quote:Op maandag 20 april 2020 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga slapentot morgen maar weer keinders
slaapze. ik doe nog ff 1 filmpje op YT en ga dan een verdieping omhoog.quote:Op maandag 20 april 2020 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou best wel een bak bami lusten nuquote:Op maandag 20 april 2020 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
Chinees bij Fles is wel echt lekker eten
Zal ik de kit nog even bellen? Voor de zekerheid.quote:Op maandag 20 april 2020 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Is het nog gelukt met het patatje?quote:Op maandag 20 april 2020 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
Chinees bij Fles is wel echt lekker eten
Nee dank je, geen mocro's op weg naar bed hierquote:Op maandag 20 april 2020 21:59 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Zal ik de kit nog even bellen? Voor de zekerheid.
flauwquote:Op maandag 20 april 2020 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dank je, geen mocro's op weg naar bed hier
pixquote:Op maandag 20 april 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Duizend kussens naar boven getild maar hij is er
stond ie daar ook van te kijken?quote:Op maandag 20 april 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja alleen dat plastic.
de doos hebben we beneden uitgepakt
nee hij zag wel dat die doos de trap niet op ging komen :pquote:
nee das elke dagquote:Op maandag 20 april 2020 22:20 schreef FranticDJ het volgende:
of is er elke dag zo'n rol nieuws update bij Jinek?
Wat is dat voor warzone?quote:Op maandag 20 april 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
en al die polen die om dat grofvuil hangen nu
Hele ervaring voor hem
gewoon den haag :pquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 20 april 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon den haag :p
ik zei hem dat het waarschijnlijk morgen al weg was. hij zei dat die dat nog nooit had meegemaakt
Beetje nepfilm ja.quote:Op maandag 20 april 2020 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
hele film geen politie te zien..
"hij gaat een agent doodschietrn"
- halve land rukt uit..
Nu al gejat?quote:
oh hier heel gebruikelijk. ze zijn er binnen no time met busjes en aanhangersquote:
Je had dus heel die grofvuil afspraak niet hoeven maken.quote:
ja je weet het niethequote:Op maandag 20 april 2020 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had dus heel die grofvuil afspraak niet hoeven maken.
Grofvuil betaal ik gewoon ¤30 pervaanhanger en dan moet je het nog wegbrengen ookquote:Op maandag 20 april 2020 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh hier heel gebruikelijk. ze zijn er binnen no time met busjes en aanhangers![]()
Vaak komt grofvuil dan nog maar voor 2 items die over gebleven zijn :p
de gemeente haalt het niet op afspraak?quote:Op maandag 20 april 2020 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Grofvuil betaal ik gewoon ¤30 pervaanhanger en dan moet je het nog wegbrengen ook
Maar dat doen ze overal wel, paar jaar geleden toen we bij mijn ouders aan het verbouwen waren gingen er ook een hele rits radiatoren uit. Die hadden we in de bouwcontainer gegooid en de volgende ochtend waren ze allemaal wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |