Zowel ik, mijn vriendin en als veel vrienden zitten in sectoren die niet direct geraakt zouden moeten worden. Toch werkt het overal door, al is het maar vanwege onzekerheid.quote:Op maandag 20 april 2020 16:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Natuurlijk zijn er sectoren zwaar getroffen, maar er zijn ook een heleboel bedrijven die er eigenlijk weinig mee te maken hebben. Ik zou denken dat dat de meerderheid is. Misschien zijn er cijfers beschikbaar?
Hier niet hoor.. kwart over 8 binnenlopen is bijna garantie op een lege winkel op wat vakkenvulspul na.. meestal 5 klantjes ofzo door de hele supermarkt verspreid.. heel prima te doen, en je kunt lekker vlot door overal.quote:Op maandag 20 april 2020 16:40 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat het 'net voor sluit' een stuk drukker is. Volgens mij zijn er meer mensen die denken dat het juist dan rustig is.
Tja het is ook een illusie dat als Mark morgen zegt we mogen weer een beetje uit eten dat mensen weer iets normaler doen.quote:Op maandag 20 april 2020 16:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat snapt iedereen. Maar het is een illusie dat de economie vrolijk weer op gang zou komen als dat virus niet onder controle is en de medische zorg het allemaal niet aankan.
De manier waarop je het zegt, verraadt genoeg over je mindset..quote:Op maandag 20 april 2020 16:48 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het doe?
Maar jij irriteert je aan het feit dat mensen rustig dingen pakken jij hebt haast en wilt dat ze opschiet.
Dan zeg ik krijg de tering en pak maar en anders wacht je lekker
Nou ik vindt inderdaad dat mensen niet zo in paniek moeten schrikken oh shit 1.4 meter geen 1,5 of je komt in mijn space.quote:Op maandag 20 april 2020 16:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De manier waarop je het zegt, verraadt genoeg over je mindset..
quote:Op maandag 20 april 2020 16:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit kan zo in de speld
Maar het is gewoon de waarheid, ze hebben werkelijk die 'klacht' ingediend![]()
Jij en je oneliners geef eens een keer een onderbouwing? Of nog beter ga eens een terras op binnenkort. Binnenkort kan je dat weer.quote:Op maandag 20 april 2020 16:48 schreef hooibaal het volgende:
[..]
De denkfout is dat er een keuze zou zijn.
Kortom: deze situatie is gewoon de nieuwe realiteit voorlopig en de economie is sowieso de pineut. Het is gewoon niet anders de komende tijd. Hoe sneller mensen dit accepteren, hoe beter.quote:Op maandag 20 april 2020 16:50 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Tja het is ook een illusie dat als Mark morgen zegt we mogen weer een beetje uit eten dat mensen weer iets normaler doen.
Nee zolang er geen vaccin is gaan mensen (sommige dan) met een boog om andere heen lopen schiet ze in de stress bij een kuchje etc. allemaal veroorzaakt door deze paniekerij.
gaat voor mij echt geen goed jaar meer worden, gelukkig heeft m'n vrouw een goeie baan dat scheelt, behalve dat ze nu thuis werktquote:Op maandag 20 april 2020 16:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Zowel ik, mijn vriendin en als veel vrienden zitten in sectoren die niet direct geraakt zouden moeten worden. Toch werkt het overal door, al is het maar vanwege onzekerheid.
Of hoe sneller mensen accepteren dat we niet iedereen kunnen redden hoe beter. Gemiddelde leeftijd is 70 + wat sterftquote:Op maandag 20 april 2020 16:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kortom: deze situatie is gewoon de nieuwe realiteit voorlopig en de economie is sowieso de pineut. Het is gewoon niet anders de komende tijd. Hoe sneller mensen dit accepteren, hoe beter.
Niks zo lekker als tussen 2 vergaderingen door je vrouw even over de eettafel smijten en flink verwennen.quote:Op maandag 20 april 2020 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
gaat voor mij echt geen goed jaar meer worden, gelukkig heeft m'n vrouw een goeie baan dat scheelt, behalve dat ze nu thuis werkt
Ik vindt vooral dat jij vroeg op school ook al zoon kop hadt... want je beheersing van onze mooie taal nederlands is volgens mij net zo beroerdt als je mentalietijt.quote:Op maandag 20 april 2020 16:52 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Nou ik vindt inderdaad dat mensen niet zo in paniek moeten schrikken oh shit 1.4 meter geen 1,5 of je komt in mijn space.
Maar gasten die vooral zo nog 2 jaar of langer als er ooit een vaccin komt willen leven laat ze lekker gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
?quote:
Inderdaad en er zijn ook mensen die dit bashen, maar de Zweden methode de hemel in prijzen.quote:Op maandag 20 april 2020 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, in dit topic was men wekenlang aan het janken om een volledige lockdown. Precies hetzelfde
hoe komt dat m.b.t aardappels?quote:Op maandag 20 april 2020 16:59 schreef Jed1Gam het volgende:
Bijna een half miljard bloemen werden er in een paar weken vernietigd, een miljard kilo aardappels niet verkocht.
Nee joh treft maar een klein groepje, economie draait toch door, niks aan t handje, merk hier niets. Ik doe gewoon home-office. Als het aan mij ligt blijft het zo tot het vaccin.
is gewoon dikke bullshit manquote:Op maandag 20 april 2020 17:00 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Was voor de horeca bedoeld, patat aardappels.
Van 'met elkaar en zinnige discussies' tot 'elkaar een mening de strot in willen duwen inclusief user bashing als iemand het er niet mee eens is.'quote:
Zelfs in de olie is men tot een historisch akkoord gekomen omdat er zoveel overproductie was. Maar het valt allemaal best mee jaquote:Op maandag 20 april 2020 16:59 schreef Jed1Gam het volgende:
Bijna een half miljard bloemen werden er in een paar weken vernietigd, een miljard kilo aardappels niet verkocht. KLM-Air France wilt 10 Miljard.
Nee joh treft maar een klein groepje, economie draait toch door, niks aan t handje, merk hier niets. Ik doe gewoon home-office. Als het aan mij ligt blijft het zo tot het vaccin.
Je kunt 'r beter óp de tafel smijten ipv eroverheen.quote:Op maandag 20 april 2020 16:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Niks zo lekker als tussen 2 vergaderingen door je vrouw even over de eettafel smijten en flink verwennen.
Elk nadeel heb zn voordeel
Oogjes dicht, snaveltje toe.quote:Op maandag 20 april 2020 17:01 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
is gewoon dikke bullshit man
alsof mensen minder gaat eten als ze niet naar de horeca gaan
ik bak nu mn eigen patat
1 miljard kilo ook___!
Vergis je niet in wat patatkramen en horeca er in een jaar doorheen jassen.. ik geloof dat écht wel..quote:Op maandag 20 april 2020 17:02 schreef -Chakotay- het volgende:
Als het aardappels zijn voor export, dan begrijp ik het
quote:Op maandag 20 april 2020 17:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je kunt 'r beter óp de tafel smijten ipv eroverheen.
Voor hetzelfde geld breekt ze iets en kun je het voorlopig wel shaken
Heb je nog meer vragen naar de bekende weg? doe ze dan even in één post, zijn we daar ook meteen weer vanaf.quote:Op maandag 20 april 2020 17:05 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ala de scholen weer open gaan. Zal er dan ook gezevd wordem dat het prima is dat opa en oma weer gaan oppassen?
ik eet net zoveel friet als daarvoor hoorquote:Op maandag 20 april 2020 17:03 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Oogjes dicht, snaveltje toe.
Een miljard kilo frietaardappelen: niemand wil ze meer hebben.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)meer-hebben-a3995261
He wasn’t the only grower who had to dump tulips: About 400 million flowers, including 140 million tulip stems, were destroyed over the past month,
https://www.nytimes.com/2(...)coronavirus.amp.html
Helemaal niksquote:Op maandag 20 april 2020 17:08 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ik eet net zoveel friet als daarvoor hoor
er gaat niks veranderen, is in Belgie en Duitsland ook nietquote:Op maandag 20 april 2020 17:05 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ala de scholen weer open gaan. Zal er dan ook gezevd wordem dat het prima is dat opa en oma weer gaan oppassen?
Is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op maandag 20 april 2020 17:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb je nog meer vragen naar de bekende weg? doe ze dan even in één post, zijn we daar ook meteen weer vanaf.
Echt he. Alle dikke oude mensen kunnen optiefen, als we maar op het terras kunnen zitten, want de economie.quote:Op maandag 20 april 2020 17:07 schreef THEFXR het volgende:
de discriminatie bom is hier weer ontploft
Nouja een dikkerdjesverbod in de horeca vindt denk ik niemand echt erg. Van de bezoekers dan.quote:Op maandag 20 april 2020 17:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Echt he. Alle dikke oude mensen kunnen optiefen, als we maar op het terras kunnen zitten, want de economie.
Ouders zijn toch gewoon thuis?quote:Op maandag 20 april 2020 17:08 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Is geen antwoord op mijn vraag.
Als het zo eenvoudig is valt het makkelijk te beantwoorden toch.
Schrijf een brief aan Mark Rutte zou ik zeggen. Zet 'm ook even op Facebook voor je 'm verstuurt.quote:Op maandag 20 april 2020 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja een dikkerdjesverbod in de horeca vindt denk ik niemand echt erg. Van de bezoekers dan.
Ik zou het binnenhof volgestort willen zien met die aardappelen.quote:Op maandag 20 april 2020 17:03 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Oogjes dicht, snaveltje toe.
Een miljard kilo frietaardappelen: niemand wil ze meer hebben.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)meer-hebben-a3995261
Zoveel momenten waar mensen normaal friet eten buiten het avondeten. Pretparken, op het strand, op het terras, voetbal of weet ik veel welk evenement dan ook.quote:Op maandag 20 april 2020 17:08 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
dat wordt wat, naar school in de grote vakantiequote:Op maandag 20 april 2020 17:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Nog wel, maar dat duurt niet lang meer als de kinderen weer naar school moeten.
Die eetcafés gooien er ook bij elk simpel hoofdgerechtje friet bijquote:Op maandag 20 april 2020 17:12 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Zoveel momenten waar mensen normaal friet eten buiten het avondeten. Pretparken, op het strand, op het terras, voetbal of weet ik veel welk evenement dan ook.
Mensen komen met de meest achterlijke redenaties waarom dingen nu weer wél zouden kunnen.. geen reet met de economie te maken, maar gewoon met eigenbelang.. IK WIL..... egocentrisch kutdenken, want we zijn zó zieligquote:Op maandag 20 april 2020 17:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Echt he. Alle dikke oude mensen kunnen optiefen, als we maar op het terras kunnen zitten, want de economie.
Precies dit dus.quote:Op maandag 20 april 2020 17:12 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Zoveel momenten waar mensen normaal friet eten buiten het avondeten. Pretparken, op het strand, op het terras, voetbal of weet ik veel welk evenement dan ook.
quote:Op maandag 20 april 2020 17:08 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Inderdaad. Een aantal mensen lijkt vooral te denken aan wat ze willen, in plaats van wat past bij de realiteit.quote:Op maandag 20 april 2020 17:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mensen komen met de meest achterlijke redenaties waarom dingen nu weer wél zouden kunnen.. geen reet met de economie te maken, maar gewoon met eigenbelang.. IK WIL..... egocentrisch kutdenken, want we zijn zó zielig
Ik zit mijn halve professionele leven in hotels en eet heel geregeld vrijwillig verplicht in de horeca, en het is serieus een opgave om niet 5 keer per week patat voor je neus te krijgen... zeg maar; bijna onmogelijk.quote:Op maandag 20 april 2020 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Die eetcafés gooien er ook bij elk simpel hoofdgerechtje friet bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |