de Maria Peel staat in de fik blijkbaar.quote:Op maandag 20 april 2020 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die neppe waar ze voor waarschuwen?
Ja precies, suuuper chill.quote:Op maandag 20 april 2020 14:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja. Ik vind freelancen ook nice bij de SimsBeetje wanneer het uitkomt je Sim laten werken
De peel in brandquote:Op maandag 20 april 2020 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
de Maria Peel staat in de fik blijkbaar.
Dus ging over rookvorming.
Ja, dat doe ik ook meestal. Mijn Sims zijn meestal schrijver.quote:Op maandag 20 april 2020 14:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja. Ik vind freelancen ook nice bij de SimsBeetje wanneer het uitkomt je Sim laten werken
Wellicht dat ik daarom die brandlucht rook.quote:Op maandag 20 april 2020 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze dan meestal programmeerder (huh, is dit geen woord?)quote:Op maandag 20 april 2020 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook meestal. Mijn Sims zijn meestal schrijver.
Dat denk ik wel jaquote:Op maandag 20 april 2020 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wellicht dat ik daarom die brandlucht rook.
Ik heb niks met achievements.quote:Op maandag 20 april 2020 14:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze dan meestal programmeerder (huh, is dit geen woord?)![]()
Maar ik probeer elke carrière op 10 te hebben gehaald, en aangezien ik sinds een kleine maand op een nieuwe laptop zit ben ik weer 'opnieuw' begonnen met al die achievements
Hoeveel beloftes wil je hebben? Je hebt liefde gevonden.quote:Op maandag 20 april 2020 14:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De beloftes voor 2020 worden nog niet helemaal waargemaakt.
Je hebt gelijkquote:Op maandag 20 april 2020 14:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoeveel beloftes wil je hebben? Je hebt liefde gevonden.
Ik schrok me helemaal de pleuris.quote:Op maandag 20 april 2020 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Godver en het is nu weer gortdroog natuurlijk, zondequote:Op maandag 20 april 2020 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja meer heb je toch niet nodig?quote:Op maandag 20 april 2020 14:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoeveel beloftes wil je hebben? Je hebt liefde gevonden.
Hartaanval van dat alarm!quote:
Krijg je met die lockdown. Scheiding of over 9 maanden kinderen, zit niet veel meer tussen.quote:Op maandag 20 april 2020 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah fijn, de buren hebben ruzie.
Beter nu dan vannacht om 2 uurquote:Op maandag 20 april 2020 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2020 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jullie krijgen 'm tenminsteAls er een NLalert hier in de regio moet worden verstuurd ga ik gewoon dood
Why not both?quote:Op maandag 20 april 2020 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je met die lockdown. Scheiding of over 9 maanden kinderen, zit niet veel meer tussen.
Lekker aanmoedigen alsof je naar een sportwedstrijd bent gegaanquote:Op maandag 20 april 2020 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
https://www.reddit.com/r/Eyebleach/quote:Op maandag 20 april 2020 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit had ik even nodigDie oortjes
Ook weer zo inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2020 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beter nu dan vannacht om 2 uur
Moeders is boos op een van de kinders.quote:Op maandag 20 april 2020 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je met die lockdown. Scheiding of over 9 maanden kinderen, zit niet veel meer tussen.
Hetero's.quote:Op maandag 20 april 2020 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook wel eens fijn toch.quote:Op maandag 20 april 2020 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hetero's.
Bij mijn volk betekent t gewoon ff geen SOA!
Iemand die meekijkt als aan het rimmen bent?quote:
Meekijkers sowieso niet nee. bah!quote:Op maandag 20 april 2020 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand die meekijkt als aan het rimmen bent?
Ah, rimmen behoort dus wel tot de mogelijkheden. Ik had het niet achter je gezocht.quote:
Word hier een beetje misselijk van.quote:Op maandag 20 april 2020 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, rimmen behoort dus wel tot de mogelijkheden. Ik had het niet achter je gezocht.
quote:
Met sommige personen zou ik er niet aan willen beginnen neequote:
Ja, t onbekende is vaak spannend hequote:
How you doin'?quote:Op maandag 20 april 2020 16:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Met sommige personen zou ik er niet aan willen beginnen nee.
Haha, uhuh, jij probeert gewoon in KM zijn broekje komen.quote:Op maandag 20 april 2020 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou jullie allemaal helemaal de tering in neuken!
Maar goed, ik zit al 7 weken solo thuisdat zegt dus niks.
You're welcomequote:Op maandag 20 april 2020 16:20 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben even weg en het gaat weer over seks
Faxie vindt hier vast iets van.quote:Op maandag 20 april 2020 16:18 schreef rival het volgende:
Je zal maar al 7 weken geen seks hebben gehad zeg
Inb4quote:Op maandag 20 april 2020 16:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er blij mee is. Voelt ie vast steun van. Inlevingsvermogen van anderen enzo
Ik doe altijd in de pan, maar als je het ergens besteld is het altijd frituur en dat is wel lekkerder altijd.quote:Op maandag 20 april 2020 16:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Als jullie falafel maken, doen jullie deze dan in de frituur of gewoon in de pan?
"Nee echt, het is een trio!"quote:Op maandag 20 april 2020 16:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, uhuh, jij probeert gewoon in KM zijn broekje komen.
Ik heb geen frituur dus pan.quote:Op maandag 20 april 2020 16:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Als jullie falafel maken, doen jullie deze dan in de frituur of gewoon in de pan?
Groei ik nou dicht als een soort incel?quote:Op maandag 20 april 2020 16:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er blij mee is. Voelt ie vast steun van. Inlevingsvermogen van anderen enzo
Kun je jezelf weer als maagd verkopenquote:Op maandag 20 april 2020 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Groei ik nou dicht als een soort incel?
Dat hangt er vanaf, hoor je nu al minder geflubber als je gaat zitten?quote:Op maandag 20 april 2020 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Groei ik nou dicht als een soort incel?
Ik ben in September geboren, dus die truc kan ik altijd al gebruikenquote:Op maandag 20 april 2020 16:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kun je jezelf weer als maagd verkopen
quote:Op maandag 20 april 2020 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben in September geboren, dus die truc kan ik altijd al gebruiken
Ik zou wel ineens weer op een barkruk kunnen gaan zitten zonder problemen, denk ik.quote:Op maandag 20 april 2020 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf, hoor je nu al minder geflubber als je gaat zitten?
Ik zet in opquote:Op maandag 20 april 2020 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
En aangezien ik nog maar hoef te kiezen uit 2 verschillende smileys weet ik al welke
Hahaha, jij wist wat ik bedoelde toch?quote:
Ik heb die van t werk op geluid staan.quote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn telefoon staat altijd op stil gelukkig.
Verbonden aan de bluetooth speakerquote:Op maandag 20 april 2020 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn telefoon staat altijd op stil gelukkig.
Hahaha, ja dit dus. Same same.quote:Op maandag 20 april 2020 16:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Verbonden aan de bluetooth speaker#rip
Uitputtende dagen hoorquote:Op maandag 20 april 2020 16:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Van jou snap ik het wel. Jij moet je dagen vullen (huehue).
Of ben je pas per 1 mei werkeloos?
Als de quarantaine weer voorbij is zal ik je eens uitputtende dagen geven jonguh!!!!quote:
Dit zeg je al 10 jaarquote:Op maandag 20 april 2020 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als de quarantaine weer voorbij is zal ik je eens uitputtende dagen geven jonguh!!!!![]()
Leuke dingen uitzoeken?quote:Op maandag 20 april 2020 16:42 schreef Californium het volgende:
Maar... een alert? Heb ik wat gemist?
Net even met mijn student gebeld, dadelijk nog even andere dingen afmaken en mijn ex-baas mailen![]()
Vanavond leuke dingen gaan uitzoeken
“Leuk”quote:
Proestquote:Op maandag 20 april 2020 16:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
1e man is binnen, nu op zoek naar de bijman.
Oh, niet zo leukquote:Op maandag 20 april 2020 16:47 schreef Californium het volgende:
[..]
“Leuk”
Heb donderdag een gesprek met mijn baas over mijn toekomst, dus afgesproken dat we allebei wat dingen uitzoeken qua wat voor een geldbronnen we kunnen verkrijgen en wat we dan willen
Jeetje jij gaat snel, ze moet wel eerst een basis opbouwen.quote:Op maandag 20 april 2020 16:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 april 2020 16:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Pardon.quote:Op maandag 20 april 2020 16:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan parallel aan elkaar. Beetje vooruit deze in crisistijdquote:Op maandag 20 april 2020 16:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jeetje jij gaat snel, ze moet wel eerst een basis opbouwen.
Wat ik nu moet doen voelt alsof ik de Himalaya over moet klimmen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |