Ik krijg mijn geld terug in juni/juli, dus ik zou het niet eens willen.quote:Op maandag 20 april 2020 16:30 schreef quirina het volgende:
[..]
Je kan wel proberen de gemiste dagen vanwege de Corona te ruilen.
Ruildagen opeisen!
Dat valt echt wel mee, we geven kapitalen uit aan overheidssteun.quote:Op maandag 20 april 2020 16:33 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Dan is alles failliet dus maak je dan maar geen zorgen
Eigenlijk is het slechts drie/vier weken echt kritisch geweest. Nu nog hoor, maar die dalende balkjes is inderdaad mooi om te zien. Al met al denk ik gewoon uitstekende manier van lockdown (geweest). Nog even volhouden met z'n allen en je hebt het virus echt wel onder controle.quote:Op maandag 20 april 2020 16:31 schreef wokkelfok het volgende:
Dit is toch wel een lekker grafiekje hoor:
[ afbeelding ]
Tuurlijk blijf dat vooral geloven.quote:Op maandag 20 april 2020 16:34 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dat valt echt wel mee, we geven kapitalen uit aan overheidssteun.
Daar ben ik wel benieuwd naar. Heb een jaarabonnement, maar als ik geen baantjes kan zwemmen omdat het te vol is, dan zal ik ontzettend balen.quote:
Mooi dat het uitgestippelde beleid van het RIVM en Jaap in het bijzonder resultaat heeftquote:Op maandag 20 april 2020 16:31 schreef wokkelfok het volgende:
Dit is toch wel een lekker grafiekje hoor:
[ afbeelding ]
Maar wel het land op slot doen voor dikkies, die moeten toch ook niet klagen dan of moeten we lekker aan hun lot overlaten, hadden ze maar niet zo dik moeten zijn.quote:Op maandag 20 april 2020 16:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat mensen maar een buffer hadden moeten hebben, ik zeg dat als je geen buffer hebt, je ook niet moet klagen dat de bijstand niet genoeg is om je levensstandaard op peil te houden.
Slechts 3 weken boven de 400 opnames inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2020 16:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Eigenlijk is het slechts drie/vier weken echt kritisch geweest. Nu nog hoor, maar die dalende balkjes is inderdaad mooi om te zien. Al met al denk ik gewoon uitstekende manier van lockdown (geweest). Nog even volhouden met z'n allen en je hebt het virus echt wel onder controle.
Echt, waar heb je het over?quote:Op maandag 20 april 2020 16:37 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Maar wel het land op slot doen voor dikkies, die moeten toch ook niet klagen dan of moeten we lekker aan hun lot overlaten, hadden ze maar niet zo dik moeten zijn.
Plus 90% van de loonkosten.quote:Op maandag 20 april 2020 16:36 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Tuurlijk blijf dat vooral geloven.
4000 per bedrijf voor 2 maanden
Alleen had Jaap ook door kunnen geve hoeveel mensen weer zijn hersteld. Want dat doet de RIVM niet. Andere landen wel.quote:Op maandag 20 april 2020 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi dat het uitgestippelde beleid van het RIVM en Jaap in het bijzonder resultaat heeft
Daar heb je gelijk in, dat kost niemand geld, hoeft nooit worden terugbetaald en is oneindig.quote:Op maandag 20 april 2020 16:34 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dat valt echt wel mee, we geven kapitalen uit aan overheidssteun.
Wordt niet centraal geregistreerd.quote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Alleen had Jaap ook door kunnen geve hoeveel mensen weer zijn hersteld. Want dat doet de RIVM niet. Andere landen wel.
Ik ben al zes weken niet meer in een winkel geweest. Online bestellen ftwquote:Op maandag 20 april 2020 16:39 schreef Sounddragon het volgende:
Net voor het eerst in een week of 5 weer boodschappen gedaan overdag.. ik ga wel weer over op de 'net voor het sluiten' methodiek... man man man![]()
Komt omdat er geen verplichting is om je beter te melden.quote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Alleen had Jaap ook door kunnen geve hoeveel mensen weer zijn hersteld. Want dat doet de RIVM niet. Andere landen wel.
Mongool gespotquote:Op maandag 20 april 2020 16:39 schreef Sounddragon het volgende:
Net voor het eerst in een week of 5 weer boodschappen gedaan overdag.. ik ga wel weer over op de 'net voor het sluiten' methodiek... man man man![]()
Op zich houdt iedereen zich best wel aan de regeltjes (al heb ik al een paar keer zo'n vakkenvuller inclusief 'blijf uit mijn buurt' hesje uit mijn persoonlijke 2,25 vierkante meter gekegeld), maar dat getrut in koelingen enzo... pak iets, check datum, pompiedompiedom.... zet terug, pak nog iets, check datum, zet weer terug, trallalallaaa... Ehm.. mevrouw... ik wil graag vandaag nog iets uit dezelfde koeling pakken, wilt u niet alles vastpakken, dat waarderen de 4 mensen die achter mij staan te wachten ook wel waarschijnlijk![]()
![]()
En dan naar je kijken of dat JIJ de mongool bent he..![]()
Ach, in dit topic was men wekenlang aan het janken om een volledige lockdown. Precies hetzelfdequote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef wokkelfok het volgende:
Even voor de Fokkers: we hadden ook zo kunnen eindigen.![]()
De rest.quote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat het 'net voor sluit' een stuk drukker is. Volgens mij zijn er meer mensen die denken dat het juist dan rustig is.quote:Op maandag 20 april 2020 16:39 schreef Sounddragon het volgende:
Op zich houdt iedereen zich best wel aan de regeltjes (al heb ik al een paar keer zo'n vakkenvuller inclusief 'blijf uit mijn buurt' hesje uit mijn persoonlijke 2,25 vierkante meter gekegeld), maar dat getrut in koelingen enzo... pak iets, check datum, pompiedompiedom.... zet terug, pak nog iets, check datum, zet weer terug, trallalallaaa... Ehm.. mevrouw... ik wil graag vandaag nog iets uit dezelfde koeling pakken, wilt u niet alles vastpakken, dat waarderen de 4 mensen die achter mij staan te wachten ook wel waarschijnlijk![]()
![]()
En dan naar je kijken of dat JIJ de mongool bent he..![]()
Doe ik. Van Sonja Bakker.quote:Op maandag 20 april 2020 16:40 schreef quirina het volgende:
Oh man sommige zijn zo fixed op de wat voluptueuzere medemens.
Doe eens wat nuttigs ipv fat-shamen.
Lees een boek of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |