quote:Volgend seizoen mag FC Omniworld naast de betaald voetbal A1 ook een A1 Amateurs brengen . Dit team zal gaan voetballen op het hoofdklasse niveau, gefaciliteerd worden met kennis en kunde vanuit de jeugdopleiding, maar haar basis vinden binnen de jeugdafdeling van de Amateurtak. Doelstelling voor deze groep, kampioen worden in de hoofdklasse stelt specifieke eisen aan de begeleiding, maar ook aan de spelers en vandaar dan ook dat wij op zoek zijn naar nieuw talent binnen de regio.
Roda dus... Al zit er bij ons ook serieuze vooruitgang in de laatste jaren!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 05:26 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Er staat toch dat ze een amateurelftal mogen brengen? Hoeft dus nietAch, Omniworld A1, B1 en C1 doen al jaren mee op het niveau 1e divisie/eredivisie, waar andere BVO's in de 2e/3e divisies blijven bungelen. Wat betreft de jeugd zit het daar goed...
Whehe, die uitstraling heeft het inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:53 schreef VoreG het volgende:
Je kan zien dat het in Flevoland ligt, lijkt net Walibi World
Verwacht maar niks. Ze hebben nu de reservetrainer van Cambuur (Schulting, die eigenlijk al bij Be Quick zou beginnen) als trainer. Rep wordt scout, die was al eens ooit coach.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:01 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe, die uitstraling heeft het inderdaad.
Ben toch weer benieuwd hoe zo'n nieuwe club het gaat doen.
Maar dat is bewust beleid van Roda, die halen liever hun talenten ergens uit Oost-Europa weg.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:39 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Roda dus... Al zit er bij ons ook serieuze vooruitgang in de laatste jaren!
Niemand, de ouders van de spelers misschien.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:17 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
welk zichzelf respecterend figuur zou zo'n niet-club kunnen aanhangen?
Ik denk, en dan ben ik eerlijk. Dat ze maar 1 of 2 overwinningen pakken.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:01 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe, die uitstraling heeft het inderdaad.
Ben toch weer benieuwd hoe zo'n nieuwe club het gaat doen.
en er zit waarschijnlijk geen verschil in het spel wat je te zien krijgtquote:Op zondag 12 juni 2005 23:58 schreef TerroRobbie het volgende:
En het kost heel wat minder geld dan naar ajax te gaan kijken.
80 euro voor een staanplaats.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Als inwoner van Almere en omgeving is dit natuurlijk de ideale mogelijkheid om betaald voetbal te zien. En het kost heel wat minder geld dan naar ajax te gaan kijken.
Dit gaat weer helemaal nergens over...quote:Op maandag 13 juni 2005 00:02 schreef johannes1986 het volgende:
Ze hebben iig een groot achterland, en veel allochtonen daar geloof ik, dus als je er willekeurig 100 van de straat plukt, zit er altijd wel 1 goeie bij...
quote:Op zondag 12 juni 2005 23:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en er zit waarschijnlijk geen verschil in het spel wat je te zien krijgt
Wacht maar totdat jullie langs komen. 'We' lusten jullie rauw, we hebben in ieder geval al meer contractspelers dan jullie! (nl. 10)quote:Op zondag 12 juni 2005 23:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en er zit waarschijnlijk geen verschil in het spel wat je te zien krijgt
Ahh leuk, ga ik Suijk meetenquote:Op maandag 13 juni 2005 00:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
80 euro voor een staanplaats.
Ik ga er ook heen volgend jaar. Niet zozeer omdat ik nou zo'n Omniworld fan ben, maar omdat het me wel leuk lijkt om de GGD ook wat meer te volgen.
Absoluut hij staat bij mij op t lijstje voor volgend jaar hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 00:13 schreef Suijk het volgende:Voor de groundhoppers wordt het wel een 'must-visit' natuurlijk.
quote:Op maandag 13 juni 2005 00:13 schreef Suijk het volgende:Voor de groundhoppers wordt het wel een 'must-visit' natuurlijk.
ach tis niet echt flevoland, tis meer groot amsterdamquote:Op zondag 12 juni 2005 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het wel leuk dat er een club uit Flevoland bijkomt. Als ik er woonde zou ik ook zeker gaan kijken.
Als ik het me goed herinner zijn ze een paar jaar geleden uit dat project geflikkerd door Ron Zwerver cs. omdat ze er zo´n potje van maakten. Er is zelfs een tijdje sprake van geweest dat de voetbaltak z´n naam moest veranderen om het imago van de rest niet naar beneden te halen. Van de voetbaltak was toen ineens ook niets meer te vinden op de website van Omniworld, mooie tijd was dat.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:52 schreef Suijk het volgende:
Tja daar heb je natuurlijk wel gelijk in, al is 'Omniworld' geen sponsor maar de verzamelnaam voor het project om topsport in Almere op te zetten, dat is al een tijdje bezig en met basketbal en volleybal is het goed gelukt.
Klopt, de sites zijn ook apart. www.omniworld.nl voor basketbal enzo en www.fc-omniworld.nl alleen voor de voetbalclub. Het precieze verhaal ken ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:11 schreef Sersjee het volgende:
Als ik het me goed herinner zijn ze een paar jaar geleden uit dat project geflikkerd door Ron Zwerver cs. omdat ze er zo´n potje van maakten. Er is zelfs een tijdje sprake van geweest dat de voetbaltak z´n naam moest veranderen om het imago van de rest niet naar beneden te halen. Van de voetbaltak was toen ineens ook niets meer te vinden op de website van Omniworld, mooie tijd was dat.
Deze post zal Methodmich goed doen. ( is ook terecht wat je concludeert)quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:51 schreef renz0r het volgende:
Omniworld....
ASWH is tenminste 1ste divisie waardig qua voetbal en doen. Niks voor niks de beste.
quote:Zaterdag 30 juli: De Graafschap-Omniworld (terrein onbekend)
Het logo is inmiddels aangepast kijk op www.one2soccer.nlquote:
Verrek, een schapenkopquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:15 schreef O2S het volgende:
[..]
Het logo is inmiddels aangepast kijk op www.one2soccer.nl
Yeahinho,quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Verrek, een schapenkop. Nu nog die achterlijke kleuren en lettertype weg en het wordt nog iets
.
Als je wilt mag je hem hebben,kom hem zelfs afleveren als het moetquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:54 schreef O2S het volgende:
Ook moeite met het aantrekken van nieuwe spelers. Wat gaat er nou met Berry Powel gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |