quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:42 schreef maan_man het volgende:
Wij hebben toch al een App?Ja gratis fles whisky bij installatie. TopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel de vingerprik. Maar niet met de tijd die jij noemt. https://www.bd.nl/brabant(...)coronatest~a2b7d65d/quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:38 schreef MichaelScott het volgende:
Overigens had De Gouw het in die briefing net over een serologische test waarbij je mbv een vingerprik binnen 10 minuten zou kunnen weten of iemand het al doorgemaakt heeft.
Kan me niet herinneren dat ik daarover iets in de media gelezen heb?
-quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:43 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Die worden niks gevraagd dus dat boeit Hugo niet.
App is cool, kenniseconomie; kijk hoe goed we bezig zijn met "smart-technologies" om 't virus te killen , de ep.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:45 schreef MichaelScott het volgende:
Onrust bij de briefing, de Kamer is niet happy
quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:32 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Die illusie kan ik wel wegnemen. Ook kinderen verspreiden. Maar als het argument "niet verspreiden" is, kun je niets openen, want er zal altijd verspreiding zijn.
Maarja het onderzoek loopt nog dus.quote:"Uit de gegevens die nu bekend zijn, lijken kinderen weinig klachten te krijgen van het coronavirus en weinig bij te dragen aan de verspreiding van het coronavirus."
En google nu eens op "carnaval kroeg"quote:
Dik en dik terechtquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
zo makkelijk ging dat in Zuid-Korea, Singapore met de app, zo moeilijk als dat hier gaat
Wetenschappelijk bewezenquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:47 schreef Caland het volgende:
Gia heeft de enige kroeg ooit gevonden waar ruimte was met carnaval dus dan is het zo.
Voor?quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:47 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Dik en dik terecht
Zo'n App is gewoon een afleidingsmanoeuvre
quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:46 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En google nu eens op "carnaval kroeg"
Overigens beweert niemand dat het niet (ook) druk is bij zo'n optocht.
is dat trouwens ook social distancing?quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:51 schreef maan_man het volgende:
Er wordt een vraag gesteld. Antwoord: dat staat in de brief van vanavond. Lekker, men zit toch nu bij elkaar?
quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:49 schreef Gia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie meer ruimte.
Zie er zelfs tafeltjes tussenin staan. Is bij de optocht niet.
Je maakt je nu echt belachelijk een beetje.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:49 schreef Gia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie meer ruimte.
Zie er zelfs tafeltjes tussenin staan. Is bij de optocht niet.
In Singapore ging/gaat het ook niet zo gemakkelijk:quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
zo makkelijk ging dat in Zuid-Korea, Singapore met de app, zo moeilijk als dat hier gaat
https://www.npostart.nl/live/npo-politiekquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
u kunt de briefing over de app blijven volgen via de app
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |