quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:10 schreef AbFab_Darling het volgende:
Vandaag bericht via 'Mijn Overheid', dagtekening definitieve aanslag 2019 is 25 april. Aangifte gedaan op 1 maart.
Dát is snel!quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:10 schreef AbFab_Darling het volgende:
Vandaag bericht via 'Mijn Overheid', dagtekening definitieve aanslag 2019 is 25 april. Aangifte gedaan op 1 maart.
Was dan ook erg verbaasd. Maar leuke teruggaaf, dus welkom!quote:
Hier ook.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:48 schreef phpmystyle het volgende:
1 Maart aangifte gedaan maar still waiting
Die is nog ff bezig bij pitboer en phpmystyle. Dus daarna zal ik wel aan de beurt zijnquote:Op zaterdag 25 april 2020 08:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vaag,verwacht een belastinginspecteur aan de deur.
Hier ook! Wachtende op de papieren versiequote:Op vrijdag 24 april 2020 22:47 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb op mijn belastingdienst in correspondentie inmiddels de aanslag als verzonden staan zie ik net, met dagtekening 5 mei.
Hier hetzelfde. Ook al meteen definitief.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:33 schreef nooitgenoeg1962 het volgende:
1 maart gedaan, 25 april dagtekening definitieve aanslag
Dan krijg ik het hopelijk na het weekend👏🏻quote:Op woensdag 29 april 2020 20:59 schreef White__Tiger het volgende:
Geld vandaag binnen gekregen op de bank.
Dagtekening 25 april
2 maart verzonden
Same, vriendin en ik allebei op 1 maart aangifte gedaan. Zij heeft dr aanslag binnen en ik weet nog van nietsquote:Op zondag 3 mei 2020 20:20 schreef RunnerAdd het volgende:
Hier ook 2 mei. 1 maart aangifte gedaan. Mijn vrouw voor wie ik het ook gelijk gedaan heb, heeft nog niets binnen.
quote:
Bron?quote:Op maandag 4 mei 2020 16:35 schreef Sam01. het volgende:
Mensen met dagtekening 02 mei
Uitbetaling wordt 06 mei
Mijn vrouw kreeg het bericht vandaag in MijnOverheid, ook dagtekening 7 mei.quote:Op woensdag 29 april 2020 17:09 schreef NicolasJoy het volgende:
Aangifte gedaan op 8 maart.
Vandaag, 29 april bericht gehad met dagtekening 7 mei.
Mijn vrouw, fiscaal partner, samen aangifte gedaan, heeft trouwens nog geen bericht.
Wees gerust. Op 27 april lag de brief met dagtekening van 11 mei er alquote:Op maandag 4 mei 2020 20:32 schreef sjorsie1982 het volgende:
11 mei gemaakt en verzonden en 4 mei ontvangen per digitale post. Ze werken steeds sneller daar.
Hier ook nog niks hoor, ing.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:27 schreef Woezel1988 het volgende:
Hier ook dagtekening 2 mei. Maar nog niks op mijn rekening. Heb rabobank.
Betalingsverkeer gaat gewoon door hoor. Met instant pay is het tegenwoordig geen probleem. En heb wel vaker op 5 mei betaling gekregen. Kantoren zijn alleen dicht.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:53 schreef iScream. het volgende:
[..]
Op een nationale feestdag van een overheidsinstantie?
Snap ik, maar over het algemeen moet er wel een batchjob worden opgestart aan de kant van de BD, zou t vreemd vinden als ze dat op 5 mei doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:14 schreef Pompeloen het volgende:
[..]
Betalingsverkeer gaat gewoon door hoor. Met instant pay is het tegenwoordig geen probleem. En heb wel vaker op 5 mei betaling gekregen. Kantoren zijn alleen dicht.
Klopt. Dat snap ik ook niet. Zal waarschijnlijk al eerder ingepland zijn ofzo..quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:18 schreef iScream. het volgende:
[..]
Snap ik, maar over het algemeen moet er wel een batchjob worden opgestart aan de kant van de BD, zou t vreemd vinden als ze dat op 5 mei doen.
Dat zijn vaste maandelijkse incassobatches, ingesteld op dag X van de maand. Bij dit soort grote eenmalige uitbetalingen moet er aan dr kant van de BD vermoedelijk een batch/programma draaien wat de uitbetaling verzorgt. Zo werkt het bij ons in ieder geval wel (pensioenuitkeringen). De eenmalige uitkeringen vinden dus meestal plaats nadat een medewerker handmatig iets opstart en dat gebeurt eigenlijk nooit op feestdagen, aangezien je dan weinig mensen standby hebt staan mocht er iets mis gaan. Maar wellicht gaat het bij de BD heel anders hoor, geen ideequote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:05 schreef NicolasJoy het volgende:
De hypotheek werd hier ook gewoon afgeschreven. Kun je uiteraard vooraf makkelijk inplannen, maar of het nu af- of bijschrijven is, loopt net zo makkelijk door dan toch?
Het is hier altijd de derde werkdag van de maand dacht ik. Iets in die trant. Vandaar dat de hypotheek mij verraste vandaag, had 'm morgen verwacht.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:10 schreef iScream. het volgende:
[..]
Dat zijn vaste maandelijkse incassobatches, ingesteld op dag X van de maand. Bij dit soort grote eenmalige uitbetalingen moet er aan dr kant van de BD vermoedelijk een batch/programma draaien wat de uitbetaling verzorgt. Zo werkt het bij ons in ieder geval wel (pensioenuitkeringen). De eenmalige uitkeringen vinden dus meestal plaats nadat een medewerker handmatig iets opstart en dat gebeurt eigenlijk nooit op feestdagen, aangezien je dan weinig mensen standby hebt staan mocht er iets mis gaan. Maar wellicht gaat het bij de BD heel anders hoor, geen idee
Hier hetzelfde. Ben benieuwd wanneer het komt.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:19 schreef Kale35 het volgende:
Hier ook dagtekening 2 mei, (ing) nog niets ontvangen.
Denk as nacht t op de rekening staat, maar liever vandaag hahaquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:38 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Ben benieuwd wanneer het komt.
Zodat je het nog uit kan geven op t bevrijdingsfestival?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:00 schreef Kale35 het volgende:
[..]
Denk as nacht t op de rekening staat, maar liever vandaag haha
kapsalonnetje afhalenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:20 schreef iScream. het volgende:
[..]
Zodat je het nog uit kan geven op t bevrijdingsfestival?
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:20 schreef iScream. het volgende:
[..] haha ja hoorde dat er dikke party was, iets met 1.5 meter
Zodat je het nog uit kan geven op t bevrijdingsfestival?
Ben benieuwdquote:Op maandag 4 mei 2020 16:35 schreef Sam01. het volgende:
Uitbetaling wordt 06 mei
Nopequote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:43 schreef Pablo1234 het volgende:
Heeft iemand al iets ontvangen? Dagtekening 2 mei
ben benieuwd..quote:Op maandag 4 mei 2020 16:35 schreef Sam01. het volgende:
Uitbetaling wordt 06 mei
nee helaas..quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:43 schreef Pablo1234 het volgende:
Heeft iemand al iets ontvangen? Dagtekening 2 mei
Dat heeft alles te maken met de bezwaar termijnen. De datum op de dagtekening is de ingangsdatum van de termijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:17 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Het is hier altijd de derde werkdag van de maand dacht ik. Iets in die trant. Vandaar dat de hypotheek mij verraste vandaag, had 'm morgen verwacht.
Maar van de BD bijzonder dan. Had dat ook niet verwacht dat het vandaag door zou lopen. Sowieso altijd apart dat je zo'n brief ruim een week voor dagtekening krijgt.
Bank?quote:Op woensdag 6 mei 2020 07:41 schreef Aure het volgende:
2 maart aangifte, brief met dagtekening 2 mei, vandaag op de rekening
Ik ook nog niet, sns..quote:Op woensdag 6 mei 2020 07:46 schreef Rene het volgende:
KNAB nog niet. Belastingdienst heeft ING. Dus druppelt vast snel binnen
Teruggave ontvangen 6-5-2020quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:52 schreef Koral het volgende:
Aangifte 3-3-2020
Dagtekening definitief aanslag 2-5-2020
Weet je dat niet? Met een biertje, languit in t zonnetje op een badhanddoek in het gras in je achtertuin.quote:
Welke achtertuinquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:19 schreef iScream. het volgende:
[..]
Weet je dat niet? Met een biertje, languit in t zonnetje op een badhanddoek in het gras in je achtertuin.
Ik heb geen campinggras, telt dat dan ook?quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:19 schreef iScream. het volgende:
[..]
Weet je dat niet? Met een biertje, languit in t zonnetje op een badhanddoek in het gras in je achtertuin.
Bij mij stond 8 mei dagtekening, vorige week al, en heb vandaag pas (7 mei dus) de post gehad. Het kan dus best zo zijn dat je nog een weekje moet wachten - geen paniek.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:45 schreef Mar_an het volgende:
Er staat bij mij 15 mei dagtekening maar ik zie geen brieven of zo, die komen nog per post staat er?
Oei, extra controlequote:Op donderdag 7 mei 2020 11:53 schreef Laila1 het volgende:
Lijkt wel of ze vroeger zijn dan andere jaren?
Behalve bij mij dan, 1 maart ingeleverd, nog geen bericht
Ik zat fout.quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:04 schreef ZiGZaG3737 het volgende:
[..]
Blijkbaar zitten er wat dagen tussen dagtekening en overmaken, ik ga in mijn geval maar uit van de 12e.
Ennnn alles weer uitgegevenquote:Op woensdag 6 mei 2020 11:54 schreef Neo_ het volgende:
Verstuurd 2 maart
Brief dagtekening 2 mei
Geld binnen 6 mei !
Pics or it didn't happen….quote:
Voor mij precies dezelfde data, en tevens een voorlopige aanslag i.v.m. een aftrekpost voor studiekosten. Ik ga toch maar een deel van de teruggaaf reserveren, je weet maar nooit.quote:Op maandag 11 mei 2020 16:41 schreef Bloem75 het volgende:
1 maart aangifte, dagtekening 14 mei. Wel een voorlopige aanslag. Ik word nog extra gecontroleerd. Veel aftrekposten ivm verbouwing en oversluiten hypotheek en hoge studiekosten.
Ongeveer anderhalf salaris krijg ik terug.
Yes! ontvangen " dinsdag 12 mei 2020 18:**:** "quote:
Haha zelfde batch!quote:Op donderdag 14 mei 2020 07:33 schreef cunial het volgende:
Dagtekening 14 mei, gisteren 13mei stond het op de rekening.
Hier ook.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:22 schreef phpmystyle het volgende:
14 mei dagtekening, gisteren ontvangen.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 07:33 schreef cunial het volgende:
Dagtekening 14 mei, gisteren 13mei stond het op de rekening.
Nouja, hier lees je natuurlijk ook vooral de mensen bij wie het al gefixt is, maar er zijn er vast nog veel meer bij wie het lang duurt.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:38 schreef Generationalpha het volgende:
Duurt erg lang bij mij, geen idee waarom.
Hier hetzelfde.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:53 schreef Laila1 het volgende:
Lijkt wel of ze vroeger zijn dan andere jaren?
Behalve bij mij dan, 1 maart ingeleverd, nog geen bericht
Dan wachten we nog even, het gaat niet om gigantische bedragen bij mij.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:11 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.![]()
Vorige jaar was het ook al, kreeg in juni pas bericht.
Zeflde alleen 25 is 28ste komt waarschijnlijk dat ik moet betalenquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:10 schreef AbFab_Darling het volgende:
Dat je aangifte uitvalt betekent niet dat je ook daadwerkelijk gecontroleerd wordt. Er zal te weinig personeel zijn om iedereen die maar een beetje afwijkt uitvoerig te controleren.quote:
Nu welquote:
Ook 23e en helaas geld ook nog niet binnen. Maar staat ook bij dat het binnen een week na dagtekening op je rekening staat he. Dus ze hebben nog wat dagenquote:Op maandag 25 mei 2020 14:24 schreef Liefleven1982 het volgende:
2 april verstuurd, 19 mei bericht met dagtekening 23 mei, nog niks ontvangen.
Toevallig nog meer mensen met dagtekening 23e, jullie al wel centjes binnen?
Ja dat klopt, maar ben altijd erg ongeduldig als het om leuke dingen gaat 😅😅😅quote:Op maandag 25 mei 2020 16:18 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Ook 23e en helaas geld ook nog niet binnen. Maar staat ook bij dat het binnen een week na dagtekening op je rekening staat he. Dus ze hebben nog wat dagen
Ik heb het vandaag ontvangenquote:Op maandag 25 mei 2020 16:47 schreef Liefleven1982 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar ben altijd erg ongeduldig als het om leuke dingen gaat 😅😅😅
Hier ook nog braaf aan het wachten (partner idem)quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:37 schreef Casual-T het volgende:
Hier nog niet, ondanks ook de 23e als dagtekening
Ja, hoi. 1 maart om 08.16 uur, en nog niks gehoord.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:59 schreef Tim0othy het volgende:
Zijn er meer personen hier die al vroeg aangifte hebben gedaan en nog niks hebben gehoord van de Belastingdienst? 10 maart aangifte gedaan en nog steeds niks gehoord. Maakt blijkbaar dus ook niet uit of je vroeg aangifte doet of niet.
Hier ook niet hoor, ze bewaren de grootste vissen voor het laatst..quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:42 schreef joy88 het volgende:
Allemaal blije mensen.
Ik heb ook dagtekening 23 mei, maar nog steeds geen geld😑
Ja ik, geld staat er nu pas op. Maakt blijkbaar inderdaad geen fuck uit.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:59 schreef Tim0othy het volgende:
Zijn er meer personen hier die al vroeg aangifte hebben gedaan en nog niks hebben gehoord van de Belastingdienst? 10 maart aangifte gedaan en nog steeds niks gehoord. Maakt blijkbaar dus ook niet uit of je vroeg aangifte doet of niet.
Ik same, gisteravond bericht gehad.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:05 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ja, hoi. 1 maart om 08.16 uur, en nog niks gehoord.
Maar het gaat gewoon helemaal at random volgens mij, dus geduld!
Ik ook!quote:
Geen idee. Ik wel een voorlopige voordat ik de definitieve kreeg..quote:Op donderdag 28 mei 2020 11:11 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ik ook!
![]()
Meteen een definitieve aanslag ook, en geen voorlopige. Hoe dat zo, hebben ze 'm dan handmatig beoordeeld ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |