Plus Rutte nam het jeugdjournaal op zichquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik vind het toch wel fijn dat iemand met verstand gewoon het nieuws kan brengen ipv een of andere nieuwslezer.
En als de regering zegt dat Wuhan University iets moet schrijven, dan schrijven die dat op. Correctheid is van ondergeschikt belang in China. Eerst gaat het om het aanzien van de staat.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:24 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Dit is gewoon data onderling uitgewisseld door universiteiten. Zo is Wuhan University een partner van de Erasmus Universiteit.
Net als met de technische briefings. Alsof je weer hoorcollege hebt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende: Ik vind het toch wel fijn dat iemand met verstand gewoon het nieuws kan brengen ipv een of andere nieuwslezer.
Echt hè, hier lopen we de polonaise hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:25 schreef Marsenal het volgende: Ik snap dat heel veel mensen er geen conjo aan hebben maar ik ben wel even blij met de basisscholen
![]()
Dat is meestal bij een presentatiequote:Op dinsdag 21 april 2020 19:26 schreef Arkai het volgende:
Wat een monoloog houdt die gast. Ik krijg echt helemaal niks mee van wat er gezegd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |