Kapsel maakt de manquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:16 schreef DonDruiper het volgende:
Er staat wel iemand hè.
Uitstekende MP
Dan 2-3 weken daarnaquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nee, scholen gaan pas over 20 dagen open.
Wist het eigenlijk al, maar toch een teleurstellingquote:
Ach dat roepen de paniekzaaiers in dit topic al wekenquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Als je straatbeeld van afgelopen week ziet dan denk ik niet dat men zich na deze persco kan beheersen. Want iedereen weet wel iets beter dan het kabinet en gaat lekker eigen gang.
Inb4 nieuwe piek over 3 weken.
Ik had minder lang verwacht ja. Beter elke 2 weken opnieuw dan weer een maand wachten.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ben je echt verbaasd? Ik snap niet dat ook maar iemand iets anders kon verwachten.
Voetbalquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:17 schreef Zorro het volgende:
In Duitsland gaan ze toch weer voetballen? Gewoon de eredivisie in Duitsland afmaken
Wil je zo graag je biertje drinken ja? naar de voetbal? Naar de bioscoop?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wist het eigenlijk al, maar toch een teleurstelling
Yup.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:16 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Minimaal. De vorige pandemie duurde drie jaar. We zijn nog lang niet klaar.
Het kabinet gaat zijn eigen gang, want het luistert alleen naar het rivm/omt ipv ook naar de economisten en psychologen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Als je straatbeeld van afgelopen week ziet dan denk ik niet dat men zich na deze persco kan beheersen. Want iedereen weet wel iets beter dan het kabinet en gaat lekker eigen gang.
Inb4 nieuwe piek over 3 weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |