Geen FCDB-gelul hier, offtopic!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:54 schreef O2S het volgende:
Ja, in afwachting van de officiele FC Omniworld BVO site
Gaat het wat worden met Fc Den Bosch komend seizoen
Ook moeite met het aantrekken van nieuwe spelers. Wat gaat er nou met Berry Powel gebeuren.
In Nederland wel, op termijn zeker. Op termijn zeker de 5e stad van Nederland, wellicht in de verre toekomst de 3e of de 4e.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n big city is Almere nou ook weer niet hoor.
Doet het nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
op www.agovapeldoorn.com staan diverse foto's van de nieuwbouw bij omniworld!
quote:ALMERE - Edwin van Ankeren keert terug in de Nederlandse competitie. De 36-jarige voetballer heeft een contract bij FC Omniworld getekend. Van Ankeren maakte in het seizoen 1985-86 bij het toenmalige PEC Zwolle zijn debuut.
Het grootste deel van zijn loopbaan kwam Van Ankeren uit in België. Begin jaren negentig speelde hij voor PSV, maar keerde na een seizoen terug in de Belgische competitie. Ook voetbalde de aanvaller in Frankrijk, Italië en Noorwegen. Vorig jaar was hij actief voor het Noorse Tollnes. Naast Van Ankeren legde Omniworld ook Juan Viedman vast. De 30-jarige verdediger komt van RBC. Hij voetbalde ook voor NEC.
Hij is razendsnelquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:47 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
Is die schapenkop een afgeleide van de Zwarte Schapen? (voor de Almeerders onder ons)
Ik snap trouwens niet waarom je een 36 jarige speler wilt aantrekken...
quote:Erwin Leurink kiest definitief voor Excelsior'31
Vandaag - dinsdag 28 juni - kan officieel bekend gemaakt worden dat Erwin Leurink (32) definitief de keuze voor Excelsior'31 gemaakt heeft.
Dit, ondanks een verbeterde aanbieding van nieuwbakken BVO 'Omniworld', uit Lelystad.
Het spreekt voor zich dat het Top Team uitermate verguld is met de keuze van de in Markelo woonachtige routinier.
Erwin Leurink kwam eerder uit voor Heracles Almelo, BVO Emmen en FC Twente. Hij is inzetbaar in het centrum en aan de linkerflank.
excelsior'31.nl
Hij kiest gewoon voor de sportieve uitdaging, in de top van de hoofdklasse voetballen lijkt me leuker dan onderin de GGD meespelen. Ik ben blij dat Leurink voor Excelsior heeft gekozen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:36 schreef Yeahinho het volgende:
Moet je nagaan hoeveel ie kan gaan verdienen bij de 'amateurs'....
Dat is nieuw voor me, een kunstgrasveld?quote:De licentiecommissie van de KNVB heeft FC Omniworld vandaag medegedeeld dat de club het toetredingstraject succesvol heeft afgerond. Dit betekent dat aan FC Omniworld per 1 juli 2005 een licentie wordt verleend voor deelname aan de competities betaald voetbal. Hiermee wordt FC Omniworld de achtendertigste betaaldvoetbalorganisatie in Nederland.
Nadat de club al eerder de meetpunten 1 en 2 was gepasseerd (onder andere de juridische structuur, financiering stadion, begroting en entrance fee), vond afgelopen maandag de controle van het stadion plaats (meetpunt 3). Bij deze laatste fysieke controle is bekeken in hoeverre FC Omniworld voldoet aan de eisen die gesteld worden op het gebied van infrastructuur en veiligheid (o.a. capaciteit stadion, stewardorganisatie, ontruimingsplan, omroepinstallatie, verlichting). De licentiecommissie heeft vastgesteld dat FC Omniworld dit meetpunt ook met succes is gepasseerd.
Opgemerkt dient te worden dat het speelveld nog niet beoordeeld kon worden omdat het kunstgrasveld pas later kan worden opgeleverd en gecertificeerd. De licentie is dan ook verleend onder de ontbindende voorwaarde dat voorafgaande aan de competitie een gecertificeerd kunstgrasveld aanwezig is. De leverancier van het veld heeft schriftelijk de garantie gegeven dat de club hierover tijdig de beschikking heeft.
Léon Ramos is van FC Dordrecht.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:40 schreef methodmich het volgende:
Patrick en Stefan Huisman staan er ook onder contract, evenals Dennis van der Kraan en Léon Ramos van Sparta.
Tegen BV Veendam.. is het een bedrijf dat producten levert ofzoquote:***OETBAL******************************
**** Gouden Gids divisie
EERSTE SPEELRONDE
Vrijdag 12 augustus:
FC Omniworld - BV Veendam -
Helmond Sport - FC Eindhoven -
Haarlem - De Graafschap -
Cambuur L'warden - Excelsior -
FC Zwolle - FC Volendam -
Fortuna Sittard - Go Ahead Eagles -
FC Emmen - FC Den Bosch -
Top Oss - FC Dordrecht -
MVV - AGOVV Apeldoorn -
VVV-Venlo - Stormvog./Telstar -
Nou grapjas, het is weer tijd om terug te gaan naar ONZquote:Op zondag 17 juli 2005 11:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Tegen BV Veendam.. is het een bedrijf dat producten levert ofzo.
Ballen Vereniging Veendam?quote:Op zondag 17 juli 2005 11:55 schreef pberends het volgende:
Je noemt een voetbalclub gewoon geen BV. Dat slaat nergens op.
Goed geraden hoor.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:32 schreef Yeahinho het volgende:
Betaald Voetbal Veendam misschien?
Maar dat is meer iets voor een centraal BV Veendam-topic....
Leuk voor ze.quote:Europese primeur voor FC Omniworld
24/7/2005 15:56
FC Omniworld, dat de komende competitie z'n debuut zal maken in het betaalde voetbal, zal op kunstgras gaan spelen.
In tegenstelling tot bijvoorbeeld Cambuur Leeuwarden en Heracles Almelo, voldoet de kunstgrasmat in Almere aan de allerhoogste eisen, waardoor de club op het veld zelfs officiële internationale wedstrijden zou mogen spelen.
Met het leggen van een dergelijk veld, heeft Omniworld derhalve een Europese primeur.
Periodetitel moet er wel in zitten.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat zal het bij elkaar geraapte elftal doen? Ik denk dat ze zoals verwacht onderin mee gaan doen.
Ik ben de trotse bezitter van een seizoenskaart.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed dat je de moed erin houdt.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ben de trotse bezitter van een seizoenskaart.
Leuk om te zeggen tegen mijn kleinkinderen, dat ik bij het eerste seizoen betaald voetbal van de CL winnaar van 2054 was.
Ik woon daar op dit moment ja.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:02 schreef RayMania het volgende:
Suijk komt uit Almere?
70 euro voor de staantribune.quote:
Oeh ik ook, meeting?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik woon daar op dit moment ja.
Leuke kans om de GGD eens een jaartje te volgen.
Ik ook, loopafstand (waterwijk).quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oeh ik ook, meeting?. Ik woon vlakbij Omniworld
.
Ik woon in verzetswijk, ook wel dichtbijquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ook, loopafstand (waterwijk).
Zondags nog wel gewoon naar Ajax, dus dat is wel een leuke combi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |