Moeilijk?quote:Op maandag 20 april 2020 10:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben nu opnieuw Sims 3 aan het spelen. Dat is echt best moeilijk als je 4 gewend bent.
Ja ik had 3 peuters. In sims 4 vind ik dat goed te handelen, in sims 3 was het opeens echt een uitdaging.quote:
Ja had ik ook hoor, maar toen bleek het te draaien op mijn laptop.quote:Op maandag 20 april 2020 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan me echt amper nog wat herinneren van Sims 3. Speel al zo lang Sims 4
Oh, ik vind 3 peuters in 4 ook best een uitdagingquote:Op maandag 20 april 2020 10:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja ik had 3 peuters. In sims 4 vind ik dat goed te handelen, in sims 3 was het opeens echt een uitdaging.
Dat had ik ondertussen wel onder controle, haha. Baby drieling in sims 4 daarentegen; MOEILIJK!quote:Op maandag 20 april 2020 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik vind 3 peuters in 4 ook best een uitdaging
Ik dacht dat de versie die ik speelde deel 3 was, maar dat was al deeltje vier.quote:Op maandag 20 april 2020 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan me echt amper nog wat herinneren van Sims 3. Speel al zo lang Sims 4
Ik heb net een gezinnetje waarin ik inderdaad een peuter had en toen kwam er een drieling bij. Toen heb ik die oudste maar vervroegd verouderdquote:Op maandag 20 april 2020 10:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat had ik ondertussen wel onder controle, haha. Baby drieling in sims 4 daarentegen; MOEILIJK!
Verstandig!quote:Op maandag 20 april 2020 10:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb net een gezinnetje waarin ik inderdaad een peuter had en toen kwam er een drieling bij. Toen heb ik die oudste maar vervroegd verouderd
Kan me van eerdere edities (en dan weet ik niet wat bij welke editie nog wel/al niet meer was) eigenlijk alleen herinneren dat er meer zwembadvoorwerpen waren (duikplank, glijbaan) en dat je de patronen van alles (voorwerpen, kleren, etc.) helemaal zelf kon aanpassen of zelfs zelf kon maken/invoegen. Verder herinner ik me bar weinig van voorgaande editiesquote:
Softijs natuurlijk, een hele bakquote:Op maandag 20 april 2020 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke smaak of welk ijsje heb je genomen?
Alle patronen aanpassen is sims 3. Maar daar ben ik dus veel te lui voor.quote:Op maandag 20 april 2020 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan me van eerdere edities (en dan weet ik niet wat bij welke editie nog wel/al niet meer was) eigenlijk alleen herinneren dat er meer zwembadvoorwerpen waren (duikplank, glijbaan) en dat je de patronen van alles (voorwerpen, kleren, etc.) helemaal zelf kon aanpassen of zelfs zelf kon maken/invoegen. Verder herinner ik me bar weinig van voorgaande edities
En het gaat ook een stuk makkelijker.quote:Op maandag 20 april 2020 10:40 schreef Faxie het volgende:
Sims hebben een beter liefdeslieven dan ik
Ik kan me herinneren dat ik ooit een hele dag bezig ben geweest met alleen maar een woonkamer, omdat ik zo met al die verschillende patronen bezig wasquote:Op maandag 20 april 2020 10:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Alle patronen aanpassen is sims 3. Maar daar ben ik dus veel te lui voor.
Dat heeft Divinity OS 2 wel echt goed gedaan, de PC nar PS portquote:Op maandag 20 april 2020 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sims 4 op ps4 is niet zo handig, met al die menutjes.
Echt een pc spel.
Maar jij komt dan weer niet vast te zitten in een zwembad zonder trapje!quote:Op maandag 20 april 2020 10:40 schreef Faxie het volgende:
Sims hebben een beter liefdeslieven dan ik
Dat is zoquote:Op maandag 20 april 2020 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar jij komt dan weer niet vast te zitten in een zwembad zonder trapje!
Dat denk jij!quote:Op maandag 20 april 2020 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sims 4 sims ook niet meer.quote:Op maandag 20 april 2020 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik gek werd toen ik ze laatst er gewoon uit zag klimmen zonder het trapje te gebruikenquote:
Ja, Van Moll Fest bij je thuis, boxje besteld met biertjes en ze hadden een livestreamquote:Op maandag 20 april 2020 10:26 schreef Ang3l het volgende:
@:Debsterr Zag ik nou dat je een soort van Moll fest had?
quote:
quote:Op maandag 20 april 2020 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik gek werd toen ik ze laatst er gewoon uit zag klimmen zonder het trapje te gebruiken
Klinkt leuk!quote:Op maandag 20 april 2020 10:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, Van Moll Fest bij je thuis, boxje besteld met biertjes en ze hadden een livestream. Werkte een beetje karig nog maar goed, #supportyourlocals
Net je echte leven dus.quote:Op maandag 20 april 2020 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik heb maar t/m 3 gespeeld.
Nou ja, "gespeeld". Meestal maakte ik weer poppetjes, speelde een rondje en ging dan weer door naar t volgende gezin.
Enige manier waarop ik mijn Sims nu 'makkelijk' heb weten te killen is zodra ze oudere zijn gewoon uitputten en dan 'ojaa'quote:Op maandag 20 april 2020 10:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ja dat is dan best een verrassing denk ik, haha. Ze kunnen wel nog verdrinken hoor, maar dan moeten ze moe zijn en toch gaan zwemmen bijvoorbeeld.
Kans van wel, Jaap gaf aan bij Remco (kwam pakket persoonlijk brengen) dat het spannend wordt of ze gaan overleven. Dus als ze zo wat extra inkomen genereren is dat mooi natuurlijk.quote:
zo heb ik al 2 avonden meegedaan met online pubquizzen van de brouwerij.quote:Op maandag 20 april 2020 10:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, Van Moll Fest bij je thuis, boxje besteld met biertjes en ze hadden een livestream. Werkte een beetje karig nog maar goed, #supportyourlocals
Haha, die heb ik nog geeneens gehad.quote:Op maandag 20 april 2020 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Enige manier waarop ik mijn Sims nu 'makkelijk' heb weten te killen is zodra ze oudere zijn gewoon uitputten en dan 'ojaa'
Kun je ze niet gewoon opsluiten in een kamer en laten verhongeren, door de deur weg te halen?quote:Op maandag 20 april 2020 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Enige manier waarop ik mijn Sims nu 'makkelijk' heb weten te killen is zodra ze oudere zijn gewoon uitputten en dan 'ojaa'
Oh, die heb ik, ja. Eens proberenquote:Op maandag 20 april 2020 10:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, die heb ik nog geeneens gehad.
Als je tiny living neemt wil het murphy bed ook goed werken heb ik gehoord.
Optioneelquote:Op maandag 20 april 2020 10:54 schreef STING het volgende:
[..]
Kun je ze niet gewoon opsluiten in een kamer en laten verhongeren, door de deur weg te halen?
Ik speel eigenlijk alleen maar braaf.quote:Op maandag 20 april 2020 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, die heb ik, ja. Eens proberen![]()
Maar ik speel doorgaans heel braaf. Alleen soms ben je een Sim zat
Voor dat soort zaken gaat het echt lastig worden inderdaad; hoop wel dat die gewoon door kunnen blijven gaan. Sowieso een van mijn favoriete plekken in Eindhoven om nog naartoe te gaan.quote:Op maandag 20 april 2020 10:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kans van wel, Jaap gaf aan bij Remco (kwam pakket persoonlijk brengen) dat het spannend wordt of ze gaan overleven. Dus als ze zo wat extra inkomen genereren is dat mooi natuurlijk.
Absoluutquote:
Tapasquote:Op maandag 20 april 2020 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Absoluut
Ik raak erg snel verveeld, hahaha.
Geef mij bv maar tapas ipv 1 groot bord eten
Jouw hele leven is één groot tapas-buffet.quote:Op maandag 20 april 2020 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Absoluut
Ik raak erg snel verveeld, hahaha.
Geef mij bv maar tapas ipv 1 groot bord eten
Ja precies. In principe drink ik geen (heel weinig) alcohol tijdens de quarantaine (pas 2 flesjes gehad in 6 weken), maar ik ga toch ff kijken hiervoor. Al is t maar voor steun.quote:Op maandag 20 april 2020 10:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kans van wel, Jaap gaf aan bij Remco (kwam pakket persoonlijk brengen) dat het spannend wordt of ze gaan overleven. Dus als ze zo wat extra inkomen genereren is dat mooi natuurlijk.
Stadsbrouwerij, van Moll, Ginscal. Dat soort tentjesquote:Op maandag 20 april 2020 10:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor dat soort zaken gaat het echt lastig worden inderdaad; hoop wel dat die gewoon door kunnen blijven gaan. Sowieso een van mijn favoriete plekken in Eindhoven om nog naartoe te gaan.
En nu al 6 weken op een houtje bijten!!!quote:Op maandag 20 april 2020 10:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Jouw hele leven is één groot tapas-buffet.
Ja dat kanquote:Op maandag 20 april 2020 10:54 schreef STING het volgende:
[..]
Kun je ze niet gewoon opsluiten in een kamer en laten verhongeren, door de deur weg te halen?
Ja daarom, en Van Moll Fest is supertof, zou jammer zijn als dat ophoudt.quote:Op maandag 20 april 2020 10:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor dat soort zaken gaat het echt lastig worden inderdaad; hoop wel dat die gewoon door kunnen blijven gaan. Sowieso een van mijn favoriete plekken in Eindhoven om nog naartoe te gaan.
JA! OH MY GOD die was INEENS verkrijgbaar bij een zaak in België en blijkt nu dus inderdaad op blik uitgebracht te zijn. Wel verrekes duurquote:Op maandag 20 april 2020 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies. In principe drink ik geen (heel weinig) alcohol tijdens de quarantaine (pas 2 flesjes gehad in 6 weken), maar ik ga toch ff kijken hiervoor. Al is t maar voor steun.
Had jij nou die Hazelnut Noctezuma nog ergens gevonden ooit?
Ik volgens mij alleen een andere Noctezuma destijds, maar niet die vloeibare Nutella.
KM en ik hadden het over trouwen en zouden dat best bij de Stadsbrouwerij willen doenquote:Op maandag 20 april 2020 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stadsbrouwerij, van Moll, Ginscal. Dat soort tentjes
Ik hoop t beste voor ze.
Oh jezus NU AL?quote:Op maandag 20 april 2020 10:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
KM en ik hadden het over trouwen en zouden dat best bij de Stadsbrouwerij willen doen.
quote:Op maandag 20 april 2020 10:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
KM en ik hadden het over trouwen en zouden dat best bij de Stadsbrouwerij willen doen.
Hehe, daar gaat het al tijden over. Nu nog geld en een aanzoekquote:
Ja, leuke plek! Al gaat t daar achter geloof ik wel plat (de stokerij en dat... hoe heet t Plan S? Space S dat,.....)quote:Op maandag 20 april 2020 10:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, hij heeft de hint nog niet begrepen om een aanzoek te doen.quote:Op maandag 20 april 2020 11:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehe, daar gaat het al tijden over. Nu nog geld en een aanzoek.
aanzoekquote:Op maandag 20 april 2020 11:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehe, daar gaat het al tijden over. Nu nog geld en een aanzoek.
Is toch al een tijdje de KM?quote:
Dat wordt me toch een inhaalslag als dit allemaal voorbij is.quote:Op maandag 20 april 2020 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En nu al 6 weken op een houtje bijten!!!
Oh jawel hoorquote:Op maandag 20 april 2020 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, hij heeft de hint nog niet begrepen om een aanzoek te doen.
Mij lijkt zo'n feest echt vreselijk. Tenminste, zo'n groot iets. Dat geplan en gestress en gedoe. Al die druk. Nou is mijn buurvrouw weddingplanner, dus t is in goede handen. Maar echt, jezus. 10.000,- eur voor een bruiloft. Doe normaal. En dat moet ik dan daarna nog 3x doen?quote:Op maandag 20 april 2020 11:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
aanzoek
Ik vind het altijd zo leuk als je die filmpjes ziet enzo. En ik wil wel een ring.
maar wil niet trouwen
Ik vond trouwen ècht een feestje.quote:Op maandag 20 april 2020 11:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
aanzoek
Ik vind het altijd zo leuk als je die filmpjes ziet enzo. En ik wil wel een ring.
maar wil niet trouwen
Nooitquote:Op maandag 20 april 2020 11:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat wordt me toch een inhaalslag als dit allemaal voorbij is.
Echt he. Staan al in rijen buiten op 1.5m afstandquote:Op maandag 20 april 2020 11:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat wordt me toch een inhaalslag als dit allemaal voorbij is.
Weddingplanner, dat lijkt me ook echt een leuk beroep.quote:Op maandag 20 april 2020 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mij lijkt zo'n feest echt vreselijk. Tenminste, zo'n groot iets. Dat geplan en gestress en gedoe. Al die druk. Nou is mijn buurvrouw weddingplanner, dus t is in goede handen. Maar echt, jezus. 10.000,- eur voor een bruiloft. Doe normaal. En dat moet ik dan daarna nog 3x doen?
O wacht, ben al 40+
1x is de max.
Ja ik heb ook geen vrienden dus wie nodig je uit.quote:Op maandag 20 april 2020 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mij lijkt zo'n feest echt vreselijk. Tenminste, zo'n groot iets. Dat geplan en gestress en gedoe. Al die druk. Nou is mijn buurvrouw weddingplanner, dus t is in goede handen. Maar echt, jezus. 10.000,- eur voor een bruiloft. Doe normaal. En dat moet ik dan daarna nog 3x doen?
O wacht, ben al 40+
1x is de max.
Dan toch enkel verloven.quote:Op maandag 20 april 2020 11:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
aanzoek
maar wil niet trouwen
Oh ok, snap ik. Ik ken mensen die zijn al 7 jaar verloofd.quote:Op maandag 20 april 2020 11:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Maar er is nu geen spaargeld en hij wil niet tig jaar verloofd zijn. Fair enough.
10km kan toch iedereen wel? Even lekker bezig, mooi weerquote:Op maandag 20 april 2020 11:06 schreef STING het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon beginnen met een half uurtje?
Ik las wat andersquote:Op maandag 20 april 2020 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ok, snap ik. Ik ken mensen die zijn al 7 jaar verdoofd.
Ja, da's dan toch niet leuk? Kom op, als je me vraagt wil ik ook op redelijke termijn de jurk en de ring hoor!quote:Op maandag 20 april 2020 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ok, snap ik. Ik ken mensen die zijn al 7 jaar verloofd.
Ons?quote:Op maandag 20 april 2020 11:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik heb ook geen vrienden dus wie nodig je uit.
Als je nooit wandelt en wat meer wil gaan wandelen, wat goed is, vind ik gelijk 10km wel een beetje onrealistisch en motiveert dat waarschijnlijk niet echt als je na 4km stopt.quote:Op maandag 20 april 2020 11:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
10km kan toch iedereen wel? Even lekker bezig, mooi weer
Hehe.quote:Op maandag 20 april 2020 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heeft Divinity OS 2 wel echt goed gedaan, de PC nar PS port
Radial menu's Ftw!
Ze werkte eerst voor de bank en werd t beu.quote:Op maandag 20 april 2020 11:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Weddingplanner, dat lijkt me ook echt een leuk beroep.
Ze hebben het geld niet om te trouwen. En geloof ook niet dat het een haast heeft bij ze.quote:Op maandag 20 april 2020 11:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, da's dan toch niet leuk? Kom op, als je me vraagt wil ik ook op redelijke termijn de jurk en de ring hoor!
Da's omdat mijn open gat de zon niet meer opslokt.quote:
Trouwen hoeft toch niet duur te zijn?quote:Op maandag 20 april 2020 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hebben het geld niet om te trouwen. En geloof ook niet dat het een haast heeft bij ze.
Ja, dat vind ik suf.quote:Op maandag 20 april 2020 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ok, snap ik. Ik ken mensen die zijn al 7 jaar verloofd.
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 20 april 2020 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trouwen hoeft toch niet duur te zijn?
Echt huuuuuuuuuge. Prima tijdens coronaquote:Op maandag 20 april 2020 11:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Ik heb hem nog niet gespeeld, zit nog in het plastic.
Nooit gespeeldquote:Maar Neverwinter Nights heeft hetzelfde gedaan, met wisselend succes. Dingen als spellcasten zijn gewoon lastiger geworden. Je sneltoetsen zijn weg. De chatbalk is ontoegankelijk waardoor je niet goed kunt zien waarom je dood ging.
CL kan dat wel, wandelt dat wel vaker weet ik toevallig.quote:Op maandag 20 april 2020 11:07 schreef STING het volgende:
[..]
Als je nooit wandelt en wat meer wil gaan wandelen, wat goed is, vind ik gelijk 10km wel een beetje onrealistisch en motiveert dat waarschijnlijk niet echt als je na 4km stopt.
Hoeft niet idd. Vraagt wel wat meer improvisatie-skills als je het low-budget wilt doen, maar dat lijkt me op zich ook wel weer een toffe uitdaging.quote:Op maandag 20 april 2020 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, 10 km is al ruim een maand geleden en toen was ik al flink moequote:Op maandag 20 april 2020 11:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
CL kan dat wel, wandelt dat wel vaker weet ik toevallig.
Oooh, dan heb ik niets gezegdquote:Op maandag 20 april 2020 11:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
CL kan dat wel, wandelt dat wel vaker weet ik toevallig.
Als ik ooit ga trouwen zou ik het willen doen zoals vrienden van mij het deden. Alles op 1 locatie. Zij hadden een man of 50-60, begon om een uurtje of 2, trouwen op locatie, daarna borrel en aan het eind van de middag werd de bbq aangestoken en om een uurtje of 8 was het klaar.quote:Op maandag 20 april 2020 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O wacht, ben al 40+
1x is de max.
Gewoon een feest gevenquote:Op maandag 20 april 2020 11:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
aanzoek
maar wil niet trouwen
De meeste vrouwen (mannen vast soms ook) hebben toch vaak wel bepaalde wensen.quote:Op maandag 20 april 2020 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik vind 50-60 man al veel.quote:Op maandag 20 april 2020 11:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ik ooit ga trouwen zou ik het willen doen zoals vrienden van mij het deden. Alles op 1 locatie. Zij hadden een man of 50-60, begon om een uurtje of 2, trouwen op locatie, daarna borrel en aan het eind van de middag werd de bbq aangestoken en om een uurtje of 8 was het klaar.
Geen gedoe met plannen wie de hele dag mag komen en wie alleen maar op het feest of receptie mag komen en dag soort onzin.
Nou het is vandaag niet heet dus dan red je dat prima hoor! ik heb vertrouwenquote:Op maandag 20 april 2020 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mwah, 10 km is al ruim een maand geleden en toen was ik al flink moeZaterdag was 6,5 geloof ik.
De homoparkeerplaats/bosje lijkt me niet beste locatie voor een bruiloft.quote:Op maandag 20 april 2020 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik vind 50-60 man al veel.
Cirkel van 20 ergens in een bos of zo
Laatste keer dat ik zo'n eind gewandeld heb was ergens vorige zomer volgens mijquote:Op maandag 20 april 2020 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mwah, 10 km is al ruim een maand geleden en toen was ik al flink moeZaterdag was 6,5 geloof ik.
Dan heb je vast wel goede/mooie wandel mogelijkheden daar, als je zo lang kan lopenquote:Op maandag 20 april 2020 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 april 2020 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De homoparkeerplaats lijkt me niet beste locatie voor een bruiloft.
Fijn dat er mensen zijn die nog erger zijn dan ik.quote:Op maandag 20 april 2020 11:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik zo'n eind gewandeld heb was ergens vorige zomer volgens mij
Mag allemaalquote:Op maandag 20 april 2020 11:14 schreef Californium het volgende:
Ik wil gewoon mijn vrienden er erbij, daarna lekker met z’n allen eten en een leuk feestje waar iedereen zich vermaakt![]()
Ik wil wel graag trouwen en iemand mijn man kunnen noemen. Ja sorry, vind ik nu eenmaal wel een ding.
Staat wel tegenover dat de meeste gasten een envelop met inhoud geven waarmee de meeste kosten wel weer gedekt zijn.quote:Op maandag 20 april 2020 11:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De meeste vrouwen (mannen vast soms ook) hebben toch vaak wel bepaalde wensen.
Plus dat het toch wel gebruikelijk is dingen als drank en eten te voorzien en dat is gewoon duur.
Je kan alles thuis doen natuurlijk, maar dat zou denk ik niet echt bijzonder voelen. En dat is wel waar de meesten naar op zoek zijn bij een huwelijk, is toch eenmalig (hoop je)
Dorp he. Vanaf mijn huis loop je zo het bos in of de hei op, hier bij m'n ouders het binnengebied met boerderijen en bloesems.quote:Op maandag 20 april 2020 11:15 schreef STING het volgende:
[..]
Dan heb je vast wel goede/mooie wandel mogelijkheden daar, als je zo lang kan lopen
Ik heb nu wel een vreemd soort buffet beeld voor mequote:Op maandag 20 april 2020 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Nee, krijg je van die stiekeme hetero's aan je buffettafel
Veluwe hequote:Op maandag 20 april 2020 11:15 schreef STING het volgende:
[..]
Dan heb je vast wel goede/mooie wandel mogelijkheden daar, als je zo lang kan lopen
Ligt denk ook aan wie je uitnodigt maar over het algemeen maakt men meer kosten dan je terug krijgt in giften.quote:Op maandag 20 april 2020 11:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Staat wel tegenover dat de meeste gasten een envelop met inhoud geven waarmee de meeste kosten wel weer gedekt zijn.
Nicequote:Op maandag 20 april 2020 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dorp he. Vanaf mijn huis loop je zo het bos in of de hei op, hier bij m'n ouders het binnengebied met boerderijen en bloesems.
Ik zou er wel iets meer vaart achter zetten in dat geval.quote:Op maandag 20 april 2020 11:18 schreef rival het volgende:
Maar als je al 7 jaar verloofd bent dan ben je beide ook wel hele makkelijke mensen. Beetje een idee hebben maar er verder weinig mee doen gevalletje.
Alles langs de Amstel is de moeite toch waardquote:Op maandag 20 april 2020 11:17 schreef STING het volgende:
[..]
NiceHier ook in een dorp, maar het aantal wandelroutes die de moeite waard zijn valt een beetje tegen.
Klompenpadenquote:Op maandag 20 april 2020 11:17 schreef STING het volgende:
[..]
NiceHier ook in een dorp, maar het aantal wandelroutes die de moeite waard zijn valt een beetje tegen.
Wij lopen hier zo het bos inquote:Op maandag 20 april 2020 11:17 schreef STING het volgende:
[..]
Je zal wel moeten want.....quote:Op maandag 20 april 2020 11:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou er wel iets meer vaart achter zetten in dat geval.
quote:Op maandag 20 april 2020 11:14 schreef Californium het volgende:
Ik wil wel graag trouwen en iemand mijn man kunnen noemen. Ja sorry, vind ik nu eenmaal wel een ding.
Zeker, maar na aardig wat ommetjes gaat het een beetje vervelenquote:Op maandag 20 april 2020 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
Alles langs de Amstel is de moeite toch waard
Ja datquote:Op maandag 20 april 2020 11:14 schreef Californium het volgende:
Ik wil gewoon mijn vrienden er erbij, daarna lekker met z’n allen eten en een leuk feestje waar iedereen zich vermaakt![]()
Maar geen strandquote:Op maandag 20 april 2020 11:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij lopen hier zo het bos in![]()
en met de racefiets helemaal veel leuke opties. Wat dat betreft echt heerlijk om hier te wonen.
Als je kijkt naar ouders, broers/zussen en aanhang, wat ooms en tantes neven en nichten en aanhang en wat vrienden dan zitnje er redelijk snel aan.quote:Op maandag 20 april 2020 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik vind 50-60 man al veel.
Cirkel van 20 ergens in een bos of zo
Nouou, wij hebben volgens mij nog geen 10 gasten gehad die hun eigen kosten dekten. Terwijl we iets van 90 gasten hadden, dus he.quote:Op maandag 20 april 2020 11:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Staat wel tegenover dat de meeste gasten een envelop met inhoud geven waarmee de meeste kosten wel weer gedekt zijn.
Bos, jaloersquote:Op maandag 20 april 2020 11:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij lopen hier zo het bos in![]()
en met de racefiets helemaal veel leuke opties. Wat dat betreft echt heerlijk om hier te wonen.
Ik ben nummer 12 met de platina trofeequote:Op maandag 20 april 2020 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt huuuuuuuuuge. Prima tijdens corona
[..]
Nooit gespeeld
Ik ken niet eens 90 mensen :$quote:Op maandag 20 april 2020 11:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouou, wij hebben volgens mij nog geen 10 gasten gehad die hun eigen kosten dekten. Terwijl we iets van 90 gasten hadden, dus he.
In de pauze lopen we gewoon rondje door de buurt. Na werk altijd een uurtje het bos in.quote:Op maandag 20 april 2020 11:22 schreef STING het volgende:
[..]
Bos, jaloers
Qua fietsen zijn er wel wat meer mogelijkheden, maar ik loop het liefst in de pauze, omdat ik al zoveel zit de hele dag
Geld gaat hem alleen zitten in het feest toch.quote:Op maandag 20 april 2020 11:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hoeft niet idd. Vraagt wel wat meer improvisatie-skills als je het low-budget wilt doen, maar dat lijkt me op zich ook wel weer een toffe uitdaging.
Il zeg ook niet dal alles gedekt wordt, maar wel een groot deel.quote:Op maandag 20 april 2020 11:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouou, wij hebben volgens mij nog geen 10 gasten gehad die hun eigen kosten dekten. Terwijl we iets van 90 gasten hadden, dus he.
Ik was vorig jaar op een bruiloft van een oude vriend. Daar waren geloof ik weer 350 mensen.quote:Op maandag 20 april 2020 11:24 schreef Debsterr het volgende:
90 gasten, zelfs als we alle familie enzo zouden uitnodigen komen we er nog niet aan.
Mijn broer wel. Die hebben er volgens mij ook best wat geld tegenaan gegooid voor die dag.quote:Op maandag 20 april 2020 11:24 schreef Debsterr het volgende:
90 gasten, zelfs als we alle familie enzo zouden uitnodigen komen we er nog niet aan.
quote:
Dat laatste baal ik wel van. Nu heerlijk weer voor een wandeling over de Sallandse Heuvelrug ofzo.quote:Op maandag 20 april 2020 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
KlompenpadenAl is het nu niet de bedoeling dat je naar andere plaatsen rijdt voor wandelingen, geloof ik.
Nouja, bij ons was het dus nog geen 20%. Dat vind ik niet perse een groot deel.quote:Op maandag 20 april 2020 11:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Il zeg ook niet dal alles gedekt wordt, maar wel een groot deel.
Ja of het Wekeromse Zand, of langs de Rijn bij Wageningenquote:Op maandag 20 april 2020 11:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat laatste baal ik wel van. Nu heerlijk weer voor een wandeling over de Sallandse Heuvelrug ofzo.
Karige gastenquote:Op maandag 20 april 2020 11:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, bij ons was het dus nog geen 20%. Dat vind ik niet perse een groot deel.
Uhuhquote:Op maandag 20 april 2020 11:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dathoeft niet heel fancy maar vooral gewoon goed
Je moet niks hequote:Op maandag 20 april 2020 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Jezus moet je al die familie uitnodigen.
Uiteraard.quote:Op maandag 20 april 2020 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Ow das wel weinig ja.quote:Op maandag 20 april 2020 11:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, bij ons was het dus nog geen 20%. Dat vind ik niet perse een groot deel.
quote:Op maandag 20 april 2020 11:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een vreemd soort buffet beeld voor me
Niks moet.quote:Op maandag 20 april 2020 11:27 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Bruiloft van mijn broer duurde van 9:00 tot 4:00. Gelukkig maakte het feest heel veel goed voor mij.quote:Op maandag 20 april 2020 11:27 schreef CherryLips het volgende:
O ja dat had ik ook een keer, ben alleen naar de receptie gegaan.quote:Op maandag 20 april 2020 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bruiloft van mijn broer duurde van 9:00 tot 4:00. Gelukkig maakte het feest heel veel goed voor mij.
Ze hadden het programma helemaal opgedeeld; best wel onhandig voor mensen die wel naar de bruiloft mochten komen, maar niet naar het "middagprogramma". Die moesten de tijd tot de receptie en evt. feest dan weer zien te overbruggen zelf.
Echt alleen in Nederland kan zoiets volgens mijquote:Op maandag 20 april 2020 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bruiloft van mijn broer duurde van 9:00 tot 4:00. Gelukkig maakte het feest heel veel goed voor mij.
Ze hadden het programma helemaal opgedeeld; best wel onhandig voor mensen die wel naar de bruiloft mochten komen, maar niet naar het "middagprogramma". Die moesten de tijd tot de receptie en evt. feest dan weer zien te overbruggen zelf.
Ja dat wil ik dus echt niet he, lijkt me zo irritant voor mensen!quote:Op maandag 20 april 2020 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja.... dat gaat m dus niet worden.quote:Op maandag 20 april 2020 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wij hebben afgesproken kleine fissa voor directe familie. Pa, ma, zus, zwager, oma van mijn kant.
Pa, ma, stiefpa, zus, zwager opa en oma van haar kant.
En ons....quote:Op maandag 20 april 2020 11:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja.... dat gaat m dus niet worden.
Misschien dat ik mijn zus zou willen uitnodigen maar dat is het
Juist met vrienden maak je ook echt een feestje lijkt mij.quote:Op maandag 20 april 2020 11:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Hadden mijn ouders ook bij de trouwerij van een neef van mij. Moesten naar fucking Lelystad en dan uitgenodigd worden voor de ochtend en de avond. Die zijn dus alleen 's ochtends geweest.quote:Op maandag 20 april 2020 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hebben dus idd de dag bewust zo ingedeeld dat mensen niet hoefden te wachten op een volgend deel. Was wel even puzzelen, maar het volledig waard want vind dat zó stom.quote:Op maandag 20 april 2020 11:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat wil ik dus echt niet he, lijkt me zo irritant voor mensen!
Ik was natuurlijk getuige, dus moest overal bij zijn.quote:Op maandag 20 april 2020 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja dat had ik ook een keer, ben alleen naar de receptie gegaan.
Voor veel mensen was het ook nog eens niet om de hoek; maar ze hadden wel echt heel veel mensen uitgenodigd. Allemaal ooms/tantes die ik toch nooit zie die hoeven van mij echt niet te komen.quote:Op maandag 20 april 2020 11:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Echt alleen in Nederland kan zoiets volgens mij
te karig gewoon, ik zou niet gaan wachten. Ik zou kiezen welke van de 2 delen ik wilde komen. doei
Ik zou het wat kleiner houden allemaal.quote:Op maandag 20 april 2020 11:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat wil ik dus echt niet he, lijkt me zo irritant voor mensen!
Daar had mijn broer dan weer niet op bespaard.quote:Op maandag 20 april 2020 11:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Juist met vrienden maak je ook echt een feestje lijkt mij.
Dat is nou juist het deel wat me nog wel leuk lijkt
Als getuige?quote:Op maandag 20 april 2020 11:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Iddquote:Op maandag 20 april 2020 11:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Juist met vrienden maak je ook echt een feestje lijkt mij.
Dat is nou juist het deel wat me nog wel leuk lijkt
Moeder uit gezin van 11.quote:Op maandag 20 april 2020 11:24 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2020 11:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even kijken wat een Tom Ford pak tegenwoordig nog kost.
HAHA!quote:
Ik zou mijn hond vragen.quote:Op maandag 20 april 2020 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet aan gedacht eigenlijk, wie moet ik vragen als getuige voor het tekenen.
Hmm
Had juist in Nederland wel iets pragmatischers verwacht. Maar ik ben dan ook een bruiloftnoob en ik weet niet beter dan dat er een bepaalde selectie is die er overdag al is en dat er voor het avondfeest soms nog een deel bijkomt.quote:Op maandag 20 april 2020 11:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Echt alleen in Nederland kan zoiets volgens mij
te karig gewoon, ik zou niet gaan wachten. Ik zou kiezen welke van de 2 delen ik wilde komen. doei
Jij en Mooz geen plannen?quote:Op maandag 20 april 2020 11:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Had juist in Nederland wel iets pragmatischers verwacht. Maar ik ben dan ook een bruiloftnoob en ik weet niet beter dan dat er een bepaalde selectie is die er overdag al is en dat er voor het avondfeest soms nog een deel bijkomt.
En dan een bruilift buiten hebbem en dat ie met de ringen om zijn nek als een malle achter een kat aan gaatquote:
Is toch vrijwel hetzelfde?quote:Op maandag 20 april 2020 11:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Nog wel een keer geregistreerd partnerschap of zo, maar niet trouwen nee.
Van waar deze afweging?quote:Op maandag 20 april 2020 11:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Nog wel een keer geregistreerd partnerschap of zo, maar niet trouwen nee.
Broer/zus, je beste vriend/maat.quote:Op maandag 20 april 2020 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet aan gedacht eigenlijk, wie moet ik vragen als getuige voor het tekenen.
Hmm
We willen wel elkaars erfgenaam zijn en zo, maar hebben niks met trouwen. Maar het is alweer even geleden dat we hierover hebben nagedacht.quote:
En je mag er ook meer dan 1 hebbenquote:Op maandag 20 april 2020 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Broer/zus, je beste vriend/maat.
Yes, ik heb zus en beste vriendin gedaan idd.quote:Op maandag 20 april 2020 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En je mag er ook meer dan 1 hebben
Het is meer dat ik niet echt close met iemand ben.quote:Op maandag 20 april 2020 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Broer/zus, je beste vriend/maat.
Zaken als erfgenaam zijn vind ik ook wel belangrijk om te regelen. In het verleden nooit gedaan en dat had best wel wat wat problemen kunnen leiden als ik ineens zou overlijden.quote:Op maandag 20 april 2020 11:50 schreef Chia het volgende:
[..]
We willen wel elkaars erfgenaam zijn en zo, maar hebben niks met trouwen. Maar het is alweer even geleden dat we hierover hebben nagedacht.
Ja precies, daarom nu meteen samenlevingscontract bij samenwonen. Anders blijf je dat weer vooruitschuiven.quote:Op maandag 20 april 2020 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zaken als erfgenaam zijn vind ik ook wel belangrijk om te regelen. In het verleden nooit gedaan en dat had best wel wat wat problemen kunnen leiden als ik ineens zou overlijden.
Ik kwam er vorig jaar achter dat ik nog wat dingen uit het verleden had lopen. Dat zou ook wel tot grappige situaties kunnen leiden.quote:Op maandag 20 april 2020 11:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies, daarom nu meteen samenlevingscontract bij samenwonen. Anders blijf je dat weer vooruitschuiven.
Samenlevingscontract zegt alleen weer niks over erfgenamen.quote:Op maandag 20 april 2020 11:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies, daarom nu meteen samenlevingscontract bij samenwonen. Anders blijf je dat weer vooruitschuiven.
Zoals?quote:Op maandag 20 april 2020 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kwam er vorig jaar achter dat ik nog wat dingen uit het verleden had lopen. Dat zou ook wel tot grappige situaties kunnen leiden.
Ja ok, combi met testament laten maken. Is vrij standaard. Maar inderdaad dat contract is verder vrij nutteloos voor ons.quote:Op maandag 20 april 2020 11:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Samenlevingscontract zegt alleen weer niks over erfgenamen.
Kan ooit nut hebben als je uit elkaar gaat, maar ook alleen als je tussentijds eea vet goed vastgelegd hebt. En dat doen de meeste mensen niet. Ja en voor pensioenaanspraken is het nuttig, maar verder vooral voor de vorm idd.quote:Op maandag 20 april 2020 11:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ok, combi met testament laten maken. Is vrij standaard. Maar inderdaad dat contract is verder vrij nutteloos voor ons.
Ouders die mijn erfenis incl. huis krijgen; ex-vriendin die geld krijgt uit een overlijdensrisicoverzekering om het huis eigenlijk te kopen. Wat dingen qua partnerpensioen die nooit omgezet waren.quote:
Ja precies dan moet je echt dingen ieder jaar bijhouden, zie ik niet snel gebeurenquote:Op maandag 20 april 2020 12:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kan ooit nut hebben als je uit elkaar gaat, maar ook alleen als je tussentijds eea vet goed vastgelegd hebt. En dat doen de meeste mensen niet. Ja en voor pensioenaanspraken is het nuttig, maar verder vooral voor de vorm idd.
Dat dus. Maar dat is ook met de nieuwe standaard manier van trouwen in 'beperkte gemeenschap van goederen', dat heeft echt 0 functie als je daarna niks bijhoudt.quote:Op maandag 20 april 2020 12:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies dan moet je echt dingen ieder jaar bijhouden, zie ik niet snel gebeuren![]()
maar goed ging mij echt om testamenten voor als er iets gebeurd.
Nee alleen voor de dingen die je al had en eventuele erfenissen.quote:Op maandag 20 april 2020 12:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat dus. Maar dat is ook met de nieuwe standaard manier van trouwen in 'beperkte gemeenschap van goederen', dat heeft echt 0 functie als je daarna niks bijhoudt.
Samenlevingscontract kun je op elk moment eenzijdig opzeggen dus heel veel heb je er niet aan als de shit echt losbarst.quote:Op maandag 20 april 2020 11:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Samenlevingscontract zegt alleen weer niks over erfgenamen.
Klinkt heel handig iddquote:Op maandag 20 april 2020 12:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ouders die mijn erfenis incl. huis krijgen; ex-vriendin die geld krijgt uit een overlijdensrisicoverzekering om het huis eigenlijk te kopen. Wat dingen qua partnerpensioen die nooit omgezet waren.
Dat moet even aangepast worden dat jij alles krijgt.quote:
Nog niet. Anders ligt CE dalijk onder de grond.quote:Op maandag 20 april 2020 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat moet even aangepast worden dat jij alles krijgt.
Hoe zet je partnerpensioen eigenlijk om? Ik denk dat mijn ex ergens nog begunstigd is, maar dat hoeft niet natuurlijk.quote:Op maandag 20 april 2020 12:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ouders die mijn erfenis incl. huis krijgen; ex-vriendin die geld krijgt uit een overlijdensrisicoverzekering om het huis eigenlijk te kopen. Wat dingen qua partnerpensioen die nooit omgezet waren.
Waarschijnlijk contact opnemen met je pensioenmaatschappij?quote:Op maandag 20 april 2020 12:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe zet je partnerpensioen eigenlijk om? Ik denk dat mijn ex ergens nog begunstigd is, maar dat hoeft niet natuurlijk.
Sowiesoquote:Op maandag 20 april 2020 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat moet even aangepast worden dat jij alles krijgt.
Ja... van mijn ex werkgever haha. Ik haat dit soort geneuzel.quote:Op maandag 20 april 2020 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk contact opnemen met je pensioenmaatschappij?
Zit je niet met je pensioen bij eentje?quote:Op maandag 20 april 2020 12:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja... van mijn ex werkgever haha. Ik haat dit soort geneuzel.
Ik heb 4 pensioenuitvoerders volgens die website.quote:Op maandag 20 april 2020 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zit je niet met je pensioen bij eentje?
Kun je ze niet onder laten brengen bij je huidige pensioenboer?quote:Op maandag 20 april 2020 12:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb 4 pensioenuitvoerders volgens die website.
Geen idee hoe dat moetquote:Op maandag 20 april 2020 12:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kun je ze niet onder laten brengen bij je huidige pensioenboer?
Even op de website van je huidige pensioenboer kijken en dan waardeoverdracht.quote:Op maandag 20 april 2020 12:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat moetben al blij dat ik via die website iets kan inzien over hoe of wat.
Ik heb ook geen idee of het overal kan hoor. Maar als he van baan wijzigt en bij een ander pensioenfonds komt kan het zijn dat je de vraag krijgt om a dere pensioen onder te brengen bij het nieuwe pensioenfonds. Krijg je vanzelf bericht van.quote:Op maandag 20 april 2020 12:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat moetben al blij dat ik via die website iets kan inzien over hoe of wat.
Dus, jammer de bammerquote:Let u op: waardeoverdracht van en naar BPF Schoonmaak is sinds 1 februari 2019 tijdelijk niet mogelijk.
Dan zal er waarschijnlijk ook weinig overblijven voor het daadwerkelijke pensioen.quote:Op maandag 20 april 2020 12:43 schreef Debsterr het volgende:
Top, ze hebben niet genoeg gelddus is het daarom niet mogelijk.
Tegen die tijd werken we toch door tot duizendmiljardjaar.quote:Op maandag 20 april 2020 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zal er waarschijnlijk ook weinig overblijven voor het daadwerkelijke pensioen.
Oh ja, is waar ook. Wij mogen straks niet meer met pensioen.quote:Op maandag 20 april 2020 12:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tegen die tijd werken we toch door tot duizendmiljardjaar.
Vaak hou je ook minder over dus als het beetje redelijke potjes zijn bij die andere fondsen zou ik het niet doen.quote:Op maandag 20 april 2020 12:43 schreef Debsterr het volgende:
Top, ze hebben niet genoeg gelddus is het daarom niet mogelijk.
1tje is de moeite niet (77 euro op jaarbasisquote:Op maandag 20 april 2020 12:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vaak hou je ook minder over dus als het beetje redelijke potjes zijn bij die andere fondsen zou ik het niet doen.
Zo eentje had ik er ook van mijn bijbaantje. die heb ik maar over laten zetten naar het ABP.quote:Op maandag 20 april 2020 12:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1tje is de moeite niet (77 euro op jaarbasis) maar die andere 2 zijn wel prima geloof ik.
Tegen welk ongemak loop je nu aan?quote:Op maandag 20 april 2020 12:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik haat het om maar 1 wc in huis te hebben
Ik wil al een kwartier wandelen, maar moet naar de wc voor de tijd. Wc is bezet...quote:
Dat doe ik ook altijdquote:Op maandag 20 april 2020 12:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil al een kwartier wandelen, maar moet naar de wc voor de tijd. Wc is bezet...
quote:Op maandag 20 april 2020 12:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil al een kwartier wandelen, maar moet naar de wc voor de tijd. Wc is bezet...
Kwartier?!! hahaquote:Op maandag 20 april 2020 12:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je naar de wc moet welquote:
Alleen DHL doet dat hier netjes volgens mij.quote:Op maandag 20 april 2020 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Nou, die bezorger van dpd bleef ook lekker op anderhalve meter afstand. Not.
Misschien probeerde hij te flirten.quote:Op maandag 20 april 2020 13:27 schreef CherryLips het volgende:
hij kwam samen met het pakketje naar binnen?quote:Op maandag 20 april 2020 13:27 schreef CherryLips het volgende:
PostNL ook wel. Die legt het voor de deur, belt aan en loopt een paar stappen naar achter. Maar ik deed de deur open en die gast stond er nog gewoon.quote:Op maandag 20 april 2020 13:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alleen DHL doet dat hier netjes volgens mij.
Nee ik deed de deur open en zette meteen weer drie stappen naar achter maar moest wel dat pakketje aannemen. Het zijn ook zulke automatische handelingenquote:Op maandag 20 april 2020 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij kwam samen met het pakketje naar binnen?
postnl bezorger hier legt het pakketje voor de deur en belt aan
Ja postnl geeft het gewoon nog aan hier. Zet het zelfs binnen als het zwaar isquote:Op maandag 20 april 2020 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
PostNL ook wel. Die legt het voor de deur, belt aan en loopt een paar stappen naar achter. Maar ik deed de deur open en die gast stond er nog gewoon.
Hier kreeg ik een pakket ook netjes aangereikt bij de deur door de postnl bezorger.quote:Op maandag 20 april 2020 13:27 schreef CherryLips het volgende:
postnl bezorger hier vindt het wel prima geloof, die zit alweer bijna in zn auto als ik de deur open maak.quote:Op maandag 20 april 2020 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik deed de deur open en zette meteen weer drie stappen naar achter maar moest wel dat pakketje aannemen. Het zijn ook zulke automatische handelingen
Ja picnic doet het ook zo. De ene keer halen zij het al uit de kratten en de laatste keer moest ik dat zelf even doen.quote:Op maandag 20 april 2020 13:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hier kreeg ik een pakket ook netjes aangereikt bij de deur door de postnl bezorger.
De voerbezorgers zetten het voor de deur, bellen aan en wachten even bij de auto tot je open doet. Dat werkt prima.
Ja dat is eigenlijk niks nieuws.quote:Op maandag 20 april 2020 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
postnl bezorger hier vindt het wel prima geloof, die zit alweer bijna in zn auto als ik de deur open maak.
Dat valt hier gelukkig wel mee. Zit wel een verschil tussen PostNL en Selektvracht natuurlijk.quote:Op maandag 20 april 2020 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
postnl bezorger hier vindt het wel prima geloof, die zit alweer bijna in zn auto als ik de deur open maak.
hier welquote:
ik heb eigenlijk met alle pakketbezorgers geen problemenquote:Op maandag 20 april 2020 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat valt hier gelukkig wel mee. Zit wel een verschil tussen PostNL en Selektvracht natuurlijk.
Ik heb 1x een probleem gehad met DPD. Daar was een bezorger die blijkbaar (meerdere) pakketten ontvreemd had.quote:Op maandag 20 april 2020 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier wel
[..]
ik heb eigenlijk met alle pakketbezorgers geen problemen
voor de crisis wel een keer gehad dat DPD het gewoon in de voortuin had gezet. We waren beide niet thuis dus stond leuk halve dag in de regen.quote:Op maandag 20 april 2020 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb 1x een probleem gehad met DPD. Daar was een bezorger die blijkbaar (meerdere) pakketten ontvreemd had.
Hier valt het gelukkig ook wel mee met pakketten voor de buren aannemen.
laatst wel een paar dagen op mn pakket moeten wachten, maar dat was geen fout van de bezorger maar van de internetwinkel. Die had het wel aangemeld en verzendklaar gemaakt, maar vervolgens kwijt geraakt.quote:Op maandag 20 april 2020 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb 1x een probleem gehad met DPD. Daar was een bezorger die blijkbaar (meerdere) pakketten ontvreemd had.
DPD had onze trouwkaarten op de brievenbus in de openbare hal gezet.quote:Op maandag 20 april 2020 13:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
voor de crisis wel een keer gehad dat DPD het gewoon in de voortuin had gezet. We waren beide niet thuis dus stond leuk halve dag in de regen.
Was ook vrij groot dus niet te missen vanaf de straat. Idioten.
Hier neem ook rustig dingen aan voor de buren en andersom. Behalve voor 2 deuren verderop. Daar wonen buitenlandse studenten die soms weken lang weg zijn en ik ken ze verder niet.quote:Op maandag 20 april 2020 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu simsen?quote:Op maandag 20 april 2020 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo nou, ik schrijf vandaag officieel af. Morgen weer proberen
Nee, ik moet nog wel even doen alsofquote:
ik doe de hele dag al niet andersquote:Op maandag 20 april 2020 14:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik moet nog wel even doen alsof
Maar ik ga over een uurtje of anderhalf wel Simsen ja
Ik heb vanochtend wel het één en ander gedaan. Maar ik kan even niet meer, ik jank om elk klein dingetjequote:
dat klinkt niet heel gezondquote:Op maandag 20 april 2020 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend wel het één en ander gedaan. Maar ik kan even niet meer, ik jank om elk klein dingetje
Ik ben ook aan het woggen als een malle. Helpt ook niet dat wederom niemand bereikbaar is die ik moet bellen, ik bij een aantal andere dossiers zit te wachten op antwoord, het werk verder aardig opdroogt en mijn teamleider die mij eventuele andere werkzaamhdden moet toeschuiven anderhalve week weg is ivm verhuizingquote:Op maandag 20 april 2020 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo nou, ik schrijf vandaag officieel af. Morgen weer proberen
Yeuy! Ik wil vanavond ook, nog even beslissen of het sims 3 of 4 wordt.quote:Op maandag 20 april 2020 14:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik moet nog wel even doen alsof
Maar ik ga over een uurtje of anderhalf wel Simsen ja
Heb je bij een van beide of allebei ook uitbreidingspakketten?quote:Op maandag 20 april 2020 14:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Yeuy! Ik wil vanavond ook, nog even beslissen of het sims 3 of 4 wordt.
Das niet goedquote:Op maandag 20 april 2020 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ik jank om elk klein dingetje
quote:Op maandag 20 april 2020 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend wel het één en ander gedaan. Maar ik kan even niet meer, ik jank om elk klein dingetje
Bij allebei.quote:Op maandag 20 april 2020 14:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je bij een van beide of allebei ook uitbreidingspakketten?
but why?quote:
doen alsof. ik heb nooit gesimstquote:
Enig idee hoe dat komt? Ik verwacht morgen bijvoorbeeld zo'n dag. #hormonenquote:Op maandag 20 april 2020 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah ok, En bevalt dat goed?quote:Op maandag 20 april 2020 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
but why?
[..]
doen alsof. ik heb nooit gesimst
+1quote:Op maandag 20 april 2020 14:14 schreef gcjoel het volgende:
ik heb ook echt totaal geen zin vandaag. Merk dat ik steeds meer moeite heb met zelf motivatie.
Nicequote:Op maandag 20 april 2020 14:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bij allebei.Sims 4 EP's compleeet, ook een aantal GP en SP. Sims 3 heb ik 6 uitbreidingen bij volgens mij.
quote:
Ik weet alleen dat ik al ruim een week heel erg slecht slaap en praktisch strak van de spanning sta. Maar waardoor dat komt, ik heb slechts vermoedens. Voel me in ieder geval precies zoals toen ik overspannen was. Ik heb dus ook al contact opgenomen met degene die mij destijds geholpen heeftquote:Op maandag 20 april 2020 14:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Enig idee hoe dat komt? Ik verwacht morgen bijvoorbeeld zo'n dag. #hormonen
Dit ook wel ja. Moet mezelf uit bed slepen.quote:Op maandag 20 april 2020 14:14 schreef gcjoel het volgende:
ik heb ook echt totaal geen zin vandaag. Merk dat ik steeds meer moeite heb met zelf motivatie.
Ik vind bij Sims 4 de uitbreidingen ook wel echt nodig om het leuk te houden, haha.quote:Op maandag 20 april 2020 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik heb ongeveer de helft van de EP's geloof ik, een aantal GP's en eenzelfde hoeveelheid AP.
[..]
[..]
Ik weet alleen dat ik al ruim een week heel erg slecht slaap en praktisch strak van de spanning sta. Maar waardoor dat komt, ik heb slechts vermoedens. Voel me in ieder geval precies zoals toen ik overspannen was. Ik heb dus ook al contact opgenomen met degene die mij destijds geholpen heeft
Ja, eensquote:Op maandag 20 april 2020 14:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind bij Sims 4 de uitbreidingen ook wel echt nodig om het leuk te houden, haha.
Hmm, klinkt verstandig om dan ff contact op te nemen idd! Fijn om er zo vroeg mogelijk bij te zijn als zulke issues weer gaan spelen.
Dat gaat nog redelijk, maar vooral na de lunch ben ik wel klaar gewoon.quote:Op maandag 20 april 2020 14:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit ook wel ja. Moet mezelf uit bed slepen.
Ja ik heb ze allemaal in de aanbieding gekocht hoor. Voor 20 euro vond ik het wel genoeg toevoegen allemaal. Heb het langste gewacht met Get Famous, maar die had toch wel weer toffe CAS items enzo.quote:Op maandag 20 april 2020 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, eensIk heb de uitbreidingen één voor één erbij gekocht en ik weet nog niet of ik ze allemaal ga doen, want sommige lijken me ook gewoon weer niet leuk
![]()
Ja, komt wel goedVandaag is even extra meh, kom ik ook wel weer doorheen
Ik ook alles in de aanbieding tot nu toequote:Op maandag 20 april 2020 14:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja ik heb ze allemaal in de aanbieding gekocht hoor. Voor 20 euro vond ik het wel genoeg toevoegen allemaal. Heb het langste gewacht met Get Famous, maar die had toch wel weer toffe CAS items enzo.
Ik ook. Al weet ik dat ik t na t ontwerpen van poppetjes toch alw eer snel beu zal zijnquote:
Dat was vorig jaar. Je klinkt nu als een twaalfjarigequote:Op maandag 20 april 2020 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sims 4 echt alweer lang niet meer gespeeld. 25 juli 2019 voor het laatst.
Hallo, ik heb ook al KEI lang geen seks meer gehad!quote:Op maandag 20 april 2020 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar. Je klinkt nu als een twaalfjarige
Je hebt dus een vlogger carriere, en je kan acteur worden, dat lijkt me wel tof. Maar dat hele beroemd worden heb ik tot nu toe gewoon uitgezet voor al mijn sims.quote:Op maandag 20 april 2020 14:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook alles in de aanbieding tot nu toeOf via zo'n bundel
Dan is het zeker goed te doen. Get Famous zou ook de laatste zijn die ik koop denk ik, lijkt me helemaal niets
Ja, Druk met andere dingen.quote:Op maandag 20 april 2020 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar. Je klinkt nu als een twaalfjarige
Ja, lijkt me niets. Ik doe nu ook niets met dat 'Simstagram', ook omdat ik IRL geen instagram hebquote:Op maandag 20 april 2020 14:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je hebt dus een vlogger carriere, en je kan acteur worden, dat lijkt me wel tof. Maar dat hele beroemd worden heb ik tot nu toe gewoon uitgezet voor al mijn sims.
Ja heb ik ook meestalquote:Op maandag 20 april 2020 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Al weet ik dat ik t na t ontwerpen van poppetjes toch alw eer snel beu zal zijnVind t spel zelf nl niet zo veel aan.
Klinkt allemaal veel te ingewikkeld ook.quote:Op maandag 20 april 2020 14:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, lijkt me niets. Ik doe nu ook niets met dat 'Simstagram', ook omdat ik IRL geen instagram heb
Simstagram doe ik ook niks mee idd, maar als carriere lijkt het me wel een leuke uitdaging.quote:Op maandag 20 april 2020 14:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, lijkt me niets. Ik doe nu ook niets met dat 'Simstagram', ook omdat ik IRL geen instagram heb
https://snarky-sims-witch(...)f-the-sims-4-versionquote:Op maandag 20 april 2020 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De wat?
Is dat een achievement of iets?
wat stond er in? blijf binnen?quote:Op maandag 20 april 2020 14:37 schreef Ang3l het volgende:
Jezus hallo NL alertop mn telefoon. Ik ben wakker hoor!!
Oja. Ik vind freelancen ook nice bij de Simsquote:Op maandag 20 april 2020 14:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Simstagram doe ik ook niks mee idd, maar als carriere lijkt het me wel een leuke uitdaging.
Plus ik wil de 100 baby challenge doen, dan is dat vloggen vet handig als thuiscarriere.
Die neppe waar ze voor waarschuwen?quote:Op maandag 20 april 2020 14:37 schreef Ang3l het volgende:
Jezus hallo NL alertop mn telefoon. Ik ben wakker hoor!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |