Drie permabansquote:Op woensdag 22 april 2020 19:59 schreef Werkman het volgende:
[..]
Het is daar ook gewoon een afvoerputje van kouwe kakwijven zonder ook maar het geringste stukje menselijke warmte in huis.
Het is altijd wel lekker trollen daar
Heb al drie permabans.
quote:Op woensdag 22 april 2020 20:08 schreef maily het volgende:
[..]
Heeft dat iets te maken met permafrost? Ik vraag dit voor een vriendin.
Ja, heb daar een paar keer gezeten met een proxysite.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]![]()
Nee, het zijn bans voor eeuwig geloof ik.
@Solotovski het kan daar dus wel?quote:Op woensdag 22 april 2020 15:34 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
niet waar, ze gooien mijn topics weg.
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:20 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
@:solotovski het kan daar dus wel?
Dan heb je wel een teer zieltje hoor.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:59 schreef Werkman het volgende:
[..]
Het is daar ook gewoon een afvoerputje van kouwe kakwijven zonder ook maar het geringste stukje menselijke warmte in huis.
Het is altijd wel lekker trollen daar
Heb al drie permabans.
Voorbeelden.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:50 schreef Lolita2002 het volgende:
Ik kijk er soms op, maar nooit lang. Wat een negativiteit heerst er op dat Viva-forum, bah.
Ik vind het ook typisch dat de “users” allemaal hoogopgeleide vrouwen met een goed salaris moeten zijn. Intussen posten zijn berichten waarvan ik het sterke vermoeden heb dat iemand die echt hoogopgeleid zou zijn en doordeweeks moet werken voor dit salaris, dit niet zou doen.
En hoe komen die vrouwen aan tijd om doordeweeks de hele dag zichzelf te herhalen in negatieve posts? Immers, ze zeggen allemaal 40K of meer per jaar te verdienen en hebben vaak ook nog een gezin.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:47 schreef Vivadoosje het volgende:
Hoe kansloos ben je als je vrouwen van rond de 40 in de maling wil nemen en zelfs dat je niet een lukt en dan ook nog eens hier gaat klagen dat het je niet lukt
Dit dusquote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:54 schreef Lolita2002 het volgende:
[..]
En hoe komen die vrouwen aan tijd om doordeweeks de hele dag zichzelf te herhalen in negatieve posts? Immers, ze zeggen allemaal 40K of meer per jaar te verdienen en hebben vaak ook nog een gezin.
Ik denk eerder dat het studenten zijn die Viva een grappige website vinden.
Ik heb even geen zin om wat random voorbeelden te zoeken (Viva forum is voor mij Depressie forum)quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |