Teruggave ontvangen 6-5-2020quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:52 schreef Koral het volgende:
Aangifte 3-3-2020
Dagtekening definitief aanslag 2-5-2020
Weet je dat niet? Met een biertje, languit in t zonnetje op een badhanddoek in het gras in je achtertuin.quote:
Welke achtertuinquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:19 schreef iScream. het volgende:
[..]
Weet je dat niet? Met een biertje, languit in t zonnetje op een badhanddoek in het gras in je achtertuin.
Ik heb geen campinggras, telt dat dan ook?quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:19 schreef iScream. het volgende:
[..]
Weet je dat niet? Met een biertje, languit in t zonnetje op een badhanddoek in het gras in je achtertuin.
Bij mij stond 8 mei dagtekening, vorige week al, en heb vandaag pas (7 mei dus) de post gehad. Het kan dus best zo zijn dat je nog een weekje moet wachten - geen paniek.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:45 schreef Mar_an het volgende:
Er staat bij mij 15 mei dagtekening maar ik zie geen brieven of zo, die komen nog per post staat er?
Oei, extra controlequote:Op donderdag 7 mei 2020 11:53 schreef Laila1 het volgende:
Lijkt wel of ze vroeger zijn dan andere jaren?
Behalve bij mij dan, 1 maart ingeleverd, nog geen bericht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |