Die zijn echt awesomequote:
Liggen 3 uit te harden.quote:
Dit zou het goed doen in een tuincentrumquote:Op maandag 20 april 2020 12:26 schreef liesje1979 het volgende:
Zijn echt niet perfect maar ben best tevreden.
Lol nee joh, daar zijn ze echt niet strak genoeg voor. Maar thanks!quote:Op maandag 20 april 2020 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit zou het goed doen in een tuincentrum
Zou nog een best goede merknaam zijnquote:
Wat zou je er nog aan verbeteren dan? En misschien kan dat met de volgende batch wel?quote:Op maandag 20 april 2020 12:26 schreef liesje1979 het volgende:
Zijn echt niet perfect maar ben best tevreden.
Het schilderwerk. En nee denk niet dat ik dat beter kan. Zijn cementstenen dus niet lekker glad om op te schilderen.quote:Op maandag 20 april 2020 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zou je er nog aan verbeteren dan? En misschien kan dat met de volgende batch wel?
Misschien moeten ze eerst geschuurd worden. Ik weet wel iemand die dat heel goed kanquote:Op maandag 20 april 2020 12:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het schilderwerk. En nee denk niet dat ik dat beter kan. Zijn cementstenen dus niet lekker glad om op te schilderen.
je mag een boom inquote:Op maandag 20 april 2020 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moeten ze eerst geschuurd worden. Ik weet wel iemand die dat heel goed kan
Dan zal het wel goed zitten.quote:Op maandag 20 april 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
6 planken gedaan. nog geen app van de buurman
ja ik doe mijn balkondeur ook maar weer dicht zoquote:Op maandag 20 april 2020 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, de wind is een beetje jammer. Raam open is net wat fris zo.
Lol! Denk niet dat dat echt kan, want zit zand doorheen he? Dus dan blijf je bezig. Maar anders zou Ballie dat goed kunnen doen ja.quote:Op maandag 20 april 2020 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moeten ze eerst geschuurd worden. Ik weet wel iemand die dat heel goed kan
nu een tomaatje pauze?quote:Op maandag 20 april 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
6 planken gedaan. nog geen app van de buurman
hier staat alles wagenwijd open hoorquote:Op maandag 20 april 2020 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, de wind is een beetje jammer. Raam open is net wat fris zo.
Jammer wel.quote:Op maandag 20 april 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sommige planken zijn helaas wel echt beschadigt
Ik zit aan de oostkant, dat schijnt te kloppen met de windrichting.quote:Op maandag 20 april 2020 12:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier staat alles wagenwijd open hoorgeen wind.
quote:Op maandag 20 april 2020 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit aan de oostkant, dat schijnt te kloppen met de windrichting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |