Ik ga chernobyl terugkijkenquote:Op maandag 20 april 2020 19:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tassie!!![]()
Wat gaan we kijken vanavond?
quote:
Onze Kree kijkt elk jaar naar Tsjernobylquote:
quote:Op maandag 20 april 2020 20:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Onze Kree kijkt elk jaar naar Tsjernobyl
Om 20.35quote:Op maandag 20 april 2020 20:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]![]()
Is er vandaar radar? Zo ja dan ga ik dat kijken. Daarna killing Eve s03E02.
Dankje en avondquote:
Nee helaasquote:Op maandag 20 april 2020 20:31 schreef JayHovah het volgende:
Avond allen!
Zeg Potje, kon je geen betere TT verzinnen maat?!?
Avond lieve Jayquote:Op maandag 20 april 2020 20:31 schreef JayHovah het volgende:
Avond allen!
Jayquote:Op maandag 20 april 2020 20:31 schreef JayHovah het volgende:
Avond allen!
Hey Tassendief! Working hard or hardly working hè!quote:
Netflixenquote:Op maandag 20 april 2020 20:48 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Hey Tassendief! Working hard or hardly working hè!
Hoe hebben jullie allemaal de dag overleefd?
Welke serie volg je intensief?quote:
La casa de papel seizoen 4 aflevering 6 zit ik nuquote:Op maandag 20 april 2020 20:54 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Welke serie volg je intensief?
Ik had van de week mijn auto gewassen maar het is hier zo droog en stoffig dat het nu al net is alsof ik 3 dagen door de Sahara heb gereden...
quote:Op maandag 20 april 2020 20:48 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Is ook nog een optiequote:Op maandag 20 april 2020 20:58 schreef JayHovah het volgende:
Had je jouw auto op z’n kant gezet en een bezem er doorheen gehaald?
Netflixquote:Op maandag 20 april 2020 20:48 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Als je van La casa houdt, raad ik je zeker aan om Vis a vis te gaan kijken. De tv-kantine deed ze laatst ook nog na, echt hilarisch als je de serie kent.quote:Op maandag 20 april 2020 20:56 schreef WcPot het volgende:
[..]
La casa de papel seizoen 4 aflevering 6 zit ik nu![]()
Ik heb mijn auto al bijna een jaar niet gewassenVan binnen wel
Top dankje staat inmiddels aangevinktquote:Op maandag 20 april 2020 22:11 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Als je van La casa houdt, raad ik je zeker aan om Vis a vis te gaan kijken. De tv-kantine deed ze laatst ook nog na, echt hilarisch als je de serie kent.
Hoi Praadje, alles goed. Kom je deze tijd een beetje door???quote:
Goedemorgen lieve Dot. Ja, het gaat nog steeds zijn gangetje. Begint een beetje saai te worden allemaal maar gelukkig nog gezond. Met jou ook alles goed?quote:Op dinsdag 21 april 2020 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi Praadje, alles goed. Kom je deze tijd een beetje door???
quote:Op dinsdag 21 april 2020 07:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve Dot. Ja, het gaat nog steeds zijn gangetje. Begint een beetje saai te worden allemaal maar gelukkig nog gezond. Met jou ook alles goed?
Ja klopt inderdaad. Ik werk gelukkig thuis dus ik heb wel wat omhanden. Ik ga straks even een paar mondkapjes ophalen voor het geval dat alle regelingen wat losser worden en je meer in contact komt met anderen. Gewoon voor de zekerheid. Kan ze maar in huis hebben. Maar hier in België zie ik het zo snel niet losser worden.quote:Op dinsdag 21 april 2020 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]hoihoi
Fijn te horen dat het goed met je gaat. HIer ook alles zijn gangetje.
Ja, het is ook saai zo de hele dag binnen en dat al weken lang.
Maar ik zit nog liever 2 maanden langer binnen en dat we er dan goed doorheen zijn dan n de boel weer gaan laten lopen en er weer een opleving komt.
Fijn dat het met jou ook goed gaat![]()
Ik had gisteren een telefonische afspraak met de longarts, deze verbood mij om mondkapjes te gaan dragen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 07:59 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad. Ik werk gelukkig thuis dus ik heb wel wat omhanden. Ik ga straks even een paar mondkapjes ophalen voor het geval dat alle regelingen wat losser worden en je meer in contact komt met anderen. Gewoon voor de zekerheid. Kan ze maar in huis hebben. Maar hier in België zie ik het zo snel niet losser worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |