maar dat is toch waar? ik post voornamelijk over Abid en tanden. Als je dat niet leuk vindt, lees je mijn posts niet. Ik lees jullie topics ook niet.quote:
Dus iedereen kan nu zeggen dat ik scheld via dm? Leuk.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:06 schreef ToT het volgende:
Okee dat dit typetje zogenaamd boos doet is ff minder lollig.
Ga liever weer die vadsige pad de hemel in prijzen of klagen over je wegrottende tanden.
waarom pest jij mij trouwens ineens. Ik dacht dat je flipycoin was.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:06 schreef ToT het volgende:
Okee dat dit typetje zogenaamd boos doet is ff minder lollig.
Ga liever weer die vadsige pad de hemel in prijzen of klagen over je wegrottende tanden.
Dat is niet kansloos, dat is eerlijk.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:47 schreef Vivadoosje het volgende:
Hoe kansloos ben je als je vrouwen van rond de 40 in de maling wil nemen en zelfs dat je niet een lukt en dan ook nog eens hier gaat klagen dat het je niet lukt
Voor zelfhaat kan therapie best werken hoor. Of breien.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:04 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ik haat leugenaars, zelfs in de virtuele wereld.
Huiliequote:Op woensdag 22 april 2020 18:07 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
waarom pest jij mij trouwens ineens. Ik dacht dat je flipycoin was.
Ik speel gewoon mee.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:07 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
waarom pest jij mij trouwens ineens. Ik dacht dat je flipycoin was.
@Banaanvragen zijn idd niet toegestaan, maar ik denk dat het voor iedereen wel beter zou zijn, ook voor hemzelf!quote:Op woensdag 22 april 2020 18:14 schreef Plots het volgende:
Kan FOK! Kluun helpen door hem gewoon te bannen als een soort van zelfbescherming?
Ban hem gewoon.
(Of mag ik.dit niet vragen?)
Ik vind dat een website dit soort types niet mag faciliteren.
Kan FOK! Plots helpen door hem gewoon te bannen als een soort van zelfbescherming?quote:Op woensdag 22 april 2020 18:14 schreef Plots het volgende:
Kan FOK! Kluun helpen door hem gewoon te bannen als een soort van zelfbescherming?
Ban hem gewoon.
(Of mag ik.dit niet vragen?)
Ik vind dat een website dit soort types niet mag faciliteren.
Dit herken ik.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en adviezen worden keihard verworpen.
Ik gaf hem goedbedoeld advies voor dat verrotte muilwerk van 'm, maar nee.....
Dit herken ik.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:21 schreef Plots het volgende:
[..]
Dit herken ik.
Toen viel hij mij aan op m'n registratiedatum (vorige pagina)
welke database? Heb ik je gemaild? TOON HET!quote:Op woensdag 22 april 2020 18:25 schreef Sigaartje het volgende:
Ik ben geen leugenaar. Misschien is het niet via DM gegaan, maar er staat een opmerking in mijn database, vooral omdat ik stomverbaasd was.
Jij spreekt de waarheid. Maar sigaartje is PINOKKIO!quote:Op woensdag 22 april 2020 18:31 schreef Plots het volgende:
Kluun heeft mij zojuist via DM uitgescholden in het Hindi (blijkbaar) met het woord 'Bhenchod'.
En dat betekent iets als 'motherfucker' volgens deze website: https://volkabulaire.nl/bhenchod
Ik.vind het oprecht vervelend voor Kluun dat hij in tijdens van corona last heeft van zijn kiezen, maar dit gedrag tolereer ik niet @:modsvanditsubforum.
Niet happen, kluun. Er zijn hier genoeg users die van je houden.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:36 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
welke database? Heb ik je gemaild? TOON HET!
Ja, maar hij liegt! Waarom zou je op een forum liegen? Waar slaat dat op!quote:Op woensdag 22 april 2020 18:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niet happen, kluun. Er zijn hier genoeg users die van je houden.![]()
Alleen maar liefde, kluun. Voor jou, je Pakistaan en je verrotte gebit.
Plots liegt niet, spreekt biljard procent de waarheid, maar die sigaar is een leugenaar, maar ik begrijp al dat jullie niets met mijn rapportage gaan doen.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niet happen, kluun. Er zijn hier genoeg users die van je houden.![]()
Alleen maar liefde, kluun. Voor jou, je Pakistaan en je verrotte gebit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |