Die zijn echt awesomequote:
Liggen 3 uit te harden.quote:
Dit zou het goed doen in een tuincentrumquote:Op maandag 20 april 2020 12:26 schreef liesje1979 het volgende:
Zijn echt niet perfect maar ben best tevreden.
Lol nee joh, daar zijn ze echt niet strak genoeg voor. Maar thanks!quote:Op maandag 20 april 2020 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit zou het goed doen in een tuincentrum
Zou nog een best goede merknaam zijnquote:
Wat zou je er nog aan verbeteren dan? En misschien kan dat met de volgende batch wel?quote:Op maandag 20 april 2020 12:26 schreef liesje1979 het volgende:
Zijn echt niet perfect maar ben best tevreden.
Het schilderwerk. En nee denk niet dat ik dat beter kan. Zijn cementstenen dus niet lekker glad om op te schilderen.quote:Op maandag 20 april 2020 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zou je er nog aan verbeteren dan? En misschien kan dat met de volgende batch wel?
Misschien moeten ze eerst geschuurd worden. Ik weet wel iemand die dat heel goed kanquote:Op maandag 20 april 2020 12:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het schilderwerk. En nee denk niet dat ik dat beter kan. Zijn cementstenen dus niet lekker glad om op te schilderen.
je mag een boom inquote:Op maandag 20 april 2020 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moeten ze eerst geschuurd worden. Ik weet wel iemand die dat heel goed kan
Dan zal het wel goed zitten.quote:Op maandag 20 april 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
6 planken gedaan. nog geen app van de buurman
ja ik doe mijn balkondeur ook maar weer dicht zoquote:Op maandag 20 april 2020 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, de wind is een beetje jammer. Raam open is net wat fris zo.
Lol! Denk niet dat dat echt kan, want zit zand doorheen he? Dus dan blijf je bezig. Maar anders zou Ballie dat goed kunnen doen ja.quote:Op maandag 20 april 2020 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moeten ze eerst geschuurd worden. Ik weet wel iemand die dat heel goed kan
nu een tomaatje pauze?quote:Op maandag 20 april 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
6 planken gedaan. nog geen app van de buurman
hier staat alles wagenwijd open hoorquote:Op maandag 20 april 2020 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, de wind is een beetje jammer. Raam open is net wat fris zo.
Jammer wel.quote:Op maandag 20 april 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sommige planken zijn helaas wel echt beschadigt
Ik zit aan de oostkant, dat schijnt te kloppen met de windrichting.quote:Op maandag 20 april 2020 12:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier staat alles wagenwijd open hoorgeen wind.
quote:Op maandag 20 april 2020 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit aan de oostkant, dat schijnt te kloppen met de windrichting.
check je app ff, waarschijnlijk de buurvrouwquote:Op maandag 20 april 2020 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, dit is echt te fris en er is ergens iemand aan het klussen.
Eh, het is in ieder geval niet op het noorden.quote:
quote:Op maandag 20 april 2020 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
check je app ff, waarschijnlijk de buurvrouw
Ik zit helaas niet in de buurt-app.quote:Op maandag 20 april 2020 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 april 2020 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
moeten we geen buurtpreventie foqueville app hebbenquote:Op maandag 20 april 2020 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit helaas niet in de buurt-app.
Daar hebben we de ophaalbrug toch juist voor? Of vrees je voor problemen in de Highlands?quote:Op maandag 20 april 2020 12:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moeten we geen buurtpreventie foqueville app hebben?
nee in de Lowlands eerderquote:Op maandag 20 april 2020 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar hebben we de ophaalbrug toch juist voor? Of vrees je voor problemen in de Highlands?
ware filipinaquote:Op maandag 20 april 2020 12:40 schreef bitterbal het volgende:
dat stofbakje vliegt er constant uit![]()
nu vast met tape :p
Eh, ik ben nog buurloos, dus ik geloof het allemaal wel.quote:
quote:Op maandag 20 april 2020 12:42 schreef FranticDJ het volgende:
https://9gag.com/gag/aO067qD
@:bitterbal heb je gespot.
Ik stel 'm gratis ter beschikking aan Liesjequote:Op maandag 20 april 2020 12:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou nog een best goede merknaam zijn
Zoals een eervolle mod betaamdquote:Op maandag 20 april 2020 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stel 'm gratis ter beschikking aan Liesje
Hmmmmquote:Op maandag 20 april 2020 12:59 schreef Koen66 het volgende:
Griekse yoghurt, aardbeien, blauwe bessen en wat koolhydraatarme crunch
Griekse yoghurt met vers fruitquote:Op maandag 20 april 2020 12:59 schreef Koen66 het volgende:
Griekse yoghurt, aardbeien, blauwe bessen en wat koolhydraatarme crunch
neem ik ook vaak als ontbijt, maar nu stond ik om 7:00 wafels te bakkenquote:
Walnoten liever met wat rozijnen en melk als ontbijt.quote:
zeker welquote:
Oef man, das vroeg.quote:Op maandag 20 april 2020 13:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neem ik ook vaak als ontbijt, maar nu stond ik om 7:00 wafels te bakken
Bahquote:Op maandag 20 april 2020 13:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker weljammer dat ze er maar zo'n korte periode zijn
Mag je morgen ook wel hier komen bakkenquote:
Wanneer organiseer jij eens een bak-meet?quote:Op maandag 20 april 2020 13:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mag je morgen ook wel hier komen bakken
quote:Op maandag 20 april 2020 13:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer organiseer jij eens een bak-meet?
quote:Op maandag 20 april 2020 13:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mag je morgen ook wel hier komen bakken
Dit wist ik toevallig.quote:Op maandag 20 april 2020 13:19 schreef FranticDJ het volgende:
meneer spaghetti
wisten jullie dat de burgemeester ook echt burgemeester is, naast kabouter plop.
Ff snel een wetsvoorstel om dit een geldige datum te maken in Foquevillequote:
Fuck foquevillequote:Op maandag 20 april 2020 13:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ff snel een wetsvoorstel om dit een geldige datum te maken in Foqueville
Als de minihaagsen een beejte mak zijn, mogen ze mijn dieren aaienquote:
de batsende bitterbalquote:Op maandag 20 april 2020 13:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja in de kelder van bitterbal
Lievvvvvvvquote:Op maandag 20 april 2020 13:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Als de minihaagsen een beejte mak zijn, mogen ze mijn dieren aaien
quote:Op maandag 20 april 2020 13:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja in de kelder van bitterbal
quote:
Hue hue huequote:Op maandag 20 april 2020 13:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kom we gaan de poes van muck aaien
heh
Klinkt ook weer lekker vulgairquote:Op maandag 20 april 2020 13:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heh
Naast de ballenbakquote:Op maandag 20 april 2020 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik woon eigenlijk wel goed daar.
Eigenlijk zou er een 3d wereld van gemaakt moeten worden, beetje net als vroegah Second Lifequote:Op maandag 20 april 2020 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik woon eigenlijk wel goed daar.
hehehequote:Op maandag 20 april 2020 13:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heh
Goed idee @kwiwiquote:Op maandag 20 april 2020 13:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er een 3d wereld van gemaakt moeten worden, beetje net als vroegah Second Life
Zo te zien wel.quote:Op maandag 20 april 2020 13:31 schreef Koen66 het volgende:
Bestaat Second life nog eigenlijk. Best fors verslaafd aan geweest destijds
Geen idee.quote:Op maandag 20 april 2020 13:31 schreef Koen66 het volgende:
Bestaat Second life nog eigenlijk. Best fors verslaafd aan geweest destijds
niet geklikt.quote:Op maandag 20 april 2020 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo te zien wel.
https://www.secondlove.nl/
quote:Op maandag 20 april 2020 13:33 schreef Bos81 het volgende:
Thuis. Gelukkig was er nog volop binnenwerk, had a geen zin in om uren in te leveren en b geen zin om 2.5 uur te wachten voor ik naar huis kon..
Je krijgt nog de groeten van Woensel Westquote:
Hue hue huequote:Op maandag 20 april 2020 13:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je krijgt nog de groeten van Woensel West
En toch kunnen we niet meer zonder.quote:Op maandag 20 april 2020 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Vreemde bewustwording, de ene helft van m'n leven was compleet internetloos, de andere vergroeid met internet.
Jep, daarom het vergroeide.quote:Op maandag 20 april 2020 13:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En toch kunnen we niet meer zonder.
Hangt af van wat je erin hebt gegooid.quote:Op maandag 20 april 2020 13:39 schreef UitStraling het volgende:
Salade op voor vier man, schiet ook lekker op zo
14 jaarquote:Op maandag 20 april 2020 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, daarom het vergroeide.![]()
Helpt het ook niet dat 2006 voor m'n gevoel nog best recent is, maar dat is het helemaal niet.
En deze helpen ook niet.quote:
Frikkedellesaladequote:Op maandag 20 april 2020 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt af van wat je erin hebt gegooid.
quote:Op maandag 20 april 2020 13:43 schreef FranticDJ het volgende:
ffs volgens mij hebben ze de verkeerde poot geleverd..
Komt goedquote:Op maandag 20 april 2020 13:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo goed zijn m’n paint skills nou ook weer niet
Tomaat, geitenkaas, komkommer en klein uitje.quote:Op maandag 20 april 2020 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt af van wat je erin hebt gegooid.
G E N O Tquote:Op maandag 20 april 2020 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tomaat, geitenkaas, komkommer en klein uitje.
Ik wilde net eigenlijk zeggen 'zul je zien dat ze de verkeerde tafel bij hebben' maar wilde je dat besparenquote:Op maandag 20 april 2020 13:43 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2020 13:43 schreef FranticDJ het volgende:
Brr, tomaatquote:Op maandag 20 april 2020 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tomaat, geitenkaas, komkommer en klein uitje.
echtquote:Op maandag 20 april 2020 13:43 schreef FranticDJ het volgende:
Lol wanneer wordt de oude opgehaald`.quote:Op maandag 20 april 2020 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet maar even in de woonkamer staan dan
Als je de grap probeert te maken, doe het dan goedquote:
Ik blijf vanavond gewoon thuis hoor.quote:
Kon er zelf wel om lachen.quote:Op maandag 20 april 2020 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je de grap probeert te maken, doe het dan goed
Afgrijselijke slijmballenquote:
Dat vind ik dan wel weer lekkerquote:
ja nou ja bnk geeft ook meerdere opties :pquote:Op maandag 20 april 2020 13:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dan iemand dat gemist heeft.
quote:Op maandag 20 april 2020 13:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dan iemand dat gemist heeft.
Ik ben over tien minuutjes klaar met werken. Dan zal ik eens een bakkie zeten en kijken hoe het in het zonnetje op het dakterras isquote:
Gisteravond mijn maag ook.quote:Op maandag 20 april 2020 13:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is er nog iets dat draait momenteel.
De eerste is al droogquote:
Kan me dat ergens wel voorstellen, is toch een heel ander iets. Ik vind beiden wel lekker maar uit de oven het lekkerste.quote:Op maandag 20 april 2020 13:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Afgrijselijke slijmballen
[..]
Dat vind ik dan wel weer lekker
Alleen rauwe tomaat vind ik heel smerig
Ik.quote:Op maandag 20 april 2020 13:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is er nog iets dat draait momenteel.
er gebeurd trouwens iets met je zaadjesquote:Op maandag 20 april 2020 13:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan me dat ergens wel voorstellen, is toch een heel ander iets. Ik vind beiden wel lekker maar uit de oven het lekkerste.
Nt glzn, lnchgntquote:
G E N O Tquote:Op maandag 20 april 2020 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben over tien minuutjes klaar met werken. Dan zal ik eens een bakkie zeten en kijken hoe het in het zonnetje op het dakterras is
500 euroquote:Op maandag 20 april 2020 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil graag een klinker kopen.
😂herkenbaar is dat.quote:Op maandag 20 april 2020 13:55 schreef liesje1979 het volgende:
Was vroeg op vanochtend en weet nu weer waarom ik altijd graag uitslaap. Tegen de tijd dat ik EINDELIJK eens kan gaan werken heb ik geen zin meer.
Neuh dat niet, maar ik sliep er niet echt lekker vanquote:
Nee, dat niet, maar in slaap vallen wilde niet goed lukken.quote:
quote:Op maandag 20 april 2020 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neuh dat niet, maar ik sliep er niet echt lekker van
[..]
Nee, dat niet, maar in slaap vallen wilde niet goed lukken.
uhmquote:Op maandag 20 april 2020 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
gt e een ee t u me je mo bo j he rl Eg e
Lol! Dat probleem heb ik ook wel eens. Denk de winde die kiemen best snel. Kan je tegen iets op laten groeien en heeft mooie paarse bloemetjesquote:Op maandag 20 april 2020 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er gebeurd trouwens iets met je zaadjes
Weet niet meer welke het zijn :p
Ik nietquote:Op maandag 20 april 2020 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In dat geval weet ik het woord en ik zet geen joker in.
quote:Op maandag 20 april 2020 13:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ff snel een wetsvoorstel om dit een geldige datum te maken in Foqueville
Dat heb ik echt nooit gespeeld.quote:Op maandag 20 april 2020 13:55 schreef Koen66 het volgende:
haha mijn second life account bestaat nog
Zijn flinke bedragen voor een lettertje.quote:Op maandag 20 april 2020 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In dat geval weet ik het woord en ik zet geen joker in.
Zijn zware tijdenquote:Op maandag 20 april 2020 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn flinke bedragen voor een lettertje.
Per Bitterbal wijzer is een duur spelletje.quote:Op maandag 20 april 2020 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn flinke bedragen voor een lettertje.
Hoe gaat het met je iRacing carriere? Heb je Ma al het licht uit de ogen gereden?quote:Op maandag 20 april 2020 13:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nooit gespeeld.
Heel veel online gegamed, maar daar heb ik mij nooit aan gewaagd.
fotoquote:Op maandag 20 april 2020 13:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb mijn haar gedaan met de tondeuse
zo daalt forsquote:Op maandag 20 april 2020 13:59 schreef bitterbal het volgende:
Het afgelopen etmaal zijn in ons land 67 meldingen gedaan van overlijden ten gevolge van het Covid-19, meldt het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) in de dagelijkse rapportage. De laatste 24 uur werden tevens 75 opnames van coronapatiënten in het ziekenhuis gemeld. Gisteren was er sprake van 83 sterfgevallen en 110 nieuwe ziekenhuisopnames.
De maandagdip.quote:Op maandag 20 april 2020 13:59 schreef bitterbal het volgende:
Het afgelopen etmaal zijn in ons land 67 meldingen gedaan van overlijden ten gevolge van het Covid-19, meldt het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) in de dagelijkse rapportage. De laatste 24 uur werden tevens 75 opnames van coronapatiënten in het ziekenhuis gemeld. Gisteren was er sprake van 83 sterfgevallen en 110 nieuwe ziekenhuisopnames.
Wtf.quote:Op maandag 20 april 2020 13:59 schreef bitterbal het volgende:
Als een lettertje al zoveel kost wat moet een nummertje dan wel niet kosten?quote:Op maandag 20 april 2020 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Per Bitterbal wijzer is een duur spelletje.
ik had bij sommige Fokkers toch al de reputatie van een notoire vreemdganger, geen idee waaromquote:Op maandag 20 april 2020 14:00 schreef liesje1979 het volgende:
Dacht altijd dat second life, oh wacht.
Wilde zeggen dat dat toch zo'n datingsapp is voor vreemdgangers maar terwijl ik het typ weet ik het al, dat is second love.
Ja prima!quote:Op maandag 20 april 2020 13:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je iRacing carriere? Heb je Ma al het licht uit de ogen gereden?
Ik denk niet dat ik zoveel geld bezitquote:Op maandag 20 april 2020 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een lettertje al zoveel kost wat moet een nummertje dan wel niet kosten?
Morgen weer dik over de 100.quote:Op maandag 20 april 2020 13:59 schreef bitterbal het volgende:
zijn er nog meer biedingen binnen gekomen op je porselein?quote:Op maandag 20 april 2020 14:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zoveel geld bezit
Serieus? Op mij kom je over als een braaf mannetje.quote:Op maandag 20 april 2020 14:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had bij sommige Fokkers toch al de reputatie van een notoire vreemdganger, geen idee waarom
Jij meette alles wat los en vast zat.quote:Op maandag 20 april 2020 14:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had bij sommige Fokkers toch al de reputatie van een notoire vreemdganger, geen idee waarom
Gaat lekker dus! Met hoeveel man zit je in de mazda divisie?quote:Op maandag 20 april 2020 14:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja prima!
Gisteren een win gehaald.
Sta toch al 9de van de wereld van mijn divisie nu in de Mazda cup!. iRating klimt gestaag, soms erg frustrerend, maar meestal gewoon erg spannend en zweet me te pletter van de zenuwen en het inspannende rijden.
quote:Op maandag 20 april 2020 14:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat nog steeds op 1 euro. Maar meestal gaat het een dag voor einde veiling los.quote:Op maandag 20 april 2020 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn er nog meer biedingen binnen gekomen op je porselein?
Ik denk dat iedereen hier wel braaf is, zo zijn wij inwoners van Foquevillequote:Op maandag 20 april 2020 14:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus? Op mij kom je over als een braaf mannetje.
Ah dus dat verstaan jullie onder meeten in deze SC? Goed om te weten.quote:Op maandag 20 april 2020 14:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij meette alles wat los en vast zat.
Is ook, is ook.quote:Op maandag 20 april 2020 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen hier wel braaf is, zo zijn wij inwoners van Foqueville
In mijn divisie 1400. Daar sta ik 9de. Na 5 van de 6 weken meedoen. Mag niet klagen, maar soms kom ik nu in de hoogste "splits" terecht, en die lui gaan echt nog een stukkie harder wel.quote:Op maandag 20 april 2020 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaat lekker dus! Met hoeveel man zit je in de mazda divisie?
Ik welquote:Op maandag 20 april 2020 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb AI gemeet, maar geen SecondLove-praktijken hoor.quote:Op maandag 20 april 2020 14:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah dus dat verstaan jullie onder meeten in deze SC? Goed om te weten.
Daar kom je alleen achter als je op een meet komt. Op het forum mogen we daar niet over praten.quote:Op maandag 20 april 2020 14:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah dus dat verstaan jullie onder meeten in deze SC? Goed om te weten.
Leuk geprobeerd maar de stroom gaat niet van je hek af.quote:Op maandag 20 april 2020 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
O wow, de mazda cup is dan wel behoorlijk groot geworden nu met de lockdownquote:Op maandag 20 april 2020 14:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
In mijn divisie 1400. Daar sta ik 9de. Na 5 van de 6 weken meedoen. Mag niet klagen, maar soms kom ik nu in de hoogste "splits" terecht, en die lui gaan echt nog een stukkie harder wel.
Nou, die ene keer thuis... bij jou op de bank.....quote:Op maandag 20 april 2020 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb AI gemeet, maar geen SecondLove-praktijken hoor.
Dat doe ik alleen met Molo.
Iedereen verveelt zich.quote:Op maandag 20 april 2020 14:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
O wow, de mazda cup is dan wel behoorlijk groot geworden nu met de lockdown![]()
Uhuh, met Joop erbij.quote:Op maandag 20 april 2020 14:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, die ene keer thuis... bij jou op de bank.....
Heb je er ooit over nagedacht om al je wijsheden en uitspraken in een boekje te bundelen?quote:Op maandag 20 april 2020 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hou niet van vreemdgaan.
Stel me altijd eerst netjes voor.
Maar Molo isquote:Op maandag 20 april 2020 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb AI gemeet, maar geen SecondLove-praktijken hoor.
Dat doe ik alleen met Molo.
Hallo meneer ik heb jou gemeet en in de trein met vlaggetjes zitten wapperen.quote:Op maandag 20 april 2020 14:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar kom je alleen achter als je op een meet komt. Op het forum mogen we daar niet over praten.
Dat zeker, ook zwift heeft ineens een stuk meer users de afgelopen paar weken.quote:
Nee.quote:Op maandag 20 april 2020 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je er ooit over nagedacht om al je wijsheden en uitspraken in een boekje te bundelen?
Ik proesttequote:Op maandag 20 april 2020 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je er ooit over nagedacht om al je wijsheden en uitspraken in een boekje te bundelen?
Van al dat wapperen heb ik nog dagen spierpijn overgehoudenquote:Op maandag 20 april 2020 14:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar Molo isdus snap ik wel.
[..]
Hallo meneer ik heb jou gemeet en in de trein met vlaggetjes zitten wapperen.
Dat is niet de Mazda rookie cup. Die zijn er bijna 40000 mensen momenteel. Daar sta ik maar 600ste of zo.quote:Op maandag 20 april 2020 14:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
O wow, de mazda cup is dan wel behoorlijk groot geworden nu met de lockdown![]()
Ik heb mijn fiets weer buiten staan, dus Zwift even niet meer. Heb je nog eens meegedaan met zon community event of zo van Jumbo bijvoorbeeld? Of de Amstel virtueel gedaan?quote:Op maandag 20 april 2020 14:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zeker, ook zwift heeft ineens een stuk meer users de afgelopen paar weken.
Dan nog flinke getallen!quote:Op maandag 20 april 2020 14:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is niet de Mazda rookie cup. Die zijn er bijna 40000 mensen momenteel. Daar sta ik maar 600ste of zo.
Dit is zeg maar de Mazda cup van de D Class. de Sim-Lab Production car challenge. Dan rijden er ook nog 3 andere soorten autos mee, maakt het wel leuk, met allemaal verschillende snelheden en zo. Daar doen er nu over 10 divisies 7600 mee of zo. Dat zijn wel allemaal mazda rijders.
Gisteren zaten er overdag zon 700 tegelijk elk uur in een sessie. Dat zijn heel wat splits.
Ook dat wordt weinig positief.quote:Op maandag 20 april 2020 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer. Zou een voorwoord willen schrijven.
Jij en Molo zouden toch nog eens schoenen gaan passen en kleding van jou en zo? Kan niet wachten op de fotos. Molo in dat jurkje van jou..quote:
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 20 april 2020 14:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook dat wordt weinig positief.
lijkt me meer iets voor jou om al je verhalen op te schrijvenquote:Op maandag 20 april 2020 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt ja.quote:Op maandag 20 april 2020 14:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij en Molo zouden toch nog eens schoenen gaan passen en kleding van jou en zo? Kan niet wachten op de fotos. Molo in dat jurkje van jou..![]()
![]()
Ja leuk zo'n verzonnen biografie.quote:Op maandag 20 april 2020 14:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijkt me meer iets voor jou om al je verhalen op te schrijven
Ja, is wel leuk. Al klagen er nu op het forum van iRacing een hoop over alle noobs die rondrijdenquote:
Ik heb er wel over nagedacht om mee te doen, maar toch niet gedaan. Ik ben nu weer bij mijn ouders thuis in Limbabwe dus gister wel nog even richting de cauberg gereden.quote:Op maandag 20 april 2020 14:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb mijn fiets weer buiten staan, dus Zwift even niet meer. Heb je nog eens meegedaan met zon community event of zo van Jumbo bijvoorbeeld? Of de Amstel virtueel gedaan?
Eerst moeten mijn ouders dood zijn.quote:Op maandag 20 april 2020 14:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijkt me meer iets voor jou om al je verhalen op te schrijven
ah, dus jij was 1 van de dagtoeristenquote:Op maandag 20 april 2020 14:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er wel over nagedacht om mee te doen, maar toch niet gedaan. Ik ben nu weer bij mijn ouders thuis in Limbabwe dus gister wel nog even richting de cauberg gereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |