SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Ouderwetse boterhammen met kaas?quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:54 schreef Barreltje het volgende:
Oh jongens!
Ik heb inspiratie nodig voor gezonde vullende snelle ontbijtjes.. helaas vult yoghurt/kwark met welke vulling dan 9ok voor geen meter bij mij en zit daardoor de rest van de dag te snaaien![]()
Ik sta om 6 uur op en moet rond 7 de deur uit naar werk en werk dan vervolgens 10 uur.. s avonds ben ik dan redelijk af wel en heb ik ook niet echt de puf om te mealpreppen.
Dus. Wie heeft de gouden tip? Want ik groei dicht
Havermout?quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:54 schreef Barreltje het volgende:
Oh jongens!
Ik heb inspiratie nodig voor gezonde vullende snelle ontbijtjes.. helaas vult yoghurt/kwark met welke vulling dan 9ok voor geen meter bij mij en zit daardoor de rest van de dag te snaaien![]()
Ik sta om 6 uur op en moet rond 7 de deur uit naar werk en werk dan vervolgens 10 uur.. s avonds ben ik dan redelijk af wel en heb ik ook niet echt de puf om te mealpreppen.
Dus. Wie heeft de gouden tip? Want ik groei dicht
Oh. Ik eet ook geen brood ..quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:55 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ouderwetse boterhammen met kaas?
Oei, lastig.. ik heb geen verstand van tarwe en aanverwante zaken, je krijgt naast de havermout vast nog wel tips van kennersquote:Op dinsdag 21 april 2020 17:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Oh. Ik eet ook geen brood ..vanwege tarwe.. daar kan ik niet tegen..
Ik gooi nu dus havermout door de (soja) yoghurt.. en dan om 10 en 15 uur: snaai snaai vreet alles!!!quote:
En als je gewoon havermout pap eet. Dan heb je dat als hoofdbestandsdeel ipv de yoghurt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik gooi nu dus havermout door de (soja) yoghurt.. en dan om 10 en 15 uur: snaai snaai vreet alles!!!
Ik ook. Ik at eerst een hele bak havermout in de ochtend en had dan rond half 10 echt honger.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:08 schreef Myraela het volgende:
Eieren?
Ik had overigens hetzelfde toen ik naar kantoor ging en ook zo vroeg al wat at. Maar ik ben daardoor juist gegaan voor klein ontbijten met een banaan, en daarna nog wat bewuste snacks om het tot de lunch vol te houden.
Echt bijzonder hoe dat werktquote:
Dat ís ook gewenning, al kan ik me voorstellen dat nu het moment er niet naar is.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:33 schreef Barreltje het volgende:
Ik word geloof ik nogal chagerijnig van niet eten.. tenminste dat is wat ik terug krijg van mn collega's
Ik begon cold turkey, na 2 dagen wennen was het klaar.quote:Op woensdag 22 april 2020 09:34 schreef Tuindier het volgende:
Met al die positieve verhalen die ik lees over IF wil ik het bijna zelf proberen. Maar niet-eten staat me een beetje tegen. En hoe begin je zoiets? Steeds een uurtje later ontbijten? Of cold-turkey?
Wat is dan precies het verschil tussen brood en wraps? Of is dat psychologisch?quote:Op woensdag 22 april 2020 09:51 schreef Declan-Harp het volgende:
Edit; ik ben ook gelijk gestopt met het eten van brood als O/L. Nu kwark, roggebrood en wraps.
In het weekend eet ik wel eens een hard broodje (want, lekker) of een tosti. Minder koolhydraten uit brood uit zich bij mij in minder honger.
Ik vind het lekkerder en het vult bij mij beter. Wraps zijn compacter. Ik wissel het wel af met roggebrood bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 22 april 2020 09:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is dan precies het verschil tussen brood en wraps? Of is dat psychologisch?
Maar is het dan niet verstandig een goed tussendoortje mee te nemen en die om half tien op te eten om je snaaitrek te dempen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik gooi nu dus havermout door de (soja) yoghurt.. en dan om 10 en 15 uur: snaai snaai vreet alles!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |