abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 20 april 2020 @ 16:56:40 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192717733
quote:
Samantha de Jong in ziekenhuis na ernstig auto-ongeluk, toestand zorgelijk



Samantha de Jong ligt in het ziekenhuis na een ernstig auto-ongeluk in Den Haag. Haar voormalige manager bevestigt berichtgeving hierover van Shownieuws.

Samantha, vooral bekend van haar realityseries waarin ze Barbie werd genoemd, raakte zondagavond betrokken bij een ongeval op de Schenkkade in Den Haag. Ze zat als passagier in een auto waarvan de bestuurder de macht over het stuur verloor en tegen het hekwerk van het viaduct botste.

,,Deze ochtend volgt er een medische update”, stelde haar manager Jake Hampel maandagochtend. ,,De vraag is nog of Samantha dit zal overleven en als dat al het geval is, wat de blijvende schade zal zijn.”

Bijrijder
De politie meldt op Twitter dat er drie personen in de auto zaten. Een van hen is zwaargewond naar het ziekenhuis overgebracht. De andere inzittenden raakten ook gewond, ook zij zijn overgebracht naar het ziekenhuis. Hampel stelt dat Samantha niet de bestuurder was van de auto, maar als bijrijder in het voertuig zat.

De traumahelikopter verleende de brandweer, meerdere ambulances en de politie assistentie.

Samantha werd bekend door de realityserie Oh Oh Cherso. Later kreeg ze haar eigen reeks samen met haar toenmalige man Michael van der Plas. Samen kregen zij twee kinderen: dochtertje Angelina en zoontje Milano.

https://www.ad.nl/show/sa(...)-zorgelijk~ab8ee628/
quote:
'Auto Barbie niet verzekerd'
Bestuurder gevlucht?

De auto waarmee Samantha de Jong zondagavond als bijrijder een auto-ongeluk zou hebben gehad, was niet verzekerd, meldt een regionale nieuwssite.



Het ongeluk waarbij Samantha, beter bekend als Barbie, betrokken zou zijn, vond zondagavond plaats in Den Haag. De chauffeur van de auto verloor de macht over het stuur en is onder andere tegen het hekwerk van een viaduct gebotst. Samantha, die als bijrijder in het voertuig zat, zou met spoed naar het ziekenhuis zijn afgevoerd.

In totaal zouden er drie personen zijn afgevoerd naar het ziekenhuis. Er gaan ook geruchten dat de bestuurder eerst nog op de vlucht sloeg. Tegelijk kwam ook naar buiten dat de auto onverzekerd zou zijn. Een check via de site van het RDW bevestigt dat er geen WAM-verzekering geregistreerd staat, wat strafbaar is, al noteert de RDW erbij dat het geen verantwoordelijkheid draagt voor de juistheid van de gegevens omdat die is aangedragen door derden.

De afdeling Verkeers Ongevallen Analyse (VOA) gaat volgens de nieuwssite onderzoek doen naar het auto-ongeluk.

https://www.telegraaf.nl/(...)arbie-niet-verzekerd


[ Bericht 16% gewijzigd door Starhopper op 20-04-2020 17:11:57 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192717846
En voor die idioten die in haar patiėntendossier willen kijken voor sensatie....doe het niet:

[ Bericht 57% gewijzigd door yvonne op 20-04-2020 18:26:32 (niet dus) ]
pi_192717857
Veel sterkte Samantha :*
pi_192717863
Overigens is hij niet op het hek gereden, maar tegen de betonnen hoek vlak naast dat verkeerslicht. Hoe die dat gedaan heeft, geen idee? Daarom denk ik: slip de ene kant op, overstuurd en slip de andere kant op, en een klap. Te hard door de bocht gegaan.

[ Bericht 27% gewijzigd door yvonne op 20-04-2020 18:28:15 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 20 april 2020 @ 17:15:40 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192718024
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2020 17:11 schreef 2dope het volgende:
Oei dat is inderdaad niet best afgaande op de foto uit de OP. Dat ze maar snel mag herstellen.
Hier meer foto's: https://regio15.nl/nieuws(...)val-op-de-schenkkade

Die is gezien de krassen vol tegen de hoek van het viaduct geklapt zo te zien :{ :{ :{
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192718079
quote:
6s.gif Op maandag 20 april 2020 17:10 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ze leeft nog hoor ;)
Mja. Degene die met zijn hoofd tegen die voorruit geklapt is, zal daar niet zonder hersenschade en een gebroken nek of schedelbasis mee weggekomen zijn. Aangezien Samantha degene is die kritiek ligt, denk ik dat zij degene was die zonder gordel op de bijrijdersstoel zat. En consequentieel is zij dus degene met hersenschade en een gebroken nek en/of schedelbasisfractuur.

Als de gebroken nek en/of schedelbasisfactuur echt ernstig is, dan zal ze verlamd zijn van haar nek naar beneden. Dus moet ze beademd worden. Dat gaat met intubatie. Maar dan moet ze ook in een kunstmatige coma gebracht worden. En als je hersenschade hebt, dan is zo'n kunstmatige coma ontzettend funest. En nog erger, afhankelijk van de gevolgen van de hersenschade, kan ze straks misschien niet eens revalideren. Zelfs wanneer ze geen gebroken nek of schedelbasisfractuur heeft.

Ik zie het heel erg somber in voor haar. En hoe dan ook zal ze er blijvende schade aan overhouden, wat de rest van haar leven zal verkorten.

En alleen maar omdat ze zo stom was om geen gordel aan te doen. En omdat ze zo stom was om in de auto van een man van 40+ met de geestelijke ontwikkeling van een puber te stappen.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 20 april 2020 @ 17:21:41 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192718116
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 17:19 schreef RetepV het volgende:

[..]

Mja. Degene die met zijn hoofd tegen die voorruit geklapt is, zal daar niet zonder hersenschade en een gebroken nek of schedelbasis mee weggekomen zijn. Aangezien Samantha degene is die kritiek ligt, denk ik dat zij degene was die zonder gordel op de bijrijdersstoel zat. En consequentieel is zij dus degene met hersenschade en een gebroken nek en/of schedelbasisfractuur.

Als de gebroken nek en/of schedelbasisfactuur echt ernstig is, dan zal ze verlamd zijn van haar nek naar beneden. Dus moet ze beademd worden. Dat gaat met intubatie. Maar dan moet ze ook in een kunstmatige coma gebracht worden. En als je hersenschade hebt, dan is zo'n kunstmatige coma ontzettend funest. En nog erger, afhankelijk van de gevolgen van de hersenschade, kan ze straks misschien niet eens revalideren. Zelfs wanneer ze geen gebroken nek of schedelbasisfractuur heeft.

Ik zie het heel erg somber in voor haar. En hoe dan ook zal ze er blijvende schade aan overhouden, wat de rest van haar leven zal verkorten.

En alleen maar omdat ze zo stom was om geen gordel aan te doen. En omdat ze zo stom was om in de auto van een man van 40+ met de geestelijke ontwikkeling van een puber te stappen.
Ja, als je het zo bekijkt.... ;) Nja, hopelijk heeft ze net als al die andere keren dat ze op het randje zat een engeltje op haar schouder.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192718147
Hoe komt dat gat in de voorruit aan de bijrijders kant? Ik zie ook een airbag die gewerkt heeft.
stupidity has become as common as common sense was before
  maandag 20 april 2020 @ 17:25:27 #9
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_192718168
Ik vind het wel sneu hoor. Ze heeft geen makkelijk leven en nu dit weer. Vooral ook dat de media er weer bovenop zit :r
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 20 april 2020 @ 17:27:10 #10
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192718193
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe komt dat gat in de voorruit aan de bijrijders kant? Ik zie ook een airbag die gewerkt heeft.
Je vliegt over de airbag ;)

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192718196
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe komt dat gat in de voorruit aan de bijrijders kant? Ik zie ook een airbag die gewerkt heeft.
Door haar hoofd. Vroeger vloog je door de voorruit heen, maar tegenwoordig is zo’n ruit veel sterker.

Overigens heeft zo’n auto (Astra G) een passagiers airbag. Geen idee of die nog werkt na 20 jaar en of het helpt.
.
  maandag 20 april 2020 @ 17:28:03 #12
256666 leeell
I know you're lonely
pi_192718206
RTL heeft ergens wel compleet het leven van zo'n meisje verwoest door zo'n kutprogramma voor cheap laughs te maken.

Dit soort mensen een podium geven, op zo'n leeftijd met die achtergrond. Recept voor idioterie.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_192718252
quote:
13s.gif Op maandag 20 april 2020 17:28 schreef leeell het volgende:
RTL5 heeft ergens wel compleet het leven van zo'n meisje verwoest door zo'n kutprogramma voor cheap laughs te maken.

Dit soort mensen een podium geven, op zo'n leeftijd met die achtergrond. Recept voor idioterie.
Eens.
pi_192718264
Als je geen gordel draagt en de airbag klapt uit ga je erover heen. Zo te zien is dat ook gebeurd. Die hele ruit is aan de dakrand open gekomen. Moet een gigantische klap zijn geweest.
Ik vrees dat de aanblik van Barbie nu schokkend zal zijn.
Ik denk dat die twee jongens die tegen dat muurtje zaten, beetje zaten te kletsen en wat te drinken op de achterbank zaten. De hoofdsteunen zijn nog intact.
Vind het wel verbijsterend hoe ontspannen die jongens erbij zaten.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_192718318
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 17:19 schreef RetepV het volgende:

[..]

Mja. Degene die met zijn hoofd tegen die voorruit geklapt is, zal daar niet zonder hersenschade en een gebroken nek of schedelbasis mee weggekomen zijn. Aangezien Samantha degene is die kritiek ligt, denk ik dat zij degene was die zonder gordel op de bijrijdersstoel zat. En consequentieel is zij dus degene met hersenschade en een gebroken nek en/of schedelbasisfractuur.

Als de gebroken nek en/of schedelbasisfactuur echt ernstig is, dan zal ze verlamd zijn van haar nek naar beneden. Dus moet ze beademd worden. Dat gaat met intubatie. Maar dan moet ze ook in een kunstmatige coma gebracht worden. En als je hersenschade hebt, dan is zo'n kunstmatige coma ontzettend funest. En nog erger, afhankelijk van de gevolgen van de hersenschade, kan ze straks misschien niet eens revalideren. Zelfs wanneer ze geen gebroken nek of schedelbasisfractuur heeft.

Ik zie het heel erg somber in voor haar. En hoe dan ook zal ze er blijvende schade aan overhouden, wat de rest van haar leven zal verkorten.

En alleen maar omdat ze zo stom was om geen gordel aan te doen. En omdat ze zo stom was om in de auto van een man van 40+ met de geestelijke ontwikkeling van een puber te stappen.
Leunstoeldokters _O_ _O_
Que fįcil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
pi_192718326
quote:
13s.gif Op maandag 20 april 2020 17:28 schreef leeell het volgende:
RTL heeft ergens wel compleet het leven van zo'n meisje verwoest door zo'n kutprogramma voor cheap laughs te maken.

Dit soort mensen een podium geven, op zo'n leeftijd met die achtergrond. Recept voor idioterie.
Dat doen al die programma's natuurlijk. Vraag me ook wel eens af hoe het met die lui van dat maagdenprogramma is.
Que fįcil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
  maandag 20 april 2020 @ 17:38:51 #17
256666 leeell
I know you're lonely
pi_192718361
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 17:36 schreef TTSS het volgende:

[..]

Dat doen al die programma's natuurlijk. Vraag me ook wel eens af hoe het met die lui van dat maagdenprogramma is.
Grappig, op Reddit zit zo'n gozer die mee had gedaan , die had wel leuke inzichten. Kan je vast wel vinden. Die gaf ook al een aantal misstanden aan. Hij is iig nog maagd geloof ik.

En natuurlijk, dat hele reality gedoe an sich is enorm uitbuitend en mensonterend. Mensen moeten eens kappen met naar die meuk kijken. Uberhaupt nog TV hebben :')
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_192718376
Hier zie je hoe slecht zo'n airbag helpt wanneer je geen gordel om hebt.


De airbag helpt je dan wel om je gezicht niet een afdruk in het dashboard te laten maken, maar zorgt er vervolgens ook voor dat je met je achterhoofd een afdruk in de voorruit maakt. Lood om oud ijzer, als je geen gordel draagt.
pi_192718400
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 17:35 schreef TTSS het volgende:

[..]

Leunstoeldokters _O_ _O_
Hoe weet jij dat ik niet ervaringsdeskundige ben? Maak je maar een aanname?
pi_192718492
Hoop dat het goedkomt (y)
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
pi_192718497
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 17:41 schreef RetepV het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat ik niet ervaringsdeskundige ben? Maak je maar een aanname?
Jij maakt zelf nogal wat aannames hoor.
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
  maandag 20 april 2020 @ 17:55:26 #22
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_192718596
Mocht ze het niet overleven wat voor haar kindjes niet te hopen is
Mag het lichaam naar de wetenschap gedoneerd worden?
Met twee hersencellen zelfstandig leven en kinderen baren is toch wel een wonder ;)
  maandag 20 april 2020 @ 18:06:02 #23
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_192718787
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 17:40 schreef RetepV het volgende:
Hier zie je hoe slecht zo'n airbag helpt wanneer je geen gordel om hebt.


De airbag helpt je dan wel om je gezicht niet een afdruk in het dashboard te laten maken, maar zorgt er vervolgens ook voor dat je met je achterhoofd een afdruk in de voorruit maakt. Lood om oud ijzer, als je geen gordel draagt.
De passagiersairbag wil ook nog wel eens de voorruit kapot slaan.

You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Spellchecker maandag 20 april 2020 @ 18:11:53 #24
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192718870
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 17:40 schreef RetepV het volgende:
Hier zie je hoe slecht zo'n airbag helpt wanneer je geen gordel om hebt.


De airbag helpt je dan wel om je gezicht niet een afdruk in het dashboard te laten maken, maar zorgt er vervolgens ook voor dat je met je achterhoofd een afdruk in de voorruit maakt. Lood om oud ijzer, als je geen gordel draagt.
Die snap ik niet ...
  maandag 20 april 2020 @ 18:17:31 #25
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_192718929
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 18:11 schreef maily het volgende:

[..]

Die snap ik niet ...
Je bent eerder bij de voorruit dan de airbag uit is gekomen dus vlieg je er overheen.
Passagiers airbag is vaak dual stage ivm de grootte en derhalve ook trager.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_192719027
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 17:41 schreef RetepV het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat ik niet ervaringsdeskundige ben? Maak je maar een aanname?
Iemand diagnosticeren met hersenletsel en een gebroken nek op basis van een foto is gelukkig geen aanname.
Que fįcil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
  Admin maandag 20 april 2020 @ 18:24:56 #27
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_192719047
Ff ruimen,
mochten mensen de neiging hebben kutopmerkingen te plaatsen. ....
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 20 april 2020 @ 18:31:07 #28
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_192719157
Of dokter te spelen, of weetikveelwat.
Gewoon niet doen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_192719211
Heel veel sterkte Samantha.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 20 april 2020 @ 19:27:32 #30
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192720207
quote:
17s.gif Op maandag 20 april 2020 18:24 schreef yvonne het volgende:
Ff ruimen,
mochten mensen de neiging hebben kutopmerkingen te plaatsen. ....
Vergeleken met twitter viel het hier wel mee.

Snap dit soort reacties echt niet.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192720449
Even samenvatten: Samantha rijdt hoogstwaarschijnlijk niet mee met een gezinslid. Want dan heeft vluchten geloof ik niet zoveel zin. Dus nu zie ik Samantha en een vriend samen in een auto met minder dan twee meter afstand. Social distancy had dus letterlijk dit ongeluk kunnen voorkomen.

pijnlijk...
pi_192720682
Die meid krijgt toch wel veel te verduren. Doet ze deels ook zelf (realityprogramma), maar sommige mensen kunnen beter tegen zichzelf in bescherming worden genomen.

Ik wens haar veel sterkte. Zal een pittig traject worden.
Somebody that I used to know
  Spellchecker maandag 20 april 2020 @ 20:54:00 #33
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192722086
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 19:52 schreef Postbus100 het volgende:
Die meid krijgt toch wel veel te verduren. Doet ze deels ook zelf (realityprogramma), maar sommige mensen kunnen beter tegen zichzelf in bescherming worden genomen.

Ik wens haar veel sterkte. Zal een pittig traject worden.
Alweer ... weet je nog Schotland ....
pi_192724164
quote:
Ze zat als passagier in een auto waarvan de bestuurder de macht over het stuur verloor en tegen het hekwerk van het viaduct botste.
Ik vermoed zo maar dat de bestuurder niet de voorgeschreven 50 km/p/u reed maar veel te hard (die bocht in) ging..

Noem het onderbuikgevoel.
pi_192725660
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 17:04 schreef RetepV het volgende:

Overigens is hij niet op het hek gereden, maar tegen de betonnen hoek vlak naast dat verkeerslicht. Hoe die dat gedaan heeft, geen idee? Daarom denk ik: slip de ene kant op, overstuurd en slip de andere kant op, en een klap. Te hard door de bocht gegaan.
Dat moet een klap geweest zijn. Beton veert niet echt.

Ziet er niet goed uit :{
pi_192727150
quote:
6s.gif Op maandag 20 april 2020 17:15 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Hier meer foto's: https://regio15.nl/nieuws(...)val-op-de-schenkkade

Die is gezien de krassen vol tegen de hoek van het viaduct geklapt zo te zien :{ :{ :{

Ik zat even op google maps te kijken, maar dan moet je volgens mij wel heel hard gaan wil je daaruit komen.....

https://goo.gl/maps/ZWyon6FuYm7gUSWU8

Wat me ook opvalt is dat er helemaal geen remsporen zijn te zien....
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 21 april 2020 @ 07:58:27 #37
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_192727185
Via WA begreep ik dat de auto was aangetikt (op (te) hoge snelheid, dat wel). Ik weet niet wat de bron daarvan is, maar daardoor is de auto wat vreemd tegen die brug aangekomen lijkt het.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_192727194
Op het filmpje staat een Berlingo/Partner met schade, die zal hem wel tegen het muurtje getikt hebben.
pi_192727241
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 07:58 schreef daNpy het volgende:
Via WA begreep ik dat de auto was aangetikt (op (te) hoge snelheid, dat wel). Ik weet niet wat de bron daarvan is, maar daardoor is de auto wat vreemd tegen die brug aangekomen lijkt het.
Dat lijkt me redelijke verklaring, dat zou ook verklaren waarom er geen remsporen te zien zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 21 april 2020 @ 08:17:55 #40
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_192727335
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 17:19 schreef RetepV het volgende:

Ik zie het heel erg somber in voor haar. En hoe dan ook zal ze er blijvende schade aan overhouden, wat de rest van haar leven zal verkorten.

gelukkig hoeven de artsen zich maar te richten op twee hersencellen. Als die weer een beetje functioneren is ze weer helemaal de oude.
Tot nooit .......
pi_192727377
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 19:52 schreef Postbus100 het volgende:
Die meid krijgt toch wel veel te verduren. Doet ze deels ook zelf (realityprogramma), maar sommige mensen kunnen beter tegen zichzelf in bescherming worden genomen.

Ik wens haar veel sterkte. Zal een pittig traject worden.
Deels zelf? Voornamelijk zelf.

Dat ze nu als passagier in de auto zat,ok. Maar alles aan dat ongeluk schreeuwt drugs, alcohol, te hard rijden en petjestokkies. Wanneer je steeds weer bepaalde milieus opzoekt kom je steeds weer in dezelfde problemen. Die problemen overkomen je dan niet, die zoek je op.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 21 april 2020 @ 08:25:02 #42
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_192727392
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 17:19 schreef RetepV het volgende:

Ik zie het heel erg somber in voor haar. En hoe dan ook zal ze er blijvende schade aan overhouden, wat de rest van haar leven zal verkorten.

gelukkig hoeven de artsen zich maar te richten op twee hersencellen. Als die weer een beetje functioneren is ze weer helemaal de oude.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 07:52 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik zat even op google maps te kijken, maar dan moet je volgens mij wel heel hard gaan wil je daaruit komen.....

https://goo.gl/maps/ZWyon6FuYm7gUSWU8

Wat me ook opvalt is dat er helemaal geen remsporen zijn te zien....
Vanaf rijdwijkse plein over het schenkviaduct staat bekend als racebaan. 60-70 rijdt iedereen daar, bergje af 70-80 is niks geks, vaak 90-100 en echt 's-nacht komt harder ook veel voor. Aan het einde moet je dan naar rechts, maar daar kan je ook vlot doorheen....
Tot nooit .......
pi_192728687
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2020 08:25 schreef Speekselklier het volgende:
gelukkig hoeven de artsen zich maar te richten op twee hersencellen. Als die weer een beetje functioneren is ze weer helemaal de oude.

Eén voor het inademen en één voor het uitademen :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_192728854
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 07:58 schreef daNpy het volgende:
Via WA begreep ik dat de auto was aangetikt (op (te) hoge snelheid, dat wel). Ik weet niet wat de bron daarvan is, maar daardoor is de auto wat vreemd tegen die brug aangekomen lijkt het.
Je ziet ook dat er een tweede auto bij is betrokken. Die heeft lichte schade aan de zijkant. Hij staat daarbij stil.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_192728935
Het AD meldt dat het een eenzijdig ongeluk was

https://www.ad.nl/den-haa(...)ias-barbie~a0024f6b/
pi_192729160
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 17:36 schreef TTSS het volgende:

[..]

Dat doen al die programma's natuurlijk. Vraag me ook wel eens af hoe het met die lui van dat maagdenprogramma is.
Al die programma's zijn nep en flink gestuurd door de redactie.
Dat zeggen ook oud deelnemers aan BB, daar werd ook flink gestuurd door de redactie
pi_192730458
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 08:17 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

gelukkig hoeven de artsen zich maar te richten op twee hersencellen. Als die weer een beetje functioneren is ze weer helemaal de oude.
Een vam mijn klonen kreeg een ban voor eensoortgelijke uitspraak in dit topic.
  dinsdag 21 april 2020 @ 12:33:39 #48
471637 TomStall
I buried Joey
pi_192731186
quote:
6s.gif Op maandag 20 april 2020 17:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Mocht ze het niet overleven wat voor haar kindjes niet te hopen is
Mag het lichaam naar de wetenschap gedoneerd worden?
Met twee hersencellen zelfstandig leven en kinderen baren is toch wel een wonder ;)
ongepast deze opmerking. Hoeveel hersencellen jij hebt zullen we het maar niet over hebben denk ik.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 21 april 2020 @ 13:17:33 #49
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192731983
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 april 2020 11:54 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:

[..]

Een vam mijn klonen kreeg een ban voor eensoortgelijke uitspraak in dit topic.
En terecht.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192732127


Bij omroep West wordt er gesproken over een zwaargewonde man.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 21 april 2020 @ 13:28:40 #51
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192732243
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:24 schreef An_0_Niem het volgende:
[ afbeelding ]

Bij omroep West wordt er gesproken over een zwaargewonde man.
Het is inmiddels bekend dat het om barbie gaat. Het kan een tikfout zijn of het was nog niet bekend maandagochtend 8 uur en hebben ze er uit gemak maar 'hij' van gemaakt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192732246
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:28 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Het is inmiddels bekend dat het om barbie gaat. Het kan een tikfout zijn of het was nog niet bekend maandagochtend 8 uur en hebben ze er uit gemak maar 'hij' van gemaakt.
Bedankt voor de opheldering
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 21 april 2020 @ 13:30:03 #53
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192732262
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:29 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Bedankt voor de opheldering
^O^

Op de foto's van Regio15 is te zien dat de twee andere inzettenden in de kant zaten om een peuk te roken. Dat waren 2 mannen. Degene die zwaargewond is moet dus wel barbie zijn.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192732461
Berichtje uit de Telegraaf:

"Uit hun directe omgeving kan PRIVÉ nu melden dat de situatie van de realityster een stuk is verbeterd. Zij is weer bij kennis. Een privé-zegsman weet: „Samantha is ontwaakt. De grootste zorgen zijn voorbij. Ze is buiten levensgevaar. Ze heeft enorm veel geluk gehad, want dit had heel anders kunnen aflopen. Dat het de goede kant op gaat, blijkt ook wel uit het feit dat ze alweer een aantal vriendinnen heeft gebeld om ze gerust te stellen. Onderzoek heeft uitgewezen dat zij een gebroken rugwervel heeft. Ook heeft Sammie een flink aantal snijwonden in het gezicht door een klap tegen de voorruit. Die zijn gehecht. Ze zal nog een aantal dagen in het ziekenhuis moeten blijven en daarna zal ze thuis voorlopig een korset moeten dragen, wat de breuk moet doen helen.”
pi_192732506
Als ik onderstaand bericht lees, lijkt het alsof er 5 mensen in de auto zaten: de twee die op de grond zaten en 3 slachtoffers die (ook met spoed) naar het ziekenhuis zijn vervoerd.
https://nieuwsopbeeld.nl/(...)ongeluk-in-den-haag/

`...Den Haag – Samantha de Jong, ook wel beter bekend als ‘Barbie’, is zondagavond 19 april in kritieke toestand naar het ziekenhuis vervoerd na een zwaar ongeluk op de Schenkkade in Den Haag. Twee andere inzittenden raakten ook zwaargewond.

Het ongeval gebeurde even na half negen op de kruising van de Schenkkade en de oprit naar de Utrechtsebaan. Door nog onbekende oorzaak verloor de bestuurder de macht over het stuur en ramde het hekwerk van het viaduct. De politie doet nader onderzoek naar wat er precies gebeurd is.

Drie inzittenden raakten gewond bij het ongeval. Eén ambulance reed een slachtoffer met spoed naar het Malieveld om daar af te spreken met een zojuist ingevlogen arts van het MMT. Even later ging de ambulance, vergezeld door de MMT-arts, met spoed naar het ziekenhuis. De twee andere slachtoffers zijn vanaf de Schenkkade ook met spoed vervoerd.

Volgens haar oud-manager zou het ernstig gewonde slachtoffer Samantha ‘Barbie’ de Jong zijn. Dit heeft hij verklaard tegenover Shownieuws. Samantha zou als passagier in de auto hebben gezeten....`
  dinsdag 21 april 2020 @ 13:44:01 #56
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192732521
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:40 schreef nietzeuren het volgende:
dat ze alweer een aantal vriendinnen heeft gebeld
Tsja ......... :')
pi_192732530
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:40 schreef nietzeuren het volgende:
daarna zal ze thuis voorlopig een korset moeten dragen
Nou elk nadeel hep ze voordeel.

Kan ze direct waist training doen om de verhoudingen van een echte Barbie te krijgen.
  dinsdag 21 april 2020 @ 13:47:35 #58
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_192732595
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:44 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Nou elk nadeel hep ze voordeel.

Kan ze direct waist training doen om de verhoudingen van een echte Barbie te krijgen.
met zo een plat hoofd kan ze ook mooi de kopstand doen, die kent ze nog niet
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_192733033
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:17 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

En terecht.
Niettus o|O
  dinsdag 21 april 2020 @ 14:18:52 #60
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_192733131
Samantha de Jong buiten levensgevaar na ernstig auto-ongeluk

Samantha de Jong, vooral bekend als Barbie, is buiten levensgevaar. Dat heeft de politie van Den Haag vandaag bevestigd

Vandaag wordt duidelijk dat de realityster inmiddels buiten levensgevaar is, zo heeft de politie bevestigd. Uitspraken over letsel dat Barbie mogelijk heeft opgelopen worden er niet gedaan. De andere twee inzittenden zouden inmiddels het ziekenhuis hebben verlaten.

https://www.ad.nl/show/sa(...)to-ongeluk~a6e358c5/

Gelukkig voor haar kinderen
  dinsdag 21 april 2020 @ 14:23:30 #61
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_192733226
Komt er nu een programma: Barbies Revalidatie?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 21 april 2020 @ 14:39:19 #62
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_192733444
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 april 2020 14:23 schreef junkiesietze het volgende:
Komt er nu een programma: Barbies Revalidatie?
:N

Wel een extra aflevering van:

De Slechtste Chauffeur Van Nederland
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 21 april 2020 @ 14:40:15 #63
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192733456
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 april 2020 14:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Samantha de Jong buiten levensgevaar na ernstig auto-ongeluk

Samantha de Jong, vooral bekend als Barbie, is buiten levensgevaar. Dat heeft de politie van Den Haag vandaag bevestigd

Vandaag wordt duidelijk dat de realityster inmiddels buiten levensgevaar is, zo heeft de politie bevestigd. Uitspraken over letsel dat Barbie mogelijk heeft opgelopen worden er niet gedaan. De andere twee inzittenden zouden inmiddels het ziekenhuis hebben verlaten.

https://www.ad.nl/show/sa(...)to-ongeluk~a6e358c5/

Gelukkig voor haar kinderen
*O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 21 april 2020 @ 14:43:06 #64
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_192733515
Gezocht! De Slechtste Chauffeur van Nederland

Vind jij dat je vader of opa echt niet meer de weg op mag? Stap jij voor geen goud meer bij je vriendin in de auto?
Nog steeds rijden er mensen rond waarvan het onbegrijpelijk is dat zij een rijbewijs hebben.
Ken jij zo iemand? Dan is dit je kans om Nederland een stuk veiliger te maken.

http://chauffeur.skyhightv.nl

Barbie :?
  dinsdag 21 april 2020 @ 14:43:48 #65
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_192733528
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 april 2020 14:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gezocht! De Slechtste Chauffeur van Nederland

Vind jij dat je vader of opa echt niet meer de weg op mag? Stap jij voor geen goud meer bij je vriendin in de auto?
Nog steeds rijden er mensen rond waarvan het onbegrijpelijk is dat zij een rijbewijs hebben.
Ken jij zo iemand? Dan is dit je kans om Nederland een stuk veiliger te maken.

http://chauffeur.skyhightv.nl

Barbie :?
maar wel met airbags
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  dinsdag 21 april 2020 @ 14:46:15 #66
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_192733559
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 14:43 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

maar wel met airbags
Zullen haar eigen airbags ook geklapt zijn bij het voorval?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_192733564
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 april 2020 14:23 schreef junkiesietze het volgende:
Komt er nu een programma: Barbies Revalidatie?
_O-
  dinsdag 21 april 2020 @ 14:55:40 #68
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_192733692
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 14:46 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Zullen haar eigen airbags ook geklapt zijn bij het voorval?
nee,
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  Redactie Frontpage dinsdag 21 april 2020 @ 21:01:42 #69
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_192741155
Zoveelste zelfmoordpoging?
Ta mčre
El Cońo
ウイスキー
pi_192741253
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 april 2020 21:01 schreef JeMoeder het volgende:
Zoveelste zelfmoordpoging?
Dat ze een ruk aan het stuur gaf?
pi_192741506
Hechtingen in het gezicht :'( :'(
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
pi_192741738
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 21:05 schreef nietzeuren het volgende:

[..]

Dat ze een ruk aan het stuur gaf?
Nee joh, die kutopels ondersturen als de pest. Beetje te hard aankomen rijden en je haalt de bocht niet meer
.
  dinsdag 21 april 2020 @ 22:47:42 #73
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_192743725
Samantha de Jong heeft verteld hoe het nu met haar gaat na het ongeluk waarbij zij zondagavond zwaargewond raakte. De voormalig realityster belde dinsdagmiddag zelf de redactie van Shownieuws op om te vertellen dat het goed met haar gaat…

“Het gaat naar omstandigheden goed met me,” zegt Samantha, ook wel bekend als Barbie, tegen Shownieuws. Eerder werd bekend dat Samantha een zwaar auto-ongeluk heeft gehad en dat haar toestand zorgwekkend was. Gelukkig lijkt ze er dus weer bovenop te komen. “Ik heb een zware hersenschudding, een gebroken rib en ook heb ik meerdere rug- en nekwervels gekneusd.”

“Van het ongeluk kan ik mij nauwelijks iets herinneren,” vervolgt ze. “Ik herinner mij de klap tegen de muur en dat ik door de auto heen vloog met mijn hoofd tegen de ruit. Daarna werd ik de volgende dag pas wakker in het ziekenhuis.”

https://www.shownieuws.nl(...)-op-ernstig-ongeluk/

Barbie is al weer thuis *O* *O*
  Spellchecker dinsdag 21 april 2020 @ 22:49:16 #74
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192743752
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 april 2020 22:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Samantha de Jong heeft verteld hoe het nu met haar gaat na het ongeluk waarbij zij zondagavond zwaargewond raakte. De voormalig realityster belde dinsdagmiddag zelf de redactie van Shownieuws op om te vertellen dat het goed met haar gaat…

“Het gaat naar omstandigheden goed met me,” zegt Samantha, ook wel bekend als Barbie, tegen Shownieuws. Eerder werd bekend dat Samantha een zwaar auto-ongeluk heeft gehad en dat haar toestand zorgwekkend was. Gelukkig lijkt ze er dus weer bovenop te komen. “Ik heb een zware hersenschudding, een gebroken rib en ook heb ik meerdere rug- en nekwervels gekneusd.”

“Van het ongeluk kan ik mij nauwelijks iets herinneren,” vervolgt ze. “Ik herinner mij de klap tegen de muur en dat ik door de auto heen vloog met mijn hoofd tegen de ruit. Daarna werd ik de volgende dag pas wakker in het ziekenhuis.”

https://www.shownieuws.nl(...)-op-ernstig-ongeluk/

Barbie is al weer thuis *O* *O*
  dinsdag 21 april 2020 @ 23:07:36 #75
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_192744116
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 22:49 schreef maily het volgende:

“Ik heb een zware hersenschudding, een gebroken rib en ook heb ik meerdere rug- en nekwervels gekneusd.”
:?
Tot nooit .......
  Spellchecker dinsdag 21 april 2020 @ 23:08:18 #76
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192744134
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 23:07 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

:?
Dat snap ik dus ook niet, maar je quote hier de verkeerde :D
pi_192744489
Ik denk dat haar uitgeverij gewoon wat meer boeken wil verkopen.
pi_192744874
Ik denk inderdaad dat ze haar boek gewoon willen verkopen.

Telegraaf :
"SAMANTHA DE JONG (30) is weer thuis, na het ernstige verkeersongeluk waar zij zondag bij betrokken raakte. Dinsdagavond, tijdens de nieuwe speech van premier MARK RUTTE verderop in Den Haag, werd zij gespot bij het huis van ouders. Haar gezicht vertoonde met talloze bloeduitstortingen de sporen van de enorme klap. En daar blijft het bij!
Terwijl heel Nederland keek naar de nieuwe speech van premier MARK RUTTE, die om zeven uur live vanaf het Binnenhof werd uitgezonden, liep Barbie elders in Den Haag doodgemoedereerd in een roze duster van het huis van haar ouders naar haar eigen woning, daar vlakbij. Bijna niemand zag haar."
pi_192746090
De medische wonderen zijn de wereld nog niet uit :o
Maandag nog in levensgevaar en dinsdagavond doodleuk over straat lopen met gebroken rug.

Ik heb wel een beetje het vermoeden dat die ex-manager een wat overdreven gevoel voor drama heeft met zijn eerste berichtgeving.

Maar evenwel is dit supergoed nieuws!

[ Bericht 19% gewijzigd door Sigaartje op 22-04-2020 07:24:23 ]
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  woensdag 22 april 2020 @ 10:10:29 #80
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_192747768
Gewoon volksverlakkerij dus allemaal, met puur komkommerciele doeleinden.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_192747801
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2020 07:11 schreef Sigaartje het volgende:
Ik heb wel een beetje het vermoeden dat die ex-manager een wat overdreven gevoel voor drama heeft met zijn eerste berichtgeving.
Die Jake is wel een geval apart ja.

:X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_192747811
Het is net een kat met zeven levens.
  woensdag 22 april 2020 @ 10:21:25 #83
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_192747908
quote:
Het is net een kat kut met zeven levens.
Fixed.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_192748628
Samantha de Jong, die op tv vooral bekendheid verwierf onder de naam Barbie, belandde zondagavond in het ziekenhuis na een zeer ernstig auto-ongeluk. ,,Ik heb een zware hersenschudding, een gebroken rib en ook heb ik meerdere rug- en nekwervels gekneusd”, zegt ze dinsdag.

Van het ongeluk kan ze zich maar weinig herinneren, stelt ze. ,,Ik herinner mij de klap tegen de muur en dat ik door de auto heen vloog met mijn hoofd tegen de ruit. Daarna werd ik de volgende dag pas wakker in het ziekenhuis.”

@ad
  woensdag 22 april 2020 @ 12:06:11 #85
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_192749185
Jaja ze herinnert zich dat ze de ruit raakte. Lijkt me wat sterk maar vooruit. Klinkt toch als geen gordel om.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Spellchecker woensdag 22 april 2020 @ 12:38:17 #86
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192749658
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 11:20 schreef 1_2 het volgende:
Samantha de Jong, die op tv vooral bekendheid verwierf onder de naam Barbie, belandde zondagavond in het ziekenhuis na een zeer ernstig auto-ongeluk. ,,Ik heb een zware hersenschudding, een gebroken rib en ook heb ik meerdere rug- en nekwervels gekneusd”, zegt ze dinsdag.

Van het ongeluk kan ze zich maar weinig herinneren, stelt ze. ,,Ik herinner mij de klap tegen de muur en dat ik door de auto heen vloog met mijn hoofd tegen de ruit. Daarna werd ik de volgende dag pas wakker in het ziekenhuis.”
:o
pi_192749665
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 12:06 schreef daNpy het volgende:
Jaja ze herinnert zich dat ze de ruit raakte. Lijkt me wat sterk maar vooruit. Klinkt toch als geen gordel om.
Ze raakte de voorruit indd.
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
  woensdag 22 april 2020 @ 12:58:58 #88
471637 TomStall
I buried Joey
pi_192749921
Jongens dit is toch kansloos gewoon. "Zwaargewond en het is nog maar de vraag of..." en vervolgens een dag of wat later "ziekenhuis verlaten". Wat een circus. :|W
  Spellchecker woensdag 22 april 2020 @ 13:01:14 #89
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192749941
quote:
13s.gif Op woensdag 22 april 2020 12:58 schreef TomStall het volgende:
Jongens dit is toch kansloos gewoon. "Zwaargewond en het is nog maar de vraag of..." en vervolgens een dag of wat later "ziekenhuis verlaten". Wat een circus. :|W
Je kunt wel raden wat de reacties gaan zijn bij het volgende "drama".
pi_192750231
quote:
7s.gif Op woensdag 22 april 2020 10:13 schreef vosss het volgende:

[..]

Die Jake is wel een geval apart ja.

:X
Had ze die niet ontslagen?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_192750250
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 13:23 schreef Hathor het volgende:

[..]

Had ze die niet ontslagen?
Weet ik veel. Ik volg dat mens niet.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_192750318
quote:
7s.gif Op woensdag 22 april 2020 13:25 schreef vosss het volgende:

[..]

Weet ik veel. Ik volg dat mens niet.
Als je dat mens niet volgt, hoe ken je Jake dan? :D
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_192750326
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 13:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als je dat mens niet volgt, hoe ken je Jake dan? :D
Daar kon ik niet omheen kijken |:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 22 april 2020 @ 13:51:18 #94
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_192750567
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 12:39 schreef RTR het volgende:

[..]

Ze raakte de voorruit indd.
Die info was m.i. nog gebaseerd op de barst in de voorruit, die ook van de airbag kan komen (zie ENCAP filmpje).
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_192750708
is ze met haar gezicht over het asfalt gegleden, dit krijg je toch niet zomaar?

pi_192753924
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:40 schreef nietzeuren het volgende:
Berichtje uit de Telegraaf:

"Uit hun directe omgeving kan PRIVÉ nu melden dat de situatie van de realityster een stuk is verbeterd. Zij is weer bij kennis. Een privé-zegsman weet: „Samantha is ontwaakt. De grootste zorgen zijn voorbij. Ze is buiten levensgevaar. Ze heeft enorm veel geluk gehad, want dit had heel anders kunnen aflopen. Dat het de goede kant op gaat, blijkt ook wel uit het feit dat ze alweer een aantal vriendinnen heeft gebeld om ze gerust te stellen. Onderzoek heeft uitgewezen dat zij een gebroken rugwervel heeft. Ook heeft Sammie een flink aantal snijwonden in het gezicht door een klap tegen de voorruit. Die zijn gehecht. Ze zal nog een aantal dagen in het ziekenhuis moeten blijven en daarna zal ze thuis voorlopig een korset moeten dragen, wat de breuk moet doen helen.”
moet ze niet ff dr kinderen bellen ofzo?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 22 april 2020 @ 17:42:36 #97
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_192753974
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 14:02 schreef fespo het volgende:
is ze met haar gezicht over het asfalt gegleden, dit krijg je toch niet zomaar?

[ afbeelding ]
ze komt het uit hčt ziekenhuis. zie jij er dan gelijk zo lekker uit. Zo'n klap door de voorruit geeft flinke sporen hoor.
Tot nooit .......
pi_192754002
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2020 17:42 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

ze komt het uit hčt ziekenhuis. zie jij er dan gelijk zo lekker uit. Zo'n klap door de voorruit geeft flinke sporen hoor.
Dit was voor de klapper snuggels
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 22 april 2020 @ 17:46:22 #99
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_192754016
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2020 17:42 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

ze komt het uit hčt ziekenhuis. zie jij er dan gelijk zo lekker uit. Zo'n klap door de voorruit geeft flinke sporen hoor.
Ja ze keek goed op haar neus , maar goed at ze airbags heeft
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  dinsdag 28 april 2020 @ 15:08:34 #100
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_192844026
Barbie is zwanger :D :|W

Ontdekt in het ziekenhuis toen ze gewond was :D

https://www.telegraaf.nl/(...)/barbie-weer-zwanger

OMG :|W
  dinsdag 28 april 2020 @ 15:10:29 #101
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_192844061
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 april 2020 15:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Barbie is zwanger :D :|W

Ontdekt in het ziekenhuis toen ze gewond was :D

https://www.telegraaf.nl/(...)/barbie-weer-zwanger

OMG :|W
Maar van wie?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_192844139
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 15:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Maar van wie?
Gerrit
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_192844210
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 15:14 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Gerrit
Was je erbij?
pi_192844264
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 april 2020 15:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Barbie is zwanger :D :|W

Ontdekt in het ziekenhuis toen ze gewond was :D

https://www.telegraaf.nl/(...)/barbie-weer-zwanger

OMG :|W
Leuk nieuws voor Samantha.
pi_192844283
"Volgens ingewijden heeft zij haar verhaal over het ongeluk en de onverwachte zwangerschap voor veel geld verkocht en zal het nieuws ergens deze week door haarzelf bekend gemaakt worden. Nu wil zij nog niet reageren."

Telegraaf.
  dinsdag 28 april 2020 @ 15:31:42 #106
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_192844405
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 april 2020 15:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Barbie is zwanger :D :|W

Ontdekt in het ziekenhuis toen ze gewond was :D

https://www.telegraaf.nl/(...)/barbie-weer-zwanger

OMG :|W
Weer een kind dat zo rond 2035 een of andere psycholoog wat extra werk bezorgt (ja, deze reactie plaatste ik ook al in het Aaron Carter-topic). :{
  dinsdag 28 april 2020 @ 15:36:06 #107
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_192844469
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 15:31 schreef Eightyone het volgende:
...Weer een kind dat zo rond 2035 een of andere psycholoog wat extra werk bezorgt
En in 2037 een heleboel rijlessen nodig heeft :P :+
  Spellchecker dinsdag 28 april 2020 @ 15:37:58 #108
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192844501
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 april 2020 15:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Barbie is zwanger :D :|W

Ontdekt in het ziekenhuis toen ze gewond was :D

https://www.telegraaf.nl/(...)/barbie-weer-zwanger

OMG :|W
Alweer? Voor zolang het duurt .... :X
pi_192845522
Waarom krijgt dit soort labiele mensen niet een verplichte prikpil.
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
  dinsdag 28 april 2020 @ 16:54:20 #110
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_192845600
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 16:49 schreef kleinvogelijn het volgende:
Waarom krijgt dit soort labiele mensen niet een verplichte prikpil.
De baby zal wel weer een ongeluk krijgen door een uur onder de hoogtezon zonder drinken ,
een abortus is ook zo wat he

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 28-04-2020 18:15:37 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_192845653
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 15:23 schreef nietzeuren het volgende:
"Volgens ingewijden heeft zij haar verhaal over het ongeluk en de onverwachte zwangerschap voor veel geld verkocht en zal het nieuws ergens deze week door haarzelf bekend gemaakt worden. Nu wil zij nog niet reageren."

Telegraaf.
Komende maanden dus dr uitkering inhouden.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_192846265
quote:
13s.gif Op woensdag 22 april 2020 12:58 schreef TomStall het volgende:
Jongens dit is toch kansloos gewoon. "Zwaargewond en het is nog maar de vraag of..." en vervolgens een dag of wat later "ziekenhuis verlaten". Wat een circus. :|W
Je gaat bijna hopen dat het eens een keer wel serieus is.
  dinsdag 28 april 2020 @ 18:30:52 #113
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_192846904
In de omgeving van Barbie hoort PRIVÉ dat de zwangerschap met zeven weken nog erg pril is. Toch werd het nieuws op Koningsdag al gevierd, toen zij poseerden voor lieve foto’s die zij nog niet op haar ’socials’ heeft gezet. Gerrit kust zijn vriendin teder op haar buik, wat weer door anderen werd gefotografeerd. Volgens ingewijden heeft zij haar verhaal over het ongeluk en de onverwachte zwangerschap voor veel geld verkocht en zal het nieuws ergens deze week door haarzelf bekend gemaakt worden. Nu wil zij nog niet reageren.

https://www.telegraaf.nl/(...)/barbie-weer-zwanger
pi_192848439
quote:
Barbie vet blij na horen van haar zwangerschap
  Spellchecker dinsdag 28 april 2020 @ 20:14:23 #115
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 28 april 2020 @ 20:15:15 #116
186611 Haags
pi_192848821
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:14 schreef maily het volgende:

[..]

Toen zag ze er nog leuk uit ....
Nou ik krijg er anders spontaan een slappe lul van.
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 28 april 2020 @ 20:21:36 #117
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  Spellchecker dinsdag 28 april 2020 @ 20:24:28 #118
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192849010
quote:
quote:
Gerrit houdt me op het rechte pad, voor zover dat nodig is
:+
pi_192849638
Misschien een gekke vraag lees vaak over zg ''reality'' sterren, maar wat is en doet nou zo iemand? Hopelijk meer dan alleen maar plaatjes van zichzelf posten op sociale media.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  dinsdag 28 april 2020 @ 21:01:00 #120
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_192849657
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 21:00 schreef -Hakuna- het volgende:
Misschien een gekke vraag lees vaak over zg ''reality'' sterren, maar wat is en doet nou zo iemand? Hopelijk meer dan alleen maar plaatjes van zichzelf posten op sociale media.
Veel neuken :+
  Spellchecker dinsdag 28 april 2020 @ 21:07:51 #121
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192849811
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 21:00 schreef -Hakuna- het volgende:
Misschien een gekke vraag lees vaak over zg ''reality'' sterren, maar wat is en doet nou zo iemand? Hopelijk meer dan alleen maar plaatjes van zichzelf posten op sociale media.
Die doen mee aan spelprogramma’s waarin voornamelijk andere bekende reality sterren meedoen.
.
pi_192849922
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2020 21:09 schreef Fer het volgende:

[..]

Die doen mee aan spelprogramma’s waarin voornamelijk andere bekende reality sterren meedoen.
Nou weer wat geleerd, omdat ik al meer dan 10 jaar geen televisie meer kijk en die uit mijn huis verbannen heb en ook niet meer actief op sociale media (heb mijn facebook op non actief gezet enkele jaren geleden) heb ik schijnbaar wat gemist. Al ervaar ik dat zelf zo niet.

Gelukkig heb ik een lieverd dus dat scheelt. *O*
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_192851293
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 21:15 schreef Bluedisplay het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat een bergen. Is dit haar puppy?
  Spellchecker dinsdag 28 april 2020 @ 22:56:10 #126
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192851315
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 22:54 schreef Kirumba het volgende:

[..]

Wat een bergen. Is dit haar puppy?
#nooitmeerzonderjou #vooraltijdwijsamen #bonnieandclyde #etcetcetc
  woensdag 29 april 2020 @ 15:47:32 #127
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  woensdag 29 april 2020 @ 16:08:22 #128
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_192859727
Zet dat mens in een inrichting en onzet haar uit de ouderlijke macht.
  zondag 31 mei 2020 @ 15:57:19 #129
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_193402217
Vriend Barbie biecht op: 'Ik had gedronken'

Zo'n vijf weken geleden raakte Barbie betrokken bij een auto-ongeluk. Zelf kan ze er weinig van herinneren, maar haar vriend Gerrit herinnert het zich als de dag van gisteren. Hij doet nu een schokkende onthulling.


Vriend Barbie biecht op: 'Ik had gedronken'
Alcohol

"Ik ben heel stom geweest, maar ik heb echt mijn lesje geleerd. Die dag had ik gedronken. Waarom ik toch achter het stuur kroop, weet ik niet. Ik rijd al ruim tien jaar niet meer met drank op. Maar die middag wel", biecht Gerrit, de vriend van Barbie, op aan Story.

Verder legt hij uit dat zijn handen nog vet waren van het barbecueėn en hij waarschijnlijk te hard door de bocht reed. "Een bocht die ik op mijn duimpje ken. En toen ging het fout. Ik verloor de macht over het stuur en ineens was daar die klap. Ik begreep direct dat het foute boel was."

Verzekering

Al snel gingen er geruchten rond dat de auto niet verzekerd zou zijn. "Dat klopt niet. Ik had die auto net gekocht, en hij was verzekerd. Daar heb ik ook alle papieren van. Uit de bloedtest bleek wel dat ik te veel had gedronken: 1,7 promille", aldus Gerrit.

https://panorama.nl/artikel/242094/vriend-barbie-had-gedronken

1,7 promille :D :|W
  zondag 31 mei 2020 @ 15:58:56 #130
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_193402235
1,5 -3,0 promille (ongeveer 6-9 glazen voor een vrouw, 8-14 glazen voor een man): je bent dronken, je kan absoluut niet meer aan het verkeer deelnemen

https://www.alcoholhulp.be/alcoholcalculator

8 tot 14 glazen dus :o :|W
  dinsdag 2 juni 2020 @ 15:29:56 #131
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_193437180
Dochter Gerrit niet blij met zwangerschap Barbie

De dochter van Samantha 'Barbie' de Jong's vriend Gerrit, heeft gereageerd op de zwangerschap van de realityster. En die reactie was niet al te positief
Gerrit heeft aan Story laten weten dat niet iedereen in hun omgeving even enthousiast reageerde op het babynieuws. Met name zijn jongste dochter.

Opa wordt weer vader :D
"Toen mijn jongste dochter hoorde dat Samantha zwanger is, zei ze: ‘Opa wordt dus weer vader’", vertelt Gerrit. Hij kon naar eigen zeggen niet rekenen op een liefdevolle felicitatie. "Ze was er op zijn zachts gezegd niet blij mee."

Gerrit heeft drie kinderen en twee kleinkinderen. Ook Samantha heeft al kinderen uit een eerder huwelijk. Met Michael van der Plas kreeg zij Angelina en Milano. Zij wonen sinds Samantha's zelfmoordpogingen bij hun vader en Michael's vriendin Naomi.

https://panorama.nl/artik(...)-zwangerschap-barbie

Opa :D :|W
pi_193440046
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 15:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dochter Gerrit niet blij met zwangerschap Barbie

De dochter van Samantha 'Barbie' de Jong's vriend Gerrit, heeft gereageerd op de zwangerschap van de realityster. En die reactie was niet al te positief
Gerrit heeft aan Story laten weten dat niet iedereen in hun omgeving even enthousiast reageerde op het babynieuws. Met name zijn jongste dochter.

Opa wordt weer vader :D
"Toen mijn jongste dochter hoorde dat Samantha zwanger is, zei ze: ‘Opa wordt dus weer vader’", vertelt Gerrit. Hij kon naar eigen zeggen niet rekenen op een liefdevolle felicitatie. "Ze was er op zijn zachts gezegd niet blij mee."

Gerrit heeft drie kinderen en twee kleinkinderen. Ook Samantha heeft al kinderen uit een eerder huwelijk. Met Michael van der Plas kreeg zij Angelina en Milano. Zij wonen sinds Samantha's zelfmoordpogingen bij hun vader en Michael's vriendin Naomi.

https://panorama.nl/artik(...)-zwangerschap-barbie

Opa :D :|W
Huh? Hoe oud is die Gerrit?
  dinsdag 2 juni 2020 @ 18:27:27 #133
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_193440188
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
1,5 -3,0 promille (ongeveer 6-9 glazen voor een vrouw, 8-14 glazen voor een man): je bent dronken, je kan absoluut niet meer aan het verkeer deelnemen

https://www.alcoholhulp.be/alcoholcalculator

8 tot 14 glazen dus :o :|W
Zo! Waarschijnlijk moest hij een bloedproef doen, anders had hij het nooit verteld, denk ik.
Wauw, met een half krat achter het stuur. Dat noem ik lef hebben.
Praat over de hel en je komt er.
pi_193440405
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 18:27 schreef Scheepskok het volgende:

[..]

Zo! Waarschijnlijk moest hij een bloedproef doen, anders had hij het nooit verteld, denk ik.
Wauw, met een half krat achter het stuur. Dat noem ik lef hebben.
8 tot 14 glazen is geen halve krat bier.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 18:42:10 #135
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193440438
quote:
4s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 18:40 schreef vosss het volgende:

[..]

8 tot 14 glazen is geen halve krat bier.
Een glas is 0,33cl. Een flesje is 0,33cl. In een krat zitten 24 flesjes. 8 tot 14 glazen is dus een halve krat
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193440489
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 18:42 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Een glas is 0,33cl. Een flesje is 0,33cl. In een krat zitten 24 flesjes. 8 tot 14 glazen is dus een halve krat
Ik drink glazen van 0,25 :7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_193440499
En ik had per ongeluk een TR gemaakt ipv gequote :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 18:46:05 #138
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_193440504
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vriend Barbie biecht op: 'Ik had gedronken'

...

https://panorama.nl/artikel/242094/vriend-barbie-had-gedronken

1,7 promille :D :|W
Die foto ook die er bij staat...


Godverdomme zeg :{ .
pi_193440622
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 18:20 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Huh? Hoe oud is die Gerrit?
48.
En zijn jongste is er inmiddels oké mee.
In SHO loopt een topic maar weer info staat. Dit was alweer oud nieuws namelijk :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 2 juni 2020 @ 18:56:32 #140
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_193440682
Toch jammer dat vooral de debielen op onze aarde zich in zo een noodtempo voortplanten -O- .
Soort van anti-evolutie ofzo.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 19:01:27 #141
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_193440747
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 18:56 schreef bleiblei het volgende:
Toch jammer dat vooral de debielen op onze aarde zich in zo een noodtempo voortplanten -O- .
Soort van anti-evolutie ofzo.
Ze waren er altijd. Maar op de een of andere rare manier krijgen ze de laatste decennia veel meer televisie-aandacht. Het is puur achterbuurtgepeupel. Zo'n Oh oh cherso, dan denk ik, wie verzint om z'n achterlijke kermis op tv te zetten?
Praat over de hel en je komt er.
pi_193440841
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 18:56 schreef bleiblei het volgende:
Toch jammer dat vooral de debielen op onze aarde zich in zo een noodtempo voortplanten -O- .
Soort van anti-evolutie ofzo.
Ach noodtempo? De jongste wordt aan het einde van de maand alweer 5 jaar.
Ze heeft wel tig miskramen gehad na de laatste. Waarvan de laatste twijfelachtig aangezien niemand geloofde dat ze echt zwanger was.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 19:21:03 #143
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193441065
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 18:45 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik drink glazen van 0,25 :7
Dat zijn kinderglazen :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193443203
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:21 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dat zijn kinderglazen :T
0,33 ook
pi_193443222
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 21:07 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

0,33 ook
Jamaar jij bent een reus! ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 21:09:50 #146
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193443238
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:07 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ach noodtempo? De jongste wordt aan het einde van de maand alweer 5 jaar.
Ze heeft wel tig miskramen gehad na de laatste. Waarvan de laatste twijfelachtig aangezien niemand geloofde dat ze echt zwanger was.
Verbaasd mij niets met haar leefstijl
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193443306
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 21:09 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Verbaasd mij niets met haar leefstijl
Ik vergat de 3(?) abortussen nog. Lastig alles bij te houden bij haar. In SHO staat haar topic niet voor niets bijna altijd wel ergens bovenin :D

SHO / [Barbiegate #50] Pimpen met me Priemarkt-wimpurs

Deel 50 zitten we inmiddels :X
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 21:19:47 #148
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193443375
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 21:15 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik vergat de 3(?) abortussen nog. Lastig alles bij te houden bij haar. In SHO staat haar topic niet voor niets bijna altijd wel ergens bovenin :D

SHO / [Barbiegate #50] Pimpen met me Priemarkt-wimpurs

Deel 50 zitten we inmiddels :X
De tering |:( |:( |:( |:( Ik ben wel benieuwd wie dat betaald? Na de 2e abortus zou ik als verzekering zeggen dat ze zich maar moet laten steriliseren.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 2 juni 2020 @ 21:32:51 #149
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_193443657
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:01 schreef Scheepskok het volgende:

[..]

Ze waren er altijd. Maar op de een of andere rare manier krijgen ze de laatste decennia veel meer televisie-aandacht. Het is puur achterbuurtgepeupel. Zo'n Oh oh cherso, dan denk ik, wie verzint om z'n achterlijke kermis op tv te zetten?
Debielen kijken blijkbaar graag naar soortgenoten. Net zoals mijn hond tv kijkt wanneer er een hondenvoer reclame wordt uitgezonden. Ach, Het bestaansrecht van SBS6 ed toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')