Dat is toch apart? Dit nummer was echt een monsterhit aan het worden in de laatste dagen van corona. Ik hoor nog de Az-fans dit in de Arena zingen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:34 schreef R-woud93 het volgende:
Dit nummer doet mij nu ook altijd denken aan corona, bedankt Wilbert
Ja inderdaad, bleef lekker hangen en zo, maar kreeg opeens toch een rare nasmaakquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is toch apart? Dit nummer was echt een monsterhit aan het worden in de laatste dagen van corona. Ik hoor nog de Az-fans dit in de Arena zingen.
Kan je dit niet bij al mijn posts doen?quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:35 schreef maily het volgende:
[..]
Het leest (iig voor mij) zoveel prettiger
![]()
Only if I see themquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan je dit niet bij al mijn posts doen?
Precies! Vervelend maar ook melancholisch te gelijk. Wat een prachtige dagen waren die laatste dagen eigenlijk. Alleen op dat moment stonden we er niet bij stil.quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, bleef lekker hangen en zo, maar kreeg opeens toch een rare nasmaak
Toen was het nog ''maar'' een griepje en ging het leven gewoon zoals het ging.quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies! Vervelend maar ook melancholisch te gelijk. Wat een prachtige dagen waren die laatste dagen eigenlijk. Alleen op dat moment stonden we er niet bij stil.
Bedankt voor je bijdrage, dat had dit topic echt ff nodigquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Jammer dat er Italiaans en Spaans door elkaar gegooid is. Spaans is 'seņorita', Italiaans is 'signorita'.
Laten dat nu net de zwaarst getroffen landen zijn?quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Jammer dat er Italiaans en Spaans door elkaar gegooid is. Spaans is 'seņorita', Italiaans is 'signorita'.
Ook het Suikerfeest zal zuur zijnquote:
Ja en als je nu Coen en Sander feest en de beelden van carnaval waar ze los gaan op dit nummer.quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Toen was het nog ''maar'' een griepje en ging het leven gewoon zoals het ging.
Best raar als je er over nadenkt ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |