Ja, hoi. 1 maart om 08.16 uur, en nog niks gehoord.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:59 schreef Tim0othy het volgende:
Zijn er meer personen hier die al vroeg aangifte hebben gedaan en nog niks hebben gehoord van de Belastingdienst? 10 maart aangifte gedaan en nog steeds niks gehoord. Maakt blijkbaar dus ook niet uit of je vroeg aangifte doet of niet.
Hier ook niet hoor, ze bewaren de grootste vissen voor het laatst..quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:42 schreef joy88 het volgende:
Allemaal blije mensen.
Ik heb ook dagtekening 23 mei, maar nog steeds geen geld😑
Ja ik, geld staat er nu pas op. Maakt blijkbaar inderdaad geen fuck uit.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:59 schreef Tim0othy het volgende:
Zijn er meer personen hier die al vroeg aangifte hebben gedaan en nog niks hebben gehoord van de Belastingdienst? 10 maart aangifte gedaan en nog steeds niks gehoord. Maakt blijkbaar dus ook niet uit of je vroeg aangifte doet of niet.
Ik same, gisteravond bericht gehad.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:05 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ja, hoi. 1 maart om 08.16 uur, en nog niks gehoord.
Maar het gaat gewoon helemaal at random volgens mij, dus geduld!
Ik ook!quote:
Geen idee. Ik wel een voorlopige voordat ik de definitieve kreeg..quote:Op donderdag 28 mei 2020 11:11 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ik ook!
![]()
Meteen een definitieve aanslag ook, en geen voorlopige. Hoe dat zo, hebben ze 'm dan handmatig beoordeeld ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |