Je kunt 'r beter óp de tafel smijten ipv eroverheen.quote:Op maandag 20 april 2020 16:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Niks zo lekker als tussen 2 vergaderingen door je vrouw even over de eettafel smijten en flink verwennen.
Elk nadeel heb zn voordeel
Oogjes dicht, snaveltje toe.quote:Op maandag 20 april 2020 17:01 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
is gewoon dikke bullshit man
alsof mensen minder gaat eten als ze niet naar de horeca gaan
ik bak nu mn eigen patat
1 miljard kilo ook___!
Vergis je niet in wat patatkramen en horeca er in een jaar doorheen jassen.. ik geloof dat écht wel..quote:Op maandag 20 april 2020 17:02 schreef -Chakotay- het volgende:
Als het aardappels zijn voor export, dan begrijp ik het
quote:Op maandag 20 april 2020 17:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je kunt 'r beter óp de tafel smijten ipv eroverheen.
Voor hetzelfde geld breekt ze iets en kun je het voorlopig wel shaken
Heb je nog meer vragen naar de bekende weg? doe ze dan even in één post, zijn we daar ook meteen weer vanaf.quote:Op maandag 20 april 2020 17:05 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ala de scholen weer open gaan. Zal er dan ook gezevd wordem dat het prima is dat opa en oma weer gaan oppassen?
ik eet net zoveel friet als daarvoor hoorquote:Op maandag 20 april 2020 17:03 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Oogjes dicht, snaveltje toe.
Een miljard kilo frietaardappelen: niemand wil ze meer hebben.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)meer-hebben-a3995261
He wasn’t the only grower who had to dump tulips: About 400 million flowers, including 140 million tulip stems, were destroyed over the past month,
https://www.nytimes.com/2(...)coronavirus.amp.html
Helemaal niksquote:Op maandag 20 april 2020 17:08 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ik eet net zoveel friet als daarvoor hoor
er gaat niks veranderen, is in Belgie en Duitsland ook nietquote:Op maandag 20 april 2020 17:05 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ala de scholen weer open gaan. Zal er dan ook gezevd wordem dat het prima is dat opa en oma weer gaan oppassen?
Is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op maandag 20 april 2020 17:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb je nog meer vragen naar de bekende weg? doe ze dan even in één post, zijn we daar ook meteen weer vanaf.
Echt he. Alle dikke oude mensen kunnen optiefen, als we maar op het terras kunnen zitten, want de economie.quote:Op maandag 20 april 2020 17:07 schreef THEFXR het volgende:
de discriminatie bom is hier weer ontploft
Nouja een dikkerdjesverbod in de horeca vindt denk ik niemand echt erg. Van de bezoekers dan.quote:Op maandag 20 april 2020 17:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Echt he. Alle dikke oude mensen kunnen optiefen, als we maar op het terras kunnen zitten, want de economie.
Ouders zijn toch gewoon thuis?quote:Op maandag 20 april 2020 17:08 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Is geen antwoord op mijn vraag.
Als het zo eenvoudig is valt het makkelijk te beantwoorden toch.
Schrijf een brief aan Mark Rutte zou ik zeggen. Zet 'm ook even op Facebook voor je 'm verstuurt.quote:Op maandag 20 april 2020 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja een dikkerdjesverbod in de horeca vindt denk ik niemand echt erg. Van de bezoekers dan.
Ik zou het binnenhof volgestort willen zien met die aardappelen.quote:Op maandag 20 april 2020 17:03 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Oogjes dicht, snaveltje toe.
Een miljard kilo frietaardappelen: niemand wil ze meer hebben.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)meer-hebben-a3995261
Zoveel momenten waar mensen normaal friet eten buiten het avondeten. Pretparken, op het strand, op het terras, voetbal of weet ik veel welk evenement dan ook.quote:Op maandag 20 april 2020 17:08 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
dat wordt wat, naar school in de grote vakantiequote:Op maandag 20 april 2020 17:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Nog wel, maar dat duurt niet lang meer als de kinderen weer naar school moeten.
Die eetcafés gooien er ook bij elk simpel hoofdgerechtje friet bijquote:Op maandag 20 april 2020 17:12 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Zoveel momenten waar mensen normaal friet eten buiten het avondeten. Pretparken, op het strand, op het terras, voetbal of weet ik veel welk evenement dan ook.
Mensen komen met de meest achterlijke redenaties waarom dingen nu weer wél zouden kunnen.. geen reet met de economie te maken, maar gewoon met eigenbelang.. IK WIL..... egocentrisch kutdenken, want we zijn zó zieligquote:Op maandag 20 april 2020 17:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Echt he. Alle dikke oude mensen kunnen optiefen, als we maar op het terras kunnen zitten, want de economie.
Precies dit dus.quote:Op maandag 20 april 2020 17:12 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Zoveel momenten waar mensen normaal friet eten buiten het avondeten. Pretparken, op het strand, op het terras, voetbal of weet ik veel welk evenement dan ook.
quote:Op maandag 20 april 2020 17:08 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Inderdaad. Een aantal mensen lijkt vooral te denken aan wat ze willen, in plaats van wat past bij de realiteit.quote:Op maandag 20 april 2020 17:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mensen komen met de meest achterlijke redenaties waarom dingen nu weer wél zouden kunnen.. geen reet met de economie te maken, maar gewoon met eigenbelang.. IK WIL..... egocentrisch kutdenken, want we zijn zó zielig
Ik zit mijn halve professionele leven in hotels en eet heel geregeld vrijwillig verplicht in de horeca, en het is serieus een opgave om niet 5 keer per week patat voor je neus te krijgen... zeg maar; bijna onmogelijk.quote:Op maandag 20 april 2020 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Die eetcafés gooien er ook bij elk simpel hoofdgerechtje friet bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |