quote:Op maandag 20 april 2020 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga slapentot morgen maar weer keinders
slaapze. ik doe nog ff 1 filmpje op YT en ga dan een verdieping omhoog.quote:Op maandag 20 april 2020 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou best wel een bak bami lusten nuquote:Op maandag 20 april 2020 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
Chinees bij Fles is wel echt lekker eten
Zal ik de kit nog even bellen? Voor de zekerheid.quote:Op maandag 20 april 2020 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Is het nog gelukt met het patatje?quote:Op maandag 20 april 2020 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
Chinees bij Fles is wel echt lekker eten
Nee dank je, geen mocro's op weg naar bed hierquote:Op maandag 20 april 2020 21:59 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Zal ik de kit nog even bellen? Voor de zekerheid.
flauwquote:Op maandag 20 april 2020 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dank je, geen mocro's op weg naar bed hier
pixquote:Op maandag 20 april 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Duizend kussens naar boven getild maar hij is er
stond ie daar ook van te kijken?quote:Op maandag 20 april 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja alleen dat plastic.
de doos hebben we beneden uitgepakt
nee hij zag wel dat die doos de trap niet op ging komen :pquote:
nee das elke dagquote:Op maandag 20 april 2020 22:20 schreef FranticDJ het volgende:
of is er elke dag zo'n rol nieuws update bij Jinek?
Wat is dat voor warzone?quote:Op maandag 20 april 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
en al die polen die om dat grofvuil hangen nu
Hele ervaring voor hem
gewoon den haag :pquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 20 april 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon den haag :p
ik zei hem dat het waarschijnlijk morgen al weg was. hij zei dat die dat nog nooit had meegemaakt
Beetje nepfilm ja.quote:Op maandag 20 april 2020 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
hele film geen politie te zien..
"hij gaat een agent doodschietrn"
- halve land rukt uit..
Nu al gejat?quote:
oh hier heel gebruikelijk. ze zijn er binnen no time met busjes en aanhangersquote:
Je had dus heel die grofvuil afspraak niet hoeven maken.quote:
ja je weet het niethequote:Op maandag 20 april 2020 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had dus heel die grofvuil afspraak niet hoeven maken.
Grofvuil betaal ik gewoon ¤30 pervaanhanger en dan moet je het nog wegbrengen ookquote:Op maandag 20 april 2020 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh hier heel gebruikelijk. ze zijn er binnen no time met busjes en aanhangers![]()
Vaak komt grofvuil dan nog maar voor 2 items die over gebleven zijn :p
de gemeente haalt het niet op afspraak?quote:Op maandag 20 april 2020 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Grofvuil betaal ik gewoon ¤30 pervaanhanger en dan moet je het nog wegbrengen ook
Maar dat doen ze overal wel, paar jaar geleden toen we bij mijn ouders aan het verbouwen waren gingen er ook een hele rits radiatoren uit. Die hadden we in de bouwcontainer gegooid en de volgende ochtend waren ze allemaal wegquote:
Nee johquote:Op maandag 20 april 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de gemeente haalt het niet op afspraak?
quote:Op maandag 20 april 2020 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat raar?
Morgen komt ook de takkenroute, die doen tuinafval
quote:Op maandag 20 april 2020 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Grofvuil betaal ik gewoon ¤30 pervaanhanger en dan moet je het nog wegbrengen ook
In wat voor een waardeloze gemeente leef jijquote:
Afvalheffing in R'dam is 350 pj. Grofvuil hoeft men niet extra voor te lappen, is al duur zat.quote:Op maandag 20 april 2020 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is wat in Soweto.quote:Op maandag 20 april 2020 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1 keer zitten en ze zakken er doorheen
eheheheheh :p
heb het ook de trap af geflikkerd
Haha dat ophalen doen ze alleen waar tokkies wonen die geen aanhanger kunnen bedienen om hun eigen troep te dissen.quote:Op maandag 20 april 2020 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
In wat voor een waardeloze gemeente leef jij
quote:Op maandag 20 april 2020 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha dat ophalen doen ze alleen waar tokkies wonen die geen aanhanger kunnen bedienen om hun eigen troep te dissen.
Hier ook, maar het enige dat ik moet laten afvoeren (houten bielzen) willen ze niet meenemenquote:Op maandag 20 april 2020 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
Bij ons komen ze 't op 1 dag in de maand ook ophalen op afspraak. anders zelf afvoeren.
hij zei dat hij om 1700 begint. Is het neefje van de eigenaar dus moest die eerst uit brabant naar den haag, dan al die banken in de tuinen klaar zetten. Nu moest die nog terugquote:
waarom niet?quote:Op maandag 20 april 2020 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier ook, maar het enige dat ik moet laten afvoeren (houten bielzen) willen ze niet meenemen.
ah diftar?quote:Op maandag 20 april 2020 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Even opgezocht, afvaltoeslag is 150-170 euries, afhankelijk van hoevaak je die bakken aan de weg zet.
Da's tenminste een begin.quote:Op maandag 20 april 2020 22:28 schreef bitterbal het volgende:
7 MINUTEN GELEDEN
'Basisschoolkinderen in kleine groepjes weer naar school'
Vanaf mei kunnen kinderen weer in kleine groepjes naar de basisschool, dat is het advies van het Outbreak Management Team (OMT), dat leidend is voor het overheidsbeleid, aan het kabinet, melden bronnen aan RTL. De horeca zou nog tot half mei dicht moeten blijven.
Dat vroeg ik ook al, omdat het geoliede bielzen zijn mag het niet bij het groenafval maar met grofvuil nemen ze geen tuinafval meequote:
right. het is houtafvalquote:Op maandag 20 april 2020 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook al, omdat het geoliede bielzen zijn mag het niet bij het groenafval maar met grofvuil nemen ze geen tuinafval mee
Dat zei ik ook maar daar waren ze het niet mee eens, inmiddels ligt het al weer een jaar in de brandgangquote:
Is chemisch afvalquote:Op maandag 20 april 2020 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook al, omdat het geoliede bielzen zijn mag het niet bij het groenafval maar met grofvuil nemen ze geen tuinafval mee
Fik erin steken?quote:Op maandag 20 april 2020 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zei ik ook maar daar waren ze het niet mee eens, inmiddels ligt het al weer een jaar in de brandgang
kansloos.. je zou het bijna ergens 'dumpen'.quote:Op maandag 20 april 2020 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zei ik ook maar daar waren ze het niet mee eens, inmiddels ligt het al weer een jaar in de brandgang
Mja de mileustraat is net 2 kilometer rijden, maar ik wil die smerige dingen niet in mijn auto hebbenquote:Op maandag 20 april 2020 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kansloos.. je zou het bijna ergens 'dumpen'.
Bij bitterbal op de stoep.quote:Op maandag 20 april 2020 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kansloos.. je zou het bijna ergens 'dumpen'.
snap ik, ik had dat met het beschimmelde hout van m'n vloer beneden..quote:Op maandag 20 april 2020 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja de mileustraat is net 2 kilometer rijden, maar ik wil die smerige dingen niet in mijn auto hebben
neequote:Op maandag 20 april 2020 22:41 schreef UitStraling het volgende:
Nieuw baantje voor bitterbal erbij, medewerkster milieustraat.
@:Kwiwi
En het is nu ook niet echt het ideale moment om naar de milieustraat te gaan nu ze zelf langs de weg bordjes met de wachttijd van +2 uur hebben staanquote:Op maandag 20 april 2020 22:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
snap ik, ik had dat met het beschimmelde hout van m'n vloer beneden..
Mijn burenquote:Op maandag 20 april 2020 22:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
joh jij belt gewoon naar dat polenhotel
En wat ze niet kunnen gebruiken gooien ze gewoon bij jou over het hek, win-win.quote:
Ik was vandaag ff in een grote bouwmarkt, nog noooit zo druk gezien.quote:Op maandag 20 april 2020 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En het is nu ook niet echt het ideale moment om naar de milieustraat te gaan nu ze zelf langs de weg bordjes met de wachttijd van +2 uur hebben staan
quote:Op maandag 20 april 2020 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik was vandaag ff in een grote bouwmarkt, nog noooit zo druk gezien.
Parkeerplaats mega vol, totale drukte binnen.
Die lockdown is echt wel redelijk klaar nu hoor bij tokkie.nl.
Hek staat onder stroom, daar komt geen Pool levend langs.quote:Op maandag 20 april 2020 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wat ze niet kunnen gebruiken gooien ze gewoon bij jou over het hek, win-win.
"Ja dat gezeik ben nou wel klaar hoor, dat virus heb ze tijt nu wel gehad"quote:Op maandag 20 april 2020 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zaterdag was ik even bij de Mediamarkt, duidend zwakzinnigen binnen.quote:Op maandag 20 april 2020 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daarom gooien ze het ook er over. Maar met een beetje geluk strippen ze alle stroomkabels en je hek voor oud ijzer.quote:Op maandag 20 april 2020 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hek staat onder stroom, daar komt geen Pool levend langs.
Kan UitStraling mooi op vrouwenjacht na zonsondergangquote:Op maandag 20 april 2020 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom gooien ze het ook er over. Maar met een beetje geluk strippen ze alle stroomkabels en je hek voor oud ijzer.
"ies koeltoer"quote:Op maandag 20 april 2020 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Allemaal van die Turken die hun vrouw meenemen, dat kan want die loopt er toch altijd al 2 meter achter.
Laat maar een miljoen vaten naar Foqueville verschepenquote:
Olie dumpen en vaten verkopen als vuurtonnen voor Tuindorp.quote:Op maandag 20 april 2020 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laat maar een miljoen vaten naar Foqueville verschepen
quote:Op maandag 20 april 2020 21:47 schreef Goitske het volgende:
[..]
als ik vrijgezel was zou ik best wel een date met faxie willen![]()
Lijkt mij erg gezellig
Zelfs in Breda was dat zoquote:Op maandag 20 april 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon den haag :p
ik zei hem dat het waarschijnlijk morgen al weg was. hij zei dat die dat nog nooit had meegemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Karzai op 21-04-2020 05:39:19 ]
Netjes netjesquote:Op dinsdag 21 april 2020 05:34 schreef Karzai het volgende:
Moin, keukentje is vrijwel klaar haagsie
[ afbeelding ]
Haha ja erg he. Soms moet je al die apps gewoon even uitzetten.quote:Op dinsdag 21 april 2020 05:41 schreef Karzai het volgende:
Sinds ik die imgur app van mijn telefoon heb gegooid gaat mijn batterij een dag langer mee
quote:Op dinsdag 21 april 2020 05:34 schreef Karzai het volgende:
Moin, keukentje is vrijwel klaar haagsieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2020 05:34 schreef Karzai het volgende:
Moin, keukentje is vrijwel klaar haagsieMooi Karzai, veel kookplezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Was het maar zo'n feest... Ik ben alweer bijna een uur aan het werkquote:Op dinsdag 21 april 2020 08:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allen![]()
Het is weer lekker ochtendwandeltjesweer![]()
Stuur maar doorquote:Op dinsdag 21 april 2020 08:05 schreef FranticDJ het volgende:
Huh ik Krijg post ban Tony Chocolonely. Nooit besteld.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 08:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest... Ik ben alweer bijna een uur aan het werk
ik kreeg vorige week (of was het alweer twee weken terug?) een reep Tony van mijn baas in de brievenbus. Werk je voor ons inmiddels?quote:Op dinsdag 21 april 2020 08:05 schreef FranticDJ het volgende:
Huh ik Krijg post ban Tony Chocolonely. Nooit besteld.
Doubtquote:Op dinsdag 21 april 2020 08:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik kreeg vorige week (of was het alweer twee weken terug?) een reep Tony van mijn baas in de brievenbus. Werk je voor ons inmiddels?
Ojeequote:Op dinsdag 21 april 2020 08:11 schreef bitterbal het volgende:
vannacht hier iets raars in de straat. Hoorde een vrouw schreeuwen, alsof er ruzie was. Even stil en toen heel har AAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRG x2. Weer even stil..
dus ik uit het raam kijken, hoor ik een meisje en jongen aankomen. En dat meisje auw auw doet zon pijn![]()
, die jongen ja snel we moeten doorlopen, politie...
dus ze komen onder mijn raam voorbij, heeft ze haar hand vast. bloed en ze blijft maar herhalen dat het zon pijn deed. Vroeg of ik kon helpen maar hoefde niet. Liepen snel door.
En aan het begin van de straat stond politiebusje.
Soweto.quote:Op dinsdag 21 april 2020 08:11 schreef bitterbal het volgende:
vannacht hier iets raars in de straat. Hoorde een vrouw schreeuwen, alsof er ruzie was. Even stil en toen heel har AAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRG x2. Weer even stil..
dus ik uit het raam kijken, hoor ik een meisje en jongen aankomen. En dat meisje auw auw doet zon pijn![]()
dus ze komen onder mijn raam voorbij, heeft ze haar hand vast. bloed en ze blijft maar herhalen dat het zon pijn deed. Vroeg of ik kon helpen maar hoefde niet. Liepen snel door.
Niks op regio15?quote:Op dinsdag 21 april 2020 08:15 schreef bitterbal het volgende:
raar toch. nieuwsgierg wat er gaande was:P
politie even bellen just in case? 0900 8844quote:Op dinsdag 21 april 2020 08:18 schreef bitterbal het volgende:
staat 1 op regio15 om 0215 maar hier was eerder. Die van 0215 was wel bij de haagse hoge
Misschien heeft dat meisje zich wel pijn gedaan tijdens cricket les en is die jongen in opleiding tot Intensivist en ging hij haar helpen om weer gezond en beter te worden.quote:
ja de politie was al in de straat en dat meisje en die jongen liepen dus weg.quote:Op dinsdag 21 april 2020 08:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
politie even bellen just in case? 0900 8844
dat kan ook ja.quote:Op dinsdag 21 april 2020 08:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien heeft dat meisje zich wel pijn gedaan tijdens cricket les en is die jongen in opleiding tot Intensivist en ging hij haar helpen om weer gezond en beter te worden.
Dit was dus gewoon een natte droom.quote:Op dinsdag 21 april 2020 08:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de politie was al in de straat en dat meisje en die jongen liepen dus weg.
snachts is hier vaker wel iets gaande ;p
tijd terug werd ik wakker van duits geschreeuw. Dus keek uit het raam. stond een jongen tegen de muur en werd gedwongen zich uit te kleden door 2 mannen die slecht duits spraken![]()
toen ik politie belde gingen ze er gewoon rustig vandoor.
voor jou jaquote:Op dinsdag 21 april 2020 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit was dus gewoon een natte droom.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 08:11 schreef bitterbal het volgende:
jaquote:Op dinsdag 21 april 2020 08:19 schreef FranticDJ het volgende:
@:dr_flash had je die al? just in case
lekker paupergat woon jij zegquote:Op dinsdag 21 april 2020 08:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de politie was al in de straat en dat meisje en die jongen liepen dus weg.
snachts is hier vaker wel iets gaande ;p
tijd terug werd ik wakker van duits geschreeuw. Dus keek uit het raam. stond een jongen tegen de muur en werd gedwongen zich uit te kleden door 2 mannen die slecht duits spraken![]()
toen ik politie belde gingen ze er gewoon rustig vandoor.
Daar gaan je dijbeenklemspierenquote:Op dinsdag 21 april 2020 08:53 schreef bitterbal het volgende:
ben vergeten wanneer ik voor het laatst met de scooter heb gereden
Jij krijgt niks want jij hebt geld zat.quote:
Welquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij krijgt niks want jij hebt geld zat.
dood is ook stabiel..quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij is zij stabiel nu
Ach wat heeft zo'n meisje je misdaan? Laat lekker gaanquote:
Tis wel sneu ja, ook voor haar kinderen en ouders.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach wat heeft zo'n meisje je misdaan? Laat lekker gaan
niks? ik vraag het alleen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach wat heeft zo'n meisje je misdaan? Laat lekker gaan
Jaquote:Op dinsdag 21 april 2020 08:52 schreef UitStraling het volgende:
Oeh
https://edition.cnn.com/2(...)rth-korea/index.html
Voor het volk zou het wel lekker zijnquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja![]()
Net zo spannend als toen Putin jaren geleden eens dagen van de radar verdwenen was.
Ik denk niet dat het veel uitmaakt. Net als met zijn 2 voorgangers. Er zal wel weer zo'n zelfde voor terugkomen.quote:
Nee, volgens mij heeft hij een oom die ook kanshebber was laten ombrengen. Verder schijnt zijn zus wel redelijk machtig te zijn. Maar ja, vrouw.quote:
BUDAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heeft hij een oom die ook kanshebber was laten ombrengen. Verder schijnt zijn zus wel redelijk machtig te zijn. Maar ja, vrouw.
Lucht wel op, zo'n lege plasser.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:22 schreef RockNijntje het volgende:
Ik word er zo moe van als een werkdag direct al met gezeik begint.
Of Jeltsin destijds dat die lanceercodes een paar dagen in de handen van oude communistische haviken vielen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja![]()
Net zo spannend als toen Putin jaren geleden eens dagen van de radar verdwenen was.
Was mijn FB tag niet helpful voor je ochtend dan?quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:22 schreef RockNijntje het volgende:
Ik word er zo moe van als een werkdag direct al met gezeik begint.
Jaaaa, geweldige televisie was datquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of Jeltsin destijds dat die lanceercodes een paar dagen in de handen van oude communistische haviken vielen.
Volgens mij wel ja, was spannend want volgens westerse media zouden ze meteen lanceren die rode gekken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jaaaa, geweldige televisie was datWas dat toen tanks dat Witte Huis in Moskou (ja jongens en meisjes, ook Moskou heeft een Witte Huis) beschoten?
is vanavond pas. Ga maar weer liggenquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:26 schreef Karzai het volgende:
Moin, opstaan deel 2.
Benieuwd waar 1,5 meter man vandaag mee komt
Jup, kindertjes naar school. Veel meer zal het niet zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:26 schreef Karzai het volgende:
Moin, opstaan deel 2.
Benieuwd waar 1,5 meter man vandaag mee komt
De Koude Oorlog was veel leuker dan Corona.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, was spannend want volgens westerse media zouden ze meteen lanceren die rode gekken.
Hmm, misschien nog een maandje vrijquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, kindertjes naar school. Veel meer zal het niet zijn.
Ze gaan me morgen bellenquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij zei dat je weer aan het werk moest toch?
lekker hoor, eventjes naar de bakker gewandeldquote:
en moeders die lekker met elkaar gaan lullen, lekker in groepjes zonder 1,5m afstand..quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, kindertjes naar school. Veel meer zal het niet zijn.
nee man. dit is door de bakker zelf gekookt. niet van die rommel uit een pakje wat hondenbraaksel isquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat gele is echt net hondenbraaksel.
Werkzequote:Op dinsdag 21 april 2020 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga even aan het werk jong0ns en meisj0ns. Braaf zijn vandaag he!
sterkte. fleskoningquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga even aan het werk jong0ns en meisj0ns. Braaf zijn vandaag he!
dat doen die moeders nu ook gewoon in de supermarkt, dat zal echt geen verschil makenquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:31 schreef mschol het volgende:
[..]
en moeders die lekker met elkaar gaan lullen, lekker in groepjes zonder 1,5m afstand..
rondrennende, gillende infectiebronnen bij elkaar..
gaat vast goed
dan zitten er stukjes inquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat gele is echt net hondenbraaksel.
Ik ben niet van de zoetjes.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee man. dit is door de bakker zelf gekookt. niet van die rommel uit een pakje wat hondenbraaksel is
in de supermarkt nemen ze veel sneller 1,5m in acht..quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat doen die moeders nu ook gewoon in de supermarkt, dat zal echt geen verschil maken
Neequote:Op dinsdag 21 april 2020 09:32 schreef bitterbal het volgende:
Abster_Haagsterhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaus
Ik verwacht een soort tussenoplossing bijvoorbeeld halve klassen en dat scholen iets moeten regelen om ouders onderling ook op 1,5 meter afstand te houden.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:33 schreef mschol het volgende:
[..]
in de supermarkt nemen ze veel sneller 1,5m in acht..
als scholen open gaan: ow kinderen zittrn bij elkaar, dan kunnen n wij ook wel alles lekker negeren
ik hoop het...quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik verwacht een soort tussenoplossing bijvoorbeeld halve klassen en dat scholen iets moeten regelen om ouders onderling ook op 1,5 meter afstand te houden.
Ja, dat moeten ze dus niet doen. Komen ook voorschriften voor.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:31 schreef mschol het volgende:
[..]
en moeders die lekker met elkaar gaan lullen, lekker in groepjes zonder 1,5m afstand..
rondrennende, gillende infectiebronnen bij elkaar..
gaat vast goed
Spreek hem er op aan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:38 schreef RockNijntje het volgende:
Baas heeft een fout gemaakt, ik moet het oplossen. Zijn wijzigingen aan de app zorgen er voor dat er meerdere functionaliteiten stuk zijn gegaan en ik de app niet eens meer kan runnen. Ik had uit doorgestuurde doorgestuurde doorgestuurde (ja, daadwerkelijk) chatberichtjes moeten weten dat er vandaag een release zou zijn, hoezo wist je dit niet? What the fuck.
Volgens mij is er echt iets aan de hand, hij is chaotisch en naar niet normaal.
Nou lekker danquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:38 schreef RockNijntje het volgende:
Baas heeft een fout gemaakt, ik moet het oplossen. Zijn wijzigingen aan de app zorgen er voor dat er meerdere functionaliteiten stuk zijn gegaan en ik de app niet eens meer kan runnen. Ik had uit doorgestuurde doorgestuurde doorgestuurde (ja, daadwerkelijk) chatberichtjes moeten weten dat er vandaag een release zou zijn, hoezo wist je dit niet? What the fuck.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:38 schreef RockNijntje het volgende:
Kuttool. Elke keer weer een loterij of je geluid het doet. En als het niet werkt, moet je inbellen en zit je een uur naar gekraak uit je telefoon te luisteren.quote:
hm ken Webex niet.. maar laatste paar weken met lifesizecloud ofzo aan het klooien.. is ook iedere keer Russische roulette..quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kuttool. Elke keer weer een loterij of je geluid het doet. En als het niet werkt, moet je inbellen en zit je een uur naar gekraak uit je telefoon te luisteren.
Tien mensen in de meeting die gillen 'Budaaaaaa, zeg eens iets' terwijl ik probeer om in te bellen. Instant chagrijnigquote:
Doe zulke dingen even via DM ofzoquote:
Deed ik. Hij heeft nu toegegeven dat hij een fout heeft gemaakt, maar ik moet het nog steeds oplossenquote:
daar ging mn koffiequote:Op dinsdag 21 april 2020 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit Bitterbal alweer op haar knietjes?
quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit Bitterbal alweer op haar knietjes?
Je hoor het, de olie is er nog niet.quote:
Ik lees net dat de prijs onder de 0 euro is gezakt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Je hoor het, de olie is er nog niet.
wilde je een foambrush aanraden, maar misschien is een normale kwast wel handiger met die groeven. let er wel even op dat je een kwast voor olie/terpentine basis gebruikt.quote:
ik heb dure osmo kwasten gekochtquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wilde je een foambrush aanraden, maar misschien is een normale kwast wel handiger met die groeven. let er wel even op dat je een kwast voor olie/terpentine basis gebruikt.
pff.. gewoon wat randoms uit kramenquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:51 schreef kwiwi het volgende:
Ik probeer altijd niet te posten als we bij de lapo aankomen.. Haat aan nieuwe topics openen en nieuwe TT verzinnen
dan zit je goedquote:
vind het veel geld maar ja 1 keer in de tien jaar is de kosten ook nietquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan zit je goeden hoe duur is een dure Osmo kwast?
* FranticDJ betaald gemiddeld 8-10 euro voor een kwast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |