIN JE! BEWIJS HET! TOON DIE BERICHTEN! LEUGENAAR!
Creatief hoor ...quote:Op woensdag 22 april 2020 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan is hij de sigaar, want dat is banbaar.
Ik vind het akkoord als hij printscreen maakt van mijn scheldpartij.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan is hij de sigaar, want dat is banbaar.
heb jij geen toegang tot dm's? Zo ja, kan je kijken bij mij en sigaar? Ik scheld nooit!quote:
Waar is het bewijs?quote:Op woensdag 22 april 2020 17:53 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
En dan beweren jullie van Fok altijd dat die dozen op Viva geen leven hebben.....quote:Op woensdag 22 april 2020 17:57 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
DIT VERZIN JE! BEWIJS HET! TOON DIE BERICHTEN! LEUGENAAR!
Toon die dm's van mij. Ik heb geen problemen met openbaring van wat ik schrijf. Oh wacht, ik negeer je dm's altijd. Daar doet je hartje pijn van, dus lul je uit je nek.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:53 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik haat leugenaars, zelfs in de virtuele wereld.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:03 schreef Vivadoosje het volgende:
[..]
En dan beweren jullie van Fok altijd dat die dozen op Viva geen leven hebben.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |