abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192723756
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 20:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, als jouw vrouw het kon, dan kan de vriendin van TS het ook. En TS is een lul als hij er bedenkingen bij heeft.

:')
Idd :') en mbo 2 of mbo 4 is ook nog een verschil. 2 is echt heel laag.
pi_192723806
@lexi1990 Ik heb wel een beetje mensenkennis en als ik jouw manier van schrijven lees dan krijg ik de indruk dat is een hele redelijke gozer, en van redelijke gozers word jammer genoeg altijd misbruik gemaakt.

Helaas ken ik dit zelf ook maar al te goed, je bent jong en je wilt wat en je hebt er heel wat voor over.
helaas kom je er op latere leeftijd altijd achter dat de prijs altijd te hoog was want dit gaat gewoon niet goed.

ik kan nou wel lezen dat jouw vriendin een te gemakkelijk type is die geen grenzen heeft, geen benul en geen besef.
Alles in de relatie is voor haar, moet op haar afgestemd worden, en wat krijg jij terug?

Je komt in een val waarin je altijd ja moet zeggen en als je een keer nee verkoopt dan gaan ze afstandelijk worden,dan kan je zien dat ze altijd moeilijk gaan doen.
Om je emotioneel onderdruk te zetten met als gevolg dat je kaalgeplukt en berooid achterblijft, zowel geestelijk als lichamelijk.

Niet aan beginnen. en als je er al aan begonnen bent maak het dan uit.
Hier ga je gegarandeerd spijt van krijgen.
Denk er maar eens aan als je haar droom waar maakt wie zegt het gedurende die zeven jaar niet uit gaat en dat ze dan op de lange duur misschien niet iets krijgt met een ander.

Lekker samen met een ander verder de vruchten plukken van jou arbeid en opoffering.

Wat maakt haar trouwens zo uniek voor jou? zijn er geen anderen?

In het kort: Met onstabiele mensen kan je geen stabiele relatie opbouwen!
Onthou dat!

[ Bericht 2% gewijzigd door Werkman op 20-04-2020 22:10:23 ]
  maandag 20 april 2020 @ 22:06:52 #128
338319 ZarB
Piña colada
pi_192723879
Voor iemand die zichzelf zo geslaagd vindt pak je dit wel verdomd onhandig aan. Dit is een recipe for disaster. Dat zou een mbo niveau 2er nog kunnen zien.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  Moderator maandag 20 april 2020 @ 22:08:11 #129
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192723915
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:06 schreef ZarB het volgende:
Voor iemand die zichzelf zo geslaagd vindt pak je dit wel verdomd onhandig aan. Dit is een recipe for disaster. Dat zou een mbo niveau 2er nog kunnen zien.
Dan doe vooral ewn suggestie hoe hij het beter zou kunnen aanpakken.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 20 april 2020 @ 22:11:22 #130
338319 ZarB
Piña colada
pi_192723988
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Staan al genoeg tips voor ts die allemaal wel aardig in dezelfde lijn zijn. Moet goed komen.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_192724002
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Lekker iemand anders zoeken.
Ga toch weg man!
Ze zijn nog allebei piepjong!
Wie gaat zichzelf nou na 5 maanden verkering 7 jaar vastleggen?
  Moderator maandag 20 april 2020 @ 22:12:37 #132
16180 crew  CoolGuy
pi_192724018
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:11 schreef ZarB het volgende:

[..]

Staan al genoeg tips voor ts die allemaal wel aardig in dezelfde lijn zijn. Moet goed komen.
Ah ja, maar dat ie het niet handig aanpakt was nog niet vaak genoeg gezegd natuurijk.
  Moderator maandag 20 april 2020 @ 22:13:13 #133
16180 crew  CoolGuy
pi_192724037
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 22:11 schreef Werkman het volgende:

[..]

Ga toch weg man!
Heb je mijn eerdere reacties ook gelezen? :)
  maandag 20 april 2020 @ 22:16:13 #134
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192724099
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 22:11 schreef Werkman het volgende:

[..]

Ga toch weg man!
Wat dit betreft ben ik het trouwens wel eens met iemand anders die zei dat TS natuurlijk niet ineens aan die 7 jaar vastzit.

De verkering kan ook gewoon uit gaan. Dus wat heet vastleggen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_192724101
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 22:02 schreef Werkman het volgende:
@:lexi1990 Ik heb wel een beetje mensenkennis en als ik jouw manier van schrijven lees dan krijg ik de indruk dat is een hele redelijke gozer, en van redelijke gozers word jammer genoeg altijd misbruik gemaakt.

Helaas ken ik dit zelf ook maar al te goed, je bent jong en je wilt wat en je hebt er heel wat voor over.
helaas kom je er op latere leeftijd altijd achter dat de prijs altijd te hoog was want dit gaat gewoon niet goed.

ik kan nou wel lezen dat jouw vriendin een te gemakkelijk type is die geen grenzen heeft, geen benul en geen besef.
Alles in de relatie is voor haar, moet op haar afgestemd worden, en wat krijg jij terug?

Je komt in een val waarin je altijd ja moet zeggen en als je een keer nee verkoopt dan gaan ze afstandelijk worden,dan kan je zien dat ze altijd moeilijk gaan doen.
Om je emotioneel onderdruk te zetten met als gevolg dat je kaalgeplukt en berooid achterblijft, zowel geestelijk als lichamelijk.

Niet aan beginnen. en als je er al aan begonnen bent maak het dan uit.
Hier ga je gegarandeerd spijt van krijgen.
Denk er maar eens aan als je haar droom waar maakt wie zegt het gedurende die zeven jaar niet uit gaat en dat ze dan op de lange duur misschien niet iets krijgt met een ander.

Lekker samen met een ander verder de vruchten plukken van jou arbeid en opoffering.

Wat maakt haar trouwens zo uniek voor jou? zijn er geen anderen?

In het kort: Met onstabiele mensen kan je geen stabiele relatie opbouwen!
Onthou dat!
Nu vind ik dat je wel erg veel veronderstellingen doet op een beetje info van alleen TS.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192724165
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Heb je mijn eerdere reacties ook gelezen? :)
nee niet alles.
Maar weet je wat mij opvalt?
Het past allemaal zo makkelijk op tijd in elkaar voor mevrouw.
TS neemt haar in huis net terwijl het bij haar oude werkgever afloopt en ze de huur van het appartement niet meer kan betalen, vervolgens als ze ijskoud bij hem inzit heeft madame gelijk een heel plannenstelsel klaar. Toevallige timing?

Ze mag dan wel dom zijn maar zelfs de domste vrouw heeft altijd wel in de gaten wanneer ze een echte sukkel tegen komen die ze goed kan gebruiken!
  Moderator / Miss SHO maandag 20 april 2020 @ 22:22:48 #137
22592 crew  Ole
pi_192724250
stapje voor stapje? Mooi dat ze ambities heeft. Maar eerst laten zien
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_192724294
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nu vind ik dat je wel erg veel veronderstellingen doet op een beetje info van alleen TS.
Waar moet ik anders op af gaan dan? Ik moet het net als jullie doen met de informatie die ik hier kan lezen. Lees trouwens mijn vorige post eens terug.
  Moderator maandag 20 april 2020 @ 22:29:21 #139
16180 crew  CoolGuy
pi_192724393
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 22:19 schreef Werkman het volgende:

[..]

nee niet alles.
TS neemt haar in huis net terwijl het bij haar oude werkgever afloopt en ze de huur van het appartement niet meer kan betalen, vervolgens als ze ijskoud bij hem inzit heeft madame gelijk een heel plannenstelsel klaar. Toevallige timing?

Ze mag dan wel dom zijn maar zelfs de domste vrouw heeft altijd wel in de gaten wanneer ze een echte sukkel tegen komen die ze goed kan gebruiken!
Ja, ze komt in een gespreid bedje. De kans dat ze zó dom dat dit zomaarohwateenontzettendgelukkigetoevalligheid is en dat daar niets van manipulatie bij zit lijkt mij ook vrij klein.
  Eindredactie Games maandag 20 april 2020 @ 22:29:45 #140
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_192724411
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 22:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat dit betreft ben ik het trouwens wel eens met iemand anders die zei dat TS natuurlijk niet ineens aan die 7 jaar vastzit.

De verkering kan ook gewoon uit gaan. Dus wat heet vastleggen.
De verkering kan over een jaar over gaan
Ze kan zwanger worden over twee jaar
Hij kan ineens uit de kast komen over vier jaar
Ze kunnen ook lang en gelukkig samen leven over tien jaar
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_192724433
quote:
9s.gif Op maandag 20 april 2020 10:30 schreef herverwijderd het volgende:
Ja doei, na 5 maanden al opdraaien voor 7 jaar studie? Mooi dus niet he. Je kan haar op andere manier dan financieel ondersteunen, maar ik zou er niet voor gaan betalen.

edit: sorry, ik had die andere post van je niet gelezen. Ze moet gewoon bijdragen in het huishouden lijkt me, aan de woonkosten en de boodschappen enzo. Kan ze dat, en daarnaast nog studeren... prima, dan zou ik er geen probleem mee hebben, ook al zie ik dit plan niet echt slagen.
Naast studie (waar ze al wel veel moeite voor moet doen lijkt me omdat ze van niveau 2 naar uni moet, master) kan ze na haar mbo ook gewoon lenen en zelfs tijdens de mbo nog stufi ontvangen/zelf een lening aanvragen (ondanks dat ze dan nog meer schulden krijgt) en bijdragen aan het huishouden vind ik.

Dat zij geldproblemen heeft is heel zielig, maar eigen verantwoordelijkheid. Ik vind dat TS het allemaal heel realistisch bekijkt en als je 5 maanden nog maar (!) bij elkaar bent, zou ik niet voor andermans troep opdraaien, hard gezegd.
Je weet nooit wat de toekomst brengt, straks dumpt ze je en kan ze weer een ex van haar terug gaan betalen. Of ze blijft bij je maar omdat ze toch al gewend is dat je alles voor haar betaald zet ze de trend nog even door. Kom je mooi berooid uit dan.

Liefde is een mooi ding, ik denk ook niet dat je haar perse moet dumpen hierom, maar als zij niet de verantwoordelijkheid kan nemen voor haar eigen struggles dan vind ik niet dat je daarin voor haar in de bres hoeft te springen.

Ik kan begrijpen dat je je moreel gezien verward voelt, omdat je er natuurlijk voor haar wilt zijn en je als partner ook geroepen hiertoe voelt. Maar dit is niet de juiste manier. Je kan een relatie beter gescheiden houden, vooral als het nog zo pril is, van financiële zaken en allerlei organisatorische dingen (studie). Het is niet dat jullie een relatie hebben genomen zodat jij haar kan onderhouden toch? Je hebt een relatie om er samen van te genieten.

Liefde vanuit haar kant is namelijk ook verantwoordelijkheid nemen voor wat voor shitshow dan ook ze van haar leven heeft gemaakt en jou daar niet voor op laten draaien. :)

Het is haar eigen keuze dat ze nu weer wil studeren, en daar moet ze dan ook zelf voor opdraaien. Als zij er naast die studie ook voor kiest om bij jou te wonen, kan ze ook financieel en fysiek bijdragen aan het huishouden, ondanks studie. Want ze kiest dit zelf: ze kiest ervoor om zowel bij jou te wonen als te studeren.

Jij bent echt geen egoïstisch persoon of houdt minder van haar als je ervoor kiest om haar niet financieel met grote bedragen te supporten. Het is immers haar eigen keuze. Dan kun je nog zoveel van iemand houden en het leuk hebben, het is niet de juiste oplossing voor haar problemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2020 22:31:04 ]
  maandag 20 april 2020 @ 23:13:56 #142
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192725291
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:37 schreef Oscar. het volgende:
Wat een gelul hier. Mijn vrouw heeft zich in 6jaar tijd opgewerkt van mbo4 naar een afgeronde Master studie. Allemaal deeltijd, naast een baan van 36 uur.

Ja je moet er wat voor laten. Elk weekend uitgaan zat er niet meer in (maar dat vond ik ook wel prima).
Ik neem wel aan dat jouw vrouw een stabieler en standvastiger type is dan de vriendin van de TS.
  Eindredactie Games maandag 20 april 2020 @ 23:14:48 #143
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_192725296
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 23:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik neem wel aan dat jouw vrouw een stabieler en standvastiger type is dan de vriendin van de TS.
Geen idee, dat weet je pas als ze het haalt of halverwege stopt ;)
pi_192725349
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 22:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, ze komt in een gespreid bedje. De kans dat ze zó dom dat dit zomaarohwateenontzettendgelukkigetoevalligheid is en dat daar niets van manipulatie bij zit lijkt mij ook vrij klein.
Juist. en waar manipulatie komt kijken kan het nooit een gelukkige en gezonde relatie worden.
vrouwen die niet met geld om kunnen gaan weten wel hoe ze met kerels om moeten gaan.

Lees je nog mee @lexi1990 ?

[ Bericht 2% gewijzigd door Werkman op 20-04-2020 23:23:55 ]
  maandag 20 april 2020 @ 23:23:01 #145
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_192725396
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 22:19 schreef Werkman het volgende:

[..]

nee niet alles.

Noem me misschien naïef maar zijn er echt mensen die op die manier een relatie in gaan?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_192725416
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 23:23 schreef nils7 het volgende:

[..]

Noem me misschien naïef maar zijn er echt mensen die op die manier een relatie in gaan?
Meer dan jij in 100 jaar tijd te vreten kan geven.
  maandag 20 april 2020 @ 23:33:20 #147
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_192725529
Laat haar eerst maar bewijzen dat ze mbo aankan. Daarna wel verder kijken.
  maandag 20 april 2020 @ 23:44:01 #148
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192725658
quote:
4s.gif Op maandag 20 april 2020 23:14 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Geen idee, dat weet je pas als ze het haalt of halverwege stopt ;)
Had jouw vrouw ook een voorgeschiedenis van mislukte banen, gefaalde studies, schulden bij exen en haar broek niet op kunnen houden?
  Eindredactie Games maandag 20 april 2020 @ 23:45:53 #149
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_192725684
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 23:44 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Had jouw vrouw ook een voorgeschiedenis van mislukte banen, gefaalde studies, schulden bij exen en haar broek niet op kunnen houden?
Je beschrijft nu iedereen die in zijn 20ste nog bedenkt dat een opleiding halen best wel handig is. Want anders was je netjes vanaf de basisschool, middelbare school en dan een vervolgopleiding gedaan.
pi_192726260
Jezus wat bizar dat je als vrouw ook al ben je jong afhankelijk wilt zijn van je vriend voor levensonderhoud. Ik was altijd afhankelijk van mijn ouders dus niet dat ik zelf veel beter was maar van een partner wil je toch niet afhankelijk zijn. Kan ze geen traineeship doen
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')