quote:
Bevestiging uit meerdere bronnen, dan is nu wel vastgesteld dat we met een junk te maken hebben. Ging @Scrummie2.1 ook niet in de rij staan toen al die wiettenten dichtgingen?quote:
Ohquote:Op maandag 20 april 2020 20:42 schreef GGMM het volgende:
Maar om nou net te doen alsof je niet om de haverklap drugs gebruikt vind ik ook weer zo hypocriet.
Ja en Caland stopt ook alles in z'n neus wat los en vast zitquote:Op maandag 20 april 2020 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Bevestiging uit meerdere bronnen, dan is nu wel vastgesteld dat we met een junk te maken hebben. Ging @:Scrummie2.1 ook niet in de rij staan toen al die wiettenten dichtgingen?
Nee.quote:Op maandag 20 april 2020 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Bevestiging uit meerdere bronnen, dan is nu wel vastgesteld dat we met een junk te maken hebben. Ging @:Scrummie2.1 ook niet in de rij staan toen al die wiettenten dichtgingen?
Ja, dat dan weer wel. @RensAjacied doet trouwens ook flink zijn best om junk te worden, maar die propt steeds dingen naar binnen waar hij niet tegen kan.quote:Op maandag 20 april 2020 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en Caland stopt ook alles in z'n neus wat los en vast zit
Opzich past Amarantha hier prima.
ik drink coca cola zeroquote:Op maandag 20 april 2020 20:47 schreef Tjacka het volgende:
vbl sc is de sc met alcoholisten en junks
Sfeer dus.quote:Op maandag 20 april 2020 20:47 schreef Tjacka het volgende:
Niet mijn probleemquote:Op maandag 20 april 2020 21:04 schreef Doublepain het volgende:
Bedankt he @:Lenny_Leonard , nu ben ik ook geblokt
Jij had het valletje gezet. Jij lokte mij erheen.quote:
Ja enige zelfspot heeft ze nietquote:Op maandag 20 april 2020 21:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij had het valletje gezet. Jij lokte mij erheen.
Door jou ben ik geblokkeerd.
Stom wijf ook. Ben ik een keer eerlijk..
Ja, nuchter zou iemand dit topic niet openen ONZ / De carnavalshit die geen kroeghit werd door coronaquote:Op maandag 20 april 2020 20:47 schreef Tjacka het volgende:
Lekker bezig maat.quote:Op maandag 20 april 2020 21:02 schreef Caland het volgende:
Boys
Net anderhalf uur gesport
@:ggmm @:onlogisch
Krijg lekker de vinkenteringquote:Op maandag 20 april 2020 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, nuchter zou iemand dit topic niet openen ONZ / De carnavalshit die geen kroeghit werd door corona
En zouden mensen Once Upon a Time in Hollywood gewoon kunnen volgen.
Die film heb ik ook gezien! Heb jouw review denk ik gemist.quote:Op maandag 20 april 2020 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, nuchter zou iemand dit topic niet openen ONZ / De carnavalshit die geen kroeghit werd door corona
En zouden mensen Once Upon a Time in Hollywood gewoon kunnen volgen.
Als je hem goed vond wel, anders niet.quote:Op maandag 20 april 2020 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die film heb ik ook gezien! Heb jouw review denk ik gemist.
Wil je die van mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |