SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
uitgroeiquote:Op maandag 20 april 2020 19:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
blond of geblondeerd? In het eerste geval kunnen het net zo goed zweedse dames zijn.
Ben ik blij dat ik toen in het VK woonde.quote:Op maandag 20 april 2020 19:18 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een Italiaanse #1-hit uit 2002, ook in Nederland.
Jammergenoeg wel, zou wel een zomerhitje geweest zijn, dan vinden vrouwen het schijnbaar wel tof om vuolgair toegesproken te worden.quote:Op maandag 20 april 2020 19:18 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een Italiaanse #1-hit uit 2002, ook in Nederland.
Als Melting 'm had gedraaid, had ik het niet geweten...quote:Op maandag 20 april 2020 19:20 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb 'm maar even "Perdono (Xdono)", gelabeld. Het nummer is onder beide titels bekend. Nummer-1 in Nederland, in 2002.
Nu ook niet dus.quote:Op maandag 20 april 2020 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als Melting 'm had gedraaid, had ik het niet geweten...
lol ok. De volgende ken je wel, denk ikquote:Op maandag 20 april 2020 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als Melting 'm had gedraaid, had ik het niet geweten...
Vuile Vongole!quote:Op maandag 20 april 2020 19:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jammergenoeg wel, zou wel een zomerhitje geweest zijn, dan vinden vrouwen het schijnbaar wel tof om vuolgair toegesproken te worden.
quote:Op maandag 20 april 2020 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vuile Vongole!
Smerige Fungi!
Avanti la buca, vietato dondelare!
Ik kreeg er koppijn vanquote:Op maandag 20 april 2020 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik vind dit gehijg op zo'n Afrikaans trommel ritme helemaal niks...
Het mag niet wit zijn? Je discrimineert.quote:
Het zal weer eens niet...quote:Op maandag 20 april 2020 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Het mag niet wit zijn? Je discrimineert.
Ik snap hetquote:Op maandag 20 april 2020 19:23 schreef Rafeiro het volgende:
Dat vorige nummer was een goed excuus om even te pissen
Rode lof is ook lekker hoor.quote:Op maandag 20 april 2020 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Het mag niet wit zijn? Je discrimineert.
Is die net zo slecht als de vorige? Dan kan ik dan even caffè gaan zetten.quote:Op maandag 20 april 2020 19:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik snap hetMaar als je een Italië-show wilt maken, hoort -ie er toch bij. Het is toch een #1-hit geweest hier. Voor de volgende plaat geldt hetzelfde...
Het is net Modern Talking, wel of niet gemixt, alles klinkt hetzelfde.quote:Op maandag 20 april 2020 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuk om weer eens een los nummer van ze te horen ipv de eeuwige megamix
Hangt van je smaak af. MadMaster kan het volume beter even wat zachter zettenquote:Op maandag 20 april 2020 19:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is die net zo slecht als de vorige? Dan kan ik dan even caffè gaan zetten.
Zo stom dat zodra een beetje groen komt ze de kliko ingaan. Niks mis mee, ze hebben alleen zonlicht gezien.quote:Op maandag 20 april 2020 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ben toch meer fan van de witte variant
Ach, dit van Double You.quote:Op maandag 20 april 2020 19:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hangt van je smaak af. MadMaster kan het volume beter even wat zachter zetten
als je een beetje mixt dan let je op bpms en kunt je alles aan elkaar mixen, of je zet er een interlude tussen die op het vorige nummer aansluit.quote:Op maandag 20 april 2020 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is net Modern Talking, wel of niet gemixt, alles klinkt hetzelfde.
En daarom mixt het ook zo makkelijk...
quote:Op maandag 20 april 2020 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, dit van Double You.
KC draait zich om in z'n graf. En die is nog niet eens dood...
quote:Op maandag 20 april 2020 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, dit van Double You.
Ah, dank voor de les.quote:Op maandag 20 april 2020 19:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als je een beetje mixt dan let je op bpms en kunt je alles aan elkaar mixen, of je zet er een interlude tussen die op het vorige nummer aansluit.
Oh in die tijd kon je nog fikse royalities scoren voor dat soort jatwerk.quote:Op maandag 20 april 2020 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, dit van Double You.
Ja, nu moet je het van optredens hebben. Verkoop levert bijna niks meer op.quote:Op maandag 20 april 2020 19:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Oh in die tijd kon je nog fikse royalities scoren voor dat soort jatwerk.
Ik heb hier ook een stuk of 80x gedraaid.quote:Op maandag 20 april 2020 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dank voor de les.
Cursus van Tailfox gehad?
quote:Op maandag 20 april 2020 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dank voor de les.
Cursus van Tailfox gehad?
Respectabel aantal. Genoeg DJ's die daar niet aan komenquote:Op maandag 20 april 2020 19:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een stuk of 80x gedraaid.
Ja...quote:Op maandag 20 april 2020 19:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een stuk of 80x gedraaid.
Die moeten nog komenquote:Op maandag 20 april 2020 19:35 schreef Melting het volgende:
Wat vind je zelf nou het beste nummer van de afgelopen 2 shows, 11?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |