da's specifiekquote:Op maandag 15 juni 2020 14:38 schreef Nolita het volgende:
Inspiratie gezocht voor onze derde naam! Ik ben op zoek naar een meisjesnaam met 1 lettergreep, liefst beginnend met een N.
Die zijn allemaal meer dan 1 lettergreepquote:Op maandag 15 juni 2020 14:51 schreef MaJo het volgende:
Noa
Nina
Nova
Nikki
Nola
Nynke
Nieske
Nanette
Keus zat
Oh dat had ik gemistquote:
Haha, vandaar dat ik m hier even drop. Ik kwam zelf ook niet verder dan Nouk en Noor, maar dat is het niet helemaal. Voorkeur is het grootst voor 1 lettergreep als derde naam, dus als ik er niet uit kom wordt het een andere beginletter.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:45 schreef SQ het volgende:
[..]
da's specifiek![]()
Voor jongens nog wel te doen maar voor meisjes kom ik niet verder dan:
Noor
Nin
Nies
Supermooie naam voor zowel jongens als meisjes. Zelfde heb ik met Ragnarquote:Op woensdag 17 juni 2020 15:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vinden jullie Rune een meisjesnaam? Of meer een jongensnaam? Vind het een prachtige naam, maar ik twijfel of het niet te vrouwelijk is.
Voor een jongen zou ik Ragnar nog wel mooi vinden, voor een meisje wat te grofquote:Op woensdag 17 juni 2020 16:02 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Supermooie naam voor zowel jongens als meisjes. Zelfde heb ik met Ragnar
Ik ken een heel mooi lief meisje dat Ragnar heet. Ik snap wat je bedoelt maar door haar valt dat helemaal weg, dat het best een “ruige” naam isquote:Op woensdag 17 juni 2020 16:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Voor een jongen zou ik Ragnar nog wel mooi vinden, voor een meisje wat te grof
Ik ken wel een Ragnaquote:Op woensdag 17 juni 2020 16:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Voor een jongen zou ik Ragnar nog wel mooi vinden, voor een meisje wat te grof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |