hardcore?quote:Op maandag 20 april 2020 13:35 schreef BasEnAad het volgende:
Wel HC dit, elke dag eten laten bezorgen.
Ook geen kleine donatie?quote:Op maandag 20 april 2020 13:40 schreef Welvaert het volgende:
Ja dus eigenlijk gewoon stoppen met doneren. Doneren = een goed gebaar. Gedoneerd geld = elke dag op aan junkfood. Elke dag junkfood = Bradley nog dikker en dikker. Dikker en dikker = slecht voor Bradley. Doneren = slecht voor Bradley.
Donatie in de vorm van een HelloFresh cadeaubon of zo kan wel.quote:Op maandag 20 april 2020 13:40 schreef Welvaert het volgende:
Ja dus eigenlijk gewoon stoppen met doneren. Doneren = een goed gebaar. Gedoneerd geld = elke dag op aan junkfood. Elke dag junkfood = Bradley nog dikker en dikker. Dikker en dikker = slecht voor Bradley. Doneren = slecht voor Bradley.
Morgen weer een gezonde maaltijd neem ik aan?quote:Op maandag 20 april 2020 13:45 schreef Leonos het volgende:
Hoe lang zal het duren tot een hartaanval?
Op pizza zitten ook groenten !quote:Op maandag 20 april 2020 13:47 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Morgen weer een gezonde maaltijd neem ik aan?
Dubbele portie noodles met een toastje leverworstquote:Op maandag 20 april 2020 13:47 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Morgen weer een gezonde maaltijd neem ik aan?
Goed idee!quote:Op maandag 20 april 2020 13:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Donatie in de vorm van een HelloFresh cadeaubon of zo kan wel.
Helaas geen duimpje deze keer.quote:Op maandag 20 april 2020 13:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]![]()
Highlight van de video:
[ afbeelding ]
Je antwoord zit al in je vraagquote:Op maandag 20 april 2020 13:48 schreef MissionPhailed het volgende:
Niet om te trollen, maar zóveel eet ie toch niet? Ik eet waarschijnlijk méér als The Bradge (alleen geen junkfood) en zit op 88 kg @ 197 cm.
Bezorgtijden:quote:
Dat wil ik hem zien vloggen! Ben benieuwd hoe hij het kan verpesten 😂quote:Op maandag 20 april 2020 13:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Goed idee!
https://www.hellofresh.nl(...)eea3678dc62d6d3bd7f2
Ja hehe en iemand die weer 40 cm langer dan jou is eet misschien wel ongeveer hetzelfde als jij zou moeten eten om 160 kg te blijven wegen.quote:Op maandag 20 april 2020 13:48 schreef MissionPhailed het volgende:
Niet om te trollen, maar zóveel eet ie toch niet? Ik eet waarschijnlijk méér als The Bradge (alleen geen junkfood) en zit op 88 kg @ 197 cm.
quote:Op maandag 20 april 2020 13:51 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Dat wil ik hem zien vloggen! Ben benieuwd hoe hij het kan verpesten 😂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |