Werd net uitgelegd dat omgeving en weer ook veel invloed heeft op de ontvangst. Zitten dus nogal wat problemen aan.quote:Op woensdag 22 april 2020 08:55 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat leek mij ook een groot veiligheidslek. Als dit moet werken moet ieders bluetooth in de 'discoverable' modus. Dat is echt een risico.
nu al veroordelen is te vroeg en ik vind het ook wel interessant dat een land het anders doet, vooralsnog zal bij hun de economische klap minder zijn in verhouding dan hier.quote:Op woensdag 22 april 2020 08:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En dat met een bevolkingsdichtheid die 20x zo klein is als die van ons.. Nee joh, gewoon allemaal lekker naar het terras! Alles open!
Dan ben je wat? Wat een abrupte, collectieve carrièreswitch van die mensen.quote:Op woensdag 22 april 2020 08:32 schreef raptorix het volgende:
Als je trouwens een wintersport winkel hebt ben je nu spekverkoper
Zag ook zoiets over een ijssalon, dat zijn nu mondkapjesverkopers.quote:Op woensdag 22 april 2020 08:32 schreef raptorix het volgende:
Als je trouwens een wintersport winkel hebt ben je nu spekverkoper
Nice! stond ook al heel raar te kijken.quote:Op woensdag 22 april 2020 08:33 schreef superniger het volgende:
Albert Bos is terecht kapotgesloopt.
https://www.mediacourant.(...)ste-vraag-aan-rutte/
Zolang hij nog niet uit functie gezet is valt dat ‘kapot’ gemaakt nog wel mee.quote:Op woensdag 22 april 2020 08:33 schreef superniger het volgende:
Albert Bos is terecht kapotgesloopt.
https://www.mediacourant.(...)ste-vraag-aan-rutte/
UMCUquote:
Waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 22 april 2020 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
nu al veroordelen is te vroeg en ik vind het ook wel interessant dat een land het anders doet, vooralsnog zal bij hun de economische klap minder zijn in verhouding dan hier.
dat zij dichter bij de situatie zitten van voor corona dan wij, hoe minder maatregelen hoe minder inkomstenderving.quote:
Verfrissendquote:Op woensdag 22 april 2020 09:10 schreef Harmankardon het volgende:
Raar gedoe over die journalist, iedere week worden domme vragen gesteld waarna Rutte wegkomt met een ontwijkend antwoord. Ik vind het wel verfrissend, hoe hij het aanpakte. Minder hosanna, meer wrijving.
België is zo ongeveer het enige land wat doden in verzorgingstehuizen mee telt.quote:Op woensdag 22 april 2020 09:01 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
New York wonen enkel fitte mensen.![]()
Belgie lock down is super effectief.
Dat gebeurt letterlijk iedere week, het niveau journalistiek vind ik deze hele crisis al dramatisch.quote:Op woensdag 22 april 2020 09:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Verfrissend.
De man zet een Jeugdjournaaltoontje op, stelt een vraag waardoor Rutte eigenlijk zijn hele riedel opnieuw moet afdraaien en veinst kritisch te zijn.
Nouja, met wrijving is niets mis, maar dit was gewoon sensatie zoeken ofzo. Wij doen dit, en dat krijgen we er voor terug? Hoe achterlijk ben je, net alsof Rutte het virus in de hand heeft.quote:Op woensdag 22 april 2020 09:10 schreef Harmankardon het volgende:
Raar gedoe over die journalist, iedere week worden domme vragen gesteld waarna Rutte wegkomt met een ontwijkend antwoord. Ik vind het wel verfrissend, hoe hij het aanpakte. Minder hosanna, meer wrijving.
Ik hoorde de vraag en vond het een vreemde vraag voor een journalist maar het was ook een vraag die heel veel mensen Rutte zouden stellen. Misschien was dat de insteek van de journalist.quote:Op woensdag 22 april 2020 09:10 schreef Harmankardon het volgende:
Dat is wat overdreven gesteld, al klopt het wel dat niet de meest intelligente vragen voorbij komen. De vragen gister waren wel echt het toppunt en daarom valt iedereen over die man.quote:Op woensdag 22 april 2020 09:15 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat gebeurt letterlijk iedere week, het niveau journalistiek vind ik deze hele crisis al dramatisch.
Ik ken niemand die deze vraag zou willen stellen aan Rutte.quote:Op woensdag 22 april 2020 09:17 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik hoorde de vraag en vond het een vreemde vraag voor een journalist maar het was ook een vraag die heel veel mensen Rutte zouden stellen. Misschien was dat de insteek van de journalist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |