Toen ik in Spanje was groeide het in de boerderijen uit de buurt, net als Naranja'squote:Op maandag 20 april 2020 20:34 schreef Tjacka het volgende:
aardbeien uit de supermarkt zijn disgusting
Gewoon met Tjacka beginnen en dan langzaam steeds iemand die minder slap isquote:Op maandag 20 april 2020 20:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik wil ze slaan maar durf niet.
Ja opzich heb je wel een punt ja. Het was ook net een hap met water.quote:
haha nou dan ben je na mij wel klaar hahaquote:Op maandag 20 april 2020 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon met Tjacka beginnen en dan langzaam steeds iemand die minder slap is
quote:Op maandag 20 april 2020 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
ja je moet naar de groenteboer voor aardbeien debielquote:Op maandag 20 april 2020 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja opzich heb je wel een punt ja. Het was ook net een hap met water.
Nou ja, volgende keer beter.
Is goed.quote:Op maandag 20 april 2020 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, ik was erg benoemd naar je mening.quote:Op maandag 20 april 2020 20:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja je moet naar de groenteboer voor aardbeien debiel
Dan sla ik nog harder.quote:Op maandag 20 april 2020 20:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
pak gewoon je wiet af en dan hou je wel op met slaan haha
Benoemd?quote:Op maandag 20 april 2020 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, ik was erg benoemd naar je mening.
Oh, is @Amarantha een junk?quote:Op maandag 20 april 2020 20:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
pak gewoon je wiet af en dan hou je wel op met slaan haha
Dit was een leuke verwijzing naar een fout die Tjacka net maakte: ONZ / [ONZ SC] swapfiets is voor corona debielenquote:
Bedankt voor de uitleg.quote:Op maandag 20 april 2020 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was een leuke verwijzing naar een fout die Tjacka net maakte: ONZ / [ONZ SC] swapfiets is voor corona debielen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |